-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip hier het zelfde....ik zet ook elke keer weer de op alle voer en dan kijk ik wat ik nodig heb....is het handig....nee maar het went welxD
    goede morgen allemaal.....
    hier is het bewolkt en niet heel erg zonnig en zo....nou ja wel lekker zo....
    fijne dag :)

stien56, Katinka1700, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Hier blijft tie soms op allemaal staan...dat heb Hofje graag...maar ook soms dat tie weer ergens anders op staat..blijft lastig...
    Heb mij alvast voorbereid op de Volle Maan...we gaan het weer beleven...:music:
    Eerst maar is een koffietje en een dikke kus bij farmlief :inlove: brengen....dan langzaam eens op gang komen denk ik zomaar-.-

Lied van de Dag : Blof - Dag en Nacht

stien56, Sintra98, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

mooi hofdame:)

stien56, Sintra98, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

o_O kreeg net allemaal pop ups van je hebt zoveel EP en zoveel BD en TEP gekregen...
    Van harte gefeliciteerd stond er ook nog bij:eek::wuerg: Nou bedankt ..geen idee waarvanxD

Edit...ohw wacht even...Misschien ist nog van die vissen event:music:

Laatste bewerkt: 10 Juli 2017
  5. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

dat kan wel kloppen van de vis event ik had bij mijn karakters bij 1 niet veel over dus kreeg daar minder van en bij de andere had ik meer vissen erin staan kreeg daar ook meer bd

6. HofvanDromen

Heb ff zitten zoeken...
    in die FAQ van die vissen staat dat , die vissen en andere zooi later met een apart script bij geboekt zou worden..
    Dus dat zal het dan wel zijn..........ook omdat je dan verschil op je accounts had...
    Nou ja alles wat je krijgt is leukxD

EDIT....................................................................................................

Tjah was vroeg op...event he..Tis stil hier..dus dan maar even zo:)
    Gister nog even met de buum staan kletsen..Hij vond hekje mooi..nu wil zijn vrouw ook zo ene hekjexD...Hofje zegt ..leuk maar wel zelf maken..:p
    Hij is nogal van ..ken jij dat niet even voor mij doen...euh nee ..
    Gingen we even kijken bij Hofjes struiken en bomen ..
    Hmmm nou blijkt dus dat de Perzikenboom een Pruimenboom is:eek:..Vond ze al zo klein blijven..:oops:xD
    Maar ze smaken goed..En dat dus waarschijnlijk de Pruimenboom die geen Pruimen wil geven ..de Perzikenboom is..die geeft pas na 3 jaar vruchten..:wuerg:
    Ja weet ik het..ze hadden denk in de winkel die kaartjes omgewisseld..T was wel een verrassing nuxDxD
    De peren en appels doen het ook goed...zitten er al best veel in ..een stuk of 10 per boompje..Van de Zwarte en Rode bessen zeker al een kilo of 5 per soort eraf gehaald...een zooi zo gegeten..en de rest tot sap gekookt..en in de vriezer..voor de broodnodige vitamientjes in de winter..:inlove:
    Hofje mag pas in het najaar van buum de bomen snoeien...dus geduld geduld...Me rozenboog heb ik al wel gesnoeid ...konden er bijna niet meer onderdoor lopen en bovenop zaten stengels van zowat een meter...ik denk weg ermee anders waait straks die boog nog om..-.-
    En dat mocht wel..want was een vroegbloeiende klimroos en misschien geeft tie dan nog een keer van die heerlijk ruikende roze rozen..:inlove:
    Moet vanaaf alweer eenzaam en alleen dineren...
    Zal wel een boterhammetje worden denk ik..vind het vreselijk om alleen te eten..:(:oops:
    dus dan kook ik meestal maar niet...of juist heel veel en dat gaat dan in de vriezer...
    Feestcommissie blijft maar overwerken moeten:(..aankomend weekend ook nog alweer..ken Hofje weer niet naar de onderduik...
    Mag wel hopen dat ze hem van het najaar nu een vast contract aanbieden...en niet en bedankt en tot ziens gaan zeggen..
    Zit niet op die ellende weer van ontslag en werkzoeken en al dat gedoe wat er dan ook nog bijkomt te wachten...
    Maar ja dat heb je tegenwoordig..in deze steeds gekker wordende wereld>:(
    het lijkt wel of steeds alleen maar de juist ervaren mens die zo hard werken ontslagen worden..bah:(>:(Dus ook voor Suus zet hem op hoor..:inlove:
    Ga zo maar is de keuken soppen denk ik..alle kastjes leeg en alles afwassen en weer schoon en fris der weer in..
    Na wel ook eerst ook de kastjes van binnen en buiten gesopt te hebben...ppppffff ben nou al moe...maar ja wat moet dat moet..-.-
    Eerst maar een bakkie koffie en een dikke kus bij farmlief:inlove: brengen ...

