-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zoekt iemand nog iets ...-.-

Katinka1700, snietje1, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja een howie.....hihihihi nee hoor grapje....ik ga maar weer eens broeden tjonge nu ben ik mentor..... maar wat is een mentor zonder kuiken?
    tja gewoon door broeden denk ik maar.....zo nu opmaken voor een late dienst dus pas om half 11 vanavond weer thuis moet ook gebeuren he.....nou fijne middag allemaal....de zon is inmiddels weer weg en best fris buiten zo....

Katinka1700, snietje1, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Doe mij maar roze werkplaatsen.xDxD

popje4, Katinka1700, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

xD Howies heb ik niet meer ....allemaal verkwanseld voor Roze gedoetje... maar ja dan heb je ook wat..
    en de Rode en Roze - Werkstallen blijven hier:oops:

Zo hier nog even wat van die huishoudelijk gedoe gedaan ..zo nog even verder...morgen mag Hofje in de bediening...
    Mams is dan jarig ...en de dag erop ..is de grote dag ..dan pas laat aan nieuw event beginnen ...of helemaal niet:wuerg:
    Je weet het niet ....:music:
    Eerst nog even heel veel konijnenvoer draaien ....Ze gaan als een speer ...en ohw wat bent Hofje blij ...
    ook met alle andere mooie stallen enz die zij heb gekregen :inlove::inlove: en de mooie ruildealtjes :inlove:

leni1955, popje4, Katinka1700 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gefeliciteerd

trouwens een leuke ruil gehad
    volgende week weer een paar stallen erbij zag ik, ga er dan flink eens over een tweede menagerie nadenken als dit zo door gaat

leni1955, suuske1960, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Heb heul geen tijd om te ruilen of wat dan ook ....zit maar op die eieren:wuerg:
    nog steeds durven die kuikens er niet uit te komen ...:eek:
    En nou moet ik me moeder gaan helpen met die huishouden...zij zit maar druk te handelen en dealtjes te sluiten en is maar met die
    achterlijke konijnen bezig ....Hoe kan ik nou gaan helpen als ik op die eieren moet broeden o_O

PPPPffffff moeders:music:....maar ja tis toch je moeder
    Gaat maar is op zoek naar een paar kruiken ofzo 8)

leni1955, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

en weet je wat vreemd is ze heeft elke konijn een naam gegeven

trouwens een vraagje wat is wijsheid neon stallen houden, of straks als er weer een ruil is in de ruil gooien voor roze stallen

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Wat denk je zelf? Een neon geeft voor 1 voer 4 dieren, een roze 3. Ik heb dus vooral neon stallen opstaan, ook al vind ik de roze mooier.

9. Hexia

Hexia Teller

ja ik weet :sleepy: dan spoor je toch nieto_O en maar liedjes voor die beesten zingen:wuerg:
    Als ze nou nog mooi kon zingen ....

Jeuh wijsheid ....de neon brengen 4 beesten op en kosten maar 1 voer maar duren wel veel langer zover ik weet.......de roze 3 en 1 voer...misschien als je er roze werkstallen voor ken krijgen...
    Of die stallen die je nog niet hebt ...blijft toch jouw keuze...al zijn ze spuuglelijk die neons:oops:

ohw Tante Coco ..was ter al -.-

Nou dan ga ik maar stofzuigen:music:

10. hwjstolwijk

ik ook en ik wist dat er 4 uit kwamen
    ik zat er zelf ook er over na te denken neon kip en konijn misschien te ruilen voor roze stallen waar ik nog te weinig dieren van heb

kip en konijn heb ik al tegen de 3000 en zeg maar muizen heel erg weinig

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

hofje, wat een geweldig roze veld!!

Snietje, auwwwww

Popje, werk ze

Stollie - tja, wat je wilt - ik hou de neon wel - als je eens snel dieren wilt hebben............

