-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

stol,stollie is wel goed
    of eric dat is mijn roepnaam

op mijn werk noemen me ze opa trouwens:D

leni1955, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD ken der ook nog opa stol van maken:wuerg:xD

ppppffffff niet opletten maar ...heb altijd van die stomme acties...

Gaat aan de kook hier-.- rijst met witte bonen...:)

leni1955, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

doe even het raam hier open, dan kan ik het ruiken wat je aan het koken ben

is trouwens niet erg hoor stol of stollie

ik werk bij lidl dus je weet wat er met kerst wordt gezegd vanwege mijn achternaam

heb ik bij dit spel trouwens ook wel, als er staat ik zet een stol in bij de gewassen

dan denk ik zetten ze nu mij in of de stol uit het spel:p:music:

leni1955, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Is jullie nog niet opgevallen dat er iets niet klopt bij dit plaatje? ;)

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

:eek::eek:...Wat dan Farmero_O ........
    heb zo ene print screen gedaan kleiner gemaakt en gepost...heb niks zitten rommelen ofzo:oops:

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Sorry Hofje voor mijn post, maar het ligt niet aan jou hoor.
    Kijk eens rechtsboven... een giraf op de farm??
    Sinds 14u kunnen we nu ook voer maken voor dat beesie op de farm en niet alleen op de Bahama... :music:
    Groetjes en succes iedereen met het event.

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Je hoef toch geen sorry te zeggen :inlove: Had geeneens gezien allememachies :wuerg:xD giraffe voer inderdaad die hoort op bamao_O

Nu dus ook op de farm ... nu ja das wel een beetje stom:oops:
    jij ook succes met event :)

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal....
    zo eff bijgelezen en zo...... en wat dat plaatje betreft....hier alleen op BH geen voer op de gewone farm....zeg maar althans voor die giraf dan he....hihiiih.....beetje moe dus ga rare dingen zeggen geloof ik.....nou...:cry: nou ja nog 1 dagje en dan lekker weg, lappie gaat wel mee maar wil niet vaker dan twee keer inloggen als mooi weer is dan lekker buiten en zo aan de wandel.....en bijkomen.....hoop op een beetje mooi weer....

leni1955, Katinka1700, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hier ist mooi weer met een prachtig zonnetje:inlove: zal wel beetje jouw kant op blazen pop ..en fijne vakantie:)
    Rare dingen zeggeno_O...Hofje doet niet anders...story of my life:wuerg:xD
    Zo zeg die pollepels gelukkig maar dat Hofje er al meer dan genoeg heb...heel hard nodig ..het gaat veels te snel..
    hoop dat ik het serveren en bedienen hier volhoud ...-.-

Eerst maar is ff een dikke kus bij Farmlief :inlove:brengen ... en
    dan een bakkie koffie en dan wat in de tuin rommelen..en/of de ramen zemen...

Lied van de Dag ; Heart - What About Love

:inlove::inlove:

10. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen allemaal,
    Popje geniet van je vakantie het is lekker weer de komende tijd.
    Ben al wat in de tuin bezig geweest, en wil straks de buxus 6 stuks met een diameter van een meter snoeien.
    Verder rook ik nog steeds niet en ben trots op mezelf, heb zeker 40 jaar gerookt en ben er van in de war o_Onog steeds dat het zo simpel gaat.xD

leni1955, Katinka1700, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

Zag gisteravond idd dat Giraf voer bij de Farm stond heb er 100 aangezet in de molen maar vanmorgen geen voer:cry:
    Vertelde ik dinsdag dat ik in de supermarkt veel geknipper op mijn display dat mijn accu bijna leeg was
    Dat was goed afgelopen gelukkig wat slecht is afgelopen is wat ik er kocht.
    Ben er nog ziek van en echt ziek :(
    Had (glutenvrij ) brood gekocht gisterochtend eerst de donkere variant geprobeerd helemaal prima.
    Tussen de middag de licht bruine was halverwege eerste boterham en werkelijk ziek van.
    Mijn vrouw heeft de winkel gebeld en gevraagd wat de houdbaarheid was.
    Op de ene stond 19-09 de ander 18-09 we hebben het de19e gekocht .
    Nou er is wat goed mis de medewerker melde dat dat de houdbaarheids datum was
    Hoe kun je dan op de 19e brood van de 18e verkopen :mad:en waarom is mijn man nu zieko_O
    Je kunt het brood 5dagen na houdbaarheids datum nog gebruiken o_Owerd er gezegd .
    Dus nu wachten op HA:cry:beetje pech maar ach gaat wel weer over

Fijne dag allemaal:inlove:

12. suuske1960

O dat is oud brood dus. Dat moeten ze vergoeden toch.? Ik had vorige week vifit gekocht in een grote supermarkt....Ik let nooit zo op de datum:eek: die was 14 dagen over datum..Heb er dus een pissige klacht over ingediend.xD Ze staan met zijn drieen die koeling in te ruimen, en maar kleppen ja dan krijg je dit soort dingen.En krijg me geld terug en een nieuwe verpakking.

