-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wheeee, Thea,Zo lief van je :inlove: Ik zou heul graag willen, maar ik heb geen howies (nooit gehad):oops:, duizend maal sorry ! Als je iets anders weet voor me om hem te vergoeden, misschien een paar sieritems van veel EP ???? of in combi met iets anders wat je graag wil hebben ? Ik heb ook sommige roze stallen, rode stallen, bomen....bedenk maar wat je wil :inlove: Ik wil die heul graag :inlove:

suuske1960, HofvanDromen, Oldwief en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goede bijna-middag dus nog net morgen, :D hier mezelf kunnen beheersen om niet meteen alles te oogsten, maar te wachten tot het nieuwe event over een paar uurtjes begint... zodat er veel dropjes te verwachten zijn... xD

Sintra98, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je reageerde pas toen het ruilevent was afgelopen. Tegen de tijd dat het ruilen er weer is hebben we het er wel weer over. Op dit moment zou ik bijvoorbeeld nog wel een roze pauw kunnen gebruiken maar misschien is dat dan wel weer anders.

suuske1960, Oldwief, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hallo vanuit een bewolkt maar warm vakantie plekje.....
    lees af en toe wel mee maar lebber niks xD veel te warm voor.....heerlijk....
    en een event met hondjes das nog eens leuk....we zien wel....
    het ruilen dat werd niet wat volgende keer beter....
    fijne dag allemaal;)

HofvanDromen, Sintra98, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Klopt Thea, ik was braaf werken en het event was afgelopen toen ik terug was. Voor die roze pauw ben ik aan het sparen. Ik hoor wel graag, tegen de tijd dat we weer kunnen ruilen, wat je dan zoekt :)

Goedenavond allemaal, morgen gaat de week weer over de helft 8)

HofvanDromen, suuske1960, Oldwief en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

zie ik het nou goed......een krokodil? heb wat gemist geloof ik.....tja
    slaap lekker allemaal...

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Popje, ja, ik ging voer draaien, bleek er ineens een mogelijkheid om krokodillenvoer te maken tussen te zitten... Nou ja, mocht er een krokodil uit de lucht komen vallen, heb ik alvast wat voer... zo'n beest wil je niet hongerig meemaken he. o_O

HofvanDromen, Sintra98, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Misschien komt die wel bij de stallenbouwer, dat is een dezer dagen weer.
    Ik ben er niet zoveel de komende dagen want vanaf morgen 2 kleinkinderen t/m zondag en het weekend naar Center Parcs.

HofvanDromen, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Veel plezier en succes Leni !!!

krokodillen, Heb ze voorbij zien komen, ook de watersalamander...

Wij zouden dit weekend ook een lang weekend weg zijn met vrienden, ware het niet dat onze vrienden de verkeerde datum hebben geboekt. Jammer maar helaas, nu wordt het een poets lang weekend voor de volgende vakantie8) Dus ga ik nu een andere banner uitkiezen:)
    Nog 1 dag....

Laatste bewerkt: 17 Mei 2017
    HofvanDromen, Farmer121965, Oldwief en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Oh wat jammer Sniet, gelukkig nog een kleine 2 weken en dan mag je echt.:)

HofvanDromen, Oldwief, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Echt wel Leni xDxD

Ben ook heul erg bezig met muisjepiep Kwikje, Kwikje heeft een hele grote bult (euh, ja, het is niet fraai) maar heeft er nog zoveel lol in, vandaag met dit warm weer, gaat het veel minder (heel normaal) Heeft wel genoten van de notenrijst met vlees, maar nu ligt ie beneden en muisjepiep Flupke ligt boven. Als ze ver van elkaar gaan slapen, is het ver gedaan. We gaan het gewoon meemaken, ach, ik ben gewoon een watje eersteklas.

HofvanDromen, Farmer121965, Oldwief en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

sterkte sniet met muisjes.....

HofvanDromen, Oldwief, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Dank je Popje !

Mijn winkel voor bad/douche en creme spul en zo, is ineens verdwenen hiero(mompeldemompel) Volgende optie : leve het internet ! kan ik niet inloggen, na een helpdesk die eerst zei dat ik er gewoon in kon (wat niet lukte) en daarna mijn wachtwoord gewijzigd heeft (4 dagen verder) Jaaaaaaaaaa, kan ik eindelijk op de site xD Joepieeeeeeeeee (dacht ik) Wat blijkt : er is zo goed als niets meer te koop o_O Kortom, die houden er mee op (kan bijna niet anders), je kan nog wel dingen kopen die bijna over de MHD zijn. Dat was de laatste waar ik iets kon kopen waar ik mezelf niet bij vergiftig Mompeldemompel..... wat een ellende !>:(:cry::wuerg:

Heb ik ook nog even mijn gewassen omgezet in hondenkoekjes...... nu maar weer opnieuw beginnen met een paar gewassen :wuerg:

Hij gaat lekker....

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

sniet wat een toestand daar er gaan veel winkel op de schop jammer vooral als ze dat verkopen wat je graag wilt....
    wij gaan straks met veel mensen bqq haaaahhhaaaaxD waarschijnlijk in de regen....maar dat mag de pret niet drukken toch....
    zijn de vloeren meneren vandaag geweest toettoet....en waren weer weg....ze zouden dat toch leggen vandaag....niet dus ondervloer was niet droog??? hoe zo....het was hier twee dagen geleden nog 29 graden hoe kan dit.....normaal na 24 uur droog nu na 60 uur nog niet....wat gaat hier fout? daar komt bij dat we een strakke planning hadden met vakantie verblijf en schoonmaak bedrijf na die tijd en en.... met de honden niet handig als we niet terug kunnen pppppfffff word er zo moe van....nu dus pas maandag bbbllllll:cry:en dan is mijn vakantie opperdepop......zucht denk dat ik maar ga slapen of zo.....nou ja het is zoals het is he....fijne dag allemaal

HofvanDromen, Oldwief, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Ach Sniet wat een pech, van die gewassen had ik van de week ook, gelukkig had ik er nog 82.
    Hoe is het met het muisje?
    Popje ook al ellende, bllll.

Oldwief, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Je hebt ook echt geen geluk met de muisjes, Snietje!:(

Popje - wat een gedoe - je zou er van uit je vel springen!!>:(

17. snietje1

Popje, heul veel sterkte meis, soms plan je dingen en komen ze niet uit, dat is echt balen, maar je hebt er geen vat op, echt K.......
    Overigens is het niet alleen "wat ik graag wil" maar waar ik tegen kan.... dwz geen voetencrème, handcrème, gezichtscrème, bodycrème en douche of bad spul meer.... het wordt saai alleen met water een ligbad vol laten lopen....-.-

xD ondertussen zitten Leni en Stien ertussen :) Gezellie !!!

82 Leni, ik had er nog 4 xD Ondertussen weer braaf opgebouwd, maar of ik dit event haal ??? Ik weet het echt niet, de cadeautjes zijn ook leuk !

Stien : Nope, alhoewel, deze is al iets meer als een jaar in huis, we vorderen, van gemiddeld 2 weken naar meer dan een jaar, en zelfs met een hele grote bult naar me toe komen om te knuffelen :inlove: toch heel mooi :)

Laatste bewerkt: 19 Mei 2017
    Oldwief, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Yes, een kluis en 2 watersalamanders uit de trein, nu even flink tuinkers zaaien want daar lusten ze wel pap van die beesten.:wuerg:

Honden zitten de laatste 11 frisbees in de molen en dat ondanks 2 kleinkinderen. Deze keer ben ik blij met dat lange gewas.xD

Oldwief, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

jip t is wat.. vloer volgens de thuisgebleven mannen nog niet droog.....dat\kan toch echt niet volgens mij....bedrijf maar eens gebeld en advies was om er ventilatoren op te zetten en alles open te gooien.....deuren dan hé....nou dat hebben ze gedaan maar.....je raad het al nog steeds een paar plekken die niet droog zijn.....waarom????? als ze maandag niet kunnen leggen ga ik op hun kosten in een hotel voor mens en hond voor een paar dagen en dan dan.....wil ik ook nog eens flink wat korting en en en....gratis deur matten en zo....zo tis maar dat ze het weten>:(....hihihihihi nou ja sterkte voor jullie ook met muisjes en event planten enz...

ps gelukkig zit er een vijf in de klok

oo jee bijna dubbelpost wat is het hier stil....

ssssttttt....wil jullie niet wakker maken hoor dus truste dan maar...

Laatste bewerkt: 21 Mei 2017
    Oldwief, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zo, ben ik weer eens.
    Druk geweest met van alles en nog wat.

Popje, hoe is het nu met de vloer??

Suus, al meer bekend over al of niet werk?

Snietje, alles goed met de muisjes?

Leni, aan het bijkomen van de logeer partij?

Hof, nog heerlijk aan het genieten van het pensioen? (Vast wel!)

Gistermiddag naar de baby shower van schone dochter geweest - eind augustus komt er, als alles goed gaat, een broertje voor kleinzoon bij:inlove: Helemaal leuk!!