Lied van de Dag ; JP Cooper - In The Silence / Mahogany Session

Laatste bewerkt: 11 Juli 2017
    stien56, Sintra98, Katinka1700 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag alweer, hier het werk buitenshuis weer klaar, nu ook maar binnen aan de stofzuig enzo maar dit houdt wel in dat ik morgen een dagje vrij heb :D
    Hofje, een troost, ik eet vandaag ook alleen en gisteren en morgen, gisteren tosti gemaakt en vanavond maar koken, tortellini met prei, snel klaar en toch lekker, sla erbij en klaar is Leni.xD

Morgen weet ik nog niet en donderdag patatjes met kleindochter in Friesland.:inlove:
    Pa en ma en kleinzoon hebben afscheid op de basisschool en 's avonds met zijn allen naar de musical, ik heb er zin in.

Straks na de stofzuig maar eens even de farm onderhanden nemen, heb geen zin in poetsen:music:

stien56, suuske1960, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

wauw hofdame das toch heerlijk al dat fruit lekker uit eigen tuin....hier doen de appels dit jaar niet mee er hangen er maar een paar aan en ze vallen ook al af....:( wel raar vorig jaar nog prima....nou ja wie weet volgende keer weer...de druiven daar in tegen doen het prima wel vinden de vogels ze heul erg lekker das dan weer een beetje jammer maar ach hebben ze ook wat te eten toch....
    het regent hier bbbrrr net klets nat door fietsen met de hond tja tis ook nooit goed he....xD nu maar eens aan de uien soep beginnen....lekker met gemalen kaas en stokbrood....

stien56, suuske1960, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Hier ook regelmatig regen geweest...stik benauwd ist gewoon..heb der koppijn van..maar goed voor de tuin:wuerg: die regen dan hexD
    Vond nog een pot bruine bonen...hmmm lekker met stroop en een grote klodder piccalilly....mjam mjam...maar vind der niks aan om alleen te eten-.-

stien56, suuske1960, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, boekje erbij pakken misschien een optie om het ietsje gezelliger te maken

Ik dacht een uur geleden dat het gedaan was met me.... Er reed een rode auto vol gas door het rood tussen andere auto's door (voor mij niet te zien) ik zie een flits, rem als een gek...ppppffff het scheelde echt een mm, ik zag de spiegel over mijn fietswiel langs gaan :eek:
    Daarna verder fietsen en even langs de kant. Mijn hart bonkte, ik trilde als een gek.... De jongen op de scooter die naast me stond was gestopt en heeft een tijdje met me gepraat (zó lief) en kijken of het wel ging (ja mevrouw, het scheelde echt een haartje !)

En de auto ? Die heeft zijn gaspedaal verder ingeduwd en is door het tweede verkeerslicht ook door het rood gereden o_O:eek: Zulke mensen mogen ze van mij van de weg afhalen en gewoon hun rijbewijs afnemen (en een pak slaag geven)8)

Ik schenk een wijntje voor mezelf in, ik heb het verdiend, ik leef nog steeds :inlove:xD

Lied van vandaag, Pearl jam, alive

Laatste bewerkt: 11 Juli 2017
  11. popje4

snietje.....gelukkig leef je nog pppfff wat schrikken....en die jonge man wauw das een lieverd:inlove: toch nou hoop dat je een beetje bent bij gekomen....en die gekken op de weg ggggrrrr>:( inderdaad een pak slaag en voor straf een jaar werken met mensen die door een ongeluk gehandicapt zijn geraakt, dat helpt vast en zeker.....

