-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo......Ard....tjonge das een beste opdracht maar....je kunt het....echt het zal even heul moeilijk:wuerg: zijn maar komt goed....ik lees ook dat de knop om moet dus je kunt het....sterkte met alles daar en we duimen voor je.
    Sniet dus jij hebt het toverstokje.... fijn nu nog eff gebruiken voor al die farmers die het zo hard nodig hebben....zet hem op;)
    hier is het koud....brrrr wel heerlijk gewandeld in de bossen hier met het zonnetje er bij dus dat was weer top.
    de hondjes hier schrikken nog steeds hier hoor Jolaris helaas ( leuk die duimen) hoeveel we ook duimen....er is ook nog steeds vuurwerk hier het houd niet meer op zelfs vanochtend rond 10.00 ging er weer een bom de lucht in....en ja ik liep net buiten met Skye....we gaan zo veel mogelijk op pad, gelukkig zijn hier veel mogelijkheden in de vorm van bossen en weilanden en zo....

dutchboy, suuske1960, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ard, fijn je weer te zien en heel veel succes met het vinden van de knop en het volhouden, zet 'm op.

Hier vandaag de boel de boel gelaten en lekker een dagje naar de sauna geweest, was ook wel nodig, holtes weer een beetje open en heerlijk ontspannen.

Hof, heb de banner gezien en is prima hoor, wordt er nog opgezet.;)

dutchboy, suuske1960, ergo8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, hier ver klaar voor vandaag, strakkies nog even de was ophangen en verder is alles al bijgewerkt (gepoetst) en het eten voor 3 dagen is ver klaar. Alles gesneden en geschild, beslag gemaakt voor de nassi voor vrijdag. Dus nu lekker rust totdat de hooligans los gelaten worden xD

Ard, jé, dat is wel heul veel tegelijk, en afvallen en stoppen met roken o_O:wuerg:Mag je het niet een voor een doen ??

Hof, ik ben niet eens begonnen met het event, dus je bent bij voorbaat al verder gekomen dan ik xD

Vanavond eten we lekker zeebaars met zelfgemaakt brood en een salade :inlove:

En toen zat Leni er tussen, lees ik daar een nieuwe banner ???? Ik ga eens kijken... LEEEEEEEEEEEENNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIII welke wil je erin hebben ??? de eerste of de tweede (gezellige banners )

dutchboy, suuske1960, ergo8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

Is mijn duif de weg kwijt geraakt Sniet?

Laatste bewerkt: 25 Januari 2017
    dutchboy, suuske1960, ergo8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Nope, duif is eerst tegen de kerktoren hier aangevlogen, was dus vertraagd. Kan je hem de volgende keer niet zinnig maken, hij heeft gepoept op mijn balkon :wuerg:xD

dutchboy, suuske1960, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Potverdorie, duifje toch.:wuerg::mad:

Sniet, dank je wel.:inlove:

dutchboy, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

euh, hij was blijkbaar niet onder de indruk, de tweede ook niet :wuerg:xD (emmertje gepakt met chloor, weggepoets en duif even geslacht) -.- (ik eet morgen duifxD)

Graag gedaan :inlove:

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi ard je kunt het we staan allemaal achter je !zet hem op!je kunt het.
    hoi even een middernacht berichtje want ik kan niet slapen,er gebeurt weer zo veel dat ik het niet meer in handen heb.kan ik artsen er van over tuigen dat assen een betere plek is of moet ik hun gelijk geven dat een andere plaats beter is>:(>:(>:(>:(ik weet het niet meer op dit moment :mad:
    heb ik ook nog wat in te bregen of is het al is het je partner alleen de wet van privasie,is erg balen.

dutchboy, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ard, zet hem op!!

Ergo, sterkte!

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Och jee , arm stout lief ondeugend duifje...:( wordt tie opgepeuzeld...smakelijk Sniet:wuerg:xD
    De banner past je goed Leni:inlove: en dank je;)
    Allememachies Ergo niet ervan kunnen slapen..das niet goed meis...Maar je hoeft het toch zeker niet alleen allemaal te doen...
    Euhm ik heb van zulke dingen niet echt verstand, kun je niet een juridisch advies ergens vragen ? of iemand meenemen?
    Een familielid, een buur of desnoods iemand van je werk...Zit ook zomaar even te denken:)
    Zet hem op hoor meis...en denk aan die gedachte dat je best wel beetje grote mond mag gebruiken...Veel sterkte en succes:inlove:
    Sjee de zon schijnt hier weer gezellig....hoop dat tie vaker komt..
    Mevr de Zwart is alweer buiten en binnen en buiten en binnen en weer naar buiten:sleepy: De buren hebben nu een soort van zwerfkat..
    heul lief bedoeld , ze geven hem eten en knuffels meer niet..hij mag niet binnen enzo...Maar volgens Hofje ist heul geen zwerfkat..
    Hij is zo dik en ziet er veuls te goed uit...Volgens mij woont tie een paar straten verder op en komt hier ook gezellig etenxD
    Alles goed en wel..maar die kat denkt dat Hofjes tuin ook van hem is:eek:...Mooi niet8) Dus vliegt Mevr de Zwart hem steeds aan ...
    of andersom..dat denk ik eerder...Dan hoort Hofje weer een hoop kabaal en rent naar buiten...kkssst kkkssst ...kkkssttt....
    Mevr de Zwart zit mij zo dan aan te kijken..
    van Tja doe jij ook is wat...ik mot die kat niet in mijn tuino_O Maar ja meer dan een beetje wegjagen en een bekertje water over hem heen gooien kan ik ook niet...Hofje gaat dat beestje niet slaan of schoppen ofzo...dus de strijd zal nog wel even duren...:sleepy:
    Hoop alleen wel dat die katten niet echt gaan vechten:eek: en dat er dan 1 echt gewond raakt...:wuerg:

Eerst maar ff een koffietje en een dikkeknuffelkus bij Farmlief :inlove: brengen...

Lied van de Dag ; Sarah Brightman - This Love
    :inlove::inlove:

dutchboy, ergo8, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen allemaal....

tjonge wat gebeurt er veel....voor iedereen die het gebruiken kan.......[​IMG] sterkte allemaal of het nu is met stoppen met roken of beter worden of zeggenschap hebben over een ander...... of katten die je plagen .....sterkte!!
    hier lekker zonnetje maar wel heul koud....straks aan de koffie met een dinnetje die ik al een week of 6 niet heb gezien dus daar verheug ik me op lekkere dingen gehaald (had gebakken maar das al weer op hihihi) dus komt vast goed vandaag...nu eerst maar eens beetje aan de poets en wasje weg werken....:p

dutchboy, ergo8, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

Oh Hofje, zo herkenbaar met die kat, ik heb er hier ook een, naar binnen, buiten en zo een aantal keren omdat hij het eigenlijk te koud vindt en omdat ik geen kattenluikje heb blijf ik er ook nog slank bij want moet wel de deur steeds opendoen.xD
    En die andere kat in de tuin ook en dan roep ik ook ksst, meestal vliegen ze dan weg, geweldig en gewond is er ook wel eens een geraakt maar geneest meestal wel weer vanzelf en zo niet, tja, dan wordt het dierenarts.:wuerg:

Ergo, blijf bij jezelf en wat de artsen vertellen is niet altijd terecht en zeker niet in het voordeel van jou en je partner, wanneer ze dichterbij is kun je er makkelijker heen en dat is ook wat waard.

Inmiddels al 2 delen van het event af en dat terwijl ik gisteren maar 1x blommen kon oogsten, is goed te doen.:D

dutchboy, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

xDHeb ook geen kattenluikje...AAhhhhh weet ik meteen waarom ik zo slank ben:music:...niet:wuerg:xD
    ppffff zat de hele tijd te denken dat het al Vrijdag waso_O....Kweet ook niet waarom..totdat ik las dat het morgen Vrijdag dus:music:
    Happy gewassen dag is....wat een feest-.- moet ik al me bomen der weer afhalen...maar ja extra Ep is wel meegenomen...
    Keek net in mijn schuur...nou doe ik dat wel vaker hoor...heb al 726 DI ...Zal ik nou wel of niet of wel of niet...nou toch maar niet:oops:
    Maar wel straks dus ff ombouwen...en dan de trosgierst of zoiets der op...en kennen jullie nou niet ff allemaal heul veel mest gaan kopen.. Dan komt Hofjes bijna bankroet zijn ook weer een beetje goed...Las ook nog in de OA over nieuwe premium...
    Ken je een soort van ik weet niet foto ofzo krijgen hoe de boel stond:eek:Zal welo_O..en wat moet je ermee..Hofje verbouwd zo vaak ..
    En heb juist nooit graag de boel hetzelfde en das ook het enigste verander ding dan:eek:Moeten ze daar zolang overdoen en testeno_O
    Las ook nog dat ze errug blij zijn met de Kritische Noot die men geeft:wuerg: Das mooi ...dan kan Hofje dat mooi blijven doen...
    Of er ook ooit naar geluisterd wordt is een tweede natuurlijk xD
    Ben ook nog bezig...creatief zelfs:music: Had tijdje terug, in de uitverkoop ..natuurlijk in de uitverkoop...zo ene huisbroekding gekocht..
    van dat heerlijke zachte fleecespul....Nou heb Hofje nog best ook veel van zulk soort knuffeldekentjes...ben der dol op:inlove:
    En ik dacht zo ...hmmm volgens mij ken ik best zelf zo ene broek ook naaienxD Heb tenslotte nou me eigen naaikamertje...
    En ze vragen steeds..heb je al achter de naaimachine gezeten..:wuerg: Ja dat heb ik wel..maar kon mij er nog niet toe zetten..
    Nu ja ..de broek is al wel geknipt...zelfs nog netjes ook , al zeg ik het zelf:oops:..
    Nu eens kijken of ik hem ook nog in elkaar ken zetten8) Zal nog wat worden ..denk ik zomaar.........

14. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemiddag allemaal,
    Ik ben weer een keer vergeten te likken dus bij deze lebber ik zo maar voor iedereen.
    Roken valt me nog alles mee. Ben nu een week zonder en het gaat nog.
    Lichamelijk zal ik nu wel zonder kunnen. Geestelijk moet ik nog afkicken.
    En qua afvallen? Ik heb zelf het eraan gegeten dus nu moet ik het er een soort van afeten..

Maar dank jullie wel voor jullie lieve woorden en support..

omaagnes55, dutchboy, ergo8 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Fleece zelf naaien hof, ik vind het knap want dat spul rekt vreselijk en om dan een mooie naad te krijgen, ik ben er niet goed in.
    Zeker is dat zo Ard maar eraf is toch vaak moeilijker dan eraan eten.;)

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Hofje, je bent met de DI dus op het helft...;) Kan je onder het, in elkaar zetten van je broek, nadenken of je nog meer dan 12000 gewassen gaat kweken..:music:misschien idee om een plantenspuit te gebruiken voor een vreemde kat ? Je kan ook zo'n waterkanon kopen, vinden ze ook niet leuk;)

Ard, wij zijn een en al support, je bent gewoon goed bezig, volhouden is het moeilijkste, dus: zet 'em op !

Hier is het vandaag een snietjescadeautjedag :inlove::oops: Ik heb van mijn vriendin een dikke bon gekregen van mijn leverancier S....., van het bad/douche/smeerspul (heul goed de reclame omzeild) Hij is namelijk nogal duur dus ik naar de winkel en voor mezelf doucheolie, body-mist-olie en handcreme gekocht, heb ik er maar 10 eurie bij hoeven te leggen en kan ik bijna een jaar vooruit :inlove: Doe ik mijn boerderij open en heb ik van mijn andere vriendin een duur cadeau gekregen (DAAAAAAANK :inlove:) Dus ik zeg dat tegen mijn wederhelft, zegt ie; dan is het echt een snietjecadeautjesdag, ik heb namelijk iets besteld voor je vandaag, ik vroeg me af of het bestond en tja, het bestond dus heb ik het besteld...o_O Ik meteen, WAT ??? wat heb je dan besteld, krijg ik als antwoordt, dat zie je wel als het binnenkomt :eek: Hij zegt het echt niet o_O Nou ja, ik heb al heul veel cadeautjes gekregen, dus mijn dag kan helemaal niet meer stukxDxD

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Yep 1 en al support zijn wij hier:inlove:
    Sniet ....ik ga echt niet 12000 en meer gewas nog zitten kweken voor een tadaaaa xxl kersenboom die hofje dan vast weer krijgt:wuerg:
    Ohhhhhwww tis echt kadootjes dag voor je en ook nog een geheim spannend kadootje ook....wat lief en yep daar houd Hofje van:inlove:
    Leni ...ben nog niet begonnen met die broek...had ineens geen zin meer en zo moe...heb dutje gedaan:oops:
    Nu nog moed verzamelen en een knechtencoupon inzetten....boerderij verbouwing ..jajajaa Hofje komt er aan...-.-

18. snietje1

xDxD Ratje lopen los, vanmorgen denk ik : er zit iets in mijn schoen, schoen uitgedaan, ja hoor er kwam een rattenkeuteltje uit.... Zie ik nu weer de ratjes in mijn schoen gaan, denk ik: oké, eerst schoenen uitkloppen en dan pas aandoen 8)xD

Hofje, jaaaaaaaaa, ik heb echt de allerliefste wederhelft (en vriendinnen) (ik wil wel weten wat hij nu weer voor mij besteld heeft, mompeldemompel)

Laatste bewerkt: 26 Januari 2017
    dutchboy, ergo8, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

xD neeeee joh....gewoon vast genieten dat er een leuk kadootje aankomt...als je weet is de leuke spanning eraf....

Pppfff ben ik aan het verbouwen...bedenk ik mij ..volgens mij bent Hofje een ongelofelijke kluns:eek::wuerg:
    De bomen en zeker de xxl geven veul meer EP dan die gewas...zucht...nou ja ze leggen der nou...ik weet ook niet meer...xD-.-

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Hofje, ik blijf lekker in de hofmodus.... ik verbouw niets, doe niet mee aan het event, lekker doen wat ik wil... Heb je op een andere manier meer EP ? Boeit me even niets. Even lekker drijven op de stallen, mooi toch8)

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.