Niet veel aan de ruil gedaan - dacht gisteren tijd te hebben, maar helaas........
    Eerst maar eens een lijst maken welke stallen ik nu wel of niet in roze/neon/rood heb - komt wel, ooit8)

12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Woohw o_Oik dacht dat het bij mij erg was maar als ik de farm van mijn Farmlief zie :eek:
    Man oohh man als die beesten van het ene naar het andere hok " wippen " :pdan kom
    je binnen kort om in de konijnen xDxDxD

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Mijn mams is morgen ook jarig, die word al weer 82. Ze kan niet zoveel drukte meer aan en verwacht dan ook alleen haar 2 zussen met partners. Wij gaan er rond etenstijd heen als man uit zijn werk is. Maar ze heeft gistermiddag wel al genoten, mijn zus haar gezondheid is niet zo heel best en die besloot gisteren toch maar deze richting op te komen (ze woont een uur rijden hier vandaan en kost haar echt heel veel moeite), wij gaan altijd even langs in het weekend dus waren ook blij om haar te zien en opeens ging de bel en toen stond mijn broer ook voor de deur (die komt heel erg weinig bij onze moeder) dus alle kinderen waren er tegelijk.

leni1955, suuske1960, popje4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof: wouw wat een prachtige werkstal !!!!!:inlove: Ziet er heul goed uit tussen je nijntjes pluisxD
    Mijn vinger ? Nope, nog niet dicht, zit nu in de soda...-.-

Leni, mijn idee, ik ga ook voor de roze werkstallen :inlove:

Hoi Stien, je hebt het druk, zo te zien :)

Hé Thea, dat is toevallig, wel heel mooi ! Alvast gefeliciteerd met je moeder !!

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

en met volle maan veranderen die konijnen in dit beestje

Vanaf 23 mei kun je bij Boomerang kennismaken met jouw nieuwe, favoriete huisdier: Bunnicula! In deze reeks, gebaseerd op de gelijknamige populaire kinderboekenreeks van James Howe, volgen we de paranormale avonturen van Bunnicula, het vroegere huisdier van graaf Dracula. In tegenstelling tot z'n oude baasje moet dit konijn niets weten van bloed, maar geeft hij de voorkeur aan wortelsap dat hem bovendien superkrachten geeft. De reeks wordt gemaakt door de prestigieuze Warner Bros. Animation studio en bestaat uit 40 splinternieuwe afleveringen van 11 minuten.
    Over de reeks

In Bunnicula zien we hoe de 13-jarige Mina Monroe samen met haar familie verhuist naar een oud appartement in New Orleans. In de kelder van het gebouw ontdekt Mina een kamer, met daarin een vreemd schepsel: Bunnicula! Mina is onmiddellijk gek op het donzige, zwart-witte konijn met de grote ogen, maar wat ze niet weet is dat het beestje superkrachten bezit. Het konijn wordt met open armen verwelkomd door Mina's rustige hond Harold maar wordt gevreesd door Chester, de paranoïde kat des huizes. Samen met z'n nieuwe vrienden beschermt Bunnicula Mina en haar familie tegen de verschillende monsters en bovennatuurlijke krachten die het huis lijkt aan te trekken.

dutchboy, suuske1960, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

xDxD geweldig toch ....ben helemaal blij ....en die super mooie Angora :inlove: whauw Nog 2 velden te gaan ...
    en als Hofje dat voor mekaar heb , gaat zij voor bama voor de Roze Apen xD....man man man wat een plannen weer:wuerg:xD

Thea wat leuk en toevallig zeg ...Gefeliciteerd met je mams hoor ..en wat fijn dat jullie er allemaal even waren ...dat vond ze vast fijn..

Stollie :eek: grote grutten ....das ook wat ...vind maar een engerd ...hij heb wel roze ogen ..dat dan weer wel xD

hwjstolwijk, leni1955, janniekwak en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dan wordt minder voor Hofje, een 13 jarige, paranormale dingen, een zwart/wit konijn dat bloed aftapt..... Daarbij ook een paranoïde kat.....en trouwens die rustige hond is vermoedelijk het ergste !!!xDxD

En hofje zit er tussenin....xD

hwjstolwijk, leni1955, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

kijk het wel eens
    en nog meer tekenfilms
    nog af en toe het kind in mij

19. HofvanDromen

Zit ter altijd zo een beetje tussen hexD...Ja die Hond :music: das wel het ergstexD

Stollie hoe vind je het weerxD
    Ben ook nog dol op het kind in mij :wuerg:

20. hwjstolwijk

gewoon moest er even aan denken is hele leuke serie

trouwens sean astin is de stem van de kat, je weet wel sam de hobbit uit de lord of the rings;)