-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

I can see Paradise by dashboard light.

leni1955, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Pop ........ hoe ist afgelopen met het huisje voor zoon:)

Yep Sniet...overdenkingen ..overwegingen....wel niet ..niet wel...stoppen...op de achtergrond blijven...:wuerg:poeheee...
    Allememachies....ben wel blij dat Hofje er af en toe kan uitbreken:oops:...zal ik maar zeggen...
    Euhm euhm....Hofje weet nog niet-.-

Wat Hofje wel weet is het Lied van de Dag....Das dan mijn favoriet van Meat Loaf 8)

Meat Loaf - For Crying Out Loud

:inlove::inlove:

Edit.....

Ben een Trotse schoonmoeder;
    Jongste Schonedochter is geslaagd voor haar vervolg opleiding die ze in 1 jaar heeft afgerond...met Vlag en Wimpel...Het bedrijf waar ze stage liep , heeft haar nu ook een baan aangeboden....Heerlijk:inlove:xD
    en Trotse reserve moeder;)
    Nichtje is na debakel vorig jaar nu glansrijk geslaagd voor het VWOxD
    Ze mag nu dan eindelijk echt gaan studeren ...in Leiden..Bio Medische Wetenschappen of zo iets:wuerg:

Laatste bewerkt: 14 Juni 2017
    leni1955, ergo8, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

geweldig hofje mag je best trots op zijn. is altijd mooi als de kinderen het goed doen kinderen gelukkig wij gelukkig toch?

leni1955, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...
    zo is het sanne kids happy.....ouders ook.....het huisje ja de kids zijn er van overtuigt dat dit het moet worden.....nu nog de muntjes he....ik heb dan wel 215.107.....en nog wat maar ja das helaas in BDxD denk niet dat ze hem daarvoor kunnen kopen.
    ik hoop dat het ze gaat lukken maandag hebben ze bij verschillende banken gesprekken en dan.....als die intussen niet verkocht is dan.....kunnen ze hun eigen huisje gaan kopen....het word ze niet gemakkelijk gemaakt moet ik zeggen.
    tis niet zo meer als in mijn tijd zal ik maar zeggen toen alles kon en zo....nu moeten ze al veul geld zelf hebben om een hypotheek te krijgen ja je bent jong en zo en dan heb je nog niet zo veel toch....
    tja we zullen zien....duimen dan maar;)
    fijne dag allemaal en hofdame nog gefeliciteerd!!! fijn dat ze geslaagd zijn....best iets om trots op te zijn toch....

leni1955, ergo8, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Zeker bent Hofje trotsxD....
    Ohw gaat hier dan ook nog ff duimen dan Pop....hoop dat het gaat lukken...:)
    Ben met die domme hoofdje aan deze event begonnen....sufferd haal het natuurlijk nooit...nu is me SM en me suzie ook nog is op:oops:
    Nu ja ...kijk wel hoever ik nog kan komen...ben pas bij 7 zilver en dan al die van 8...hmmm dat wordt geen mooi wolkje denk ik:sleepy:

Allerlei voorbereidingen hier ook weer aan het treffen...voor vertrek richting onderduik ...je ken der maar weer druk mee zijn:wuerg:
    Geen idee hoelang Hofje deze keer blijft...T, kan 1, 2, 3, 4, 5 ,6, 7, 8, kweenie hoeveel weken zomaar zijn:music:
    Kan misschien wel via via via Oudste op internet komen...als die er ook is ... iets met mobiel en hotspot ofzoiets..maar kan niks beloven...Nut heeft het volgens mij ook niet:wuerg:xD
    Mochten er lieve buurtjes zijn die liever een buur hebben die er altijd is....Hofje neemt het je niet kwalijk als je haar eruit gooit...
    Ben toch al van plan om op de achtergrond te gaan spelen...heb ik voor nu na lang denken en overwegingen gemaakt te hebben
    besloten....maar ja Hofje is nogal impulsief soms ...dus dat kan ook zomaar weer veranderen...:music:

Voor nu zeg ik :
    Iedereen die op vakantie is ...geniet er nog van
    Iedereen die nog op vakantie gaat ....geniet er erg veel van
    Iedereen die niet op vakantie kan of gaat....thuis schijnt ook de zon
    Iedereen die het nodig heeft ........een heule dikke knuffel

Lied van de Dag ; Styx - Babe

Tot dan dan....:inlove::inlove:

leni1955, ergo8, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Tja het event is natuurlijk bedacht om zo veel mogelijk SM en Susi te verkopen ;)
    en ff niet in de aanbieding :cry:

leni1955, ergo8, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Veel plezier op de onderduik. Oudste moet wel een erg goede verbinding hebben om jou er via de hotspot op te laten. Mijn zoon mag in de auto vaak wel appen van mijn man op zijn hotspot, maar het spel vraagt best wel veel, trekt de telefoon ook zo leeg al zal hij ongetwijfeld de telefoon op de lader kunnen zetten.
    Bij mij blijf je welkom als buur. Ik merk wel wanneer BP er een eind aan maakt. Ik heb voldoende buren met wie ik cadeautjes uitwissel.
    Dus wel in de aanbieding. Nu veel spelers de voorraden hebben opgemaakt kunnen ze bijkopen om het event sneller te halen.
    We hebben nog 5 dagen, met minder supermest is het volgens mij ook prima te doen.

