-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Niet mooi Boskat... Heel vervelend zelfs! Maar wél belangrijk dat de suiker weer omlaag gaat natuurlijk.... dus hopelijk gaat het werken.

Hier ook geen tijgerprintjes Hofdame....:)

Leni....er staat een banner voor je in het bannerdraadje 8)xD

miepje40, harm-jan70, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Die plaatjes zijn bedoeld als grapje, maar..............

Hofdame - wat heerlijk dat je eigenlijk alles kunt bespreken!:inlove:

Boskat - het is niet leuk, maar wat nodig is........ o_O

Toot, banner voor Leni gezien - geweldig!xD

miepje40, harm-jan70, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Sinterklazin bracht me net al een nieuwe laptop 8)wat een genot zeg,vlieg door alle velden heen :D
    nu nog even een 3.0muis halen,want mijn "oudje" past niet :music:dus ik zit nu te klo#ien zonder muis
    hier geen tijger/bloemenprint....-.-

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook geen tijger en bloemenprint, streepjes of uni bevalt mij het beste.
    In huis uitgerommeld voor vandaag en haartjes zijn er ook weer af, tjee wat groeit dat snel zeg, als ze aan het knippen gaat is het of er niets meer op blijft maar dat valt altijd mee.

Dik is hoe je je zelf voelt, ongezond gewicht is heel iets anders, wanneer suiker en cholesterol mee gaat spelen is het niet meer fijn.
    Gelukkig heb ik mijn lengte mee en ben ik dus niet heel snel dik.:D

Tootje, ik ga even kijken maar dan nu nog de cursus hoe ik dat ding ga plaatsen.:sleepy::wuerg:

Laatste bewerkt: 10 November 2014
    miepje40, harm-jan70, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

herhalingscursus "bannert-plaatsen":

stap 1: klik op de link in Tootjes Bannermakerij... er opent een nieuw venster mét je bannert
    stap 2: kopieer de url (dat is de hele tekst die boven in de adresbalk staat)
    stap 3: ga op het forum naar jouw gegevens ( dus ergens bovenin klikken op leni1955) en klik op handtekening
    stap 4: klik bovenin het vak op het gele rechthoekje met de bergjes en plak je URL daar
    stap 5: en dan uiteraard nog even op bewaar wijzigingen klikken

Hoop dat het lukt... ben om een uur of vier weer online voor hulp... maar er lopen hier nog veel meer handigerds rond8)xD

miepje40, harm-jan70, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. tootje

Je kunt de link die er staat kopiëren en rechtstreeks in in het icoontje met de bergjes plakken. :p

Djamie wat heerlijk hè, dat nieuwe speelgoed! xD

7. leni1955

Wow, hij staat er, pffffffff, wat een operatie, nu nog in het midden denk ik, maar weer frobelen dus.

Tootje, dank je wel, ik vind het geweldig en HJ is er ook bij. ;)

8. boskat52

boskat52 Forummeester

Mijn cholesterol is prima, daar heb ik dus gelukkig geen problemen mee. Prikken vind ik op zich niet zo erg, zolang je maar niet zo ver bent dat je echt insuline moet meten en daarop aan moets luiten en met alles op moet letten wat je eet. Gelukkig heb ik niet de behoefte dat ik oud wil worden. Dus wat dat betreft kan het me weinig schelen, maar ik wil wel voor mijn katjes kunnen blijven zorgen. Dank voor de pantergarderobe. Als ik straks toch nieuwe kleren aan moet schaffen, moet het misschien toch een ander modelletje worden. Van die tentgevallen om mijn flappen te verbergen. 8)

9. tootje

Kop op Boskat, misschien vallen de flappen mee -.-

Lenie joehoe.....nog een keertje terug naar handtekening bewerken gaan en dan op het icoontje met de vier horizontale streepjes klikken en daarna op centreren. Dan staat hij mooi in het midden.....:pxD

