-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. lizzy21

lizzy21 Forumbeginner

Mag ik ook reageren
    Sint Maarten was een brave man
    Hij wou alle mensen, het beste wel wensen
    Wie houd daar niet van, wie houd daar niet van
    Het lichtje omhoog en dan hoezee!
    Voor al die hier wonen <Sint maarten te tonen
    Sint Maarten sante, Sint Maarten sante
    REFR.

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, misschien wel met het idee dat gewassen bijna niets opleveren, maar ik zaai ook niet veel. Kwartveldjes is me teveel werk met de hand en grote velden leveren niets op. De bomen vind ik ook niet echt prettig om te oogsten, maar op Bahamarama heb ik wel een vol veld staan. Samen met een ananastaart levert dat dan toch aardig boomvruchten op. Die op de markt dus niet veel opleveren, maar wel goed gebruikt kunnen worden voor verschillende events. De gewassen koop ik in de zaadhandel en daar verkoop ik regelmatig een deel van.
    Ik heb de siertuinen juist weer omgewisseld omdat Bahamarama voor mij veel gemakkelijker levelt dan Farmerama. Dus de meeste ep staat in de gewone siertuin. En de watervallen zou je juist vrij moeten spelen om sneller te kunnen levelen en door je questen te komen. Wanneer je de questen afhebt, kun je daar sieritems neerzetten. De hoogste op schateiland en bij de watervallen, dan heb je op z'n snelst de GB.

snietje1, hwjstolwijk, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

lizzy21 natuurlijk mag je hier reageren ... :)
    Hofje is blij...nuja eigenlijk Hexia die is nog blijerxD Ze ken eindelijk kuikens op gaan voeden...of dat goed zal gaan blijft de vraag natuurlijk..kreeg haar zelf al bijna niet opgevoed:p:wuerg: Maar wist ik veel ..het bleek een soort van niet goed gegaan te zijn ..met die aanmelding en of verwerking daarvan ofzo...Las op het forum dat ,dat zo was en na een berichtje vanmorgen naar support ist binnen 1 uur opgelost ....Echt super :inlove:
    Maar nu dan na bijna 4 jaar ..ist zover...Hexia is bevorderd tot kuikenmoeder...zal nog wat wordenxD

Eerst maar is een bakkie koffie en een heule dikke kus bij Farmlief :inlove: brengen ...

Lied van de Dag ; Glenn Frey - You Belong To The City
    :inlove::inlove:

whaahahahaaa...draai Hofje toch ook eindelijk de oogstbonus van 200 % voor 12 uur ...heerlijk gaat de voorraad meteen lekker omhoog...Allememachies ..wat een geluk vandaag zomaarxD

en nog een EDIT : morgen ruilen ...maar:cry:
    de Ambergom en Mangrove en treurwilg en nog meer van die bomen staan der weer niet bij...
    wel de nieuwste Neon stallen:eek:o_O

Laatste bewerkt: 9 November 2017
    snietje1, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, vraagje waar kan je dat tiki masker vinden??Wil wel weten hoeveel ik er in de voorraad heb.

snietje1, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Suus In je voorraadkamer ...en mij bij staat tie meestal helemaal achteraan

Ohw en ook bij je vaasje ...bij consumptie goederen

..... zucht.....zie net dat ik nog maar 10 kado licenties heb ...
    Ben bang dat dit ruil event het niet gaat worden hier:oops::cry:

Arrgggg....nieuwe quest bij volle maan ...nope dat gaat hem ook niet worden...
    heb die dieren nog lang niet op voorraad...
    Hmmm ...nou was Hofje eerst zo blij ...en nou ...wwww:cry:eeehhhhhhh

Laatste bewerkt: 9 November 2017
  6. suuske1960

Jaaa gevonden heb er 694 op voorraad....Ik zal maar niet tikken wat ik nog aan licenties heb:oops:, ik doe zo weinig met dat event..Je mag die van mij wel hebben 180 van ieder soortxD.