13. HofvanDromen

Ttttssssss :mad:
    Spul wat over de datum is mag heul niet verkocht worden...of het nou wel of niet nog te gebruiken is...
    Zeker in het geval van gluten-vrij enz ...schande>:(
    Echt Hofje zou de bedrijfsleider er bij roepen..of zelfs gillen...minimaal geld terug ...en een extra vergoeding of wat dan ook -.-

xD Suus goed gedaan ....Merk het zelf ook steeds vaker..je moet zo goed opletten als je wat koopt...eigenlijk te erg voor worden:wuerg:

Dutch:inlove: beterschap ..hoop dat snel over is

14. popje4

dutch wat een pech.....moest niet mogen>:( zulke dingen vooral niet met allergieën....hier net twee bakjes eiersalade terug gedaan aan de winkel.....die smaakte vies en rook niet lekker.....de datum was wel goed maar (ik breng eigenlijk nooit wat terug) was er klaar mee vorige week een bakje dillesaus die je niet kon eten omdat er zo veel peper in zat en nu dus de eitjes....ja gekke henkie toch....ben wel weer zo dat als ze bij de kassa, zoals net, een foutje maken dat ik dat dan ook meld.....ze sloeg papaja aan voor passie vruchten en de papaja was toch echt veel duurder tja ben te eerlijk soms....:p maar ja moet inderdaad goed opletten wat je koopt vooral niks voor uit het vak pakken hihhihihih.....
    zo nu maar eens alles klaar zetten voor morgen er moet altijd veel mee voor de hondjes....manden/borstels en kammen/ vlees/brokken/riemen/pilletjes/bakken voor water en zo.....nou ja is best veel altijd.....gelukkig zijn er vast wel winkels daar voor het geval we iets vergeten.

ps....weet iemand als je de wolkenrij amore aanschaft voor 99 tg zitten daar dan de sieritems bij of moet je die apart aanschaffen? kijk er vast weer overheen.....

Laatste bewerkt: 21 September 2017
  15. hwjstolwijk

beterschap
    trouwens dat mag niet eens brood verkopen over de datum
    bij ons wordt na sluitingstijd brood afgeschreven en retour gegeven de dag erna met de bakker meegegeven
    bij ons is het brood gewoon dag vers ook glutten
    trouwens ze hadden geluk, was er perongeluk de warenwet geweest die af en toe komt controleren, dan kregen ze nog een flinke boete

leni1955, Katinka1700, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ach mijn vrouw had gebeld gister heeft de beide broden terug gebracht .
    De afdeling chef bakkerij wilde zelf een klachten formulier invullen zodat het brood onderzocht gaat worden.
    De datum op het brood klipje is de dag dat het gebakken is en zou zeker 4 a 5 dagen daarna te consumeren
    moeten zijn .
    In mijn geval dus nieten omdat ik nog weinig weerstand heb word ik er meteen goed ziek van.
    Beetje pech dus wel heeft mijn vrouw 2 nieuwe broden en een boeket bloemen gekregen met 1000 excuses.
    Na het onderzoek krijgen we de uitslag van het probleem ;)deze betreffende supermarkt is net begonnen met een
    eigen glutenvrije bakkerij en hier is waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens de produktie .
    Als ik maar snel weer op de been ben dat is voor ons belangrijk :)

leni1955, hwjstolwijk, omaagnes55 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gatver Dutch - snel opknappen hoor!

Enne supermarkten - slecht vullen - zomaar producten weg - onkundig personeel - grrrrrrrr!!
    Hier ook al een paar keer terug geweest met spullen:wuerg:>:(

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

De zon ist ter niet:eek:...hoop dat tie snel weer komt:inlove:...ken Hofje nog even in de tuin rommelen..
    Ben geloof ik zo beetje op de helft van de serveer gedoetje..heb niet geknoeid met de pollepel erbij gaat het prima..tot nu dan hexD
    weet niet precies hoever Hofje is ..want dat kun je niet zien...ben net ergens in het vakje van de 525..Dus volgens mij redelijk op Hofjes schema...nu alleen niet vergeten later nog even een nieuwe Wac der insmijten:wuerg:

Straks nog even wat vakantie dingetjes regelen en nog naar paps en mams ...morgen bij jongste wat klussen ..zondag hoopt Hofje nog even bij oudste langs te gaan..lekker bij kletsen en ook ff gewoon vasthouden/knuffelen...vinden ze niet echt leuk van die knuffelsxD
    Zijn grote stoere jongens he:music:...Maar ja wat moet dat moet xD en Hofje wordt er blij van:inlove:
    Eerst maar is beginnen met een bakkie koffie en een dikke beterschaps kus bij farmlief:inlove: brengen...

Lied van de Dag ; Whitesnake - Forevermore

Mooi en Goed Weekend Allemaal.........

:inlove::inlove:

leni1955, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

hier wel de zon zal heul hard jou kant opblazen hofdame wie weet.....
    veel plezier met de kinders.....en ja knuffels horen er bij....onze middelste heeft het huisje gekocht......mooi man, wel raar dat er weer eentje uitvliegt maar ook dat hoort er bij:cry: hij was er ook wel aan toe.....ze kunnen er vanaf januari in ( hoop iets eerder voor hun) dus dan word het klussen....maar ze doen het zo mooi en goed alles word uitgezocht en besproken en en....ben trots op hem:inlove:
    zo nu gaat lappie dicht en gaan we rijden....op naar de Veluwe....:p

leni1955, HofvanDromen, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Hier ook nog steeds geen zonnetje, popje veel plezier.
    Heb net lekker wat runderriblappen gebakken en die staan lekker te stoven, heb er nu al zin in maar het wordt pas morgen dat we ze eten.xD
    Weer een dag van niet roken, en het gaat nog steeds goed.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.