-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

love boat
    wat een super serie was dat trouwens

stien56, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker leuke serie...maar toen was Hofje nog wel een klein hofjexD

Allememachies ....loop hier weer in de soep...zit ik weer event gewas der op te smijten:cry: alles der weer af gehaald..
    en ff op grote velden nu maar rozen ...met een paar van die edel dingen 2 uur..want Hofje was de onschuld en stol weer vergeten:wuerg:
    komt Paps hier nog binnenvallen ..paniek paniek ...waar wij dinsdag heen moeten rijden enzo enzo ...leg de weg der uitxD
    Hij had al zijn Duitsland kaarten mee genomen want hoe moet je dan nu rijden...
    Hofje ff op computertje gezocht ...de weg is dinsdag gewoon open:music: en anders kennen we gewoon ander weggetje rijden..
    Tis maar 800 KM;) ..dus een paar meer of minder maak ook niet uit...Paps weer vrolijk naar huis...
    En nu ...NU moet Hofje toch echt de koffers in gaan pakken...-.-

3. hwjstolwijk

de stol vergeten
    ik vergeet steeds de wac :sleepy:

4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Was even zoet hier, kwam roet uit de wasdroger:eek:..
    Opengemaakt en denk dat morgen of dinsdag er een nieuwe droger komt.xD

stien56, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

das nooit verkeerd suus.....hier komt de monteur voor de droger die doet gewoon zijn eigen ding....wil ik 40 min op hoog.... stopt die gewoon na 20 min.....nou gekker moet het niet worden....heb net eens even door gelezen over die voedsel drogers....wauw dat gaan we doen je kan ook fruit en zo drogen voor in de winter en met redelijk behoud van alle goede dingen.....mooier kan het toch niet:D....op YouTube staan ook heel veel filmpjes van wat je kunt doen met dat ding, echt top duurt wel een paar uurtjes;) maar dan heb je ook wat....en voor een prijsje.....wauw als ik vier weken alles zelf ga maken dan heb ik dat ding er al weer uit.....xD en zonder gekke dingen er in....

ik vind ook dat de vraag naar die dropjes veel en veel te hoog liggen ook als je alles er af haalt dan nog is het bijna niet te doen....vind het niet erg om tot het laatst door te gaan hoor hoef echt niet in drie dagen klaar te zijn.. maar dit neeeeee.....
    zusje lief app....net ja ja vanaf de oceaan dat kan zo maar:)....ze zijn nog niet zo heel ver vlak onder sint maarten dus ze hebben nog een eindje voor de boeg....ze zijn volgens mij in totaal vier weken onderweg nou ja ondervaard.....of zo iets....

6. hwjstolwijk

Volle Maan Mysterieuze stekjes
    zag deze staan bij de kalender
    ook de gewone stekjes en ook gaan we fokken zag ik staan

dus nieuwe bomen voor volle maan
    nieuwe bomen voor boerderij en het eiland
    en nieuwe stal of werkstal straks bij het fokken

is het vreemd dat ik een beetje de weg kwijt ben o_O

7. popje4

nee das niet vreemd, denk dat meer mensen daar last van hebben je kunt het gewoon niet meer bijhouden pppffff

8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt de DI zijn niet te doen, ik probeer de bovenste rij vol te krijgen.... veels te veel DI....Morgen weer werken (oh, ja, daar wordt geen rekening mee gehouden) jammer....

Hofje, fijne vakantie !!! Neem even mee : Marillion (zangr Fish) met lavendel (vandaag lekker hard gedraaid heerlijk !)

9. HofvanDromen

Sniet:inlove: dank je..........Heb hem op mijn smart ding al staanxD
    Nog een voordeel van zo ene geval...altijd nu mijn liefste muziek bij me:inlove:

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove:

stien56, Farmer121965, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Geniet ervan !!xDxD

stien56, Sintra98, Farmer121965 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

hofdame fijne vakantie en lekker bijtanken hoor.....duim voor mooi weer....;)

stien56, snietje1, Farmer121965 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

een hele fijne vakantie toegewenst hofje en mooi weer natuurlijk

stien56, Sintra98, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik mag zo weer naar huis, vandaag komen de ramen erin en op mijn slaapkamer en zolder zijn ze ook nog steeds bezig:wuerg:
    Ik hoop echt dat ze morgen binnen klaar zijn dan kan ik schoonmaken, ze ruimen wel steeds op maar al dat stof en gruis, brrrrrr.
    Vanmiddag een workshop over schulden bij de ziektekostenverz., ben benieuwd of er iets uit komt wat ik niet weet maar vind het leuk.:)

stien56, Sintra98, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

goede morgen op deze herfstdag.....
    ik hoop het ook voor je leni verbouwen en zo.....geeft altijd meer rommel en lawaai dan je wilt....
    mijn laatste vak. dag is in gegaan nou:cry: morgen weer zo als altijd.....wel jammer dat je niet zeg maar.... een half jaarwerken en dan een half jaar vak. kunt hebben of zo iets....dat lijkt me wel wat...;) zo dus nu maar eens aan de poets en zo... alhoewel kan niet te veel lawaai maken jongste heeft deze week nachtdienst dus.....

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Hofje:inlove: een fantastische vakantie gewenst naar mijn favoriete bestemming Zuid-Duitsland .

Hier om 5uur op jongens geroepen de 1 om 5 de ander om 6uur en dan wachten tot ze naar het zijn .
    Is toch fijn dat ik zo met kleine dingen toch best veel kan bijdragen in het gezin.
    Het event na de biologische katoen van gister komt toch goed heb nog ruim 3600 eventgewas
    Dus alleen nog wat DI nodig nog 150 ong. dat komt helemaal goed als mijn uien klaar zijn.

Fijne dag allemaal

Ps . zoals jullie zien like ik alle berichten wel maar kan nog niet alles lezen sorry daarvoor maar doe echt mijn best.
    komt vast wel weer helemaal heeft nog wat tijd nodig. ;)

stien56, omaagnes55, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Dank jullie wel allemaal ..gaat vast helemaal goed komen...xD Net zoals event.....gehaaldxD
    Ben nog in afwachting van het verlossende spannende telefoontje ...:wuerg: maar ik laat het nog weten...
    Verder in Hof Vakantie Modus...
    Dutch:inlove: daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen:inlove: Je doet het hartstikke goed en we ..Hofje vooral hopen dat het zo blijft en misschien nog beter zal gaan...Dikke Kus...Ennnnnnnnnnnn ..... Van Harte Gefeliciteerd... Lieve Farmlief:inlove: ...Vandaag....

Paul De Leeuw - Zolang De Liefde Maar Blijft Winnen

Zolang de oostenwind blijft waaien
    Zullen bladeren blijven vallen
    Zolang de boer zal blijven zaaien
    Zal de molen blijven draaien
    Zolang de zon zal blijven schijnen
    Komen bloemen uit de knop
    Zolang de kippen blijven leggen
    Komen kuikens uit de dop

Zolang het vuur zal blijven branden
    Schieten vonken naar de sterren
    Zolang de zee rolt op de stranden
    En er werk komt uit de handen
    Zolang de kinderen blijven zingen
    En alles gaat zoals het moet
    En als liefde maar blijft winnen
    Komt het allemaal wel goed

Zolang de lente maar blijft komen
    En dan de zomer, dan de herfst
    Als de winter maar blijft dromen
    Van nieuwe bladeren aan de bomen
    Zolang de maan gewoon blijft zorgen
    Voor het zilveren licht en eb en vloed
    En als die liefde maar blijft winnen
    Komt het allemaal wel goed

:inlove::inlove:

17. popje4

spannend hofdame en.....beide gefeliciteerd wauw twee jaar.....
    hier nog 720 van die dropjes gaat niet meer lukken denk ik nou ja nog even mijn best doen we hebben nog tot morgen....

18. HofvanDromen

Ben net gebeld ....de baan gaat niet door...Hij formuleerde het met hele mooie woorden...Maar Hofje weet meer dan genoeg:music:
    Ze weten niet wat ze missen-.-:p

En nu Vakantie:inlove::inlove:

stien56, Sintra98, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

jammer
    maar je moet wel bedenken dat je alles eraan gedaan heb
    het ligt niet aan jou moet je maar denken
    gewoon hoofd omhoog en verder proberen ;)

dutchboy, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

de sukkels.....ze weten niet wat ze hebben laten gaan....maar er komt vast wat anders op je pad....

stien56, dutchboy, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.