7. HofvanDromen

* Boink Boink *
    Is 2 x van de stoel gepleurd...... zoveel :eek:...we kennen het ook anders doen suus:music:
    Hofje heb nog zo,n 100 roze konijntjes nodig...als iedereen die nou naar Hofje stuurt ...stuur jij hunnie een kadootje:oops:

Nehhhhh laten we dat maar niet doen...xDxD

Vind wel jammer , dat je ze niet als burenkado mag en kan geven ...maar ja dat zal wel weer een euro kwestie zijn8)

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag iedereen,

Goed groot nieuws voor mij dan :p
    Ben bekaf van gister maar mijn eigen rolstoel is gisteren gebracht en afgesteld dat heeft bijna 3uur geduurd ;)
    maar ik ben dolgelukkig .:inlove:
    Wat een techniek erin zit geweldig nu verder herstellen en dan kunnen we hem buiten ook gebruiken .:inlove::inlove:
    Deze keer wel met mate :music:

snietje1, sanne1000, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Door dat laatste zinnetje wist ik pas zeker dat dit geen post van een paar maanden geleden was. Ik hoop dat je het deze keer echt rustig aan doet. Met veel halfzieke mensen op straat pak je een virus veel te snel mee. Het zou toch wel heel leuk zijn als je dit voorjaar weer echt naar buiten kunt zoals je in september ook hebt gedaan, en dan zonder terugval.

snietje1, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

xDBlauwe plekken dus nu? Ja we moeten het er eens over hebben hoe we dit oplossen.;)

snietje1, dutchboy, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco bedankt deze keer zal ik echt heel voorzichtig zijn achteraf is het ook ontzettend stom van me geweest .
    Zolang binnen liggen en dan opeens uren buiten en in de winkels en dan nog beetje half ook .
    Had beter moeten weten maar ik moet leren verstandig met deze nieuwe vrijheid omgaan .;)

een harde les :music:

snietje1, sanne1000, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Jaaa heeel erge blauwe plekken ...:cry::oops:
    Zit op snode plannetjes te broeden..maar der kom nog niks ...ken beter op een ei gaan zitten denk xD
    denk denk denk ....op zoek naar de oplossing...
    Sinterklaas is ter ook nog niet eens:wuerg: ken ik het ook niet aan hem gaan vragen ...
    of tie misschien lieve lieve lieve lieve lieve Hofje:oops:..ff 100 roze- konijntjes kado ken doen...zucht...T,wordt denk weer niks8)
    Suus blijf met de licenties zitten en Hofje zonder roze konijntjesxD

Lieve lieve lieve lieve lieve Dutch:inlove:
    Van dom en stom wilt Hofje niet lezen -.-...Zoals je zelf al zei ...We beginnen gewoon weer opnieuw ...stapje voor stapje..
    Dan moet het goed komen ...dikke knuffel:inlove:

snietje1, sanne1000, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Harde les ja, dat is waar maar ook wel begrijpelijk Dutchboy.
    Nu inderdaad maar beetje rustig aan doen en komend seizoen is gewoonweg slecht voor mensen met een zwakkere gezondheid. (val ik zelf ook onder hoor)

snietje1, suuske1960, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

vooral rustig aan dutch dan ben je straks in het voorjaar er helemaal klaar voor...
    fijn je weer te lezen....

snietje1, suuske1960, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dutch, rustig aan, dan breekt het lijntje niet - nog even geduld en het wordt voorjaar - dan weer heerlijk naar buiten en rustig aan opbouwen!:)

Ruilen??? Tja............ ik weet het nooit zo goed - wat kun je waarvoor vragen en die ballon.......... ik kijk wel eens, maar er staat zoveel onzin in dat het al niet meer hoeft voor mij.:wuerg:

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Stien:) om te beginnen zou je hier een lijstje neer kunnen zetten met wat je nog mist...of met wat je nog graag zou willen hebben..
    Dan krijg je vaak al een bod en tegenbod...als het jouw het waard is ..accepteer je en maak je de deal rond...
    Jij bepaalt uiteindelijk wat je ergens voor wilt geven ... of niet...:)

Die onzin in die ruil kast ..moet er vaak hartelijk om lachen xD en soms maak je toch daar kekke dealtjes:p

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Had jij de 3 extra items van het volle maan event? Die van die boom en wilde je die nog ruilen voor roze konijntjes?

stien56, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

je moet me dan even helpen welke dat waren ...bedoel je trick and treat ofzoiets ...

stien56, dutchboy, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ja en verleidelijk snoep en hersenkoekjes

stien56, dutchboy, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Die heb ik ..Heb ook nog....Neem een voorsprong ..en pak me dan

stien56, dutchboy, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.