-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou hofdame hoop dat het allemaal een beetje meegevallen is voor je en een week wachten.....das wel heul spannend en lang bah....

Katinka1700, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Kwam ook al even kijken of Hofje er al weer was, maar die is gelijk denk ik even langs d'r ouwelui;).

Katinka1700, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Of iets heel leuks aan het doen.

Katinka1700, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Is Hofje nog niet boven water ??? Ik hoop dat het allemaal meegevallen is en dat ze geen aanval gehad heeft.

Hier de bloeddruktest weer gedaan, hier thuis is ie bijna ideaal o_O gemiddeld met 10 metingen 81/132... is toch iets anders dan 100/170 toch ?? Schiet mij maar lek...o_O

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD beide ....
    Het is allemaal goed gegaan ...Hofje heb heul netjes stil gelegen en is niet in paniek geraakt...wat wel een beetje toch eng was ..
    Kreeg zo ene soort van masker over me heen...bbrrr niet bij nadenken dacht ik nog ...maar me kop zat wel mooi vast...:wuerg:
    maar vanaf zo beetje onderbroekje lag buiten boord ..ze waren heul lief voor mij en kussentje in nek en kussentje onder de knieen ...
    Kop telefoon dinges op met muziek/radio ....het zou ongeveer een half uurtje duren ..en toen waren die liedjes fijn ...gemiddeld duurt een liedje krap/ongeveer 4 minuten...dus dan kan je zelf meetellen hoelang het nog duurt...na 3 liedjes had ik het eigenlijk wel gehad:oops:
    Wat een herrie maakt dat ding en trillen en schudden en het lijkt wel een drilboor...en maar denken ...rustig blijven liggen ...nee ik hoef niet te hoesten ..nee me neus kriebelt niet...en ik krijg geen kramp in me schouders:music:Toen was het stil....
    een stem uit de ruimte-.-...Gaat het nog 8)
    euh jaahaaa maar euh euhm heb het wel gehad nu eerlijk gezegd:oops:....geen antwoord...stilte..Hofje bleef maar angstvallig stil liggen en dacht ..moet ik nu in die paniek bal knijpeno_O...Toen was de stem er weer ....We moeten toch nog 1 opname maken duurt 3 minuten:wuerg:..okee okee..kon net ff hoesten ..en toen ging die machine weer ...bbrrbbrrttrrrgggrrrgggrrr....en klaar....
    Snel naar huis ff broodje eten..boerderij ff gedaan...maar kon niks op forum posten...er was nog niet meer gepost:cry:
    Wel een paar lieve duifjes:inlove: beantwoord...en paps en mams gebeld...Of wij even een paar boodschapjes konden doen bij drogist enzo enzo...Zijn lekker ff naar winkel centrum geweest ...daar ook ff bakkie gedaan..het was prachtig zonnig weer:)
    Toen de drogist spullen gehaald...dat is ook wat eigenlijk:( Zat me toen te bedenken...Als vrouw kom je nooit uit die lappeno_O
    Als je van de ene af bent staan de volgende je al weer vriendelijk toe te lachen:eek:...Je gaat echt in je leven van de ene lap naar de andere lap8)...En maar glimlachen en vrolijk zijn in de achterlijke reklames der van...Nou zo vrolijk zijn die lappen nietxD
    En dan die statistieken altijd ...Vrouwen gaan veel vaker naar een arts als manneno_OJa duheuh vind je gek:eek:
    Vrouwen krijgen met die lappen te maken..Vrouwen moeten meestal zorgen dat er geen kinderen komen..Vrouwen zorgen er meestal voor dat er wel kinderen komen...Nou en als ze dan komen:music:...En zo een paar keer meestal:wuerg: ...En als ze dan niet meer komen ...komt die overgang gedoe-.-.....Nou dan ben je wel echt een ietwat keren bij die artsen geweest ...en ben blij dat je van die lappen af ben...en ja hoor ....de volgende lappen enz enz...hoop dat die nog een poosje voor mij weg blijven als ik eerlijk benxD

Toen dus even bij paps en mams geweest....en koffie natuurlijk:music:thuisgekomen was het ff op en bent Hofje een poosje plat gegaan...En nu ..nu gaat de witlof met ham en kaas en aardappel pureee de oven in ...mjam mjam mjam...en we gaan een weekje wachten8)

Ach zat Snietje er tussen:inlove:....Geen aanval ...gekregen ...en die bloeddruk ...thuis ist meestal veel beter...in je eigen vertrouwde omgeving ..en fijn dat tie wel goed is:)

Katinka1700, stien56, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

topper.....

Katinka1700, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lied voor het slapen gaan : Argent: hold your head up :)

Katinka1700, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

ppfff dat zit nu in mijn hoofd.....women....hold your.....en dat voor het slapen gaan....xD

Katinka1700, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Ben ik weer gaat de betere kant weer op onderzoeken en uitslagen zijn positief .:)
    De waarschijnlijke oorzaak was te veel te lang te vaak .
    Maar dit laten we achter ons we beginnen opnieuw met ondersteuning in het doseren .:music:
    Helemaal happy en blij dat het vooruit gaat.
    Ga weer lekker farmen heb gezien dat er van alles gebeurt dus gauw kijken wat ik kan doen.

Eerst Farnlief :inlove:een dikke welverdiende kus te brengenxD

Katinka1700, snietje1, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

welkom terug dan dutch fijn je weer te lezen....en kalm aan dan he....ons niet zo laten schrikken hoor....fijn dat je nu ondersteuning krijgt.
    hebben jullie dat ook wel eens.....zo'n dag waarbij je opstaat en denkt.....ik wil in bed blijven....niks doen en zo....lekker de hele dag onder het dekbedje en zo....ppppfff zo'n dag is het vandaag....geen zin in niks zeg maar....nou ja vriendinnetje komt wel koffie drinken das dan wel weer leuk....ach wel zien wel...

Katinka1700, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Pop dat heb Hofje regelmatig ...dus schaam je niet of zo ietsxD

Dutch:inlove:
    Zo even de FAQ neonstallen bekeken ....nope die gaat hem hier niet worden ..hou mooi de SV in de kast:wuerg:
    zoveel moeten fokken en dan allemaal "oude Stallen en bomen " te verkrijgen:eek:
    en jawel 1 knechten coupon van maar liefst 1 uur o_O
    Die neonstallen voor bama hoef ik niet...vind ze ook nog is spuuglelijk xD

Heb Hofje mooi nog even een paar dagen Hofmodus..

Lied van de Dag ; Whitney Houston - You Give Good Love

:inlove::inlove:

12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

goedemorgen
    je hebt gelijk
    wat een beloningen stallen en bomen winnen waar ik toch niks mee doe.omdat ik er al zoveel in mijn schuur heb staan

heb trouwens nog niet veel wolkenrijen dus kan dit ook niet nakijken, bestaat er eigenlijk een rij waarbij je sv krijgt

13. HofvanDromen

Niet dat ik weet Stollie...

maar euh tis hoe Hofje er tegen aan kijkt he...dus iedereen gewoon lekker doen wat hij of zij wil doen;)

14. hwjstolwijk

ben wel eens met je
    zal wel een babyboom komen is altijd wel leuk

15. HofvanDromen

Dat zal vast wel ...is meestal wel zo...

Ik fokrommel tegenwoordig alleen nog als het echt voor mij iets leuks of bijzonders is...
    verder eigenlijk niet meer...ik krijg anders de SV niet op voldoende voorraad en wil ook niet elke keer moeten kopen..

16. hwjstolwijk

wel eindelijk een event die ik kan halen, ondanks het vele werken van mij [ vandaag wel vrij]

over 2 weken stallen trein en mystery stal
    als ik zo lees 2 stallen uit mystery en 3 uit de trein
    hoop op nieuwe stallen [ iedereen gok ik] en anders roze stallen

17. popje4

nee schaam me er ook niet voor hoor maar ppfff word dan zo moe van mezelf zeg maar kom tot niks....en het weer is ook zo sombertjes en zo nou:cry:
    vraagje is....
    katje van de bos wilg / treurwilg het zelfde? beetje verwarrend zo als het in de schuur staat met twee de zelfde namen....:p

Katinka1700, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

zijn niet dezelfde bomen
    was al een paar keer door gegeven aan bp,
    ik heb ze alle 2 namelijk

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dutch wat fijn dat je er weer bent en nu kalm aan hoor, ik wil je nog een tijdje hier houden.;):inlove:

Fok event sla ik over , ga wel wat apen fokken voor een andere quest maar niet voor de neonstallen, heb genoeg roze op bahama.
    Vanmiddag een klantje en morgen weer een dag cursus en dan weekend en een begin maken met schuren van de achter(slaap) kamer.

Werk tot februari even op een laag pitje omdat het huis en de wereldwinkel even meer prioriteit hebben.

20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Het event lijkt mij ook niet echt boeiend, gaan misschien wel kijken om een klein aantal te fokken als er babyboom ook is tenminste.
    Eindelijk de boerderij weer op orde, wat een gedoe iedere keer.xD
    Zie ook de neus van Dutch boy weer, en dat is helemaal mooi.:music:

-Coco1968-, Katinka1700, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.