-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Suuske - sterkte!!

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

suus wat een gedoe toch niet fijn zo....sterkte...

fijne dag allemaal..[​IMG]

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Daar had ik om gevraagd in de Ideeënpool, het was al eens eerder gevraagd, maar ik kreeg er veel reactie op :inlove:
    en toen heeft BP het uiteindelijk goed gevonden en uitgevoerd:music:

4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, de laatste loodjes en daarna weer met volle kracht vooruit.
    Fijne dag.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Daar waren we weer...
    Suus veel sterkte meis en geef de moed niet op...:inlove:
    Hier mooie dagen gehad...heb genoten van alles en iedereen...tot tja...:(
    Vanmorgen werd er om 8 uur aan de deur geklopt..paps met wit getrokken smoeltje...Het was mams ...erge buikpijnen ..heel de nacht samen in de weer geweest..wilde Hofje niet wakker maken:wuerg:..Ze gingen direct naar huis..Hofje zei nog ga dan hier naar de ZH -Hap..
    Nee ze moesten en zouden naar huis en daar naar Hap -ZH..want die dokter wist van die darmontsteking enz enz:wuerg:..
    Ppppfffffff:(...Dus wij eerst bij Paps en Mams schoongemaakt, opgeruimd en afgesloten...Toen De Hofjes onderduik het zelfde..
    Mevr de Zwart ingeladen en hups ook naar huis...
    Inmiddels was mams al bij de HAP en via daar door gestuurd naar de spoed-eisende:music:Kregen daar straks berichtje..Er gebeuren momenteel allerlei onderzoeken en het kon nog wel ff duren....Straks daar maar naar toe en hopelijk ist niet weer die ontsteking of wat ook....Afijn er breken hier weer drukke spannende tijden aan ..al hoop ik nog van niet-.-
    Weet ook dat Hofje dat helemaal niet mag zeggen...maar ben der gewoon zo ff klaar mee ...met alles:oops:

Lied van de Dag ; Celine Dion - Because You Loved Me

Tot dan dan:inlove::inlove:

EDIT................Inmiddels geweest en is bekend...waarschijnlijk
    Alvleesklier ontsteking..:cry:
    Daar zijn we helaas bekend mee:cry:...mijn paps heeft dat hevig gehad...en is volgens de doktoren een levend wonder....Hoeft niet zo ernstig te zijn als toen met paps...dat weet ik ook wel...:oops: en verder weet ik even niks:wuerg:

Last edited: Apr 30, 2017
  6. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Jeetje Hofje, heel veel sterkte!

7. popje4

nou nou hofdame het houd ook niet op......wens jullie veel sterkte en hoop dat het allemaal meevalt en zo.....tjonge....nou:cry:wat een toestand toch.....
    gisteren naar Emmen geweest.....naar de "nieuwe" dierentuin....tja wat zal ik er van zeggen....tis niet meer zo als de oude....dat moet ook niet hoor maar toch.... er zijn daar drie ingangen...de jungle is weer erg mooi met veel water en heule grote bomen en dieren en prachtige bloemen..... en zo, ook vaart er een bootje rond (was erg druk daar dus die hebben we niet gedaan) was erg mooi:) aangekleed. de andere twee,Antarctica en de savannen ja weet niet hoor....in de savannen kun je met een soort vrachtwagen met aanhanger mee rijden door dat gebied, tja dat hoeft van mij niet, de dieren lijken er ook niet van te genieten....wil niet negatief schrijven over dit maar zo is mijn beleving geweest....het moet misschien ook nog allemaal een beetje groeien en zo....weet ik het...vond het oude park gewoon heel erg mooi....tja wie weet over een jaar of twee....:p
    voor nu nog eff met de honden op pad en dan lekker op de bank....morgen en dinsdag weer dienst....

8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje :
    [​IMG] Sterkte meis !

Popje, wel eens naar de beekse bergen geweest ??? Die is heul mooi xD

9. popje4

jip das ook erg mooi dat klopt....maar Emmen daar gingen we eigenlijk wel 1 keer per jaar naar toe gewoon omdat we het daar mooi vonden tja alles verandert dat snap ik wel....het is nu een beleving park maar ik miste de flamingo en nog meer vogels.....en nog meer dieren die ar altijd waren.....de tijgers en leeuwen hebben we een veel mooiere plek gekregen dat dan weer wel....meer ruimte en geen kooi meer, een plek om te slapen in de vorm van een grote grot das dan wel weer fijn...maar....de ezels daar in tegen....ach zo ziet iedereen wel wat anders denk ik....
    fijne avond allemaal

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

He, he na een week kleinkinderen, ze zijn echt allemaal geweest en geslapen nu even een uurtje fokken en dan lekker naar bed, ben wel een beetje uitgeteld maar al met al was het erg gezellig.:inlove:
    Heb nog niet alles gelezen en gelikt maar dat komt wel.8)

Even snel gelezen en Suus ik begrijp precies hoe je je voelt, heel vervelend allemaal die laatste periode en is bijna niet op te brengen, hou je taai he.:)

Hofje toch, wat een gedoe weer en natuurlijk mag je zeggen dat je er even klaar mee bent, heel goed te begrijpen en ook voor jou, heel veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk meevalt.:inlove:

Last edited: Apr 30, 2017
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hofje heel veel sterkte er mee

12. ergo8

ergo8 Forum-expert

hofje veel sterkte.
    suus ook veel sterkte.

13. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Suus en Hofje veel sterkte gewenst!

14. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

veel sterkte toegewenst hofje en nu maar hopen dat het een beetje mee valt ook sterkte voor je moeder

15. theav71

theav71 Levende forumlegende

goedemorgen allemaal en heel veel sterkte Hofje

16. popje4

goede morgen

zo nog 1 weekje en dan vakantie.....heerlijk hoop dat de zon geen vakantie neemt en lekker te voorschijn komt achter de wolken....
    tis nog best frisjes...maar goed komt vast goed
    zo de farm beetje op orde.....de korte gewassen beetje bijgewerkt.....die waren bijna operdepop....
    zo maar eens wat eten voor vanavond maken en wasje weg werken, ach het is zo weer negen uur:) vanavond toch??
    fijne dag allemaal.....

17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, de werk-maandag is weer voorbij :) Dacht ik even dat het event vandaag begon, ik gisteren braaf rozenbottels erop gezet, maar nog geen event. Morgen in de herkansing en gewoon hopen dat ik dat event kan halen. Echt het wordt iedere keer meer, zonder WAC hoef je er al niet aan te starten terwijl het vroeger makkelijk te doen was met PPJ. Ik zie wel, ik heb nog wat knechtencoupons dus ik kijk wel.

Bijna vakantie Popje, lekker :inlove: Geniet ervan !

18. popje4

en hier zit het werk voor vandaag er ook weer op....nog 6 dagen te gaan en dan......vakantie....aftellen....

19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen en dank jullie :inlove:

Het is inderdaad een Alvleesklier ontsteking ...veroorzaakt door dat er galstenen zijn en die blokkeren van alles..ingewikkeld verhaal..
    Met de tijd moet dus ook de gal eruit...Nu pijnbestrijding en spoelen met infuus..meer kunnen ze niet doen..dat is het rottige ervan..
    Antibiotica en dergelijke helpt niet..het lichaam moet het zelf oplossen en dan hopen dat er geen complicaties bij komen:(
    Ondertussen is Paps de weg kwijt..herinneringen van zijn eigen toestand toen komen boven drijven...en ook vragen want veel weet hij niet meer of helemaal niet..bovendien zijn die 2 paps en mams zo vergroeid met elkaar..kibbelen heel wat af:p maar kunnen geen dag zonder elkaar...ze zijn dan ook al vanaf hun 14e en 15e een stel...dus al ruim 60 jaar samen...Das mooi om te zien en tegelijkertijd ook best verdrietig...Dat zij beiden zo onthand zijn zo zonder elkaar..Dus Hofje heb het best druk...rent van hot naar her...van alles regelen, organiseren, wassen en schoonmaken...
    afspraken maken , afzeggen en of verzetten...medicijnen voor iedereen bestellen en zorgen dat Paps ze ook daadwerkelijk inneemt..
    en zo ongeveer...
    Met de boerderij gaat het gewoon door...Hofje heb bijna 100 miljoen BD...Tis een wonder:wuerg: en nog steeds is de schuur niet leeg-.-
    Level 109 komt er ook al binnenkort aan..en verder ziet Hofje wel...events laat Hofje voorlopig voor wat ze zijn..tis mooi geweest...
    Nu eerst maar een dikke knuffel kus bij farmlief:inlove: brengen
    en dan naar Paps ...hij heeft al gebeld:music:de koffie staat daar al klaarxD

Lied van de Dag ; Ed Sheeran - How Would You Feel

:inlove::inlove:

20. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

heel veel sterkte gewenst Hofje

Dikke knuffel