-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooooo wat fijn te lezen dat het wat beter gaat ppppfff vind het altijd zo.....nou ja zeg ik hier maar niet....maar we zijn blij...

stien56, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Heul mooi Hof, dat is echt mooi, langzaam is het beste, nooit te snel gaan, dat kan het lichaam vaak niet aan, dit klinkt echt goed, ik duim en heb een kaars branden (kan nooit kwaad) op beterschap:) Dutch;we leven met je mee !

stien56, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

even nog iets leuks ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove::inlove:

stien56, janniekwak, theav71 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

wauwwwwwww hofdame

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje xDxD hij is echt leuk !!!!

stien56, Sintra98, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind hem ook leuk hofje een mooie roze hof :music:
    en beterschap voor Dutch

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

mooi dat het weer de goede kant op gaat met dutch gun hem dit echt

stien56, snietje1, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

nog zo,n 100 roze konijnenstallen te gaan :music:xD ooit ooit ooit gaat het lukken:wuerg:
    Wat er niet gaat lukken is die nieuwe event-.-...Hofje snapt der geen bal vanxD Althans met mijn logica ...

we gaan dus beginnen met maar 25 veldjes:eek: .... om 2 gewassen te verbouwen en dan een quest in de coop doen ...
    en hoe kom je dan weer aan meer veldjes en nou........
    huisjes oogsten op tijd weer zeker en en van alles inleveren en en .... nah het zal welo_O
    Gooi het maar in Hofjes hoedje-.-

Ben wel blij , dat Hofje toch is een keer geduldig is geweest....echt ik geloof het zelf bijna niet:wuerg:xD
    kon nog van alles kopen in Jackshop en inleveren bij de questen ...maaaaaaaarrrrrrr niet gedaan ....omdat ik mij in ene bedacht ..hooooo wacht is even ..van de week ist Halloween en je weet het niet ...je weet het niet..:music:
    Dat Hofje nu wel aan de nieuwe bomen van Volle Maan kan komen is een mooi voordeeltje...
    blij dat ik die stekkies niet gekocht heb..nou ja maakt niet uit ook ...Met Hofjes geluk had zij ze toch niet gekregenxD

Nu eerst koffie en een dikke kus bij farmlief:inlove: halen en brengen...

Lied van de Dag ; Gary Moore - Still Got The Blues

:inlove::inlove:

stien56, snietje1, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

waarom is het vm veld niet open met het weekend

10. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik vertrouw op jouw tijdens events hofje:(, wat moet er nu van terecht komen roze dame.xD

stien56, snietje1, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Nouh ....wat ik nou lees ....dat kan toch niet waar zijn ...

Totalen:
    Gifklieren1.700 daarvan zijn 975 om het land te ontgrendelen en 725 naar de Coöperatie Quest
    Maanlicht kruiden21.925 waarvan 20.000 magische 400 diner en 1.200 voor de Grimoire (uitbreiding sprookjeshuisjes ) en 725 voor de Event Quest
    levensadem1.696 waarvan 1.600 voor 400 magische maaltijden en 96 voor de Grimoire (uitbreiding van sprookjes)
    zoveel gewas en DI van 1 veldje ...Als dat waar is ...dan gooi Hofje de kadetten tegen de roze krib>:(
    Zijn ze nou helemaal ..... heleboel lelijke woorden:mad::mad:
    Ik begon het net te snappen :music:... tis niet zo moeilijk als ,t lijkt...
    Kijk die filmpje maar even ...dan wordt er veel duidelijk ....
    maar Hofje weet niet of zij hier nog aan gaat beginnen:eek::(

stien56, snietje1, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

vind het ook veel te veel
    farmerama is iedergeval geen spel meer voor mensen die even willen oogsten en voeren
    vroeger voordat ik begon met werken oogsten ik en zaaide ik altijd, dat doe ik niet meer begin om 6 uur deze week en ga niet om 4 uur achter mijn pc zitten

hofje ik snap je wel

Laatste bewerkt: 24 Oktober 2017
  13. HofvanDromen

Het is een spel voor afleiding en ontspanning...voor heel veel spelers ...
    maar hallo zeg ...dat ist al zolang niet meer..
    en voor kinderen :eek: dat zeggen ze dan altijd ...Welk kind heb hier tijd vooro_O

Ik begrijp jou ook Stollie ...zou me ook niet verplicht willen voelen om voor dat ik naar me werk zou gaan ...nog te moeten aanwezig zijn op de farm..

