-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, ik zit nu the outlander te kijken, mijn wederhelft heeft hem gescoord :inlove: Was een verrassing voor mij, je hoort (euh leest) wel wat ik er van vind, hopelijk is het boek eer aan gedaan :inlove:
    Leni, blij dat je hem mooi vindt :inlove: Oh ja, Leni outlander is het boek wat je net uit hebt xD

dutchboy, ergo8, Vreemde-Eend en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen
    Een bruiloft?? Vrijdag al?? Oeps!!
    Dat wordt nog even shoppen.

Het vervelende event bijna af - oeps, vergeten op plaatsen te drukken, dus.....
    Event is af en inmiddels 63 miljoen bd

Hofje, sterkte!!

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofdame zoals hier boven.....een luisterend oor das al heul erg fijn en die toverstok ja....als we die toch eens hadden he....dan zouden we iedereen beter maken...en voor iedereen eten en kleren en een dak boven het hoofd....en dan zou er geen oorlog zijn en heul veel liever mensen, mensen zoals jij.....en weet....... [​IMG]

edit.....of zo....dank allemaal voor de dropjes we hebben nog even.... maar ik moet nog 30 van die zilveren dus denk niet dat het gaat lukken tja volgende keer beter.....

dutchboy, Vreemde-Eend, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ga morgen maar eerst met mijn baas om tafel zitten. Hij heeft 1 regel geschreven in mijn beoordeling (al lezend, is het zijn regel niet maar van een collega van mij, die een steek onder water wil geven) die eruit gewipt gaan worden, ik kan het goed onderbouwen dus hij kan de boom in.... Kortom, het wordt een interessante dag, maar ik wordt er zó moe van..... ppppfff stelletje....spijkers op laag water zoeken....-.- Sommige mensen vervelen zich blijkbaar en gaan die spijkers zoeken.

5. popje4

zet hem op snietje....
    krijg toch allemaal van die dropjes.....heel lief....:)
    truste en slaap lekker....

6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorrgeen

nog 18 drops komt goed bedankt allemaal nog 1 keer oogst en de grote hulp van buren

Sintra98, theindoo, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, succes! Je kan het en ik ben benieuwd vanavond.

Pop en Dutch, nog even er voor gaan, de top 1000 laat ik zitten, ze beginnen ineens zoveel te storten dat ik alle voorraad erin moet gooien en dat doe ik toch maar niet.:(

En natuurlijk, goedemorgen, ik ben werken en vanmiddag komt eindelijk de kapper die vorige week ziek was, ik loop er als een schooier bij.xD

dutchboy, Hexia, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Mijn Dutch:inlove: van harte gefelicteerdxDxD

Dikke Kus :inlove:
    Hofjes Dipje is denk wel voorbij....
    Nu als de sodeju opschieten....paps staat zo voor de deur .....boodschappen enzo enzo enzo....
    Lied van de Dag ; RAF - Self Control
    fijne dag allemaal:inlove:

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Hexia

Hexia Teller

Hoi Pipeloi....

xD Kreeg een heul mooi kado van farmpiet:inlove:
    En heb heerlijk geslapen in de armen van mijn Eend....die ik nu een dikke kus ga geven:inlove:
    En ik moet dan denk ook boodschappen gaan doen:music:

dutchboy, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Vreemde-Eend

Vreemde-Eend Actieve auteur

Toedelodoki,

Zo Hexia is om boodschappen. Heb ik even rust. Elke keer wil ze me maar vastpakken. Ik vind het niet erg maar de boerderij moet ook opgeruimd worden dus dat kan ik nu mooi gaan doen.
    Kijken wat ze zegt als al haar rommel opgeruimd is.
    En wat denk je dat ik gevonden heb? 49 paar klompen! 49 paar! Ja zei ze elke dag van de week 1 en dan 7 weken kunnen wisselen.
    pfff
    Ik heb 2 paar klompen.
    1 voor doordeweeks en 1 voor netjes.

