-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ben er nog druk mee bezig...

Tis zeker mooi weer, helemaal niemand in het draadje.
    Ik heb lekker de boel gelaten en heerlijk genoten van het weekend.

Laatste bewerkt: 9 April 2017
    popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Zo zeg dat was veel bijlezen:wuerg:
    Suus veel sterkte:inlove:........... en iedereen heeft verder alles al gezegd...

Wat was het een heerlijk weer dit weekend...ben gewoon al beetje bruin door die zonnetje:inlove:
    En genoten van alles in en om de onderduik...Daarom ook besproken en besloten ...dat Hofje wanneer het kan en mogelijk is...
    zoveel mogelijk dus deze zomer in en om en naar de onderduik gaat...En dus regelmatig niet op de boerderij en het forum te vinden zal zijn....
    Allememachies:wuerg: Hofje gaat dus echt een soort van met pensioen-.-...We gaan het beleven8).........

Lied van de Dag ; Bobby Vinton - Sealed With A Kiss

:inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat wordt dan stil hier.:cry: Je hebt helemaal gelijk, zoveel mogelijk genieten en nu maar hopen dat het een mooie zomer wordt.

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Stil wordt het dan zeker, hier, maar..................
    Hofje, je hebt helemaal gelijk!!
    Genieten doe je nu en niet straks/later/ooit!!

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag.....

jip dan word het stiller.....maar geniet er van hofdame....en het word vast een mooie zomer met heerlijk weer en rust en en....van al dat nog meer.
    zo werk weekend zit er weer op nu thuis weer aan de poets en de voorraad weer aanvullen.....event weer net niet gehaald...ach er zijn ergere dingen in het leven....:) hier zijn een paar zwanen een nest aan het maken....mooi om te zien hoe druk ze daar mee zijn...en ja je kunt daar maar beter uit de buurt blijven wat kunnen die dingen te keer gaan dan ga je van zelf een paar passen achteruit....xD
    fijne dag allemaal de zon doet hier zijn best maakt ruzie met de wolken....benieuwt wie er wint....

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, de eerste werkdag zit er weer op. pppffff Nog heel wat te gaan !

Hofje, je hebt helemaal gelijk, geniet ervan en zo lang het mogelijk is !

Het "nee"zeggen lukt me nog steeds, ik ben trots op mezelf xD

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

Sniet, waar zeg je eigenlijk nee tegen?

Vandaag een lange zware dag, 3 klanten waarvan 1 behoorlijk problematisch.:wuerg: Maar eens kijken wat het gaat worden.

popje4, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Leni succes met de klantjes...
    Sniet ...ben jij soms gestopt met roken:music:
    En dank jullie...gaat vast een mooie zomer worden...krijg Hofje een soort van weekendhuwelijk...is misschien ook wel is spannend:wuerg:
    Feestcommissie heb al zo vaak gezegd..Hofje ga nou gewoon naar die onderduik..Het is er , het staat er je vind het daar fijn...en ik red me wel...
    Maar ja, dan was er weer gedoe of zorg of loyaliteit ofzoiets..en dan kwam het er weer niet van..en dan was zo hups de zomer weer voorbij en zat / zit Hofje weer de hele winter grotendeels tussen de 4 muren..
    Wat Stien ook schreef...je/ik moet het nu doen...want later en ooit..dat kan zomaar voorbij zijn..dat weet Hofje maar al te goed..-.-
    Dat heeft ook wel de doorslag nu gegeven ...Voorlopig gaat Hofje aanstaande Vrijdag voor een paar dagen weer...
    En deze keer dan ook met de ganze familiaaaa...vieren meteen de verjaardag van Feestcommissie..:inlove:
    En mochten jullie soms al likkerbaardend zitten wachten en smachten naar bepaalde zoenen enzo enzo:music:
    Helaas:p voor jullie...Hofje blijft mooi getrouwd met de allerliefste stoerste enz enz enz...Farmlief :inlove: die er isxD8)
    Jullie mogen wel best eens even gezellig bij hem op de koffie ofzo een beetje voor hem zorgen ...dat zal tie wel gezellig vinden:)

Op de boerderij doet Hofje het lekker in PensioenHofmodus...heb alweer 122 struisvogels 22 bevers en 34 konijntjes...
    wat wel erg jammer weer was , dat Hofje gezellig vorige week nog een questje voor Bama aan het doen was...dat de Boerderij steeds wat haperde en Hofjes muis soms een soort van hyper was...
    1796 Papegaaien hups zo weg euh euh dat was niet de bedoeling:wuerg::cry:dus die ook maar weer sparen..........

Lied van de Dag ; Boney M - Sunny
    :inlove::inlove:

popje4, snietje1, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Veel plezier hofje.

popje4, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi allemaal erg druk tegenwoordig. morgen naar hoogeveen voor second opinion voor mijn vrouw.hoop dat er nu eindelijk een duidelijk heid komt nu heb het gevoel dat het kastje en de muur meerdere malen langs komt.schiet niets op tot nu toe. maar goed met volle moed op naar morgen.fijne avond en tot horens.

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Leni, hofje heeft gelijk Leni, ik ben gestopt met roken na 40 jaar... moet gebeuren als je over de 50 bent..wel zonder onzin van elektronische kankerverwekkende dingen... dan kan je net zo goed blijven roken.. Ik weiger pleisters, of meer van dat soort onzin... Na 2 weken is de nicotine weg... wat is 2 weken in een leven ? niks... dus daar begin ik ook niet aan

Verder sta ik in het rookhok, en rook gewoon niet..zo hoort het voor mij, overal bij zijn en het zelf niet doen...

Komt goed.... alles komt goed8)

omaagnes55, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

Wauw Sniet, wat goed van je. :inlove: Ik ben ook over de 50.:oops:

popje4, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Tja Leni, dat weet ik.... voor mij is het eigenlijk een simpel iets : gewoon niet doen, that's all.... Daarna lees ik allerlei dingen waar ik van denk ; dhu, doe gewoon normaal... zoals waar laat je je handen o_O toch gewoon waar ze zijn ??? Aan het eind van je armen :music:

Misschien ben ik weer te nuchter...kan ook

Oh ja, en bijkomen met gewicht gaat em ook niet worden bij mij... tot nu toe 2 kilo afgevallen :music:en daar laat ik het bij....(anders gaat mijn wederhelft weer beginnen over mijn anorexia van toen)-.-

Laatste bewerkt: 11 April 2017
    ergo8, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemiddag:inlove:

Sniet...wat knap van je:)...gelukkig bent Hofje nog niet over de 50 ...ben 2x25 nog lekker jong dus..xD
    en dat roken...tjah tjah Hofje weet het best...maar ben daar nog niet aan toe...het stoppen dan:oops:afvallen trouwens ook niet:wuerg::sleepy:

Heb alweer 11 miljoen BD...:inlove: Hoe zou dat nou komen:music:xD alleen wordt de echooooo in de schuur wel steeds groter-.-
    Het zij zo ...ken mij het ook schelenxD

Ik ga nog ff lekker zoenen met mijn allerliefste Farmlief:inlove:

Edit..........Ergo ...wens je van deze kant heel veel sterkte...hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt...dikke knuffel

Laatste bewerkt: 12 April 2017
    Katinka1700, ergo8, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Leni en Hofje, dank jullie, maar knap ? Mijn wederhelft vindt dat ook en hij is trots op me,ik vind mezelf niet zo snel, knap bezig :oops:
    Ik ga gewoon door zoals ik nu doe :)

Katinka1700, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

heel goed sniet....met doorgaan....top.
    hier beetje van alles kleine vakantie gehouden.....hihihi:p.....in mijn eigen huis....gewoon eens voor de afwisseling lekker niet veel doen en zo.....kost wat moeite maar heb me er aan gehouden....niet geschilderd....ja ik weet moet klaar en zo...maar had ook even geen zin in van alles en nog wat....dus....morgen alleen vergaderen en dan weer drie vrij heerlijk rustig zo...
    bij het eten vanavond een recept voor saté saus uit geprobeerd....werd niet helemaal zo als ik dacht, maar wel lekker volgens mij stond er een foutje in, ik moest 400 ml olie bij de pinda's doen das heul veul.....toch?
    fijne avond allemaal.

17. miepje40

miepje40 Forum-overlever

*piep*
    Ben er wel hoor....miepje heeft klein beetje gezondheidsproblemen, daarom ff niet in schrijfmodus.
    Maar komt wel weer.

Katinka1700, ergo8, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Sterkte miep en volgens mij zijn we allemaal niet zo in de schrijfmodus.8):)

19. snietje1

Sterkte Miep !!!

20. popje4

sterkte miep.....
    schrijfmodus.....nee niet echt hé tis stil hier....
    het is ook nog eens behoorlijk fris en grijs buiten....waar is de zon gebleven? ach nou ja het is ook nog maar april toch....komt vast goed
    fijne dag allemaal....

Katinka1700, snietje1, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.