-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

nnouhhhh.....moet zaggen ....tis verrukkeijkkkksl .ikflggjbn sssssssssss....die drank ...hips :wuerg:

en we gaan nog niet huis ..nog lange niet nog lange en we gaan nog niet naar huis....hier Dutch ik kom ff op je schoot zitten:inlove:
    mmmmm dikke smak ...neem ook een drankje schat ....oeps zat bij de verkeerd op schoot ...sorry ...
    ppppffffff heb t een beetje warm .....ff dutch opzoeken ....lieverd ik kom der aan hoor ...hips...hips...hips....tis een beetje draaaieeriiggg
    allemaal hier.....:eek:xD

2. Hexia

Hexia Teller

:oops: kweenie ....maar gaat volgens mij niet helemaal goed met me moeder....ze gaat helemaal loso_O

3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nou stollie en hexia gefeliciteerd en dat dit huwelijk maar lang mag blijven duren:D

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Van mij ook van harte gefeliciteerd en ik hoop echt dat dit huwelijk wat langer duurt ook al vind ik een feestje wel gezellig.
    Geniet ervan Hexia en Stollie en heel veel geluk

Dan neem ik er nu maar een borrel op en een lekker hapje, mjammie.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofdame kom weeee gane nog maar is een ronde doene toch:p.....lekkkkkeerr de leekkkerr....pppfff voel het wel aaan mijn voetjes al wel.....nu...en dan straks ook nog een beetjje farmeren euhhhh....:D

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

enennheuueeuhh mememewwmeeee doeneneuhhhh noogoggggggggg ennnnnnntjeeee dtannnnnn

7. popje4

ik wil met jou wel dansen maar mijn voeten doen zo zeer.....trallalalalalala....en euh heb een beetje te veel op

[​IMG] dus ik ga maar eens ppfff was een gezellig feestje.... dat wel..... kan iemand een taxi bellen...

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

9. Hexia

Hexia Teller

Dank jullie allemaal :inlove:
    Hoop ook op een lang en gelukkig farmhuwelijk:inlove:

Bij deze bied ik excuses aan voor me moeder:oops: Als papa Dutch ook maar even niet in de buurt is:wuerg:
    schaam me diep:sleepy:
    Tante Pop ook maar op een bedje gelegd....:wuerg:xD

10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dank jullie wel allemaal
    was gelukkig niet weg gevlucht van het huwelijk

waren maar 3 zieken op het werk en mag morgen om 6 uur beginnen
    dus om een uur of 4 mijn bedje uit

11. Hexia

Hexia Teller

oei dat wordt weer vroeg op dan voor je....laat ik nou nog iets geboekt hebben:inlove:
    Dan zullen we maar gaan denk ik :music:

Slaap lekker Allemaal ...met Mooie Dromen:inlove::inlove:

12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dat bad ziet er wel leuk uit
    heb jij je moeder nu wat gegeven om rustig te blijven
    slaap lekker

13. Hexia

Hexia Teller

Dat hoeft niet meer Stollie:inlove:.....die heb zoveel drank op die slaapt nog wel tot morgen middagxD
    Maar als ze wakker wordt....oei oei oei....

Kom je mee :inlove: lekkere farmlief:oops::inlove:

14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oh oh - te laat.............
    Kom ik binnen en liggen er her en der dronken dropjes te ronken:wuerg:

Stollie en Hexia, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en veel plezier met de korte huwelijks nacht.

Zo, er staat nog taart voldoende, 1 glaasje erbij (dronken dropjes genoeg) en smikkelen maar.

Maar goed dat ik hier al heeeel vroeg was en heerlijk heb genoten van de hapjes van Snietje.
    (ja, dat was ik dus :p)

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, ik hoop dat iedereen ook het 2de buffet gevonden heeft, dan heeft niemand honger gehad en genoeg keuze:)
    Deze dus:

Bruidspaar, niet vergeten de cadeautjes uit te pakken:

Allemaal een fijne avond en tot morgen.

Lied voor het slapen gaan : jewel, little sister

Last edited: Nov 1, 2017
  16. popje4

tluste.....sssttt niet zo veel lawaai....heb nu al hoofdpijn en die taxi waar blijft die of.....ppppfff was in slaap gevallen, nou dan maar lopen naar huis....

17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje, ik zet je wel af, zeg maar waar ik moet zijn :)

18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, Fijne (farm) dag tot de volgende ronde.
    Voor nu ben ik Kiddy up Go (lied van de dag)

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Komt dat goed, een dronken Pop achter op de fiets, ik betwijfel het:p

Rest van de dag ben ik op cursus voor het nieuwe kassasysteem van de wereldwinkel. Zal wel een beetje vervelen worden ben ik bang:music:

En heel belangrijk, huis is weer van mij, steigers zijn weg en tuin is weer afgesloten, hehe, mag ook wel na ruim 6 weken.8)

20. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

gefeliciteerd leni weer rust in de tent:D