-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Bospoes...xDxDxD... zullen wel kale beschuitjes worden-.-

editgedoe: Hm... ben forumkoning... dus wij bevinden ons in een sekse-indentiteitscrisis o_O

Laatste bewerkt: 8 November 2014
    miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Meneer-die-het-nestje-heeft neemt zijn telefoon niet op, kan ik mijn muisje niet gaan halen >:(:wuerg::cry:

miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

[​IMG] loopt wat op mijn boerderij,maar even een handdoek gepakt,want zag er nogal naakt uit o_O

miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh, Djamie ! Die is lieeeeeeeeeeeeeffffff !!!:inlove::inlove:

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

wat een schatje he,ik vertroetel hem wel ff lekker :inlove:
    lekker warm,bij gebrek aan 2 bultjes -.-

6. tootje

tootje Commandant van het forum

'k Moet aldoor aan Djamie en dat paintbal uitje denken.....:eek: 'k Hoop toch echt dat er veel enz. is...:wuerg:

Drie keer per dag iets doen op de boerderij en dat drie dagen achter elkaar..... Je zou bijna vergeten dat er een boerderij was...:music:

7. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ik zit ook steeds aan mezelf te denken :cry: vind mezelf ook echt zielig :oops:
    kan dr ook niks mee.....paintballen >:( bodypaint leek me nou wel leuk :D

8. brittenmees

brittenmees Forumleerling

Heb ik ook gedaan, heerlijk zaterdagochtend teuten en daarna naar de winkel voor een snoertje voor mijn i-pad, geeft die man de verkeerde mee, grrrrrr, nog maar een keer geweest, beweging dus ook weer gehad voor vandaag.

Laatste gewassen staan erin en dan die zeilmakerij maar eens scoren, nog een uurtje of zo.

9. snietje1

meneer ik-heb-een-mooi-nestje heeft de telefoon uitgezet, waarschijnlijk vindt hij dat ik teveel gebeld heb....Lekker dan :cry::cry: meneer is dus niet zo van afspraken nakomen.....

Zet ik dadelijk als mijn gewassen klaar zijn het klokje maar aan, heb ik die ellende ook gehad...

Djamie, dan maak je er toch bodypainten van ? iedereen zijn geweer afnemen en elkaar met die ballen insmeren (of zoiets) xD

miepje40, harm-jan70, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. boskat52

boskat52 Forummeester

Snietje, hij zal je toch niet blij hebben gemaakt met een dode mus (muis) Wat vervelend, je had je er zo op verheugd. Ik hoop dat het toch nog door gaat.

11. snietje1

Ik ook Boskat, ik ook..... We gaan het meemaken...

12. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Pannetje heerlijke bouillon... erin gebakken uien, teentje knoflook, verse peterselie en een glas witte wijn. Straks in de soepkommen met wat brood en kaas de oven in, mjammie! En de rest van de witte wijn... precies... proost!xD

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Smakelijk en proost Tits :) klinkt als lekkere uiensoep !

Hier hebben we strakkies mosselen, mjam mjam

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, dat is wel heel vervelend, misschien wel een bedrieger, ik hoop voor je dat het goed komt.

Pfffff, 60000 ep is wel heel veul hoor, is nog niet klaar.:cry:>:(

klinkt lekker Tits, mossels mag je houden. Hier lekker spaghetti met verse groenten in de saus.
    Het witte wijntje doe ik nu.xD

Laatste bewerkt: 9 November 2014
  15. tootje

Klinkt goed dames....hier is de baas aan het koken ....Gebakken aardappels, groene kool in de stoompan, biefstukje en voor hemzelf wat tofu....Heerlijk die verwennerij xD

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Ben reuze benieuwd naar die groene kool. Heb ik nog nooit gegeten... tenminste niet dat ik weet-.- Mijn moeder prakte vroeger de spruitjes ook fijn en stopte ze met puree, gehakt en uitgebakken ontbijtspek in een met kaas bestrooide "kool"-ovenschotelo_O

17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik ben ook niet zo van de groene kool, spruitjes is ook niet mijn favoriete groente dus ben ook heel benieuwd Toot, doet hij er nog iets speciaals mee?

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. tootje

Gestoomd met ui, kruidnagel, veel verse peterselie, en wat komijn, zout en peper. Ik vond het erg smakelijk :)

19. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik ben dol op spruitjes. Tofu? Voor geen goud. Jak wat is dat vies. Ik denk dat vlakgum ook zo smaakt. Ik heb vanavond 2 bruine pistoletjes met yorkham gegeten, met een grote beker magere melk er bij. Zaterdag = brooddag.

20. snietje1

Toot, welke "groene" kool ? savooi, boeren,andijvie, spits of gaan er spruiten in (gestampt) ???? of trouwens, het zou ook nog spinazie kunnen zijn ....