-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik wil ook zon, hier alleen maar regen :( Hier voelt het ook net als een boerenpensioen nu de balk maar groen blijft. Vanmorgen maar de kerstjurk van dochter versiert met een kerstman en een tekst er op . Hier op het moment geen konijntje te vinden op het veld, die laat ik eigenlijk alleen vrij als er een event is waar er di uit de stallen komt. Denk dat ik de gemsen ook maar weer in de schuur stop want die eten echt veel te veel en de prijs waar je ze voor kan verkopen is veel te laag.

snietje1, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Thea ..Ik zie het ..je bent 200 geworden:eek:xD... gefeliciteerdxD
    De Roze Konijntjes gaat Hofje morgen is even goed in een andere schuur verstoppen...:oops: Nu met die Bonus vond Hofje het geweldig..
    Morgen eens kijken wat Hofje dan gaat doen....
    Moet nog veul gewassen kweken en boomvruchten sparen...veel dieren hebben geen eten:wuerg:
    En tjaaaaa....tactisch en strategisch spelen ....euh euh euh...neuh het gaat op zijn Hofjes hier...
    Roze Boerinnen Pensioen ....ben der weg van:inlove:

snietje1, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo jaa das waar hofdame was van joep.....hihihihi....zo en nu ga ik echt....

snietje1, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Even wat minder geweest maar het gaat weer vooruit dus we zijn proberen het weer .;)
    Heb een hoop gemist en zal wat gaan bijlezen :p niet alles dat lukt nog niet maar zie wel hoe het gaat:)
    Het event vlot nog niet zo snel maar langzaam kom ik er ook wel:p

Fijn weekend alvast

popje4, snietje1, hwjstolwijk en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

Hexia Teller

Hallo xD
    Ha die Papa Dutch mooi dat je er weer bent...sterkte met bijlezen...wat die Farmvrouw van jouw allemaal zegt tegenwoordig:eek:
    Wordt tijd dat je haar weer is een beetje streng toespreekt of iets anders ofzo...:wuerg:xD

Je bent ook door Stollie:inlove: net zoals iedereen hier uitgenodigd voor de kerstdagen.....Gloeiende gloeiende ...:(
    Ben nog steeds aan de poets hier:oops:...en Stollie:inlove: heb heul geen BD genoeg ..dus wie ken het allemaal weer betalen:music:
    Was net van plan de Rijkste Boerin ooit van die farmzooi te worden8)
    Nah na alle kerst inkopen zal dat wel weer ffies duren:wuerg:...gloeiende gloeiende:(:p

popje4, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Thea gefeliciteerd met je 200ste:eek:, dat duurt voor mij nog even.
    Zo het huis in kerstsfeer gebracht, je bent er toch altijd zoet mee.
    En vooral ik met me scheve bomen-koperijxD.
    Verder volgende week maar eens langs de HA, al heb ik daar geen zin.
    Maar me voet doet op de wreef erg pijn begint me te belemmeren in me dagelijkse bezigheden al is hij niet dik of wat dan ook, en minder wordt het nog niet na 4 weken.:oops:
    Ben een type die niet graag naar de HA of wat dan ook gaat.

HofvanDromen, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hahaha, dat verwacht ik als farmvrouw echt niet van Sniet.xDxD

HofvanDromen, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ben nu wel bezig met het event
    zit nu in de grotten en heb net 4 stallen gevonden kijken wat eruit komt

wel rot weer vandaag onweer, natte sneeuw,regen en hagel

hexia we geven de gasten wel kliekjes hoor en wat goed kope drank merken ze toch niet :p

9. leni1955

Goedkope drank merk ik meteen stollie, dan neem ik mijn eigen drankje wel mee, tjonge jonge, het is toch wat met die jonggehuwden, ze nodigen iedereen uit en vervolgens krijg je helemaal niets.:cry:

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jammer Red, maar nope, ik begin niet aan operaties, en wil zeer zeker geen jongetje worden :eek:
    Maar aan de andere kant, het heeft wel met het uiterlijk te maken, dus je bent warm ;)

Leni, ik neem ook mijn eigen drank mee, ik haat zure wijnen :wuerg:

hwjstolwijk, HofvanDromen, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Goedemorgen op deze natte en druilerige donkere zaterdag, event bijna klaar, het wachten is op de laatste bijlen.:(
    Gisteren maar een beetje licht in huis gebracht door de kerstboom.:D

Mijn lieve buurtjes, willen jullie mij ajb gereedschap sturen, heb met die fabrieken e.d een chronisch tekort.

hwjstolwijk, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....toch nog...jip kan nog
    hier ook nattigheid en zo gisterenavond was wel super met die sneeuw die ineens flink naar beneden viel een van onze kids stond buiten heul hard te roepen dat het sneeuwde zo grappig....hij vond het leuk en riep ik ben blij....xD waar ze al niet blij van worden toch....
    fijn je weer te lezen dutch...
    sterkte met je voet suus en HA dan wel goed om te doen na vier weken....
    zo nu snel aan de weekend dingen....

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hier schijnt het zonnetje...maar de donkere luchten komen er al weer aan...bbbrrr...
    Karten is goed verlopen..geen ongelukken gebeurd...de weg was goed te rijden ...door de sneeuw/regen stormen ..het eten was lekker en het gezelschap gezellie:)...dus dat hebben we ook weer gehad:wuerg:xD
    Ben toch in ene zomaar weer een beetje rijk ...heb bijna 10 miljoen BD ..dat was de laatste weken ietsie anders:p
    Kon op de markt geiten kopen voor lage prijs...toen was Hofje wel weer bijna blut:wuerg:..Maar ze zijn goed met flinke winst verkocht...
    Dus das heul mooi...ben voor de gein is op die berg geklommen en heb grotten laten ontploffen...had beetje gefokt voor de nieuwe questen...en die 2 items ff opgehaald...uit die stekkies kwam niks...xxl perenboom bijv..:oops:..Nu net die 4 m-stallen opgehaald..
    misschien komt er een valk uitxD Maar Hofje gaat uit van een oranje invasie:music:En dat allemaal zonder 1 zaadje ook maar te zaaien..
    had wel raar gedroomd...kon op de markt in ene heul veul voor 0,10 BD kopen ...Allememachies wist van gekkigheid niet wat ik als eerste moest gaan kopen....xDxD...Droom lekker verder Hofje:p

Eerst maar is zoenen met Farmlief:inlove:

Lied van de Dag ; Anouk - Heaven
    :inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal ,

Hier rustig met event bezig ga voor wolkenrij en verder zie ik wel.
    Eerst volop geiten fokken :p

fijne middag allemaal

suuske1960, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Succes :inlove:

uitslag M - Stallen ... Bizon:inlove: Oranje Beer:music:Oranje Paard:wuerg:Oranje Kip Broedhok:cry:

dutchboy, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

op z'n hofjes? je had het voorspeld toch! :(
    hier voorlopig ook nog niets, of ja toch: een lariks :D

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Yep ..Alles gaat hier op z,n Hofjes ... maar Hofje heb een Pomelo Boomo_O tis een wonderxD

gaat hier de lasagne in de oven smijten ...lekker smullen en dan op de bank onder de knuffeldeken...:inlove:

leni1955, -matthias1952-, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gefeliciteerd

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

een pomeloboom?, wist niet dat die er ook was, mis zeker een heleboel:cry:

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Gefeliciteerd Hofje xD

Hier is het wat drukker dan normaal, zodoende weinig op het forum, na woensdag wordt het weer normaal, dan zijn de drukste dagen voorbij :)

kaboutertjes :inlove:

Hier staat het ook in een ruststand, alhoewel, ik moet wel heul veel, hooi, strooi, gierst en mais kweken :wuerg: tja, het is zo.....

Fijne avond allemaal :inlove:

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.