-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Weekend :inlove:

En nu maar weer aan de poets-.-

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

forum lag er net trouwens uit

fok event klaar
    tandenborstel hou ik even in de schuur tot dat ik genoeg krokodillen heb

trouwens keek ook net naar de fazanten nog steeds boven de 100000 zeker goude fazanten

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, hier niet aan de poets. Maar ik denk wat wasjes draaien, die dan lekker buiten kunnen drogen.
    Heb ondertussen wel een nieuwe droger, maar buiten heeft toch de voorkeur bij mij.
    De oude droger was iets van 10 jaar oud, en merk nu dus duidelijk het verschil in droog tijd met deze nieuwe droger.
    Net even een rondje gefietst, heb van de week een 2 de handsje gekocht om te lijken of ik het nog kon.xD
    Het was denk ik bijna 10 jaar terug dat ik op een fiets heb gezeten.:oops:
    Maar zonder vallen is het me gelukt.:p

Farmer121965, snietje1, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Het forum lag er minstens 2 uur uit-.- gaat lekker zo:music:
    Fok-event af...was een eitjexD met nog geen half uur klaar ..heerlijk...maar Hofje ken nog geen voer voor die kreeft maken:wuerg:
    Heb geen bananen :oops: om vrij te spelen die gewas ervoor..
    Vuurvliegen ben ik uit balorigheid gister ook maar aan begonnen...had al 550 DI staan ..dus die is morgen ook wel af denk ik..
    Hier vanalles wat...en heb al 2 wasjes buiten hangen..heb ook een erge voorkeur voor buiten drogen...vooral het beddengoed..
    zo lekker fris enzo enzo
    Ha goed zo Suus ....fietsen verleer je niet zomaar...je ken wel een beetje slingeren nog...Jij ben echt op de gezonde toer bezigxD
    Misschien mag Hofje straks nog even naar de actie (vertaald naar hollands) winkel...ze hebben flanellen hoeslakens in de aanbieding..en die slapen zo lekker:inlove: en dan zal de kar vanzelf ook wel vol komen...altijd veelste leuke maar vooral koopjes dingen daar:p...
    Eerst maar is even zoenen met farmlief:inlove:
    Lied van de Dag ; Di-Rect - You & I

:inlove::inlove:

Farmer121965, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

klopt dat hij eruit lag
    kon er net voor een half uur erop, en daarna werd ik er af gegooid en na 15 min kon ik er weer op

kan leuk worden met ruilen straks

Farmer121965, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Die forum is nog steeds niet goed en stabiel...wordt er elke keer uitgegooid...smileys kan ik ook niet gebruiken..
    ruilen is volgende week dus we hebben nog even...
    krijgen ik dacht begin van de week onderhoud...wat 2 en een half uur kan duren en dat net voor aanvang nieuw event...slim..
    Las ook nog dat er klachten en of opmerkingen alleen door worden gegeven als het hout snijd (eek smiley)
    welk hout dan ??? alleen die , die het team zelf belangrijk vind ?? persoonlijke voorkeuren ???
    Zulke dingen wordt Hofje beetje boos om...(boze Smiley)..
    En die burgemeester ?? ik las dat hij wel post in het kliekje en dat hij onkruid had..(verbaasde smiley) We hebben al een half jaar geen onkruid meer...
    We hebben wel een burgemeester nodig met een hart voor Farmerama ...en liefst een die overal wel is post...
    Ik zal maar niet schrijven wat ik er van denk .. :wuerg: en gaan jullie er maar niet op in...owh de smileys doen het weer...
    Volgens mij zijn er ook veelste weinig mods ...-.- ....pppffff ....moest het ff kwijt

Ken zo oogsten en dan hups op de koopjes af....ik hoor Feestcommissie al zuchtenxD

Farmer121965, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

werd er weer er paar keer uit gegooit
    maar onze mods zijn top dus daar ligt het niet aan
    die doen echt alles voor ons :inlove:

snietje1, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ik zei niet , dat ze het niet goed doen....;)
    Alle boerderij problemen die Hofje ooit had , zijn altijd heel snel en op een goede manier opgelost...
    Maar ..en geloof me nooit gedacht dat Hofje dit ooit nog is zou zeggen , na alle strijd die zij regelmatig met Toon had..:music:
    maar ik mis hem...8) niet persoonlijk ...maar wat hij voor ons boeren en boerinnen en het spel Farmerama op zich deed..
    En vat dit niet verkeerd op ofzo...T , zijn zo van die dingen die mij opvallen...

Farmer121965, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik twijfel of ik de laatste fok ook doe, dat zijn volgens mij upgrade's vindt dat zonde van al het voer..-.-

Farmer121965, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Maar die rode geven wel 2 dieren en het kost maar 1 voer...
    plus bij 2 van de 3 inlevergedoe..krijg je 5 gouden bananen..
    Aangezien Hofje er niet was met die zomer carnaval heb zij die wel gedaan...heb er nog zoveel nodig:sleepy:
    En nouh ik wou ze gewoon ook hebben:oops:xD

owhjaaaaaa uit mijn stallen van die misschien krokodil...een slang xxl en een miereneter:(

Laatste bewerkt: 14 Oktober 2017
    Sintra98, Farmer121965, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

gelijk heb je hofdame ik wou ze ook gewoon hebben.....:p dus ook die laatste maar gedaan.....die vuurvliegjes nou ja daar doe ik wel een beetje mee maar niet echt zeg maar....verbouw wel de gewassen en kijk wat ik kan inleveren niet alles....nou ja pech gehad...volgende keer beter toch....;) net stond hier alles in het Duits was weer eff zoeken hoe dat ook weer moest....:)

12. HofvanDromen

Die spel is een zooitje-.-.........

Sintra98, Farmer121965, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

hofje.....xD

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb de laatste fok niet gedaan, heb toch geen krokodil enz dus vind het goed zo, vuurvliegjes doe ik voor spek en bonen maar lijkt gewoon af te komen. xD

Verder hoest ik mij nog steeds wezenloos en volgens de dokter is dat door het stoppen met roken, heb wel iets gekregen omdat mijn keel vuurrood was en dit niet meewerkt om over te gaan.

15. hwjstolwijk

forum lag er erg lang uit
    kon met moeite ook het spel spelen
    wordt erg leuk op dit moment -.-

Sintra98, Farmer121965, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Spel gaat prima hier, forum wat minder.

17. popje4

goede morgen...
    gisteren avond lag het forum hier er ook uit spel daar in tegen ging prima....
    het is heerlijk weer de zon schijnt dus.....lekker naar buiten...nu eerst maar eens koffie en dan...

leni1955, Farmer121965, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

En wat dacht je van alle markt transacties? daar wordt BP toch ook niet armer van.:eek:
    De filosofie is hoe hoger de prijzen hoe beter ;)

Hier lag het Forum er ook lange tijd uit pas om 11:00 uur kon ik weer op het forum

sanne1000, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

De markt in het spel heb toch niks met TG of euroos te maken...en die soort filosofie is niet Hofjes Filosofie8)
    Hier ook sinds gistermiddag niet meer op die forum kunnen komen...Heb van alles geprobeerd en getest..ben alle spel forums ook af geweest:wuerg: Maar volgens mij lag die hele BP forum wereld der uit....gaat goed zo:wuerg:geeft je de moed om nog te blijven spelen..
    Sterkte met de bijverschijnselen Leni ...hou vol hoor..vind al zo knap dat je gestopt ben:)
    Hier zijn we allemaal wat grieperig...ook hoesten , pijnlijke keeltjes en koortsig...zal nog is op vakantie gaan:p
    hoop zo even lekker in het zonnetje te vertoeven tis te mooi weer om binnen te blijven...

Lied van de Dag ; Whitesnake - Sailing Ships

Mooie Zondag Allemaal:inlove::inlove:

stien56, leni1955, Farmer121965 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Beterschap Hofje e.a.

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.