-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje, wat sta je hier de hele dag sneu alleen.
    Vandaag mijn auto opgehaald en wauw, ben echt helemaal van de wap, wat dat ding allemaal kan en doet, het enige dat ik nog hoef te doen is opletten en sturen.:wuerg: En af en toe remmen is ook handig.xD

Morgen weer een week volle maan dan kan ik mooi de voorraad weer aanvullen.:D
    Vanavond nog een vergadering van de wereldwinkel dus tot later.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

leuk leni.....
    hier drukke dag gehad maar wanneer niet.....hihihihxD event nog gehaald ook ben blij uit de stallen en stekjes.....nou breek me de b....niet open:cry:....alles in de schuur gezet kan het mooi stoffig worden....morgen alweer een nieuw event tja weet niet hoor....denk dat ik met pensioen wil of zo.....
    eerst morgen verder met schilderen moet echt af want volgende maand komt de nieuwe vloer en trap en zo....

suuske1960, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Uit de stekkies had ik 1 langsat XXL xD De rest is de schuur in verdwenen:music:-.-

Ben na het werk naar de stad geweest, nieuwe autorijschoentjes voor de vakantie gekocht (had ik in de folder gezien) en een nieuwe ijskast/vries combi voor op het kleine kamertje. Die er nu staat is echt op en niet energiezuinig... Zaterdag komen ze de nieuwe brengen :inlove:

Verder ben ik al meer dan 2 weken heul goed bezig met "nee"zeggen 8)

Kortom, hier gaat ie lekker

Suuske, hoe was het vandaag ? Gaat het een beetje ???

Hofje, gefeliciteerd met je bizon, mooi man ! Enneuh, speel lekker hoe en wanneer je zin hebt, werkt altijd het beste :)

Leni, vergader ze !!

Popje, na een drukke dag, lekker zitten en even bijkomen ;)

suuske1960, sanne1000, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

jip gaan we doen fijne avond allemaal....

5. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Fijne avond en nacht.

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Dank je Boerbon...heb heerlijk geslapen:)
    Jha Leni ...voelde me ook echt heul sneu en eenzaam:oops:;)
    Sniet goed bezig...nee zeggen ..das toch zo moeilijk ...en succes met de koel/vries combinatie...
    bij ons staat er heul iets anders in het kleine kamertje:eek:xD nuja...
    Pop8) ....wel je rust af en toe nemen he:)
    Eens kijken wat te doen met Volle Maan....ik ga denk alleen voor die nieuwe boom en stal...en zo Hofje heb uitgerekend is dat...
    1375 gewas en 125 DI...en dan misschien nog even de tentakelding halen in fase 2...dan komt het op 1900 en 175...:wuerg:
    Hou er rekening mee dat het Griezelwild enz...niet werkt...dat las ik net hoor ..heb ik niet van me eigen...het zou ook logisch zijno_O
    Vind ik niet...waarom wordt het dan mee geleverd in de Koopmandjes:eek: Dan zou je er toch van uit moeten kunnen gaan dat het wel werkt...die krengen zijn goud geld waard en zo enzo enzo:music:
    verder zal ik maar wijselijk de typgrage vingertjes in bedwang houden-.- En mij bezig houden met de voorbereidingen voor een weekend onderduik:inlove:

Lied van de Dag ; Adele - One and Only
    :inlove::inlove:

suuske1960, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, dat had ik nog geeneens gezien dat er in de mandjes wel griezelwild zat. Misschien bedoeld om de gewassen te kweken om zelf de stal en boom te kopen in Jacks shop, maar denk eerder dat er gewoon programmeurs hebben lopen slapen en ipv het onder volle maan gewas er eventgewas van te hebben gemaakt. Denk zelf dat ik de kortste route ga nemen richting stal en boom in het event en dan gewas ga kweken voor de nieuwe quest en om zelf de boom en stal dus te kopen in Jack`s shop.

Hoe is het trouwens met je farmlief? Daar heb ik volgens mij al een tijdje niks van gelezen.

stien56, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Tis een event van niks...maar goed wel 1 die ik het liefst doe...gewoon zilver goud diamant...kun je zelf kijken hoe of wat..
    in dit geval weinig...voor mij dan...

