-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sniet, ik doe niet mee met die event...maar tis morgen vanaf 10 uur tot zondagochtend 10 uur Happy gewassen dag...
    Dusssssssssss Hofje dacht ik gooi er ff lang gewas op ..dan pak ik mooi extra EP mee...slim he:wuerg:
    Heb ook wel wat stallen staan...voor de Neon die er aan komt...Vleermuis-Kikker en Hond...
    En voor de Pauwen Fok die er blijkbaar ook aan komt...speculaasjes allemaal...De Pauwen dus..
    Na Pleur ik anders wel de bomen er morgen weer op...Lekker Hofmodus ook...

Hofje gaat is op de Bank....onder de Knuffeldekentje....
    Slaap Lekker Allemaal...Met Mooie Dromen...:inlove:

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je hebt toch die questen in de coöperatie voor de hoge levels? Een keer verbouwen moet je die toch, en dan lijkt mij de dubbele ep mooi meegenomen. Ik oogst dus morgen ook pas om 10 uur. Gisteren heb ik met 2 alchemist producten en mest de tijd van trosgierst teruggebracht tot 12,5 uur. Nu heb ik alleen het product gebruikt van 6% sneller en daarmee de gewassen om 10 voor 10 klaar.

dutchboy, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Coco, ik begrijp wat je bedoeld. Het verschil is, ik kan om 6 uur in de ochtend oogsten en om half 6 in de avond. Verder heb ik nog vele dingen te doen. En 10 uur in de ochtend ??? dan ben ik al lang aan het werk.....;)

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

Wanneer je wel ruimte hebt voor gewassen, zou je morgenvroeg dus zo'n lang gewas met hulpmiddelen kunnen doen, en dan morgenavond laat de bloemen van de laatste levels die 8 uur en langer duren. Die dubbele ep telt tot zondag. En als het niet uitkomt, laat je het zitten. Wat ik meer bedoelde is dat Hofje geen spijt hoeft te hebben van het ombouwen, omdat ze die gewassen toch nodig is. Van Hofje weet ik dat ze ruim boven level 100 zit, van jou weet ik het niet. Dus weet ik ook niet of je die nieuwe hoge level quest al hebt.
    En zij kan dus wel om 10 uur oogsten. Dus ze kan altijd de neonstallen op het veld laten staan vanwege de ep, maar dat schiet ook niet op.

5. snietje1

Coco, ik probeer level 100 te halen xD ik zit dus in 99. En s'morgens heb ik niet zoveel tijd dat ik mijn boerderij kan verbouwen. Nu staan de meeste velden met dieren en die kom ik echt altijd te kort, (ik wil ze op 1000 hebben) Verder heb ik geen knechten of zoiets en veel hulpmiddelen ook niet.Dus doe ik het altijd op mijn manier. ;)

Ach zolang je er lol van hebt, is het toch goed ? Als je geen zin hebt in toestanden, lekker niet doen...

6. -Coco1968-

Daarom zei ik ook als je de ruimte hebt. s'Morgens verbouwen gaat niet lukken als je moet werken. En de vraag is hoeveel die 100% nu precies oplevert. Wanneer ik ook de stallen en bomen laat staan, dan kost het mij een aardige oogst om op 3 velden extra ep op de gewassen te krijgen. Dus vanmorgen heb ik gewoon de huisdieren aangezet en de siertuinen, bomen en stallen geoogst.
    De huisdieren die ik om 10 uur niet aan kan zetten zijn samen goed voor 115%. Ik had dus beter kunnen zorgen dat de gewassen wel klaar waren, had me meer opgeleverd dan de 100% van de gewassen.
    Succes met het halen van level 100. Level 99 is echt het zwaarste level met het gevoel daar nooit door te komen.

dutchboy, ergo8, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Level 99 ...het ergste level wat er is:wuerg::oops:....Die nieuwe questen voor hoge levels trouwens ookxD Allememachies ..zoveel en die gewassen duren zoooooooooolaaaaannnnnggggggggggggggggggg....komt geen end an...Tussendoor doe ik er wel wat..maar Hofje hoopt dat jullie allemaal vooral die questen gaan doen enzo..en dan snel klaar zijn en dan die gewas voor een klein prijsje gaan verkopen:p
    Ben tenslotte een arme boerin-.- en dan koopt Hofje die gewas en komt die quest ook weer afxD
    Pppffff hier een meest achterlijke nacht gehad:eek:niks ergs hoor:) Maar dromen dromen dromen...na meer nachtmerries ofzo:oops:
    Hofje heb katten achterna gezeten...farmlieven aan het zoeken geweest...en dan zag ik ze en dan kon ik er niet bij komen ofzo..
    Bloemen proberen te verkopen en niemand kocht ze..ze waren verdort voor ik ze geplukt had...ovenschotels in de oven gepleurd en dan was de oven weer kwijt...de telefoon ging de hele tijd maar die kon ik ook niet vinden...Dan zat Hofje weer in een kast ofiets en kon zij daar weer niet uitkomen...en en en...was blij dat het ochtend was:wuerg: En ja vandaag ist wel vrijdag...
    Morgen ist Zaterdag..duhhhe...Moet Hofje naar een sjiek dineetje:oops: een soort van familiaire zakenrelatie...t gaat er daar nogal daftig an toe...niks voor Hofjes dus:music: Waren afgelopen jaren er mooi van gevrijwaard..kwam feestcommissie die man weer tegen:wuerg:
    Heeft tie gezellig mee staan kletsen>:(...zegt tie man..Zag Keerrrelll wij hebben komend weekend een open huis ofzoiets dineetje ...
    Je bant van Harrrte welkom..En ben je nog steeds met dat alleraardigst vrouwtje:eek:Hij bedoelde natuurlijk die knoei klunsxD
    Neem haar gezallig mee ...Mag de slabbetjes, knoeidoekjes en een extra panty wel vast in me tassie doen..:pEn geen wonder bedenk ik me nu dat ik zo aan het dromen was-.-

Eerst maar ff een koffietje...en een heul dikke kus bij Farmlief:inlove:brengen...
    Lied van de Dag ; Katy Perry - Firework

Mooi Weekend Allemaal:inlove:

dutchboy, ergo8, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje, neem je gewoon een grote boodschappen tas mee?!8):wuerg:xD

9. HofvanDromen

ja ....zo iets...xD alleen die van Hofje heb een roze geruit stofje...

