-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag / avond allemaal

Even lekker op pad geweest met mijn vrouw ff naar de supermarkt .
    Staan we bij de kassa begint mij dsiplay te knipperen is de accu bijna leeg o_O
    Ohoh Yo kleine mededeling mijn accu is zo goed als leeg:eek:.
    Naar huis nog kleine 2km dus op hoop van zegen.
    Onderweg de stoel flink aangemoedigd toe alsjeblieft je kunt het net over de helft ook nog een fiets tunneltje
    Maar haalde keurig de andere kant toen nog meer geknipper rustig naar huis en net in de tuin was het echt gebeurd :music:
    Erg spannend maar gelukkig net gehaald .:music:
    Zelf heb ik geen mobiel mijn vrouw wel maar het zal je gebeuren dat ik het niet haal er zit volgens mij ook
    geen vrije stand op dus zal het bedrijf waar deze van is ff bellen om te horen hoe ik zoiets moet oplossen
    als hij het wel een keer begeeft misschien moet ik maar lid worden van een auto pech club xDxD

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

mee eens suus tis wel een gezoek elke keer....als je veel tijd hebt prima maar kom elke dag wel een uurtje of drie te kort.....heb een veld met bomen gedaan.....de rest ach ik rommel ook maar wat aan.
    hier vandaag een beetje lekkage, kraan van de wasmachine.....ppppfffff gelukkig viel het mee en hadden we het snel door....
    dutch:p.....dat word lid worden van de rolstoelen ANWBxD.....of een mobiel toch maar meenemen is altijd handig in dit soort gevallen.....

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dutch:inlove:xD.... gelukkig luisterde je stoel wel naar je aanmoedigingen:p
    En jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa nu moet je net als Hofje ook aan de Mobiel...appen jongen appen ist toverwoordxDxD

Owja moet nog bomen en stallen enzo enzo:wuerg:

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens mij is er een scootmobielhulp. Een bus die de scootmobiel kan repareren of de scootmobiel met bestuurder kan repatriëren (naar huis brengen). We hebben een keer zo'n busje gezien bij een scootmobiel die in de sloot was beland. Misschien dat je daar met de rolstoel ook voor in aanmerking komt. Ik zou daar zeker naar informeren.
    Een mobiel heeft alleen nut als je iemand kunt bellen die je kan helpen (dus bij voorbeeld de hulp die ik hierboven noemde).

Het is ook interessant om uit te zoeken waar je de accu op kunt laden. Dat kan vanwege de electrische fietsen en scootmobiels op steeds meer plaatsen.

Katinka1700, HofvanDromen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ha bedankt voor de goede ideen zal het zeker ff uitzoeken .
    Tot vanmiddag dat zoiets gebeurt stond ik er gek genoeg niet bij stil.
    Onderhoud en verzekering prima geregeld maar hier had ik zelf om moeten denken :p
    Gelukkig is het nu goed gekomen maar zal dit tot op de bodem uitzoeken xDxD
    Nu ff kijken wat ik het best kan doen met de Farm wil graag meedoen met event maar zoveel info is wat teveel.
    Verder nog ff zoeken naar wat thuiswerk voor mijn vrouw die wil graag wat doen nu ze meer tijd over heeft en
    misschien kan ik ook wat helpen mijn handen doen het prima xDen wapperen levert niets opxD

popje4, Katinka1700, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

Voor het event moet je nu allemaal bomen en stallen opzetten, en dan morgen eventgewas gaan zaaien. Je krijgt geen drops uit gewassen, dus wanneer je geen eventgewas zaait gelijk weer stallen en bomen erop.
    Verder werkt het event net als met de taarten bakken. Dat gaat vast goed komen.

Succes met het vinden van wat thuiswerk.

popje4, Katinka1700, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Oke Coco bedankt zet ik ff mijn Roze stalletjes neer
    bomen ben ik al wat te laat mee :( alhoewel turbo mest genoeg moet lukken zo.

Goedemorgen lieve Farmer (innetjes )

Hier volledige rust op de Farm wachtend tot vanmiddag.
    open plek vol bomen met turbo mest ww vol Roze stalletjes de andere een mixje staan ook pakhuizen.
    Coco bedankt straks kijken of het heeft gewerkt ;)

Zo nu ff oefenen en dan koffie vanmiddag de therapeut en wat later aan event beginnen :p

Laatst bewerkt door moderator: 20 September 2017
    popje4, Katinka1700, Farmer121965 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier ook aan het wachten op het event, en daarna maar even wat rommelen in de tuin het is hier prachtig weer.

dutchboy, Katinka1700, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:
    Hier ist tussen de buien door ook prachtig weer:wuerg:
    Heb me 1e bestelling al geleverd ging goed ..niet geknoeid...zo nog de ww oogsten met me bomen en al 99 schorten en 82 mutsen
    binnen...en nu zaaien en oogsten en wachten...wachten ...en wachtenxD

Lied van de Dag ; Faith Hill - It Matters To Me

:inlove::inlove:

dutchboy, popje4, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Zo dan heb je al meer schorten en mutsen dan mij:eek:...Moet ik volgende keer ook maar naar coco luisteren en niet zo lui doen.xD

11. HofvanDromen

:eek:o_O had het zellufffff verzonnen xD....nu heb Hofje der al 140 schorten en 115 mutsen:eek:xD

Tis een wonder.....Nu snel even door en tussen de buien naar de Apotheek-.-

12. suuske1960

:oops:Meen je dat echt xD.

dutchboy, popje4, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Heb soms ook wel is heldere plannen xD... Of het moet zijn dat Varun nog iets goed te maken heb met Hofje:music:

Bewijs ook nog-.-

14. suuske1960

Ik zie het dan schiet je al mooi op, wat waren de aantallen ook alweer die we nodig hebben??

15. -Coco1968-

Dat ligt eraan hoe goed je bent in het spelletje. Om alle prijzen te krijgen moet je minimaal 77x spelen. Als je uit gaat van 80x, ben je 80x 4 en 5 drops nodig, dat is 320 en 400.

16. HofvanDromen

Dus :

12000 gewas
    320 koksmutsen
    400 koksschorten

Das nog heul wat werk dus....:wuerg:

17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik kijk wel hoe ver ik kom
    had liever een soort taarten spel. daar zat geen gewas bij dacht ik

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het weekend weg en ga dus echt niet meedoen, ja het is een unicum dat weet ik maar als ik begin wil ik alles.xD
    Heerlijk relaxed dus.8)

dutchboy, popje4, Katinka1700 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

straks is het herfst en dan ook weer veel spinnen
    had afgelopen zaterdag een spin in de wc, wat een beest was dat zeg [ hij leek wel 10 centimeter groot]
    ben gelukkig niet zo bang voor spinnen, maar ze moeten niet groter worden, anders vraag ik hofvandromen wel om hulp;)

leni1955, dutchboy, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Ah Leni:inlove: ...lekker genieten...de prijzen zijn nou ook niet je van het ...dus eigenlijk mis je gewoon niks:wuerg:xD
    Veel Plezier ...

Euhm ...Hwjstolwijk...pppfff moeilijke naam...euhm euhm ..ik noem je gewoon stol of stollie:oops:xD
    heb even zitten zoeken...nee er was inderdaad geen gewas...maar je moest wel fokken zover ik het las en begreep..
    en alleen bomen en stallen der op ...
    bang voor spinnen bent Hofje niet dus dan kom ik wel even meppenxD

leni1955, dutchboy, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.