Farmlief:inlove: kan alleen zeggen dat Hofje nog heul heul heul gelukkig getrouwd is...:inlove:
    En dat Farmlief :inlove: en zijn gezin ...alle steun, sterkte,moed, kracht,liefde en weet ik het allemaal heel hard nodig heeft en kan gebruiken...En daarom altijd in mijn gedachte ook zijn...
    Verder is het niet aan mij, om er over te schrijven.... ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben...:)

janniekwak, Farmer121965, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

goede middag.....wie heeft het licht uitgedaan? tis me hier grijs...bbbbblllll....
    event ach we gaan er wel mee beginnen en zie wel waar het strand.....dacht toch even dat je dropjes van alle akkers kreeg haaaaaxD helaas niet goed gelezen....en dat griezelwild? kun je die niet inzetten? waarom heb ik dat spul dan? tja....vast wel goed voor de verkoop....

stien56, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Die griezelwild ken je wel inzetten Pop...het werkt alleen niet op de gewassen van dit event..
    Hier is wel het licht aangegaan in de loop van de middag...
    enne nouhhhh.....zal ik eens iets spannends vertellen:music:
    Over een goed uurtje zoiets...dan gaat Hofje levelen naar 108....enne nou...Zij is net als Hexia maar nog erger Bankroet...
    Heb alleen nog katten en bijen in de schuur.:wuerg:..en verder op de farm niks geen dieren meer...bomen ook bijna opperdepopssss...
    En nog 750 duizend BD...-.- 7 jaar voorraad hups zomaar wegxDxD
    Hofje gaat met pensioen....rustig aan boeren zoals zij wil....euhm euhm ...eerst maar de konijnen der op:oops::music:

-Coco1968-, Farmer121965, sanne1000 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

goed bezig hofdame.....7 jaar zo maar hup.....dapper....108 das mooi.....

HofvanDromen, suuske1960 en stien56 vinden dit leuk.
  12. leni1955

En weer een level hoger, gefeliciteerd hof enneee, ik boer altijd zoals ik zelf wil.;)

13. snietje1

Goedenavond :)

Hof, nee zeggen moeilijk ?? Normaal heb ik daar geen last van ;)
    Gefeliciteerd met je level up !!!!!

Hier staan de eerste event gewassen erin:)

HofvanDromen, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, er zijn 2 opties elke dag 4 uur reizen of de WW in. Bij het reizen krijg je geen reiskostenvergoeding.
    Best wel een fijn DJW voor alle jaren dat ik me heb ingezet.:cry:

HofvanDromen, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

4 uur reizen per dag en dan geen reiskosten vergoeding? Mag dat zomaar? Kost je dan aardig wat en 4 uur is ook een flinke tijd om er aan kwijt te zijn. Ze geven je dus eigenlijk geen keuze, is meer denk ik bedoeld om aan de vakbond of zo te laten zien van we hebben ze toch een andere optie gegeven. Vind het niet leuk voor je hoe je word behandeld :(

popje4, HofvanDromen, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

suus....das toch geen keuze.....wat een nare manier om met mensen om te gaan.....sterkte daar....... kan de vakbond niet meer voor je doen? tis schandalig >:(
    zo koffertje weer gepakt voor een lange werk dienst....dus tot morgen dan maar weer....

17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ben het nog aan het uitzoeken, en weet je wat het ergste is?? Door die opties aan te bieden hoeven ze geen transitievergoeding te geven.

18. leni1955

Suus, bij een ontslag moet er een sociaal plan zijn en daarin staat vermeld of er wel of geen reiskosten vergoed moeten worden, als werknemer heb je recht om dit in te zien, sterker nog, je moet het krijgen.
    4 uur reizen zonder reiskostenvergoeding is geen optie lijkt mij, kun je geen auto van het bedrijf meekrijgen ;)

En anders navragen bij de vakbond of het UWV, laat je niet zomaar afschepen hoor, ik weet dat het een vreselijk gevoel is en dat je er vaak geen zin in hebt maar het gaat om jou, zet 'm op, je kan het.:inlove:

HofvanDromen, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

pesies zet hem op.....na zo veel jaren dienst....het moest niet mogen.....
    nu ben ik echt weg.....

HofvanDromen, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Goedenavond

Suuske :eek:o_O Dat is echt belachelijk !!!Zoals Leni al zegt : er moet een sociaal plan zijn, laat je niet afschepen en teken niets wat hun graag willen. Sterkte !!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, weekend !!!!!xD

popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.