12. snietje1

Dank je Popje, maar of zoiets zou helpen voor dat soort ??? Die kunnen alleen maar aan hunzelf denken en de no claim die ze verliezen(als ze al verzekerd zijn) . Zelfs vaak rijbewijs afnemen maakt geen indruk, die stappen gewoon weer in een auto en rijden toch wel. Ik hoop gewoon dat ze ooit hun manneke tegenkomen waar ze niet tegenop kunnen. 8)

13. popje4

nou ja blij dat je verder niks hebt.....gelukkig.
    heeft iemand nog tips......hoe je de dropjes uit de grond kunt toveren? hier gaat het heul langzaam....komt er wel hoor maar toch pppfff kan ze wel uit de grond kijken.....
    morgen werken dus nu...hup hup naar bed....trusten allemaal

stien56, suuske1960, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen

Popje, hier vliegen de drops ook niet echt om mijn oren, ik ben nu op 1/3 van het event, dus ik denk wel dat ik het haal. Ik denk gewoon eventgewassen blijven oogsten en zaaien, is volgens mij het rendabelste qua ep/tijd om drops te krijgen. Je moet alleen regelmatig op een dag kunnen oogsten en zaaien.

stien56, suuske1960, Farmer121965 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Pffff Sniet, gelukkig ben je er nog. Je hebt vast een heksje op je schouder die meehelpt.

De drops komen bij niemand behalve bij Sintra;) maar er staat nog tijd zat voor.
    Vannacht heb ik bomen en stallen neergezet met meer ep en dat heeft 5 soep opgeleverd.:music:

stien56, suuske1960, Farmer121965 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Allememachies Sniet:eek:....Wat leni zegt...der zat vast een heksje op je schouder...en gelukkig ben je nog heel:inlove:

Hier lopen de DI ook ver achter...zie wel hoever ik kom:p
    Las net Nieuwe Event ...Droom bestemming...Duhhh das Hofjes Boerderij al..-.- Varun maakt weer grapjes zeker:music:
    Wat moet ik met een wolkenrij die per 12 uur 400 Spa punten geeft..dat ding zit al in 5...wat heb je der dan aano_O
    En dan wel 3 verschillende molenprodukten en weet ik het allemaal...maken....pppffff echt niet8)
    Ohjjaaaaaaaaaa ze verkopen nu zelfs mandjes...je gelooft het niet...dat je event gewas een boost geeft van 100% Ep en Tep...
    echt :eek: het moet niet gekker worden:wuerg:o_O
    Dus koop vooral en gij zult levelen...welkom in de nieuwe wereld van Farmerama:mad::oops: stom gedoe...

Neemt nog maar een bakkie koffie en een pot pillen voor de koppijn...en brengt een dikke knuffel kus bij Farmlief:inlove:

Lied van de Dag ; The Carpenters - Rainy Days And Mondays
    :inlove::inlove:

Edit....de FAQ is even terug naar huis:music: Wie weet bedenkt varun zich nog over dit event:p

stien56, sanne1000, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Hofje gewoon doorgaan met je farm en laat al die mandjes maar lekker zitten, ik doe niet mee aan de geldcultuur.8)

Zit mezelf wel te verwennen met een zakje snickers bites:oops::inlove: Ben al bijna misselijk (zou mooi zijn als ik dat er een keer van wordt dan laat ik het misschien staan)xD

stien56, Katinka1700, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou Sniet daar mag je dan wel eerst van bijkomen, je bewaar engel heeft jou wel goed beschermd,
    en die had jij wel nodig ook.

Laatste bewerkt: 13 Juli 2017
    stien56, Katinka1700, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

xDxD Aaaarrrggggg ...........Leni....ik heb nog een doos ...die zit me maar aan te kijken:wuerg: zal ik wel of zal ik niet:p

stien56, Katinka1700, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Leuk hoor nu heb ik ook zin in chocola

stien56, Katinka1700, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.