-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof dat is echt gruwelijk balen !!! jakkie zeg, ik moet er niet aan denken, sterkte meis !

Stien heul goed bezig !!!! Dat noemen ze een goede huisvrouw :)

Marleen en Boskat, hartelijk bedankt voor de info/ervaring/tips/truc's, ik ga er over nadenken :)

Ach Leni, dat is echt jammer, overkomt mij ook regelmatig, maar dat is wel balen.....Maar hoezo posten we veel xD Als ik van mijn werk kom ben ik ook even bezig om alles te lezen en te likken...

miepje40, harm-jan70, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedenavond!!!!:D
    miep is weer in internet land en wel in haar nieuwe huisje :inlove:
    nee nog niet klaar met alles verhuizen en plekje geven o_O
    lief nam vandaag de router mee van oud adres.....we zouden de 14e aangesloten worden.
    Omdat ik nu nog 2 dagen moet werken, zeg ik tegen hubbie....kom laat ik alles alvast maar aansluiten dan kan vrijdag gewoon de router even opnieuw opstarten....miep alles aansluiten en tot onze grote verbazing doet alles het.....snelle service van de provider xD

ik lees even iets terug...morgen en overmorgen....moet nu eerst mijn mail checken :oops:

harm-jan70, stien56, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Hoi Miep, welkom terug, fijn je weer te zien xD verhuizing verder goed verlopen ???

miepje40, harm-jan70, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. boskat52

boskat52 Forummeester

hoi hoi, bijna iedereen weer terug:D Nu onze kameel nog, wat duurt zo'n maand lang he. En we weten niet eens of hij daarna echt terug komt of hebben jullie via igm contact gehad. [​IMG]
    Maar even naar een plaatje kijken tot ie er weer is.

miepje40, harm-jan70, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Miep:inlove: je bent er weer..jippie!!
    Kameel moet gewoon terugkomen :inlove:
    de bonuscode is:inlove:
    fijn dat marleen weer beter is en omaatje een beetje aanwezig:inlove:
    Joepie heb ook tv nu...van die digitenne ...ik blij dat ik die zooi uit die onderduik mee had genomen:inlove:

Heb meteen even me beltegoed van me mobiel maar opgewaardeerd ..voor noodbelletjes:inlove:

Ga nu detective kijken ..lewis ...die vind ik nou niet zo maar het hulp agentje ..hatawaydinges die is:inlove:
    Ik ga op de bank onder een kleedje..feestcommissie zorgt voor de drankjes en de hapjes:inlove:

welterusten:inlove:

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Hof, geniet ze :)

Natuurlijk komt HJ terug (hoop ik dan):oops:

Hier was het vanavond feest voor het vee.... ik heb nieuwe huissokken met pompoenen erop, euh, verbetering, ik had nieuwe huissokken met pompoenen erop... de ratten zijn er vandoor met mijn pompoenen, maken hun er hun nestje zacht mee.... heb ik weer.
    Ik zag dus gewoon de ratten voorbij lopen met iets pluizigs, ik nog denken, wat is dat nu weer... yep, mijn pompoenen...xD

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hahaha Snietje... ik zie het voor me...xDxD

En tuurlijk komt HJ terug... anders sleept Miep hem wel aan zijn bulten hierheen xD

Nog niemand wakker? Nou ik ook niet:oops:xD... maar ga zo wel naar het werk... pff... maar eerst:

Laatste bewerkt: 13 November 2014
    miepje40, harm-jan70, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Jawel Tits, ik ben al een poos wakker :)

Zal ik mijn bezem ook maar gaan starten,voor iedereen die moet werken; werk ze, en voor degene met een vrije dag : geniet ze !

