-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

wa......hofdame waar haal je het vandaar moest ook erg lachen.....en die merknamen vielen niet echt op....
    zo brandoefening weer gedaan helaas liep het niet heul erg goed we ze waren er 1 vergeten helaas:cry: gelukkig is het maar een oefening:p

Katinka1700, leni1955, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

geef haar wel een doosje lucifers

Katinka1700, leni1955, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xDxD Pop:oops: ....zit hier wel nu om jouw te lachen 1 vergeten ...och jee...

Doet mij denken aan een vakantie heul lang geleden .... We gingen met een man of 25 naar de wintersport ...een auto of 6 :wuerg:
    We hadden of lagen in weet ik het in een pension...dus slapen en ontbijt ...was wel wat ver buiten de bewoonde wereld ...
    boven op een berg ..heel mooi en heul leuk ..Maar voor het avondeten moesten we dus altijd naar het dorp met de auto ..
    Dat deden we dan altijd om 18.00 uur in de auto stappen en al la ...
    Afijn op een avond ...Het was berekoud en het sneeuwde als een gek ..wij dus allemaal snel snel snel in de auto...rijden maar...
    heel langzaam ...Bij restaurant lekker warm wat borrelen en eten bestellen ...
    Zegt mijn mams ineens :wuerg: jongens waar is ... (mijn zusje) ...iedereen kijken tellen zoeken ..bij de auto ,s bij de wc,s ...overal gezocht maar ze was ter niet:eek:...Zegt 1 zo,n kennisje ineens och jee ik moest haar roepen al we gingen ..want zij ging ff een dutje doen :wuerg:
    Niemand had gemerkt dat zusje er niet bij was ....we waren haar totaal vergeten xDxD
    Dus paps kon terug naar pension ....tis wel allemaal goed gekomen hoor ..Zij had het ook niet gemerkt dat wij al weg waren...
    Ze sliep nogxDxD

Katinka1700, leni1955, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

weet je wat erg nu is
    ik begon over kaarsen nu krijg ik dat nummer van rob de nijs niet uit mijn hoofd -.-

5. HofvanDromen

deze bedoel je :music:
    Rob de Nijs - Zet Een Kaars Voor Je Raam Vannacht

Je bent het werk en de mensen moe
    Eindelijk weer alleen
    De trap op, naar je kamer toe
    De stilte om je heen

Ze lachen om je als je zegt
    Dat je je eenzaam voelt
    Was er maar iemand die luisterde
    Die weet wat je bedoelt

Zet een kaars voor je raam vannacht
    Zodat ik weet dat je op me wacht
    En ik kom naar je toe

Wanneer je zegt bij andere mensen
    Dat je je eenzaam voelt
    Wees dan gerust, er is altijd iemand
    Die weet wat je bedoelt

Als je eenzaam bent, mijn liefste
    Brand dan een kaars vannacht voor je venster
    En bescherm de vlam tegen de adem van de wind

Zou wel ff de gordijnen opzij doen8) ...maar is best een mooi liedje:oops:

6. hwjstolwijk

dank je :cry:

7. HofvanDromen

xDxDGraag gedaan ..............

ga hier ook ff janken ...uien snijden :wuerg:

8. hwjstolwijk

zet een duik bril op gelijk geen last meer van:music:

9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedenavond allemaal ,

Hier ff wat laten horen .xD
    Hoop dat mijn Farmlief is uit gestuiterd :p
    En een goeie koel/fries combi heb hier een Amerikaans ding die koud water en ijsblokjes kan spugen.:wuerg:
    In de winkel lijkt dat geweldig maar eenmaal thuis gebruik je de extra,s haast nooit
    Ben voorlopig uitgevist ging nu toch een beetje fout .:eek:
    alles verliep prima tot dat ik alles had gekocht dan koopje een extra si van de eerste wolkenrij en van de 2e o_O
    en van de 3e en nu heb ik van de ene 1 de ander 2 en nog andere 3 :p:eek:
    waar heb ik het voor nodig :music:kan ze geen van allen plaatsen o_O:eek: alles staat vol:cry::cry:
    Nou misschien ooit nog te ruilen :music:of weg te gevenxDxD

hwjstolwijk, Katinka1700, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

van ruilen komt......of niet?xD
    ja errg he zomaar iemand vergeten....die is nu wel.....-.- maar daar zijn deze oefeningen voor toch, zodat je wel weer eff scherp bent met zijn alle op dit soort momenten en weet wat je moet doen, ach als er echt brand is......rennen we allemaal heul hard wegxD euhhhh of toch maar niet....we reden gewoon iedereen:)

hwjstolwijk, Katinka1700, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

euh euh euh :oops: Sorry Dutch:inlove:.... T. zijn spannende tijden voor Hofjes ...Zo met dump en Sint en kerst in aan tocht:oops:

hwjstolwijk, Katinka1700, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Mensen xDxD, mooie verhalen,en heerlijke onzin, daar wordt een mens (ik dus) blij van, dank jullie :inlove::inlove:

Ik wilde vandaag een neutrale kaart kopen om er wat belangrijke tekst in te zetten. Sta ik in de winkel : dat is met tekst, dat is voor de kerst, dat is voor verjaardagen, die is voor overlijden, en de rest is saai :wuerg: Op een gegeven moment ben ik maar gaan bedenken : ik wil een hofjeskaart.... Ik weer opnieuw zoeken en jawel, gevonden xD Ik heb hem nog gekocht ook. een roze met roze/blauwe vlinders, met roze kraaltjes, glitters en bloemen erop 8)xD

Hof, bedankt voor deze gedachte xDxD:inlove:

Laatste bewerkt: 20 November 2017
    hwjstolwijk, Katinka1700, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

zo daar gaat iedereen van stuiterdestuiter de......help....

Katinka1700, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Popje, ik heb geen aanleg om te stuiteren,als dat een troost mag zijn ;)

Katinka1700, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

SnietxDxD .... maar verder gaat wel goed met je :oops:....lig hier in een deuk ... een Hofjeskaart ..hoe kom je der opxD

Nu maar hopen dat de ontvanger hem ook heel erg mooi vindxD....gekkie:inlove:

Ohw Hofje heb ook geen aanleg tot gestuiter ...ik ben gewoon zo:wuerg:xD

Katinka1700, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

ook niet een beetje sniet.....heel klein beetje stuiteren best leuk af en toe.....;)

Katinka1700, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Pfffff... nou tis niet echt aan te raden hoor :wuerg:

Zo zeg ...hier weer zitten lachen om mijzelf ....normaal ben ik niet zo blij met die kisten uit de wolkenrij ...
    een voertje hier een visje daar een stuk of 4 boomvruchtjes ...dan dacht ik ach ja ....maar nu met die lege boerderij ...ben ik blij met elke kist ...zit zelfs te juichen ..hoera weer een kip erbij o_OxD....Heb mij streef gedoe al gehaald ...vind mooi en ben beetje trots dat met hulp ...ja dat zeker wel :inlove:...al meer dan 250 miljoen kunnen dumpen ...allememachiesxDxD
    Zak nu wel steeds harder naar beneden ...Das dan wel weer een beetje jammer...nu maar zoveel mogelijk te koop gezet...

Straks lekker Hendrik Groen kijken ... en voor Sniet ..een oom van mij heb beide boeken en binnenkort mag Hofje ze lezen..xD
    Hoop er wel wat wijzer nog van te worden ...

Voor nu gaat Hofje op de Bank onder knuffeldeken ..
    Slaap Lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Popje, nee ik ben te nuchter ingesteld om te springen zoals Hofje dat heel goed kan.

Hofje, groen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lezen, dat is ook de moeite waard, ik denk dat je het er zo helemaal in zit, net als ik:oops::inlove:xD

dutchboy, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik sta nog steeds in de top 1000 met de andere farm en geheel op eigen kracht ;)xD, idioot genoeg is het best wel een uitdaging om erin te blijven.
    Heb nog een tikkeltje reserve en als ze morgen niet als razende roeland gaan storten kan ik het misschien redden.

Vandaag geen gestuiter maar knallende hoofdpijn, stress van alles komt er blijkbaar uit:wuerg::cry:, helaas heb ik wel 2 klantjes vandaag waarvan 1 voor het laatst al weet ze dat zelf nog niet.8)
    Deze dame kan ik op dit moment niet aan met al haar problemen en gedoe en er wordt voor een ander gezorgd die er voor betaald krijgt, mooi! Uiteindelijk doe ik het wel voor mijn plezier en is het niet de bedoeling dat ik er stress van krijg.:music:

Fijne dag allemaal en tot later.

snietje1, hwjstolwijk, Katinka1700 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Hofje doet het toch ook meer dan op grotendeels eigen krachto_O
    Me hele boerderij leg in die put ... en ik moet het toch zelf allemaal doen..o_O
    Hexia had je nog wat gestuurd;)

Kan niet wachten tot het voorbij is ...en wat de uitslag dan zal zijn ...welke het ook mag zijn ...vond het sowieso leuk om een keer te doen ...maar het was eens en nooit meer...nah voor dat Hofje weer zulke voorraden heb zal er wel een paar jaar overheen gaan ...
    Maar hierna , gaat Hofje eerst de Roze-Boerderij helemaal mooi maken en daar eerst eens een poosje en ik denk best een lang poosje ..
    heerlijk van genieten :inlove::inlove:

Gaat snel een dikke kus bij Farmlief :inlove: brengen ...en weer aan de slag ...

Lied van de Dag ; Nat King Cole - Smile

:inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 21 November 2017
    snietje1, hwjstolwijk, Katinka1700 en 8 anderen vinden dit leuk.