Ben der ff helemaal klaar mee....stom gedoe steeds met die events ...bah>:(

stien56, snietje1, sanne1000 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

het ergste is nog
    dat er in nov. weer iets met fokken komt en zaaien
    dus tijd om sv en sm te sparen is er ook niet

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Had mezelf pas nog een pakketje SV kado gedaan:oops: dus das niet een probleem hier...voor nu-.-
    me 3 xxl SM bomen zet ik er straks weer op en maar weer sparen...

Het schijnt dat je geen SM susie en zelfs geen WAC ken gebruiken met dit event..

16. hwjstolwijk

misschien komen er ooit sv of gb bomen in het spel

17. HofvanDromen

xDxD Zeg ...ik heet wel Hof van Dromen ...maar dat zijn nachtmerries xD dat gaan ze echt nooit doen..
    die kassa he ..die kassa moet blijven rinkelen...

Nou ben der ff weg van...voor Hofje ook nog een Ban aan der kadetten krijg...
    ben op het punt van ontploffen en das me het toch niet waard:music:

EDIT : Dit is van miekje... maakt het een stuk helderder...
    en voor zover "normale aantallen"

http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/#Miekje9

stien56, snietje1, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo, bijna 2 uur bezig geweest met het bestuderen van de FAQ en Miekjes tip.
    Voor mezelf denk ik dat ik het nu aardig helder heb.
    Daarnaast dan nog proberen of ik een deel van het vollemaansveld vrij kan spelen, zal wel lastig worden. Maar in ieder geval de stallen en bomen zoveel mogelijk oogsten.

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Suus komt goed...we gaan gewoon samen beginnen...aan de hand van Miekjes uitleg in mijn linkje hier ergens boven...
    Tis heul niet zo veul ...
    Ik hoop zelf de coop quest af te krijgen ...die vind ik belangrijker ivm met de nieuwe bomen die je dan krijgt...

Zo na even een dutje te hebben gedaan eerst maar is ZH gebeld...MRI -Scan en andere afspraken ook afgezegd..
    Ben nog steeds met tijd en wijle koortsig en blaf als een zeehond..heb der volgens mij gekneusde ribben van...
    Of Hofje dat allemaal wel zeker wist:music:... Vroeg meteen of ze dan wilde dat Hofje met koorts en opstijg hoest dan wel door dat ding kon...Als ,T dan niet lukt ist niet Hofjes schuld...en moet het nog een keer...Weet U het echt zeker :sleepy:
    JAAAA...:oops:...Heb die pot met pillen van die neuroloog ook nog geeneens aangeraakt...stomme pillen:oops:
    De neuroloog assi was begripvoller...die snapte het wel allemaal...De neuroloog belt mij nu volgende week ergens terug...
    en dan maken we een afspraakje hoe nu verder... Hofje weet het al ...:music:xD
    Feestcommissie gaat morgen weer aan het werko_O Tis der eentje van de oude stempel ...zodra het enigzins ken gaat tie weer...
    Niet dat Hofje het daar nu mee eens is:p...tis een rottige griep ...waar je voorzichtig van moet herstellen...we zullen zien-.-
    Me mams is er ook nog lang niet met deze griep..weet ik het wat het is...
    ze krijg nu prednison en allerlei pufjes en weet ik het pillen...
    Vind zo vervelend dat ik er nu niet voor hunnie ken zijn...gelukkig kunnen we wel bellen en appen...en hebben ze fijne buurtjes die allerhande dingetjes voor ze doen ...dus dat is wel nog een beetje geruststelling..;)

stien56, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

zo.....zal ook eens beetje gaan lezen en de tips van miekje gaan doorspitten..
    hofdame gelijk heb je, je zal maar een hoestbui krijgen in zo'n ding dan word je niet blij van....hier blaft alles ook... en ik heb het gevoel, al een paar dagen, dat er iets onder mijn lede zit maar het komt er maar niet uit....pppfff heb het koud en alles doet pijn lijk wel 80 als ik opsta..... gaande weg de dag gaat het wel weer maar tjonge wat heb ik veel spieren.......xD net samen met mijn schonepoetsdame de keuken schoon gemaakt alles kasten en zo.....nou denk dat ik voor de rest ook niks meer doe:wuerg:

ps....en gelezen wauw dank je mieke tis wel een puzzel maar we gaan er voor....