-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Sterkte met de rug, Popje!

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je stien komt vast weer goed.....
    hier klaar met event....nou ja zo ver als ik zelf nog zin had vond het niet een heel uitdagend event.....maar dat kan bij mij liggen, heb de dingen er uitgehaald die ik leuk vond nu stop ik er mee.....laatste bloempjes duren nog een uurtje of twee en dan gewoon weer naar het gewone zeg maar ........

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag sterkte die het nodig hebben..
    Sniet als ik het zo lees, zijn het best wel tere diertjes denk daar nooit zo bij na.:oops:
    Buiten me schuld om heb ik toch weer 2 paar nieuwe laarzen gekocht vandaagxD.
    Mijn vriend wilde een magneetbord, ik zeg die haal ik wel even.;)
    Laat er nu naast die winkel een schoenenwinkel zittenxD.

dutchboy, popje4, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xD Suuske, als je niet naar binnen was gegaan:music:
    Je hebt wel gelijk, ratjes zijn heel tere beestjes, maar ja, we hopen er maar het beste van. Op internet staat een filmpje (zoek naar oorontsteking ratjes) hoe het eruit ziet... is echt zielig en ze kunnen er dus ook dood aan gaan.

Popje, sterkte met je rug

Leni, hoe is het ondertussen met je moeder, nog nieuws ??

Ik heb mezelf vanmiddag een slag in de rondte gezocht naar werkschoen waar ik misschien niet allergisch voor ben. Ik heb iets besteld wat wel eens zou kunnen, nu maar hopen dat het ook zo is, het waren wel de duurste :oops: (zonder metaal, van leer en minimaal kunststof) ach, de baas betaald ;)
    Verder vandaag braaf gepoetst, beestjes op tijd medicatie gegeven, boodschappen gedaan en schoonmama geplaagd met mijn aanwezigheid. Nu nog even de beestjeswas ophangen en daarna doe ik weinig meer :)

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik weet het niet Sniet, vandaag vrij van mijn moeder.;)
    ze gaat wel vooruit hoor en ik denk dat dit komt omdat ze eindelijk fatsoenlijk eet, thuis doet ze 2 dagen met een maaltijd:mad: kan het honderd keer zeggen maar dat helpt bar weinig.

SuusxD

6. snietje1

Leni, fatsoenlijk eten is ook een kunst ;) ik hoop dat ze het blijft doen !

Edit, over een maand is het carnaval, hier zijn ze al 2 maanden bezig met "weet ik veel wat", wel herrie maken.... Het mag voor mij al afgelopen zijn 8) (voor mijn ratjes ook, zeker nu, helemaal van de wap)

Laatste bewerkt: 28 Januari 2017
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Leni..beterschap met moeder..
    Pop sterkte met je rug...
    Sniet...beterschap en sterkte voor je ratje...
    Suus...ook nu 40 paar :music:xD
    Hofje heeft het weer overleefd...en Feestcommissie op het hart gedrukt, geen gezellige kletspraatjes meer met deze meneer-.-
    ja soms kan je gewoon nee zeggen, maar dat vind Hofje dan weer moeilijk en soms moeten dingen gewoon...dus tja..
    T,was poehee en poehaa ...en vooral groot groter grootst...en liefst nog groter geloof ik:p Nu ja tis niet Hofjes levensstijl en dat maakt verder niet uit..ieder leeft tenslotte hoe hij/zij het prettig vind...
    Vandaag maar even bijkomen en rustig aan lekker in de Hofmodus:inlove: Heb eindelijk weer knechtjes kunnen kopen...
    En verder maar kijken wat er nog voor leuks langs komt...ben blij met de spelers die allerlei dingen in de speculaas draad plaatsen...
    Kun je , je toch een beetje voorbereiden op wat komen gaat...las nu ook weer over een boomvruchten dump..zoiets geloof ik..:oops:
    We gaan het wel weer beleven...

Eerst maar is een lekker koffietje en een heule dikke knuffelkus bij farmlief :inlove: brengen...

