-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Postzegels zijn ondertussen ook bijna allemaal stickers, en wanneer je nog een partij oude zegels moet, of je gaat wel andere plakzegels sparen, dan kun je die vochtig maken door een natte spons op een schoteltje te leggen. Je houd de zegels er een beetje stevig over en plakt ze dan op het oppervlak waar ze op moeten. Wij sparen supermarkt zegels, en ik moet er niet aan denken die allemaal te moeten likken.

dutchboy, popje4, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Coco, :inlove:xD:inlove: je bent geweldig !!!! Dank je !

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

hehehe....als ik dat met zo spons doe..is meteen de lijm der af en plakken ze niet meer en wordt het ene knoei boel...
    moet ik er weer zo plakstift bij halen ..dan plakt die postzegel weer aan me vingers..zitten me vingers weer vast..
    enzo enzo enzo:wuerg:

ik lik ze daarom altijd...vind nog lekker ook....net als batterijen:oops:xD

4. snietje1

Hof !!! xDxD Ik zie het helemaal voor me, zo is mijn wederhelft ook, die gooit de zegels met boekje op tafel en vraagt: Sniet !!!! Euh zegels en boekje ???

dutchboy, popje4, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

ik weet ...ik ben een kluns in dat soort dingen...vandaar dat ik ook maar niet knutsel..das beter voor iedereen..:p
    en mijn haar en kleding enzo enzo....:music:

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje, hierbij een hele grote STOP op alle narigheid - pfffffff

Hofje, die farm dip zit waarschijnlijk in het weer - hier ook - 2, hooguit 3 x per dag even inloggen, oogsten en zo en floep - weg weer.

dutchboy, popje4, ergo8 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Doe ik ook op het moment, vooral lange gewassen en dieren en heel veel bomen want die gaan vanzelf.

Kinderpostzegels moet je wel likken en aangezien mijn kleinkinderen deze om de beurt verkopen -.-:cry:
    Ik dacht aan de postzegelverzamelaar Sniet;)

8. snietje1

xDxD Leni, postzegels zijn postzegels, je kan ze verzamelen (zoals alles wat je maar kan verzinnen) maar praktisch gezien, moet je ze plakken als je ze gebruikt :music: Aangezien ik een praktisch mens ben..... en een heks voor sommige (PETER!!!!!):p ach en sommige hebben ook gelijk8)

Hier gaan overigs de bomen niet vanzelf, ik heb nog steeds geen kabouters of trollen die dat willen doen voor mij..;)

9. leni1955

Sniet, die kabouters zijn er wel maar jij wilt ze niet hebben of zouden ze bang zijn voor een heks?:music:

Goedemorgen, moet van alles doen maar na een drukke week zit er geen actie in:oops:
    Zondag 2 logeetjes tot dinsdag, gelukkig gaan ze naar school want die 2 samen, pffffff, willen allebei de aandacht en veel ruzie dus, zo jammer.:cry::(

dutchboy, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Heb geen trollen en zeker geen kabouters...die zijn eng ...brrr kabouters...Hofje heb elfjes die de bomen leeg rapen...
    nu voor 3,99 per maand....Heb zo'n idee dat het straks een stuk duurder zal worden...
    euhm dan zullen de elfjes niet meer op Hofjes Roze Droom Boerderij kunnen werken:music:
    Hier ook nog veel te doen...weinig zin in...maar de Zon schijnt:inlove: en wat moet dat moet..en wat niet gaat, gaat niet...ofoziets..
    Dus zo maar eens kijken of de stofzuiger nog met Hofje wilt spelen...ben bang van wel:wuerg:xD

Lied van de Dag ; Vanessa Williams - Colors Of The Wind

:inlove::inlove:

11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, suus weet gelijk waarom ze altijd vroeg boodschappen doet.xD
    Er waren nu teveel winkels open, daardoor 2 paar laarsjes gekocht plus een nieuwe broek en shirt.xD
    Wel alles met 50% korting:inlove:.

dutchboy, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Ohw heerlijk Suus ...lekker shoppen en dan slagen voor weinig:inlove:
    Zou morgen gaan..maar ze geven zo slecht weer op:oops:...

Pppffff stomme batterijen..wist wel dat Hofje beter niet kon doen:( anderhalf miljoen aan waarde verspilt ...voor 72 muntjes>:(
    stom gedoe..ben der klaar mee...ik lik der wel aan-.- Heb ook geen knechtjes meer...helemaal vergeten te kopen:wuerg:
    Nah dan maar de bomen der op houden en couponnetjes slijten:music:

EDITEzzzzz.......:eek:
    der staat ineens een lege wolkenrij ..terug keer van die nublonso_O
    der was toch geen wolkenrij:eek:

dutchboy, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Die wolkenrij is toch al heul oud Hof ???

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Dat weet ik niet Sniet...maar heb wel antwoord erop gekregen...
    Bij iedereen die hem toen niet had vrijgespeeld is tie te voorschijn gekomen...die items heb ik ook niet..
    Zal ik wel op vakantie geweest zijn ofzo:wuerg:....Hij verdwijnt vanzelf weer...

brrr heb het gewoon koud...vanbinnen zeg maar...komt echt sneeuw...
    Voor iedereen die vanaaf of morgen op pad moet/gaat...asjeblieft goed oppassen:oops:

Fijn Weekend Allemaal:inlove:

Edit en dit en dat enzooooooooo

Heb al gevonden..snugger die ik ben:music: hij is van 30 aug 2016
    Toen was ik naar de onderduik met paps en mams...jaaaa toen was het nog heerlijk warm...:inlove:

Laatste bewerkt: 6 Januari 2017
    dutchboy, ergo8, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hallo allemaal daar was ik weer....
    tjonge kan het nog gekker....auto's tegen een boom? nou....:cry:
    en dan dat likken.....das niet gezond dames.....bbbrrrr....krijg je een droge uitgerekte tong van en zo....[​IMG] kan ook een voordeel zijn...
    nou ik ben weer weg....nog eff laatste stukje H.P. kijken en dan slapen was een lange rusteloze nacht, dus kan wel wat slaap gebruiken....B.B die heb ik gemist hihihih....

16. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen Pop...
    Het ziet er hier naar uit dat Hofje toch misschien dan eindelijk kan gaan shoppen8)
    we gaan het beleven:music:

Lied van de Dag ; Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko

:inlove::inlove:

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Goedemorgen, het is glad buiten zegt men, vanmiddag even bij mijn moeder kijken, ze is gevallen maar gelukkig nog heel, pffff, we konden er op wachten.

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

wat een heerlijk weer (ja ik weet niet voor iedereen dus voor die mensen sterkte vandaag) maar ik kan hier van genieten.
    kinderen hier druk in de weer met sneeuwpopjes maken, wel kleintjes want zooooo veel is er nou ook weer niet gevallen, en met sleeën en zo.... mooi hoor....honden hier helemaal blij, zelfs onze ikbenbangvoordewereld hond genoot in de tuin vanochtend. prachtig....

hoop dat het nog wel lukt dan hofdame met winkelen? en leni alles goed afgelopen met mam's?
    ik draai me hier een ongeluk, dacht dat je na tien keer leveren zo wie zo die jackpotdinges zou krijgen....nou hier na ik weet niet hoe veel keer 1 keer gekregen ppppfff.....rare bedoeling zo.
    nou vandaag maar eens op zoek naar een onderduik adres voor het einde van dit jaar ergens waar je niet zo veel last hebt van de eindejaarsoorlogbommen laat ik maar zeggen. hadden een mooie gevonden maar huisdieren tja dat moet eerst overlegt worden met de baas van dat huisje zucht....hoop dat het goed komt anders maar weer verder zoeken....
    fijne dag allemaal....

dutchboy, ergo8, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In iedere categorie krijg je maar 1x de jackpot. Daarna kun je blijven draaien tot je een ons weegt, maar krijg je zeker geen jackpot meer.
    Succes met een leuke plaats vinden voor het einde van dit jaar. Raar gevoel zo aan het begin.

ergo8, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Leni, jakkkie je moeder gevallen ??? Binnen of buiten ???? Gelukkig is alles nog heel !

Ik ben maar lopend naar schoonmama gegaan, het is niet te doen op de fiets, ik heb ook veel auto's vast zien staan omdat ze teveel gas geven op een ijsbaan, dan gaan de wielen slippen. :music:

Hofje, heb je kunnen scoren ???

Popje, succes met een huisje te vinden !