Het raampje kan steeds veranderen, dus daar kun je straks een Piet doorheen laten kijken .....:wuerg:

10. leni1955

Had ik al gevonden, kan nog wel iets gelukkig.xD

Zie overal likjes staan, heb nog niet helemaal door waarom jullie dit doen, als ik nu toch een banner heb, tja dan ook maar likken.8)

miepje40, omaagnes55, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Kijk, een banner bij Leni :D
    Helemaal passend bij haar en.... nog erin gefröbeld gekregen ook!8):D

Al dat gelik - tja op de vraag waarom/voor dat nodig is, geen antwoord gekregen volgens mij.
    Je krijgt er wel een droge mond van, dus is een drankje 's middags wel nodig:wuerg:xD

Djamie - heerlijk, die nieuwe laptop!:inlove:
    Wat een muis betreft - ik zou niet/moeizaam zonder kunnen.

12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Djamie gefeliciteerd met je nieuwe lappiexD zonder muis?..ik ken niks zonder muis...
    Leni leuk een banner..en goed hoor in 1 keer geslaagd..dat likken ? niemand weet waarom , maar het houd ons van de straat:wuerg:
    Tits ...ik loop niet ..ik stuiter8)..handig ...euhm soms wel ..soms niet...
    Boskatje...je moet wel oud worden hoor, anders ken je die sexy oude mannetjes niet achterna zitten in die tehuisxD
    Nee joh , geen tenten ...die flappen komen heus niet zo snel-.-

ben zelf van plan minstens 105 te worden ..en dan graag heel gracieus... met een grote schare kleinkinderen, achterkleinkinderen en achterachterkleinkinderen...waarom ? gewoon omdat ik dat leuk vind:inlove:
    Moeten die kinderen wel eerst nog is baby,s gaan maken:sleepy:
    Zal het eens met de heren gaan bespreken:wuerg:xD

miepje40, harm-jan70, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ja echt heerlijk,en ik kan echt niet zonder :oops:heb gelukkig ingang gevonden voor oude muis
    dus ik kan weer muizen :inlove:nu even de laptop onderzoeken,kan kiezen tussen schermen o_O
    my G eer ik dat door heb,blijf voorlopig in eerste scherm....
    gewoon likken Leni is voor de GB xD

14. tootje

15. boskat52

boskat52 Forummeester

Hij is hartstikke leukTootje, die banner voor Lenie. Is ze ook eindelijk geen streaker meer. Heb ff die nieuwe quest gedaan. Lekker veel bamapunten, maar alle dieren zijn natuurlijk gelijk uitverkocht.
    Ik ga niet wachten tot een tehuis. Ik wil niet in een tehuis. Ik woon nu toch al in een oude .... flat. Mijn overbuurman is 90. Nee schrijf mij maar af zo rond de 75. Oud zat.

16. tootje

Je bent nog geen 75 Boskat 8)-.-

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Boskat....is die buurman niet een sexy ding :wuerg:
    Gek mensxD...75 das nog piepjong...mijn paps en mams zijn dat nog niet eens ...over een paar jaartjes wel

miepje40, harm-jan70, boskat52 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Waarom we likken... nou gewoon... omdat het kanxD
    Coole... oh nee... hot banner Leni... staat je goed! Well done Toot :inlove:

75 oudo_O... laat mijn ouders dat maar niet horen! Bereiken beiden volgend jaar die mooie leeftijd... vinden het zelf nog heulemaal niet oud... en gedragen zich er dus ook niet naar :music:xD

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ik kan mijn slaapstandknopje niet vinden o_O iemand help

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. tootje

Hij schiet denk ik vanzelf in slaapstand na een poosje -.-

enne mijn moeder is 89 en die begint pas het laatste jaar best oud te worden.
    Toen ze 75 was ging ze op reis, paste op de kinderen en maakte kerstdiners klaar voor 20 man, dus ....niet echt oud :oops:xD

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.