-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco dat klopt idd de longonsteking die vorige week kwam opzetten is nog niet weg maar is gelukkig niet zo erg als vorige de koorts zakte sinds maandag
    Is rond de 38gr is dus geen korts meer maar verhoging.
    Vanmiddag worden foto,s / scan van gemaakt van de longen zit nog vol taai slijm dus weet het zelf ook nog niet het voelt nog niet goed
    Dus even afwachten maar ik voel me vandaag wat beter dan gister terwijl mijn suiker op 9,3 zat om 1100 uur

ergo8, Farmer121965, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    tjonge dutch wat een verhaal toch....nou nou das even schrikken....hoop dat je snel daar weg mag en lekker thuis kerst kunt vieren en die longbeestjes......die gaan we niet doen hoor :)die laat je lekker daar... mogen anderen plezier mee maken toch....je hebt al genoeg lijkt me zo....ppppffff wens je beterschap!!!
    snietje wauw.....wat een moppie....leuk hoor en lief prachtig hoop dat jullie samen veel plezier hebben/maken/krijgen....nou ja je snapt wel....
    Een oranje hond waaaaaaa hofdame.....nee gelukkig niet.... hand dat dan weer wel.....ach komt weer goed meneer is al weer gewoon aan het werk en zo....zijn tanden dat vind ik erger maar ach ook daar is wel weer een oplossing voor, zo jammer ben je jaren lang bezig voor mooie witte rechtstaande tanden (en vele euro's verder) moet hij zo nodig op zijn b..... gaan tja tanden scheef en kapot zucht....
    zo nu maar eens koffie ontbijtje en dan......weet ik het niet ben moe dus denk niet meer veel.
    fijne dag allemaal.....

dutchboy, ergo8, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dutch wat fijn om je weer te zien, ik maakte me al zorgen en nu maar flink opknappen zodat we weer van je aanwezigheid kunnen genieten.:D
    En ook van mij een dikke (vriendschaps)kus, ik hoop dat Hofje niet jaloers wordt.:music:
    Sniet is gelukkig niet van het jaloerse type.xD

dutchboy, ergo8, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ben heul erg jaloers:oops:
    Maar ik zoen ook graag met van alles en iedereen....:p dus ...........vooruit dan maar...zolang Dutch:inlove: maar mijn Farmlief wil zijn en blijven...zal Hofje haar handen wel weer over haar hartje strijken zoiets weet ik het:wuerg:xD
    Zit net die kerstevent te lezen....zucht...9 uurs gewas:( 17 duizend zoveel en heul veul DI ...daar moet Hofje nog even over nadenken...
    Ohw pop das niet mooi van die tanden..
    Sniet wat een schatje...
    Leni succes met de Hoofdpijn...
    En jaaa de kamertjes zijn klaar....nu nog gezellig maken...
    of dat vandaag afkomt :music:ben ook best moe...zit zeker in het weer..o_O

dutchboy, ergo8, Farmer121965 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dutch toch - het zit ook echt niet mee! Heel veel beterschap - snel weer naar huis (indien mogelijk) en niet weer een longontsteking oplopen!!
    o_Ok van mijn kant een hele dikke beterschaps kus!! (nee Hofje - Dutch is jouw farmlief hoor!!)

6. leni1955

Hofje, ik heb een hele lieve farmlief dus Dutch is voor jou hoor, maak je geen zorgenxD

Tijd genoeg om de kamertjes gezellig te maken toch, ze zijn iig klaar en dat is heel mooi.

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

dutch wat weer een tegenvaller zeg. ik leef met je mee en wat bent je toch optimistisch.ik heb respect voor je ik hoop dat het nu de goede kant weer opgaat en dat je vrij blijft van longontsteking en dat je met de feestdagen weer lekker thuis bent .heel veel sterkte toegewenst

dutchboy, ergo8, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Dutch wat een toestand met je, snel weer opknappen en hoop dat je de feestdagen thuis kan doorbrengen.
    Beterschap.

Ik zal er aan denken, bedankt voor je aanbod coco .

Laatste bewerkt: 21 December 2016
    dutchboy, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Nou alle onderzoeken klaar morgenochtend komen de Artsen met uitslagen ;)
    Voor nu rust en bezoek natuurlijk
    Tot morgen iedereen :inlove:

ergo8, sanne1000, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dutch, je laat ons weer erg schrikken :eek: OMG !!!! Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je dieet en dat je snel weer naar huis mag. Van deze zijde een dikke beterschapsknuffel (niet jaloers worden Hofje, ik heb een hele lieve farmvrouw)

Ik ga nu braaf aardappelen schillen en beestje eruit laten :inlove:xD

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Lekker dan ....iedereen gaat maar zoenen en knuffelen met me farmlief:cry::wuerg:ben niet jaloers ..ben niet jaloers...ben niet jaloers..
    Ik denk dat het hem helpt om beter te worden....ben niet jaloers...ben niet jaloers..ben niet jaloers...het is om hem beter te maken...
    ben niet jaloers..ben niet jaloers...ben niet jaloers...nu weten ze wel hoe goed en lekker hij zoent...ben niet jaloers ..ben niet jaloers...
    maar de allerlekkerste kussen ...tja die zijn toch voor mij:inlove:xD...ben niet jaloers ..ben niet jaloers...ben niet jaloers...pppfffff....:wuerg:

dutchboy, ergo8, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Ach Hofje, speciaal voor jou dan, een mooi lied, A better man van Thunder ;)

13. HofvanDromen

:inlove: die is zoooooooo mooi....euhm heb je der ook een kus bij:oops:xD

Ben ff de boerderij aan het ombouwen..moet steeds op de xxl bomen wachten...
    en daarna hup op de bank...voor iedereen...hoopt Hofje

Lekker Slapen...met Mooie heule Mooie hoopvolle Dromen:inlove:

14. leni1955

Hofje, hofje, wij zoenen niet met Dutch maar geven braaf een kusje op de wang. Jaloers zijn is nergens voor nodig.

Ik ga ook op de bank, straks even trosgierst erop gooien en verder doe ik ook niks meer, zien dat het hoofd weer normaal wordt want morgen weer druk.

dutchboy, ergo8, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Hof, ook die

Leni, ik duim voor je dat je hoofdpijn morgen helemaal weg is en je er nooit meer last van hebt (mompeldemompel , waar verkopen ze die grote gum die ik nodig heb :cry:)
    Deze voor Leni;

16. leni1955

Nooit meer gaat vast niet lukken Sniet maar het kaartje is wel super.

Het gaat eigenlijk best goed tegenwoordig met mijn hoofd, heb niet meer de stress van het werk waardoor het voorheen zo vaak was en ik lig er bijna niet meer mee op bed dus ik klaag niet.
    Voor nu bedtijd, slaap lekker voor straks.

dutchboy, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker slapen en voor morgen allemaal gezond weer op (hoop ik)
    Leni, ik ben blij dat je er al minder last van hebt, dat is al een grote stap ! Ik ben er blij mee en gun je een hoofdpijnloze lange tijd.. (heul lang, een jaar of 50)

Ik heb net de kleintjes terug gezet, ze zijn zo'n scheetjes, Psili wil echt in mijn nek wonen en geeft een hoop commentaar als ie terug in zijn kooi geplaatst wordt. Amos doet het verschrikkelijk goed, hij wil niet uit mijn haar, maar wil alles ontdekken, wat er te ontdekken valt en dat is heul veul voor zo'n klein freubeltje xD Zelfs mijn wederhelft zet de tv uit en ligt in een deuk van het lachen:inlove: Mooi manxD Ze vinden witte worteltje en appeltjes(in stukjes gesneden en geschild(nope ze blieven geen schil)) heul lekkerxD
    Ze zijn nog echt niet verwend hoor :music:xD

dutchboy, ergo8, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemoren allemaal ,

De artsen hebben hun oordeel gegeven :

De foto,s en scans hebben geen extra verrassingen opgeleverd gelukkig .
    Bloedwaarde zijn bijna normaal dit is van groot belang i.v.m longontsteking
    Ben hier erg blij mee xD
    Als de suikerspiegel morgen op peil is mag ik naar huis
    gistermiddag suiker op 8.6 avond 9.7 en vanmorgen om 6.30 10.2
    vannacht alleen water gehad weet dus niet hoe dit kan .
    Voor mij is dit nieuw maar dit is te hoog en moet onder de 6 :music:
    Dit word geprobeerd met Metformine
    Op dit moment heb ik weer stevige verkrampingen dus is dit nog niet goed .
    Dan nog de dieeten dit zal ook een probleem kunnen blijven.
    Besloten is om met alle dieeten zo door te gaan omdat ik niet verder mag afvallen en op dit moment er geen alternatieven zijn
    Hier word verder wel door mijn dieetiste naar gezocht .
    Verder volgen nog wel wat aanvullende onderzoeken maar niets waar ik me zorgen om maak.

Dus conclusie als de suikerspiegel morgen in orde is mag ik weg .
    Wetende dat ik hier zelf geen invloed op heb maakt het wat onzeker.
    Maar iedereen doet hier zijn uiterste best dus heb ik er wel vertrouwen in het moet gewoon.

ergo8, Farmer121965, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Whauw das goed nieuws Dutch:inlove: Nu nog even duimen dat je lekker de feestdagen thuis kan zijn...
    Hofje zit al gezellig bij het open haardje op je thuis komst te wachten;)
    Sniet wat lief van je ratjes...en dank voor de kus:)
    Zo zeg net terug van boodschappen doen....druko_O niet normaal...ze trekken gewoon de boodschappen onder je vingers vandaan:eek:
    Der lag nog zat...:music:...nu eerst maar even een koffietje en een heule dikke kus bij Farmlief:inlove: brengen

Lied van de Dag ; Chris Rea - Driving Home For Christmas

Goede Donderdag allemaal:inlove:

dutchboy, ergo8, Farmer121965 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Dutch, dat klinkt best goed behalve de suiker, ik hoop dat je lekker naar huis mag morgen en anders misschien toch wel zaterdag.

Mooi liedje Hof, bij mij is het juist andersom, drive weg van home.xD

Mijn dochter vind het altijd lastig dat ze 3 families heeft waarvan er 2 enorm op de traditie gesteld zijn dus ik maak het haar makkelijk, zoonlief is altijd naar schoonfamilie dus die heeft er gelukkig geen moeite mee.

2e kerstdag even mijn moeder met een bezoekje verblijden mits mijn broer geen andere plannen heeft en haar ophaalt. Die is altijd van het laatste moment.:music: