-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank Sniet:).....

Euhm vraagje....gewoon zo even....Wat is wijs :oops: als je daar al van kunt spreken op de Roze - Boerderij:wuerg:xD
    Ik kan of de Fabriek Up graden of die werkstallen ding...
    Hout en stenen ruim 50.000 :music:dus das niet het probleem ...maar welke moet ik nou kiezen...:wuerg:
    Kan ook inemienemutte ofzo gaan doen...of een blinddoek voor en dan ..keuzes keuzes keuzes:oops::cry:

euhm ik slaap der nog een nachtje over ...denk ik-.-

ergo8, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nou rijk, 58 miljoen, ik heb een tijd niet veel gedaan op de markt, zit nu in het dierenvoer.xD

Hof, dat is natuurlijk de vraag, wil je meer produkten of meer dieren.

ergo8, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, daar kan ik je niet bij helpen, ik heb die werkstalding niet eens....Misschien dat iemand die beide wel heeft iets zinnigs erover kan zeggen.. Ik spaar nog voor die werkstalgeval, maar aan de andere kant twijfel ik, mijn roze werkstallen gaan er nooit in, die zijn veels te mooi:inlove: euh, tja, en zo.... daarom andere prioriteiten.....8)

Edit :Natuurlijk, mijn farmvrouw is me voor xD:inlove: en met praktische vragen:inlove:xD Yep, de wereld is mooi 8)

Edit, edit, Leni, heb ik meer BD dan jij ? :eek:...... er komt een appelflauwte op... ;) Dat kan echt niet Leni ! o_O

Nu ben ik wel van de wap....8)

Ik heb nog steeds niets gekocht.... het is me nog niet gelukt, zonde...:music:

Laatste bewerkt: 8 Maart 2017
    ergo8, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Ik heb geen Roze - Werkstallen>:(:cry: en me gewone Roze gooi ik er ook nooit in...
    Heb zelfs maar een paar rode werkstallen...:oops:
    Van beide wordt het dan de 2e up-grade ...van 6 naar 8 ....pppfffff ....wat zal ik doen:wuerg:
    produkten is hier altijd een drama ....van sommige dan...misschien dan toch ...nou ..ik weet nietxD
    Op Bama heb Hofje nog niet 1 zo.n ding....heb niet genoeg bananen:oops: dat komt omdat Hofje bama al van begin af aan ..
    beetje stom vind:sleepy:...
    en nou komt ook weer een updategrade dacht ik volgende week van Bama...dus ik kom der dan gewoon nooit aan toe:wuerg:xD

Kan ook gewoon nog ff niet up-graden ....ik hou van mijn Hout:inlove:-.-:p

ergo8, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Hofje, op baha heb ik die ook niet.... Maar Leni stelt wel een goede vraag : wat kom je tekort ? Dieren of producten ? Oh moet dat daar met bananen ? Niet eens gekeken... ach ik rommel gewoon wat aan, en vind het leuk, mooi toch !
    Maar welke quest is dat op baha ?

HofvanDromen, stien56, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Sniet, je hebt al heel lang meer bd dan ik, ben al een tijdje heel arm.xD

Hof, ik heb al een heleboel upgrades gedaan, ook op bahama, vind het wel mooi om op deze manier meer dieren en produkten te krijgen.

Laatste bewerkt: 9 Maart 2017
    HofvanDromen, stien56, ergo8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Oh ja, die kan je ook upgraden... Ik ben nog bezig met de veeteeltwedstrijd :oops:

Al lang meer BD dan jij Leni, ik word bang van mezelf xDxD

HofvanDromen, stien56, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

2 ronde's pauw afgerond en ben tevreden.

HofvanDromen, stien56, ergo8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

Jij bent gewoon een krent:p, het zijn maar pixels Sniet, niet echt van waarde en het doet geen pijn hoor.xD
    Wat moet je met die volle schuren?

Goedemorgen.

HofvanDromen, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag al weer.....
    keuze's ja dat is wat he.....ik weet ook niet hoor.....rommel ook een beetje aan heb wel van alles wat en zo maar ook weer veel in de schuur staan vooral de werkstallen het duurt lang voordat je een product hebt en het kost ook nog eens dieren.....en wat ken je er mee? zoals die van de vlinders? mooi maar tot nu toe overbodig....verkopen dat kan dan weer wel maar ach....vind het goed zo....heb veel pixelgeld.....hihiih.....ben ook een krent al hoewel ik heel graag die laatste fokvis wil kopen maar die staat nooit op de markt hier....
    tja geduld dan maar weer....
    nou fijne dag allemaal en sterkte met het maken van de keuze.....

leni1955, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Ik een krent ?? euh, denk denk, euh.... voor mezelf : Yep, schuldig : voor een ander : helemaal niet, als ik iets heb wat mensen graag willen, geef ik het vaak gewoon... Net als in RL trouwens(als het in mijn macht ligt)... maar ik wacht tot die stomme kat te koop gezet wordt, daarna ben ik weer heul arm, maar daarna bijna een roze kattenstal :inlove: Volle schuren ??? zo vol zijn ze niet, alles wat meer dan 1000 is, mag af en toe ergens ingesmeten worden.Kortom, ik leer het ooit nog wel eens 8)

Goedenavond allemaal, nog 1 dag en dan weekend !!!!:inlove:

ergo8, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

proost dan maar [​IMG] op een fijn en zonnig weekend.....ik dan weer werken.....

ergo8, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Proost Popje xD

Maar hier over een half uurtje eerst een zelfgemaakte soto ajam opeten ;)

Laatste bewerkt: 9 Maart 2017
    ergo8, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Ben zomaar vroeg op...tja de vogels gingen fluiten en de zon schijnt...eindelijk eindelijk..:inlove:
    Uit de stekkies...een bougondinges een sorbus xl en jawel 3 koihaidingen...
    ken der nou echt een bos mee bouwen..en nee BP ik mot ze niet nog meer....
    De stallen ...2 tijgers een rode kameel een gele stokjesfabriek:cry: en durf bijna niet te zeggen nog een Axolot whaaa...:inlove:xD
    Lief he van Varun...ik denk dat hij mij toch ook best lief vind...En nou Hofje het toch over Varun heb...moet tie ook maar eens even luisteren..
    Want Hofje is nu echt best wel boos...>:(:mad:
    Vanaf het begin heeft Hofje er zich altijd over verbaast en ook wel geergerd aan het feit dat bij Farmerama altijd een waas van geheimzinnigheid schimmigheid en soort van zogenaamde spanning ..bijna Sinterklaas achtiggedoe heeft geheerst..over nieuw te komen dingen en toestanden...
    Das allemaal leuk..al vind Hofje het niet echt:sleepy: ..als het over nieuwe dieren bomen velden bossen meren events en weet ik het gaat...
    Maar niet als het over dingen gaat als abonnementen-.- ... Hofje las nog even het een en ander..en het drong nu pas tot mij door..
    Getoonde plaatjes in de speculaasfabriek waren dus dan van een testserverdingaccount van ruim een maand oudo_O dan lijkt mij dat er dan toch al informatie genoeg is...

Hadden ze dat dan niet even kunnen melden en of ons in kunnen lichten of voor mijn part zo,n vragenlijstje naar onze wensen kunnen maken..
    Vind het eigenlijk gewoon schandelijk dat men gewoon het premium afpakt en gaat veranderen en dan pas op het laatste moment er mee komt..En dan ook nog met een echt minimum aan informatie...o_O En nieuwe informatie is er nog steeds niet..:(
    Zo ga je niet met klanten om...Mijn energiebedrijf gaat ook niet ineens vanalles veranderen..en als ze dat doen krijg ik daar ruim op tijd bericht van..kan ik mij inlezen en besluiten ga ik met hen verder of zoek ik een ander..
    Maar BP gebruikt naar mijn mening gewoon de macht die ze hebben..Net zoals je dan best mag klagen, maar liever niet-.-..Want je moet het allemaal maar leuk vinden ...Nou Hofje vind heel veel helemaal niet leuk..:wuerg:
    Neem nou laatste events ...elke keer zo,n stomme kistding:wuerg:..nu zelfs 1 met mest..echt het moet niet gekker worden..8)
    Vervolgens komt er volgende week ook een up-date voor Bama naar ik meen..ik weet het niet zeker want het staat in het Engels?
    En informatie is er niet...o_O
    En dan ook nog steeds dat er steeds vaker dingen niet kloppen bijv in de FAQ,s ....Je lekker maken met rode stallen
    en dan vervolgens gauw weer veranderen naar oranje stallen...>:(:cry:
    Hofje hoopt toch echt dat men daar in Hamburg-City eens wat nauwkeuriger te werk gaat en zich ook eens achter de oren krabt van waar men mee bezig is...Geld verdienen is een must ...dat mag ..maar wel graag met wat meer respect naar jullie klanten ..8)-.-

Zo dat moest er even uit Varun ...
    Hofje hoopt ook dat jij het leest...en dat men er hier verder in het draadje er maar niet op gaat reageren..Dat klinkt dan ook weer zo stom...maar ja ervaring leert dat het beter is..en voor Hofje is dit draadje de enigste waar zij het kwijt kan..-.-
    Hofje kan nu eenmaal niet BP of Varun gaan opbellen of bezoeken..die mogelijkheid is er niet...misschien ook wel beter..:music:xD

Inmiddels is het Vrijdag...bijna weekend en de zon schijnt...Het leven is mooi , maar ook wel is niet...
    Hofje brengt eerst maar is een lekker bakkie koffie en een superdikkeknuffelkus bij Farmlief:inlove:
    Lied van de Dag: HAEVN - Bright Lights
    Mooi Weekend Allemaal:inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 10 Maart 2017
    .Fisherman., owl., stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

zo hofdame dat lucht op......;)
    zo lekker weer de zon is er.....en dan maar eens alles bij elkaar zoeken voor het werk straks.....slaapdienst dus hutkoffer maar weer inpakken....xD
    fijne vrijdag allemaal en maak er wat moois van....
    heul klein vraagje....hoe is het Dutch?

HofvanDromen, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hofje ben het helemaal met je eens goed verwoord zeg

HofvanDromen, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Sanne, het is lente, die sneeuw mag wel weer weg hoor.;)

Hier buiten de straat en het terras achter schoongespoten, laat het maar voorjaar worden, gelijk maar even de fiets en de kliko meegenomen en binnenkort voor nog aan de gang maar eerst weer even van de rugpijn af, tjonge dat is echt slecht voor je rug.:(

Ach Hof, als je het allemaal niet leest hoef je je ook niet boos te maken.;)

HofvanDromen, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedenavond : WEEKEND !!!!!!

oké, werkweekend zoals gewoonlijk.... maar ja, toch weekend xD

Hofje, Ik begrijp je helemaal, je hebt gelijk, maar ik zal er verder niet op in gaan...:music:

Mijn wederhelft is vandaag een dagje met de buum naar de grote stad gegaan, hij heeft wel mooi weer gekregen ! Meestal als ik vrij ben, komt het met bakken naar benedeno_O.... ach je krijgt blijkbaar wat je verdiend;):)

HofvanDromen, suuske1960, ergo8 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

die sneeuw is weg leni kijk maar boven jou reactie werd inderdaad tijd

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. ergo8

ergo8 Forum-expert

goede morgen,het is redelijk zonnig hier maar zal er niet zoveel van zien.ben nl groote deels op het film festival hier.ben vrijwilligster maar krijg ook de kans om films te bekijken.er zitten een paar hele mooie bij.fijn weekend allemaal.

stien56, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.