-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier zijn we Elisabeth aan het kijken :inlove: Leni : uitzending gemist kan je alles kijken !xD

Hendrik groen is heul leuk, geniet ervan !

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is wat ik bij Snietje ook bedoelde. Ze heeft zo een schitterende bos haar, maar het kan toch zo onnatuurlijk lijken bij een ouder gezicht, dat het niet mooi staat. Ik kan me jou dus ook goed voorstellen. En ook dat Hofje voor haar 30ste al is begonnen met verven, dan wil je echt niet grijs zijn.
    Maar Snietje kan met natuurlijk donker haar nooit een onnatuurlijke look hebben gehad.
    Tussen 54 en 80 zit nog een heel eind. Ik zou er nu nog wel uit willen zien als 35. Over 25 jaar niet meer. In die tijd veranderd de natuur je ook echt nog wel. Maar je haar ziet er goed uit, nu hopen dat dat met grijstinten ook zo is.

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Coco,die grijstinten kan ik zelf regelen met de "shampoo" wil ik het donkerder : 2x per week wassen, wil ik het lichter; 1x per week hiermee wassen. Het moet wel 1x per week, anders heb ik dus geel haar.
    Ik zie hier in de stad mensen lopen met mijn kleur haar en die zijn dan over de 70, echt zielig vind ik dat. Zodoende deze oplossing, je kan er alle kanten mee uit, mooi toch ?;)

HofvanDromen, leni1955, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip.....als je haar maar goed zit.....:)

slaap lekker....

HofvanDromen, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, hier het event af.
    Was deze keer makkelijk te doen.

HofvanDromen, dutchboy, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen, event bijna af. had net genoeg voer gemaakt en moest nog 1 lynx maken. ben waarschijnlijk nog niet klaar wakker en maak ik een snoepje bij. dus, gelukkig nog netels genoeg, nog 1 voer bijmaken en dan nog eens de lynx aanzetten. wordt dus mogen dan maar klaar. de oranje duurt wel heel erg lang. maar daar wacht ik dan maar op. liever 2 lynxen dan 1.

HofvanDromen, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

De lynx staan bij mij in de menagerie scheelt in ruimte, dus de upgrade staan nog in het magazijn.

HofvanDromen, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

bij mij staan de muizen in de menagerie. bij de geruchten staat iets van kaasmysterie en ik ben kaas aan het maken, dus ook muizen nodig. (3 per keer, dat is een aanslag op m'n voorraad)

HofvanDromen, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ga nu aan het event beginnen
    kijken of ik wat stallen kan scoren

HofvanDromen, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

lukt vast wel.

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Niet alles Sniet, soms moet je ervoor betalen en dat weiger ik, heel flauw is dat. Ik ga het beleven.

HofvanDromen, dutchboy, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

goede morgen...
    suc6 stollie.....komt vast goed.
    wil niet zeuren of zo hoor maar ik snap de viskoekjes niet helemaal....weet die zijn om voer te maken maar ik heb er zo veel.....pppfff tis ook nooit goed hexD drops te veel of te weinig.....
    zo nu eerst maar eens koffie....

13. -Coco1968-

En je hebt geen supervoer gebruikt? Ik had gisteravond nog 6 viskoekjes over nadat ik voer had aangezet. Nu wel weer 125 terwijl ik maar 1 voer meer hoef te maken, maar ik heb dus s'nachts wel langere gewassen gezet.
    Op het andere account niet gedaan, en daar kan ik gelukkig wel genoeg voer maken om de stallen bezig te houden, maar daar heb ik te weinig drops om 6 voer per keer te maken. Daar vannacht dus ook lelies op de velden gehad. Vanmorgen daardoor 3 kunnen maken.

dutchboy, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

wel SV gebruikt en klaar met het event dus....koekje niet echt nodig maar misschien mis ik iets....:)

dutchboy, HofvanDromen, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Nee, dit event was zonder supervoer te doen, en met supervoer een makkie. Niets gemist. Gewoon de gemakkelijke weg gekozen. Ik ben zuinig op mijn supervoer en vind events spelen wel leuk.

dutchboy, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

ja dat snap ik coco.....ben gewoon een beetje lui denk ik....na al die drukke weken in december.....;)

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

lynx stallen zijn binnen, de gele ook
    de werkplaatsen zijn ook net binnen

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

goed bezig stol

19. hwjstolwijk

dank je

20. popje4

[​IMG] mooi stollie.....