-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ach suus gewoon wat zaaien en zo en inleveren en veel heul veel lezen veel tips en zo....xD

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik niet :music:
    wordt alleen wel wat moe van in die wachtkamer zitten....:oops:xD

stien56, Sintra98, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gelukkig kun je op alle andere velden gewoon doen wat je wilt.
    Dit event komt er gewoon extra bij, je levert er geen speelruimte voor in.
    Ik moet op het vollemaansveld nog veel korte gewassen verbouwen voor de quest, dus ik hoef me helemaal niet te vervelen.

stien56, Sintra98, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ja ik weet , maar der zit geen gang in die event...tis wachten wachten wachten ....daar bent Hofje niet zo van:oops:

Heb wel al me flink bezig gehouden om de korte gewassen op de boerderij op te hogen...
    Heb ze graag op een acceptabel aantal...
    dan de dieren nog en de produkten
    dan de alchemist nog in 5 brengen..
    dan nog zorgen voor minstens 200 gouden bananen..
    dan de lange gewassen nog omhoog brengen ..
    dan de konijntjes blij houden..
    zorgen dat Hofje ook nog genoeg WAC ,s houd ... met dank aan lieve buurtjes red zij het steeds:inlove:

hmmm heb eigenlijk heul geen tijd om die event te doenxD

5. popje4

druk druk druk.....

6. HofvanDromen

Pppffffff....zeg dat wel ...Hofje is druk druk druk:pxD

stien56, Sintra98, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

heb je de jamfabriek niet hofje dan kan jezelf de wac maken

stien56, Sintra98, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Jawel sanne , maar het kost best veel zooi en zo enzo ...en zoals zo vaak bij Hofje is dan het 1 en dan het ander weer op ....ben een rommelkadet he:oops:

gatver , :(
    ben ik net een berichtje aan iemand nog even aan het schrijven ...als steun en/of geruststelling...gooien ze gauw die draad op slot>:(
    echt niet leuk gewoon ...en Hofje is ter boos om ...om dat gemene ruilgedoe...
    en nou ..nou ...nou ....ach laat maar ook>:( ik ken ter gewoon niet tegen:wuerg:

Danny als je dit misschien leest ; ik hoop van harte dat ze je geen ban hebben gegeven ...Dat zou ik helemaal erg vinden ...
    Danny , als je een forum ban krijgt , kun je alles nog op je boerderij :) je kan zelfs het forum nog lezen , alleen niet reageren..
    Hoop dat je volgende ruil -event wel weer gezellig meedoet ...en als je niet helemaal vertrouwd via forumberichten alleen ruilen.
    en vraag of de ander als 1e wil sturen ..Hoop dat dan op die manier je vertrouwen weer een beetje terug kan komen..

Liefs Hofje:)

en voor de rest ....zeg maar niks meer-.-

Laatste bewerkt: 25 Oktober 2017
    stien56, Sintra98, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

Het ging om een speler die geen enkele post op het forum had staan. Dan zou ik inderdaad iets voorzichtiger zijn. En hopen dat het nog goed komt.

10. popje4

oeps\iets mis gegaan dus....sneu net eff doorgelezen en inderdaad hofdame goed advies gegeven zomaar een naam er op zetten das niet handig....hoop wel dat het voor die gene nog goed komt want het blijft zuur als je ruilt maar je ontvangt niks.
    ik heb ook nog steeds een sieritem voor sintra maar die komt maar niet in de ruil, vind dat al vervelend, want heb al wel iets van hem gekregen dus......weet niet eens meer wat kun je na gaan zo lang geleden al weer....xD maar voelt niet eerlijk zeg maar....bewaar ;)het wel hoor sintra.....en vergeet het ook niet...:)

Sintra98, stien56, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Ik weet het coco, ik heb het bericht wat danny poste gelezen...weet dus ook de naam ..
    en nou ik zal het vast niet mogen zeggen :oops: maar vond een flauwe reactie van support..
    echt flauw gewoon ...Hofje weet best al een oplossing...maar ja Hofje is geen mod ...8)

en ik ken der niet tegen gewoon ...echt niet gewoon ...

en nu ... nu heb ik er even meer dan genoeg van...van alles...niet van jullie lieverds ...
    maar gewoon ....bah-.-

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier moet ik even alles via de ipad doen anders had ik al eerder een reactie over de mislukte ruil gegeven. Hier gaat eigenlijk altijd alles goed en ik ruil toch wel met aardig wat spelers. Wat niet slim was van Danny is pas na een uur akkoord te gaan met een ruil en dan gelijk te sturen. Ik zou in z'on geval eerst wachten op reactie terug van de ander. Sommige spelers willen nog net even ruilen voordat ze bijvoorbeeld de rest van het event niet meer online komen. Of hebben het ondertussen algeruild met een ander. Nu is het natuurlijk niet netjes dat Danny nog niks heeft gehoord maar het is natuurlijk wel herfstvakantie dus misschien is die speler niet meer online geweest.

Leuk trouwens je mooie roze veld :)

stien56, ergo8, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Zo we kunnen weer.
    Het schiet niet echt op dit eventxD, dus ondertussen maar werken aan extra ruimte via de questen.

stien56, ergo8, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Dank je Thea ...ben ook erg blij en trots op me roze konijntjes:inlove:

Nouh Suus ...echt hou je deze keer maar niet aan Hofje vast:oops:
    Zit een partij te klooien en te klungelen....Eerst de boerderij zonder wac zitten oogsten ...toen zaaien op volle maan zonder griezelwild..
    en ..ik heb nog steeds maar 2 veldjes open en nog maar 7 x die huisje oogst..
    Kluns die ik ben ...zit die gewas alweer op kleine veldjes te gooien ...kwam ik er 5 tekort:sleepy: om veldje 3 te openen...
    Als Hofje op grote velden gewoon weer gedaan had ..tja:music:
    Hier is dus die hele event al naar de klojo...ga straks maar proberen die bomen er nog uit te vissen...
    want Hofje weet niet meer hoe nou nog verder met die event..:(
    1 ding weet zij wel...tis wachten wachten wachten en wachten.......

Lied van de Dag ; Dolly Parton - Here You Come Again

:inlove::inlove:

stien56, ergo8, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Je kunt echt beter verder gaan met het veld groter maken, dan lukken daarna die bomen nog wel. Als je voor de bomen kiest ipv voor grotere huisjes, dan haal je de 100 misschien niet, maar dat is nog afwachten.

Sintra98, stien56, ergo8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

hahaha je bent gelukkig niet de enige... hier ook alles er weer opgegooid en kwam dus ook vijf te kort.....wel me wac aangezet maar griezelwild dat dan weer vergeten....dus ach gedeelde smart he en zo....
    dacht ik toch dat ik vandaag moest werken.....blijkt dat morgen pas te hoeven hoe mooi.....vandaag dus maar lekker andere dingen doen...
    krijg ik net zo'n vliegtuigje over me farm....met een bericht in het pools of zo of Grieks... weet ik het... dat kan ik toch niet lezen....was denk ik van iemand die graag mijn buur wou worden maar die had ik vanochtend zonder na te denken zo maar weg geklikt was druk en zo hihihi nou ja....helaas...
    fijne dag allemaal

Sintra98, stien56, ergo8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Okeee dan coco ...ga ik die veld nog wel weer vergroten...:)
    Fijn pop onverwachts vrij zijn...is beter dan onverwachts toch moeten werken;)

las net over Halloween design...heb zelf natuurlijk roze:music: dus bij Hexia even gekeken ....nah das mij veels te donker allemaal..
    gauw weer weg gegaan...laat mooi roze hier...En bij Hexia de boel maar gaan ...
    Tis toch een nep Halloween event naar Hofjes mening...echt niks aan gewoon:oops:
    Hofje heb een boerderij spel ...maar der is weinig boerderij meer van over...
    Kweenie welke designers ze in dienst hebben genomen en wat die ook nog aan loon verdienen...
    maar er blijft op deze manier niks meer van de boerderij over..welke weg ze nou ingeslagen hebben o_O
    Nah het zal wel aan Hofje leggen/liggen weet ik het..

De zon schijnt hier ..ik denk voor even...kan hofje nog even buiten koffie drinken...en daarna eens kijken of zij dan eindelijk wat huishoudelijke klusjes ken gaan doen..

18. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik heb er ook kleine veldjes opstaan met de grote velden meer oogst dan? werkt de wac enzo niet dan?zie toch dat er 2 keer word geteld

Sintra98, stien56, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ga iedergeval proberen de bomen te halen
    kan helaas maar 1 keer oogsten per dag,
    heb nu wel gezaaid maar straks weer inloggen om half 6 gaat niet lukken
    misschien zaterdag middag na het werk en zondag wat inhalen
    vind het nog steeds jammer dat sm geen nut heeft

20. HofvanDromen

Niet op het event veld Sanne...
    Daarom beter grote velden neerleggen...
    De opbrengst blijft het zelfde, maar grote velden vragen dan minder zaaigoed en hou je meer zaaigoed / gewas over...
    om sneller ...nou ja snel:music: de andere veldjes open te spelen....

Das echt jammer Stollie ....Het hele event is een gevalletje ... jammer...