leni1955, ergo8, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

veel plezier dan hofdame en ons niet vergeten hoor:cry: zo af en toe en zo toch wel.......een beetje en zo en zo...geen liedje van de dag meer en en....snik have fun dan....en we zien je vanzelf weer hoor:)hihihiihiihi

leni1955, ergo8, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Das lief van je Coco:inlove:
    Dank je Pop:inlove:...kom vanzelf wel weer boven water ...ken best goed zwemmen
    Zit er meer over in dat BP een einde aan me Farmhuwelijk maakt:oops::cry:
    Als je vakantiemodus aanzet....blijf dan ook je Huwelijk " geldig " ben eind juli zowiezo 3/5 weken weg ...
    En ik ken hem maar 1x gebruiken en ken je dan ook nog inloggen..geen idee hoe het werkt
    En anders moet Hofje maar vragen of Farmlief :inlove: opnieuw met haar wil trouwen:oops:8)

10. -Coco1968-

De vakantiemodus werkt 30 dagen, dan duurt het nog 30 dagen voordat je als buur verwijdert wordt, en je kunt 2x per jaar de vakantiemodus activeren met de rune en volgens mij onbeperkt bijkopen.
    Je kunt terwijl de vakantiemodus geactiveerd is zoveel inloggen en spelen als je wilt.
    De vakantiemodus heeft dus verder geen nut, behalve dat je meter niet terugloopt, je klantenpunten van de woonhuisbestellingen niet teruglopen en je geen onkruid krijgt, maar dat laatste krijg je al lang niet meer.
    Bijkopen zou ik echt niet doen. Je farmlief verwijderd je niet, en je kunt dus bijna 2 maanden achter elkaar afwezig zijn zonder dat dit een probleem oplevert. Als je vandaag de modus activeert, houd je Dutchboy dus tot minimaal 12 augustus als buur en als farmlief.
    Als je tot half juli vermoedelijk wel wekelijks online komt, zou ik met de vakantiemodus wachten tot je die 5 weken zowiezo afwezig bent.
    En een half groene meter krijg je weer vol door het spel open te laten staan terwijl je met andere dingen bezig bent.

leni1955, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Nou....:oops:
    Dat weet je niet he...misschien is farmlief :inlove: wel blij toe dat ik er niet ben:wuerg: ben best een lastige echtgenote:pxD
    Heb voor de zekerheid maar een heule dikke liefdesbrief gestuurd-.-:oops:

Nou foei Hofje...:mad::oops:

Coco ...je bent super geweldig...:inlove: Hoe jij dat allemaal weet...en fijn dat je zo duidelijk even uitlegt..dank je:)
    Zal er eens mee gaan puzzelen hoe het beste uitkomt voor mij....

12. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

veel plezier hofje en voor popje maar duimen dat ze het voor elkaar krijgen de woning dan veel succes

leni1955, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

komt vast goed ze zijn zo leuk en goed bezig ( tis ook niet niks een huis kopen toch) erg leuk om mee te maken....wel spannend hoor.....slaap lekker allemaal en fijne dromen en zo....

leni1955, Farmer121965, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

We blijven hier duimen Pop:)
    En ja tis heul spannend om allemaal mee te mogen maken...vorig jaar dat hier natuurlijk ook gehad...;)

Nog spannender is mee doen aan een event waarvan je bijna zeker weet het niet meer te kunnen halen...
    Ik dacht om 10.00 vandaag de SM te kunnen kopen ..doe dat nooit..:sleepy:
    maar ja Hofje hebt nog de TG van de wolkenrij die niet doorging:wuerg:
    Is het pas om 18.00 uur...Moet nodig is een een bloedserieus gesprek met Varun hebben>:(:mad:
    Hij doet allemaal dingen die voor Hofje niet uitkomen...nou zeg:oops:Kan echt niet hoor Varun...werk me te pletter en alles wat jij doet is tegenwerken:cry: Hou nou is een beetje ..een klein beetje rekening met al Hofjes avonturen-.- Jaaaaaaaaaaa8):wuerg:
    Maar goed...vond Hofje nog farmmuntjes ...kon ik nog SM van kopen xD
    En allememachies ...over een uur hebt zij dan toch 780 van die gewraakte drakenmeloenen... en ik geloof het zelf nog niet helemaal maar ik denk dat Hofje gaat het event nog net op haar valstreep halen:eek:o_O Als ik tenminste niet te hard val :oops:xD

Lied van de Dag ; Blof - Zonsopgang Boven Zee

tot dan dan:inlove::inlove:

suuske1960, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

goede middag....
    goed bezig hofdame en kalm aan hoor nog best wat dagen te gaan dus....

