-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dat klopt Hof, Themos zit in mijn hart, maar hij heeft tot het laatst gevochten om te blijven leven, hij wilde mij niet loslaten en is (natuurlijk) in mijn handen gestorven als een mager ratje met zijn handjes om mijn vingers. Daarom is het nu even leeg van verdriet. De dierenarts heeft na het overlijden de handjes voorzichtig los moeten maken.

dutchboy, ergo8, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach Snietje, wat vreselijk!!:cry:
    En die handjes................:cry:

dutchboy, popje4, ergo8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Oh Sniet....das echt erg...
    Leeg van verdriet ...Dat snap ik ...en dat mag ook..

dutchboy, popje4, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach Sniet, ik weet even niets te zeggen. :inlove:
    Zoveel verdriet en ellende op zoveel verschillende plekken, dichtbij en ver(der) weg.:cry::cry:

5. HofvanDromen

Zullen we even met z,n allen een potje janken...heel even maar...mijn tranen zitten ook al zo hoog ofzoiets:cry::cry:
    Misschien lucht het op-.- :inlove:

blackscorpion64, dutchboy, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Dank jullie, ben er helemaal van de wap van... Ik was al begonnen :cry::)

Ik weet nu al, ik zie er morgen niet uit, het interesseert me helemaal niets8)

blackscorpion64, dutchboy, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Nee Zeg , Wat ken jouw dat schelen...:wuerg:
    Je bent een mens...en mensen hebben soms verdriet, en waarom zou je dat verhullen of verstoppen...
    Het ken mij ook tegenwoordig steeds minder of meer me kadetten roesten ofzoiets..

Dikke Knuffel voor allemaal...Hofje gaat even nog op de bank...en Hoopt dat jullie kunnen Slapen en het liefst toch met mooie dromen:inlove::inlove:

8. leni1955

Het kan mij ook al heel lang niet meer schelen, verdriet is verdriet en ik doe mee.:cry:

Ik heb een cadeautje voor 2 van mijn klantjes omdat ze het verdienen en nodig hebben en dat te kunnen doen maakt mij weer een beetje blij:), ben heel benieuwd naar de reacties.

9. snietje1

:inlove::inlove::cry:

Ik hoor graag de reacties Leni, wel heul lief van je (zoals gewoonlijk, je bent gewoon lief)

Een hele dikke knuffel voor jullie allen, dank jullie !:inlove::inlove:

10. jolars

jolars Gevorderde

Voor Sniet [​IMG]:cry:

11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Sterkte Sniet, wat erg.:cry:

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Ongeloof, verbijstering, verdriet - we kunnen (en morgen, wat mij betreft) het niet verstoppen.

Leven in/naar angst is (ook weer wat mij betreft) geen optie!

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

snietje het is heel erg om een diertje waar je zoveel van houd los te moeten laten. kreeg de tranen in mijn ogen van die handjes zo vreselijk lief en toch ook weer erg verdrietig snap het helemaal. onlangs ook een hondje moeten inslapen zo erg hield zo veel van haar vergeet het nooit meer sterkte sniet en wees maar verdrietig is niet erg hoort er bij

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Leni, wat een lief gebaar /idee ben ook heel benieuwd wat je klantjes er van vonden..
    Stien zo is het maar net...angsten zoveel mogelijk maar proberen buiten te zetten...al lukt dat niet altijd..
    Vanmorgen met een gillende koppijn wakker geworden ...nu bijna wel weg geslapen, maar toch even rustig aan dagje maken...
    De zon schijnt wel...daar wordt Hofje dan wel opgewekt van...
    Eerst maar is even een koffietje en een dikke kus bij farmlief:inlove: brengen..
    Lied van de Dag ; Gary Moore - I'll Play The Blues For You

Goede Dinsdag Allemaal:inlove:

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. ergo8

ergo8 Forum-expert

goede morgen hier is het nog erg grijs,werkt niet zo goed bij mij.
    snietje gecondoleerd.wat naar om te lezen.
    voor alle zieken beterschap heb een stukje terug gelezen maar ben nog niet bij.alleen de 2 laatste bladzijden.
    zit nu te wachten op een telefoon consult met het ziekenhuis hoogeveen.is pas om 15.10 en dat duurt nog erg lang.
    ben dus maar wat aan het heen en weren.tot later.

16. HofvanDromen

Sterkte met wachten ergo...en ik hoop op goede berichten voor je..:)

Kreeg net telefoon:wuerg: was Feestcommissie...schrok me een hoedje ...hij belt nooitxD dus Hofje dacht ohjee ohjee...
    Maar het was anders..Hofje:inlove: zegt tie...kook jij voor vanaaf een hele grote pan Hutspot o_O Hoezo hoezo...
    Komen 2 van zijn collega's vanaaf bij Hofje klussen....even sauzen en laminaat leggen in de kamertjes boven...
    Hofje zegt ...o_O Zegt Feestcommissie...ik had je toch belooft dat het voor de kerst klaar zou zijn...:inlove:
    Die lieverd...maar ja die griep en van alles kwam ter tussen...en hij zo een gesprekje daarover gehad met die collega's..
    die zeiden toen joh dan komen we ff helpen is je meissie ook weer blijxD ...Hofje zegt ohwww wat lief:inlove:
    Zegt Feestcommissie ...Alles voor me meissie:inlove: whahahaha ging der bijna van blozenxD:wuerg:
    Euhm gaat maar snel de aardappelen enzo enzo schillen:oops:

dutchboy, janniekwak, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

lees net alles....snietje:cry: wat naar....en verdrietig en moest zelf beetje van huilen.....die handjes bbbrrr....kreeg het er koud van sterkte...heb maar niet op leuk geklikt want vind het zo niet leuk....
    hier zoon lief in het gips.....gevallen met de fiets en ja hoor hand gebroken....tja soms....ach hij heeft zijn eigen nestje dat dan weer wel maar wel sneu zo voor de kerst en zijn verjaardag nog..... en en....wel een mooie oranje hand:p hihihihih.....
    zo nu maar weer eens weg op pad met hondje en laat nog werken....fijne dag verder en tot morgen...

18. HofvanDromen

Zo das ook wel ff schrikken pop...las eerst oranje HOND:oops:xD werkse voor strakkies...

Ppfff heb ik eindelijk mezelf gedwongen om in de bios filmpjes te kijken...hij doet het ook nog..wat een feest-.-
    is ter steeds zo verschrikkelijk irri filmpje met van die vieze:oops:gerechten en die duurt ook nog is 2 minutenxD
    bracht mij tot de gedachte...Wat eten jullie eigenlijk met kerst:wuerg:
    Hofje houd het de laatste jaren wat simpel en makkelijk, ook omdat ik er zelf dan ook wat meer ..weet ik het aan heb...en ik wat zuinig met de energie moet doen...en het bevalt mij uitstekend:inlove:
    Hier dus lekker gourmetten, met van alles en nog wat en voor ieder wat wils om in de pannetjes enzo te bakken..te gooien en te smijten.
    Vooraf een gezellig gebrouwen kippensoepje...en als dessert gezellige kerstbomen ijsjes, met een verse fruitsalade , slagroom en ander ijs of pudding ofzo...net hoe het uitkomt...
    En dan voor bij de koffie enzo...een kwarktaart en een chocoladetaart...geen kerst zonder chocolade taart-.-
    moet nog wel even kijken wat voor 1..die van Coco van vorig jaar viel goed in de smaak..met die peren...maar een andere variatie is misschien ook wel is leuk...Tips en recepten zijn welkom ook om alleen te lezen:)
    2e kerstdag nog geen idee...Heb nog van alles in de vriezer dus zal vast goed komenxD en voor mijn part eten we boerenkool
    ook lekker8)

dutchboy, popje4, jolars en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Popje, wat vervelend voor je zoon maar gelukkig geneest het weer.
    Ergo, sterkte en was de uitslag een beetje goed.
    Hof, geweldig die feestcommissie van jou, geniet ervan als het vanavond klaar is:) (hoop ik)

De meneer van vanmorgen was helemaal blij, mooi om te zien dat je mensen blij kunt maken, zaterdag zou er een kerstpakket bij hem bezorgd worden, niet gekomen:( en maar even gebeld en nu brengen ze het vandaag nog, ben benieuwd:music:
    Donderdag het andere cadeautje.

Eh, ik ben er niet met kerst en hoef geen eten te bedenken, heerlijk, 2e kerstdag weer thuis en dan zie ik wel.

dutchboy, popje4, jolars en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Popje, beterschap met je zoon ! oranje o_OxD

Ergo, sterkte !! Al iets gehoord ??? Hopelijk eindelijk goed nieuws !

Sanne,wat erg van je hondje !

Leni, mooi man om zulke dingen te regelen voor mensen, heul goed bezig :inlove:

Hof, wat heb je een lieve feestcommissie :inlove:

Ik had vandaag ook een verrassing, wederhelft vraagt om eerder naar huis te komen, ik dus een uur vrijgenomen en dacht: oh jé wat nu weer.. we fietsen samen weg, komen we ergens aan, gaan naar binnen en wat blijkt, ik krijg een doos vol babyratjes in mijn handen om er 2 uit te zoeken :inlove: Ze zijn allemaal zó lief, maar heb er 2 uitgezocht, zo'n scheetjes, ze willen het liefste bij mij zitten :inlove: Ik heb er nog geen foto van maar toch even voorstellen aan jullie, als ik een foto heb, zien jullie ze. Ze zijn lichtgrijs en donkergrijs, hun namen : Psili en Amos :inlove: Mijn wederhelft vindt het leven te kort om zonder ratjes verdriet te hebben, van je ratje :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 20 December 2016
    dutchboy, popje4, janniekwak en 9 anderen vinden dit leuk.