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal
    Miep fijn dat je er weer bent xD

Tegen de kerst is je nieuwe huis helemaal in orde moet je maar denken....8) Wél fijn hè, alles fris nieuw en schoon:)
    Conny fijn dat de mannen je voorzien hebben van alle noodhulpmiddelen. Een week zonder pientere machientjes is niet handig maar vooral heel vervelend....Dan moet je weer naar mensen toe gaan om contact te hebben .....:wuerg: Zó ouderwets..xD

Fijn dat bijna alles en iedereen er weer is....Nu alleen nog -.-de kameel en een ruilevent en Toot is tevreden

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

o_Ok goedemorgen, het wordt alweer een zonnige dag, vandaag ga ik maar eens de kinderhandjes van de ramen halen, zitten er al een tijdje op en dan zal je zien heb ik ze eraf en komen de kindjes weer.

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Goede morgen :) Zo de crea bea's kunnen los nu :)

miepje40, leni1955, boskat52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Miepje je bent er weer 8)en Oma ook weer opgedoken, nog 1 te gaan :inlove:
    :cry:ben zooooooooo geen crea bea,daar gaan de GB en de TG -.-
    vanmiddag komt vriendin weer langs,wordt weer gezellig,dus misschien vanavond op forum
    en anders morgen weer
    koffie heet en veel

miepje40, harm-jan70, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. tootje

tootje Commandant van het forum

Een forumwedstrijdxDxD
    Jippie de pippie xDxD

De kastanjes zijn alleen op.....:wuerg:die zijn al een maand geleden gevallen.....-.-
    Even kijken wat er voor ander spul te vinden is in moeders mooie natuur xD

miepje40, harm-jan70, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Miep, wat fijn dat je weer in internetland bent!! Heerlijk vanuit je nieuwe huisjexD

De kameel komt ook wel - ik ben benieuwd of hij het hier niet te koud gaat vinden na een maand in een lekker warm land.8)

Toot, je kunt weer helemaal 'los'xD

15. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Ben wel een soort van crea-beadinges...maar dat soort creabeadinges kan ik niet:( Dat wordt een zooitje met vliegende kastanjes en uit elkaar geplofte wortels en sateprikkers op plaatsen waar ze niet horen..:wuerg: Dus hier ist ook daaaaag TG en GB:cry:Succes aan degene die het gaan proberen:)

Jeuh een wereld zonder al die pientere dingetjes...ach het had ook wel wat...en wat je niet hebt kun je ook niet missen..zo iets..:wuerg:
    en tis handig zo vanuit huis een heleboel regelen , maar als er dan 1 machientje weigert ..en ik had nog niet eens op een verkeerd knopje gedrukt:wuerg:
    loopt meteen alles in de soep..en dat vind ik nou niet fijn..Dat geeft een gevoel van afhankelijk zijn ..en dat ben ik liever niet..zo iets..

De zon schijnt !! en morgen is mams jarig...dus het wordt weer druk ..druk ..druk...
    eerst maar koffie....

fijne dag allemaal:inlove:

Editdinges.....whoei lees net dat er een ROZE- eendevijver te verkrijgen is bij de koekoekdingesfokrommel....hmmm ik vond ook nog wat wolligs en koenijntjes in de schuur...Ga in iedergeval wel proberen voor die ROZE - stal:inlove:

Laatste bewerkt: 13 November 2014
  16. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

las net Faq van koekoek event,daar zijn morgen 2 runes in de boom vrij te spelen
    een koekoek-bij en 20 wollige scharkens plus alles wat daarbij hoort zoals SV enzo !
    tis maar dat u het weet-.-

miepje40, harm-jan70, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dank Djamie - zo even de boom leeghalen dan maar.:D

Wat die prijsvraag betreft........ er plopt wel een idee naar boven - nu maar hopen dat het geaccepteerd wordt als farm gerelateerd.:wuerg:

18. HofvanDromen

:inlove: djamie jaaaaaaaaaaaaaa ik las het net......xD Roze- stal is al dichterbij gekomen ..........vond n.l. ook nog een paar vermomde..had eerst niet gezien..
    Ze waren vermomd he...o_O

Stien gewoon doen joh...der is zoveel wat als je bij of op de farm kan zien:)

miepje40, harm-jan70, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Morgen Stien Morgen......:p

20. HofvanDromen

xD morgen ja...

Nu nog wachten:wuerg: of er een Babyboom komt...dan gaat het nog ietsiepietsie makkelijker:p