pppffff komt het stel net terug van de bank....jee kunnen ze toch nog een beetje meer lenen dan gedacht...en nog iets over een starters lening....nou zit er helemaal niet meer in maar klinkt allemaal heul goed nu maar hopen dat het huisje niet over het weekend heen word verkocht.....spannend. der is ook nog openhuisje kijk dag.....nou mensen tis een heul lelijk huisje dus blijfmaarlekker weg8) en zo....hiihhih bordje stiekem neer zetten met verkocht er op.... of.....nee dat mag niet he.....jammer...nou ja we zien het vanzelf vooral rustig en kalm blijven....:p
    zo nu maar eens zo lekker fietsen met de hond (nu kan nog volgende week word ze geopereerd tja...) en dan nachtje werken dus de mannen hier moeten de farm runnen.....zucht....en dat doen ze gelukkig heel goed.
    fijne dag verder....

ergo8, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Pop ..Laat ze die makelaar dan bellen....misschien kunnen ze dan een verkocht onder voorbehoud regelen...of iets anders...Maar dat ze het huis wel op 1e hand kunnen kopen...
    Als het is wat ze zoeken en je weet dat de bank het okeeee geeft...zou ik een poging .." brutaaltje zijn " doen ....:wuerg:xD

Ach jammer weer van hondje...:(

Enne neeeeeeeeeee.....Hofje hebt niet tijd...Hofje vertrekt morgenochtend vroeg....dus de boel mot klaar8)xD

ergo8, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

ooooo nou veel plezier dan hofdame.....en ja over dat huisje...... als ze zeggen te willen kopen dan is mondeling toch ook al een beetje bindend toch...en ze gaan dinsdag nog naar een andere bank om te kijken of dat nog iets beter is en zo....maar woensdag de tweede bezichtiging we wachten wel weer af hoop dat het zo moet zijn dat dit hun huisje word....mooie tuin en alles er op en der aan zou echt fantastische zijn ze verdienen het ook vind ik dan.....xD maar ja is ook mijn kind hihi.
    hondje tja we moeten haar nu echt laten steriliseren tegen mijn gevoel in (hou ze liever heel en zo) maar ze is elke keer schijndrachtig en niet zo'n klein beetje ook... denkt dat ze wel twintig baby's krijgt....en ze heeft er zo veel last van...weet zich geen raad en zo en is dan heul zielig en pieperig en nou ja gewoon niet fijn voor haar dus....het moet.

HofvanDromen, ergo8, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

Als je zegt te willen kopen, heb je nog geen prijs genoemd. Maar als er al een 2e bezichtigingsafspraak staat, is de kans klein dat iemand anders het gelijk bij de eerste bezichtiging koopt. En ook die moeten eerst naar de bank.
    Als ze zeker weten dat ze het huis voor een bepaald bedrag willen, en de kans is groot dat ze de financiering rond krijgen, dan kun je een bod doen onder voorbehoud van de financiering voor elkaar krijgen, en ben je nog vrij om bij verschillende banken te kijken.
    Tegenwoordig worden ook heel veel huizen gekocht onder voorbehoud van verkoop van de eigen woning voor een bepaald bedrag voor een bepaalde datum. Spannend voor de verkopers, het huis is dan pas echt verkocht wanneer de andere woning is verkocht.
    Vanwege die 2e bezichtigingsafspraak is het niet netjes als de makelaar het huis ondertussen aan een ander verkoopt. Wanneer iemand een bod doet, hoort hij te zeggen dat er iemand voor is, en heeft je zoon als het goed is nog 24 uur om een bod uit te brengen.
    10% onder de vraagprijs gaan zitten met een eerste bod is dan iets lastiger.
    Sterkte, ik hoop dat je zoon slaagt.

19. popje4

dank je wel coco wat weet je veel.....echt top, we zullen zien, pa en zoon zijn nu samen aan het kijken het is ten slotte kijkdag vandaag.
    hoop dat die makelaar niet alleen uit een net pak bestaat......xD maar ook inderdaad netjes meld als er meer gegadigde zijn....of dat er een bod is gedaan of zo....en die van die 24 uur wist ik ook niet zo zie je maar he weer wat geleerd...
    ach hun zijn er relaxter onder dan ikke......hihihihi
    goede middag trouwens.....na een onrustige nacht nu best beetje moe.....heb nog een deur van een kast staan afschuren gewoon omdat ik er niet verder mee kom en het toch een keer af moet....maar best veel werk om alle was die er op zit er weer af te krijgen zodat we de kast een andere kleur kunnen geven..... zag ik net op het web nog wel iets voorbij komen over een middel wat je oplost in water en dan met een planten sproeier er op spuit dan met een doek afnemen en opgelost is je was laag......ppppfff sta ik me daar al dagen te schuren met staalwol en alles schoon te boenen met terpentine.....terwijl.....tja zou het echt zo makkelijk gaan....ga in ieder geval uit proberen....der is nog genoeg kast over.....
    fijne dag verder allemaal....

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zo, ben ook weer boven water, alles gelikt en half gelezen en ondertussen de meloenen event afgemaakt vanmorgen, heb er tig over omdat ik niet gerekend heb maar dat mag de pret niet drukken.

Hof, niet te lang met pensioen hoor, zonder jou verhalen is het hier zo stil.
    Pop, succes met de huizen koperij van zoon.

HofvanDromen, ergo8, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.