Lied van de Dag ; Heart - Dreamboat Annie

Mooie Zondag Allemaal:inlove:

dutchboy, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

xDIk tel ze niet, want als ze vragen hoeveel paar laarzen heb je. Kan ik gewoon zeggen geen idee.;)

ergo8, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

hallo.....zo dat was weer een ochtendje..... niet fijn met een zere rug te moeten werken.....tja nu weer drie vrij dus kan eff echt rust nemen.
    sniet wat een nare filmpjes.... zo zeg dat ratje valt gewoon om....sneu hoor zag er ook nog een waar een ratje als een dolle door de kooi vliegt daarna ging deze in een hoekje liggen schudden dacht echt, die gaat dood.....nou:cry: niet fijn...snel maar weer af gezet.
    goed bezig suus.....van die laarzen.....
    hier nu even niks.....dank je voor de tip hofdame zal zo eens lezen wat er allemaal staat in dat draadje....

ergo8, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag.
    Vandaag vanaf 9.15 uur de kleine man om me heen gehad - het voetbal is weer begonnen en zijn mama moest werken, dus.......
    Kleine man en zijn papa net naar huis gebracht, opgeruimd en zo even met de voetjes omhoog zitten - wat een energie heeft een bijna 2 jarige - pffffff..................

Snietje, hoe gaat het met het ratje? Die filmpjes ga ik maar niet bekijken - beetje:cry: als ik dat zo lees van Popje.

Hofje, fijn dat de inhoud van de tas niet nodig is geweest!;)

ergo8, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Klopt Popje, het is geen mooi gezicht en echt zielig. Als hij op mij schoot zit, moet ik echt opletten anders valt hij er zo vanaf. Dus Stien, dan kan je beter niet kijken in zo'n stemming ;). De medicatie lijkt wel te helpen, hij is vandaag nog niet los geweest, maar in de kooi zie ik hem alleen zijn kopje nog scheef houden (dit kan blijvend zijn, zoals zoveel dingen) Gisteren viel hij nog als een kurkentrekker als hij ging eten. Gelukkig eet en drinkt hij goed:inlove:. Het is nog wel afwachten hoe het verloop is, maar het lijkt beter te gaan :inlove: Als hij echt door de kooi vlieg is het van de pijn, zover is het gelukkig niet gekomen deze keer, ik hoop gewoon dat ik het op tijd ontdekt heb.

Hof, 40 schoenen/laarzen ?:eek:o_O die kan je toch niet allemaal tegelijk aantrekken ?o_O Suuske, tellen mag hoor, ik heb ze net ook geteld, ik heb 3 paar laarzen (1 lange en 2 korte) 2 slippertjes voor de zomer, 1 paar autorijschoenen voor de vakantie, 2 paar pumps en 1 paar werkschoenen 8) Klaar.....xD

12. popje4

ja sniet die vloog echt, was een wit ratje.....hij gaat op een gegeven moment in een hoekje liggen schokt nog wat na en ligt stil dan zie je een hand komen die aait dan leeft hij weer op.....naar om te zien leek echt of hij dood was.....en dat van pijn? zo zielig.
    hier net weer door het oorlogsgebied gelopen (mag denk ik niet zo neer zetten want dat is natuurlijk heel anders en zo... maar het is echt niet normaal) jaaaaa nog steeds van de week is er een groepje opgepakt denk de verkeerde hihihihi het houd hier denk ik nooit meer op kan niet wachten tot ze het echt gaan verbieden...... [​IMG] ze durfde net weer een beetje naar buiten....lees ik net nog een stuk over mannen die een muis hadden vast gebonden aan zo'n ding en afgeschoten gelukkig muisje heeft het wel over leeft en mannen zijn gepakt ik zou.....ja ik zou een heule grote vuurpijl maken en dan....dan.....doeiiiiiiii maar dat mag zeker weer niet zucht....