Zag trouwens toen ik deze tas aan het zoeken was...hele leuke ideen om je rieten tassie mooi te maken :inlove:
    Ga ik ook is doen...maar vandaag niet....:music:

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Niet gaan misschien een optie Hof?
    Op een gegeven moment heb je de leeftijd dat je keuzes daarin kan maken.;)
    Drukke nacht hoorxD

Laatste blommen voor het event staan erin en dan klaar.

Vanmorgen even bij mijn moeder geweest, hebben ze nog geen fysiotherapie geregeld, potverdorie, door haar Parkinson kan ze hier onbeperkt gebruik van maken dus hoe moeilijk kan het zijn. >:(
    Het is belangrijk dat ze hierdoor wat sterker wordt zodat ze toch nog naar huis kan en niet de rest van haar leven in een tehuis hoeft te zitten waar ze geen tijd meer voor je hebben.:cry:

dutchboy, HofvanDromen, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofje hofje.....s'nacht moet je slapen hoor:)....en voor dat etentje.....ach slabbetje mee (ze hebben ze ook in roze)

[​IMG] mooi he.....komt het allemaal goed.;)...bij ons eten ze ook allemaal met een slabber om (thuis niet hoor) maar niet zo mooi van kleur maar saai wit.....
    weekend weer vol met werken.....vroeg op en zo....ach mag niet mopperen drie dagen vrij geweest dus kan wel weer....

dutchboy, HofvanDromen, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Hof, je kan nooit erger knoeien als mijn wederhelft, die krijgt het voor elkaar om een enkellange schort aan te doen met koken, even te proeven en het hapje achter de schort te pleuren op zijn wit shirt :music: Dat is hier heel normaal.... hij heeft ook een buis gekregen om te koken, zelfs dan zit zijn shirt onder. Na het eten willen de beestjes het liefste bij hem zitten (kunnen ze het geknoei opeten) We hebben zelfs een rat gehad die zijn leesbril (hangend aan zo'n draaitje om zijn nek) af kwam lebberen omdat er eten op zat.xD

En het is gelukkig weer weekend, twas een zware werkdag, het personeel heeft me heul veel werk bezorgd door stomme dingen te doen en daarna tegen mij zeggen : ik heb niets gedaan, het werkt gewoon niet -.- pppffff mag ik het wel even oplossen want het moet doorgaan... Vandaag thuisgekomen en mijn nieuwe bestelde werkschoenen waren er, joepieeeeeeeeeee, ik 1 aangedaan, even op en neer gelopen, schoen uitgedaan en vervolgens een dikke rode voet die pijnlijk is. Einde joepie, ik ben er allergisch voor. Hebben ze de schoen weer "aangepast en verbeterd" mompeldemompel kan ik weer als een idioot gaan zoeken naar werkschoenen waar ik wel tegen kan. Het vervelende is : je kan alleen op internet werkschoenen kopen, alle winkels zijn ermee gestopt om ze op voorraad te hebben. Dus ergens gaan passen is geen optie :wuerg: Krijg je weer die ellende met terugsturen (is nog maar 1 adres die een postkantoor hebben, waar we nooit komen) Dus morgen maar even een eind fietsen om daar lekker in de rij te staan om de schoenen te retourneren-.-

Ach, het is iig wel weekend....

dutchboy, HofvanDromen, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

Sniet, kan je ze niet bij appie afgeven, hier zit dat wel.

14. snietje1

Nope, alle appies zijn dit jaar gestopt met pakketjes van de KPN te verzorgen.. Alleen de supermarkt met de olifant, doet het nog, en die zit aan de andere kant -.-

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Jammer.:(

16. snietje1

yep, echt wel -.-

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gatver Snietje, het zit je ook echt niet mee!!

Leni, blijven knokken voor je moeder, al valt het niet mee!

18. snietje1

Leni, sterkte met je moeder, dit is om gillend gek te worden !!!>:( (dacht ik even dat ik met die regel begonnen was een paar mails geleden o_O Zie ik dat ie er niet staat)....... slechte snietjedag vandaag blijkbaar......

Laat ik net de ratjes los, blijft Psili liggen.... Na roepen komt ie eruit, zie ik dat ie een oorontsteking heeft :eek: Daar zijn de vorige aan overleden :eek: Meteen antibiotica gegeven en hopen dat het goed komt:wuerg::eek:

Laatste bewerkt: 27 Januari 2017
  19. leni1955

He gatver Sniet, dat is vervelend.

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen

He sniet das niet fijn die oorontsteking....maar je was er snel bij denk ik....
    leni sterkte met mam's het is en blijft knokken in de zorg.....
    en ja het is weer weekend onverwachts vandaag vrij.....en gisteren door mijn rug gegaan....deed niks bijzonders maar in een keer ging het niet goed.....gelukkig vrij vandaag morgen tja we zien wel....
    fijne dag allemaal....

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.