Maar een dikke kus krijgt ze wel hoor. de schat...:inlove:

dutchboy, theindoo, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

Onverwacht thuis dus nu bedenken wat ik ga doen.:oops:

Hofje, fijn dat het dipje voorbij is en Hexia je kunt ook gezellig samen boodschappen doen hoewel ik denk dat er door al dat gekus niets van terecht komt.

Oh, ze is al alleen weg, 49 paar klompen Eendje, pffff, daar mist ze de helft niet van dus maar lekker wegdoen, waar laat je die dingen? Zo groot is de boerderij nu ook weer niet.

dutchboy, Vreemde-Eend, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Hexia

Hexia Teller

Zo zeg....kom ik terug van die boodschapgedoe...heb Eend:inlove: alles opgeruimd en schoongemaakt ...ben alleen me klompjes kwijt zo maar even vragen in welke kast hij die heb gezet...:wuerg:

Heb niet alleen boodschappen gedaan ...ben samen met mama Hofje en mama Coco en de Boerenduitenbeurs van Papa Dutch:p
    een bruidsjurk wezen kopen...Hij hangt nu bij me moeder in de boerderij ..Eend mag natuurlijk niet zien:)

En bijpassende klompjes....

:inlove:8)

dutchboy, janniekwak, Katinka1700 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is heerlijk om te zien hoeveel volwassener je geworden bent dan een half jaar geleden. Dit huwelijk wordt vast een succes.
    En ik vind de jurk nog steeds schitterend. Hoop dat ik je niet teveel beinvloed heb.

dutchboy, Vreemde-Eend, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Nog een uur en 30 minuten en dan weet ik of ik in de top 3000 blijf staan.
    Sta nu op 2316 dus er moeten niet te veel mensen meer gaan inleveren.

Lekker is dat. Komt Eend aan vanmorgen met 4 dozen klompen of die bij ons op de vliering mogen staan. Ze hebben zo weinig ruimte op de boerderij...
    Vooruit maar dacht ik. Maar wat een gewicht erin zat toen ik ze weg moest zetten...

dutchboy, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Hexia

Hexia Teller

Dank U mama Coco...:oops::)
    We hebben met zijn 3en denk de mooiste keuze gemaakt..:inlove:

enne nou ik heb nog geen gordijnen in de slaapkamer...die ken ik dan mooi van die sleep makenxD:wuerg:

Maar dat is misschien niet zo netjes:oops:

dutchboy, Vreemde-Eend, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Spannend Ard...en succes ook nog Coco en al mijn andere buurtjes die ook in de lijst staan...Zet hem op:)

Zo het is gelukt Hexia in een mooie jurk...
    Gelukkig hielp Coco goed mee en was de boerenbeurs goed gevuld..Anders was,t een heul andere jurk geworden..:wuerg:
    waar dat kind toch die ideen af en toe van hebo_O
    maar volgens mij heb Eend een goede flow over haar gebracht ofzo...hoop dat het ook zo blijft...je weet het niet:oops:

dutchboy, Vreemde-Eend, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Mooie jurk Hexia.:D

Ah Ard, succes met de klompenschuur.:p

Ik kan niet meer zien op welke plek in de lijst sta, heb mijn best gedaan om in de top 2000 te blijven, ik zal het wel merken binnenkort.

dutchboy, Hexia, Vreemde-Eend en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je had iets meer geleverd dan Ard, dus je staat in de top1000.

dutchboy, Hexia, Vreemde-Eend en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

gefeliciteerd dutch met 101 wauw wat een getal....
    hoop dat het voor jullie gelukt is die top 1000/2000 of meer.....hier helaas niet gehaald geen wolken rij er bij snik....
    volgende keer beter....dank aan jullie voor de dropjes...
    mooi de jurk.....heeft eend al een pak? of iets degelijks?

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Mooie jurk, Hexia!

Die klompen - tja.............. Ik zou ze toch maar bewaren, Eend/Ard - wie weet.........

Hier voor de top zoveel alleen het event gewas gestort - volgens mij heb ik het supermest al binnen:D