13. snietje1

Ach Popje, je wil niet weten wat ik graag met zulke lui wil doen, jij denkt nog beschaafd :music:Ik moet er niet aan denken dat ze 1 van mijn muizen of ratjes zouden hebben :wuerg:>:(

ergo8, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ohw wat een nare berichtjes:cry:wat zielig voor de beestjes... en enge filmpjes ..die Hofje dus maar niet gaat kijken:oops:
    Euhm euhm nouh.....heb best wel leuk nieuws.....8)
    Ben vanmiddag bij oudste gezellie geweest...en nou nou nou...toen gingen we voor de gein vakanties kijken...
    En Feestcommissie ging appen met de baas:wuerg:...Hij kon vrij zei tie...En nou ...nou belde oudste ...Tis gelukt....-.-
    Hofje gaat volgende week zondag 5 daagjes op vakantie:eek:o_O
    We gaan slapen in een Kasteel Hotel met alles der op en der an...in de Harz ...Duitsland... wat een verrassing zo in enexD
    Heb een ronde dansje net al door de kamer gedaan...wat een verwennerij :inlove:

jolars, ergo8, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Hof:inlove::inlove:xD (euh meer mag niet) Wat gezellie !!!!! Lekker genieten ! Geniet ervan !!:inlove::inlove:

Mompeldemompel, weet nog steeds niet wat mijn wederhelft besteld heeft voor mij -.-

ergo8, dutchboy, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Dank je Sniet...:inlove:
    gaat Hofje doen hoor...heerlijk ff met ze viertjes er tussen uit...
    Ga waarschijnlijk ook nog met een paardenkoets een rit door berg en dal maken...Whaaaaaaaa....geweldigxD

Allememachies Sniet...weet je nog niks:eek: Wil je een pakje geduld...ben wel benieuwd wat voor verrassing je gaat krijgen:)
    Ehm gaat nu maar even op de bank braaf onder de knuffeldekentje:wuerg:

Slaap Lekker Allemaal ....Met Mooie Dromen:inlove:

ergo8, dutchboy, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Dat klinkt echt gezellie Hof !!! Paardenkoets, heb ik in luxor gedaan, mooi man !
    Nee weet nog steeds niet wat mijn wederhelft besteld heeft, normaal kan hij het niet voor hem houden, nu ineens wel o_Omompeldemompel Als ik het weet hoor je het wel xD

ergo8, dutchboy, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen
    Hofje, wat heerlijk!! dat wordt genieten!!

Snietje, wat erg, nog steeds niets te weten.............:p

ergo8, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen.
    Hof, lekker genieten :inlove: en Sniet, gewoon afwachten:p
    Ik ga naar het noorden, daar even genieten, tot later.

O, en popje, je kan ook gewoon thuis blijven met een zere rug, doet iemand hier ook:music: maar ik heb meer respect voor iemand die doorgaat:), pas je wel op jezelf.

ergo8, dutchboy, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

hoi......

ooooo hofdame de Harz daar is het heul erg mooi.....geniet er van en zo ....lekker eff er tussen uit.
    ja sniet die muisjes waren net daarvoor bij een dierenwinkel gekocht, zo van, die zijn voer voor de slang....ze hadden er nog vijf in een doosje zitten gelukkig was de politie hen voor en is die muizen een ritje door de lucht bespaard gebleven....hoe gestoo.....kun je zijn.
    ik weet leni doorgaan is ook mijn lijfspreuk xD maar mijn lijf is het daar niet altijd mee eens....of het verstandig is?? soms niet en duurt het langer voor alles weer oké is maar goed....het gaat al weer een beetje de goede kant op af en toe een flinke pijnstiller er in en......we gaan weer als een trein:p
    fijne dag allemaal en wil niet klagen hoor maar bbbbllllll wat een vies weertje.....net, in plaats van lange wandeling maar met de hond aan de fiets gegaan (das beter voor de rug ivm het trekken en zo jajajjaa dat doet ze zucht) maar kwam als een verzopen katje weer terug.:sleepy: