-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

veel plezier daar ergo....
    edit....
    als je op het pijltje in het midden van het scherm (onderaan) klikt dan krijg je toch te zien wat je hebt ontvangen? cadeautjes en zo....hier is dat ding leeg, geel scherm....meer mensen last van? nou ja last beetje onhandig dat wel....
    hahahah inmiddels weer in beeld:p

Laatste bewerkt: 11 Maart 2017
    ergo8, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik kijk daar nooit popje dus weet het niet, heb even gekeken maar staat er gewoon.:)

Sniet, karatepanda verkocht dus bd saldo is gestegen naar ruim 113,8 miljoen, heb je nu nog steeds meer dan ik?xD

ergo8, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni o_O:eek: WAT ????? HOEVEEL ???:cry::cry: Nee, dat heb ik echt niet :wuerg:xD

ergo8, suuske1960, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

Ah gossie.:inlove:

popje4, ergo8, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

xD:inlove: Heb je al medelijden met me ;)xD

Edit : boink boink, spring spring, tonk tonk, dans dans, joepieeeeee..... YES !!!! Deze dame is in bezit van een roze kattenverblijft (en heel wat BD en SV minder) 8)xD Hij is mooi :inlove:

popje4, ergo8, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Ik had medelijden maar nu niet meer, gefeliciteerd met de roze kat. Je wederhelft nog heel met al dat gespring van jou.xD

HofvanDromen, popje4, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Mijn wederhelft vindt het heul gezellig als ik spring, dans en heul hard zing (ahum, het laatste niet echt):inlove: maar springen en dansen vindt ie echt heul gezellie 8)xD

HofvanDromen, popje4, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

goede morgen...

gefeli sniet met de roze kat....
    tis nog best fris buiten maar de zon laat zich al wel een beetje zien dus komt vast goed vandaag...mooi hoor alles komt weer boven de grond, bloempjes dan he....het lijkt wel voorjaar.....
    nu eff aan de koffie en dan weer op naar het werk...
    fijne zondag allemaal...

HofvanDromen, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Heerlijk in de tuin gezeten en aangerommeld, kan er weer een weekje tegen.xD

popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

sjoooooooooooo, strijk klaar, alles is weer gepoetst, onze buum kwam de afvoer van het wasmachine weer goed open maken, hij is lief, :inlove::inlove: Daarna het wasmachine maar helemaal van de kant af gehaald en daar alles gepoetst. Wasjes hangen mooi, bed verschoond en nu ben ik klaar :) Over een uurtje de buum eten bezorgen en daarna de beestjes loslaten xD

Was weer een zinnig weekend ;)

Lied van vandaag, Rainbow met stargazer :inlove:

suuske1960, popje4, Farmer121965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Ja, lekker was het buiten he Suus:D, ik ben even naar het tuincentrum gefietst maar wat ik wilde hebben heb ik laten liggen omdat er bij elke kassa wel 7 voor waren, ik ga morgen wel.:wuerg:
    Daarna ook heerlijk in de tuin gezeten:inlove:

Gelukkig werkt Sniet nog anders komt het niet goed.xD

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

xDxD Leni, is poetsen ook al werken? Dacht ik even dat je voor werken betaald werd :music: Ik ga woensdag naar het tuincentrum, zand halen en kijken of ze een praktisch tafeltje hebben voor buiten. Ik verdeel het gewoon anders ;):p

ergo8, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond:inlove:

Nou ja goed:cry:
    In het kader van keuzes maken...wekenlang de pauwenstallen op het land gehad...
    In het kader van keuzes maken...geen knechtjes gekocht...kon dan een keer SV kopen...
    In het kader van keuzes maken de molen steeds vol met SV draai draai draai gedraaid...
    In het kader van keuzes maken...met tussen pozen nu 3 dagen bezig met de Pauwenfokrommelgedoe...
    In het kader van keuzes maken...al me andere Fokdieren verkocht...
    In het het kader van keuzes maken ....heel veel andere zooi verkocht...

Kortom....
    ruim 1700 misschien nog wel meer Pauwen in de fok gesmeten...
    zo ongeveer 2000 SV er door gedraaid...
    25 miljoen BD uitgegeven aan jokerpauwen....

Uitkomst....
    Ben gestrand op 3 zonnepauwen en 1 regenboogpauw:cry:...en BD SV Pauwen ....op heul eng dieptepunt:cry:
    Hofje snapt er niks van...het lukt gewoon niet met fokrommelen ...gewoon niet o_O
    Net zo als zij nooit roze-stallen aan het rad draait...die staan er ook nooit ..en als ze er staan heb Hofje geen party-draaien:wuerg:
    Net zoals zij nog nooit een roze-stal uit een M-stal kreeg:wuerg:

Euhm......Tja:cry:.........................:music:

Laatste bewerkt: 12 Maart 2017
    ergo8, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

och hofdame toch.....hier had ik gisteren wel bingo.....in het rad dan he....draaide ik met de party draai dat paard? weet geeneens hoe hij hete dus ik dat ding op t land gezet.....krijg ik daaruit vier mest.....helemaal gelukkig....maar was van korte duur want de volgende ochtend was het paard vertrokken bbbblllll:cry:.....wat is er niet goed op mijn farm??? kan ook niks vinden over dit bijzondere dier want weet niet hoe hij heet....zucht.....
    nou werk weekend zit er weer op nog 1 dagje en dan weer drie dagen vrij....nou ja vrij...dan voor mij poetsen....en wassen en zo....

ergo8, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Nee hof, die snap ik helemaal niet, 2000 SV ???? o_Oik heb met 800 SV het restant van mijn roze kat gefokt (1 gekocht) en heb morgenvroeg 4 jokerpauwen en 3 zonnepauwen....

ergo8, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Yep snappen doet Hofje het ook niet....:oops:...Heb duidelijk niet het geluk aan de roze kadetten hangen:wuerg:
    Ken net zo goed niet met babyboom fokken meer als ene overslag krijg ik niet...tja soms alleen in de lage fase..
    in bijna 7 jaar geloof ik 2 x de op 1 na hoogste dier en dan niet uit 4 gewone...
    Net zoals Hofje zich altijd te pletter moet werken met events voor de DI ...en dan meestal de geweldige gele stallen krijgt..
    Tis maar een spelletje ..dat weet Hofje ook wel:oops:...Maar het zo ook wel is gewoon "leuk" zijn ..gewoon weet je...om ze zelf te kunnen maken/bouwen..die roze -stallen...Zorg heul graag voor mezelf en vind het echt niet leuk..
    Dat ik met ruil-events uren in de ballon moet zitten staren om iets te kunnen scoren...en dan uiteindelijk toch maar de Howies ruilt..
    Enof hoopt op iemand die dan een roze-stal aanbied voor een heul oude M-stal...maar ja die voorraden raken ook op..
    Ben daarom ook altijd super dankbaar en ook blij..dat er soms spelers zijn die Hofje dan een stal schenken of ruilen tegen iets "normaals"
    Aan de andere kant vind Hofje het verschrikkelijk om zo afhankelijk daar dan weer van te moeten zijn... Is beetje moeilijk uit te leggen...
    Het is wel jammer dat toch het plezier steeds verder achterop raakt...:oops: Begrijp me goed...Hofje houd nog steeds heul veul van haar Roze-Boerderij...Maar de rek en het plezier raakt een beetje op...Hofje zit ook niet goed in haar velletje ..Dat zal ook wel een dingetje zijn ...
    Heb nog geloof ik voor 3 of 4 maanden knechtencoupons staan ...tegen die tijd houd ook mijn premium er mee op...
    en zoals de zaken er nu voor staan ...Neemt Hofje geen nieuwe premium...Dus het pensioen komt in zicht:wuerg:
    Beetje met konijnen en kippen spelen of zo iets wordt het dan denk...Weet ik veel..-.-

We nemen eerst nog maar een koffietje en brengt een superdikkeknuffelkus bij Farmlief:inlove:
    Lied van de Dag ; Alan Walker - Faded

:inlove::inlove:

ergo8, Farmer121965, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

goede middag...

had ik een vraag gesteld op algemene vragen, krijg netjes antwoord van coco en vind intussen mijn weggelopen paard weer terug kan ik dat daar niet meer melden.....zit de boel op slot....nou dan maar even hier.....hij is er weer....dank voor het reageren en mag dus een slotje op hihihi maar die stond er al....;)
    de zon schijnt vol op hier mooi weer word je weer een beetje mens van..
    Hofdame sterkte.....en kalm aan hoor komt vast weer allemaal goed toch.....:)

ergo8, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je hebt bedankt, de betreffende mod heeft daaruit al geconcludeerd dat je je nachtmerrie terug gevonden had. Wat een benaming trouwens. Helemaal als je er naar op zoek wilt.

ergo8, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

ach zo.....nou snap ik het die wist ik nog niet wou jou bedanken voor het antwoord....zo zie je maar na zo veel jaren leer je toch nog.....xD
    en inderdaad vreselijke naam wie wil daar nou naar zoeken....
    fijne dag allemaal en dank je coco!

Laatste bewerkt: 13 Maart 2017
    ergo8, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

En we krijgen weer nieuwe gewassen, bomen en een stal op baha.... Nu nog een nieuw veld erbij 8)

ergo8, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.