-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ah das mooi Dutch:inlove: dat de kerstboom al bij je staat...
    Hier nog geen kerstboom en sint te zien...De kerstboom ligt ergens op zolder en de spullen ook...maar door alle verhuizingen
    en opknapgedoe , ligt er inmiddels zoveel voor dat Hofje er niet bij kan....nog even geduld dus en gelukkig is dat mijn sterkste eigenschap dusse komt wel goed:music:xD

Pop ..je ken altijd zien van wie en wanneer je kadootje heb gekregen...bij je burenlijstje , bovenin op dat blauwe kadootjeding
    klikken dan opent zich een scherm en whalaaaa daar staat het...
    Leni ...sterkte met het hoofd:inlove:

Hofje gaat zich zo eens op de strijk enzo storten...:wuerg: En op de kippen en konijnen en de zonnebloemen enzo...Was al flink bezig de Roze-Boerderij aan het leeg te verkopen-.- maar toen durfde ik niet meer:oops: Om met een lege schuur fris en fruitig opnieuw te beginnen...Allememachies ..Hofje met de wilde plannen enzo xD:cry:
    Maar eerst ff een koffietje en een dikke kus bij Farmlief:inlove:brengen...
    Lied van de Dag ; Gino Vannelli - Wild Horses

Fijne Dag Allemaal:inlove:

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

o ja das waar ook dank je hofdame zag inderdaad dat ik een suiker had gekregen.....was al aan het klungelen met dat pijltje onder in beeld van de farm maar daar zag ik het niet hihihih....vergeet soms wat he....
    en ja hoor het regent voor de afwisseling weer....:cry:

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Het was hier droog...met nadruk op was-.- ook weer regen hier dus...maar goed de strijk is klaar ...
    Wou daarna de tuin ff aanvegen...tis een bladerparadijs:wuerg: nou niet dus..ga niet in de regen zitten vegenxD
    dan maar even kijken of de stofzuiger nog met Hofje wilt spelen...ken ook gewoon niks doen...das misschien een beter plan:music:

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

in de regen staan/lopen das nooit leuk maar zitten hofdame nee.....dat deed ik ook niet...;)
    en lekker niks doen daar is ook niks mis mee toch of....

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier vanmorgen even bij de vorige buum een bakkie gedaan en toen blad geveegd, het was nog droog en de gemeente heeft de rest gedaan dus het blad is weer weg voor een jaar en de bomen zijn bijna leeg.
    Even naar Utrecht heen en weer voor het 2 jaarlijkse borstonderzoek en nu doe ik ook niets meer behalve zitten, prima plan vind ik.:)

Wat het event betreft nog 61 zilverpapier, dit is een event waar je een lange adem voor moet hebben maar komt vast goed en ik denk dat er op deze manier meer mensen kans maken op de top 1000 zonder dat je er een berg geld tegenaan gooit.

.-Ard1970-, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hier nog maar 90 zilverfoto papier :cry:dus dat gaat em niet worden ben ik bang of ik moet i.p.v 3 1/2 veld naar 5 velden
    met dat event onkruid gaan produceren :p maar daar heb ik geen behoefte aan wat moet je met die zooi :mad::cry:
    heb al meer dan 8000 stuks over o_O
    De drops zijn niet uit de grond te slaan niet dat ik dat geprobeerd heb xDxD

Maar ik zie een mooie boom :inlove:xD

.-Ard1970-, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Dutch:inlove:
    Ik doe heul niet mee met die event...zou bijna gaan zeggen gelukkig:oops:
    Maar wat ik lees....ze gooien de gewassen op grote velden en comfort velden...
    dan soms van gemiddeld 60 tot 90 DI...
    en van die overschot gewas draaien ze dat fotokleurpapier dinges ...levert veel ep en bd geloof ik...

Euh....Coco weet het beter en zo....-.- zal even roepen....

COCO .....HELP:wuerg:xD

Laatste bewerkt: 21 November 2016
    .-Ard1970-, suuske1960, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ach Hofje :inlove: ik laat het deze keer zitten kijk met kado /ruil event wel voor laatste SI:p

Ik probeer nog wel een keer met grote velden :music:

.-Ard1970-, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

...................................o_O......................... mijn Farmlief:inlove: .................... die het laat zitten:eek:........................................

:cry::cry:

Hofje heb nu wel iets misschien heul stouts gedaan
    :wuerg::oops:

.-Ard1970-, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met 5 velden geel eventgewas halen spelers gemiddeld ongeveer 40 drops en op comfortvelden het dubbele, oplopend tot 100 stuks.
    Met alles erop duren de gele op comfortvelden ruim 4 uur.
    En je kunt beter niet de andere kleuren zaaien, tenzij je geen supermest wilt gebruiken, in de nacht is de rode op comfortvelden dan het beste.
    Geen kleurenpapier maken, zonde van de molentijd, je krijgt er evenveel voor terug.

Succes Dutchboy, je kunt het best.

.-Ard1970-, suuske1960, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ben ook blij dat ik deze keer overgeslaan heb, het is voor de lol, niet voor het chaggie, heb ik helemaal geen behoefte aan ! Er zijn al genoeg dingen waar je chaggie van kan worden, dat weiger ik ook al ! Ik blijf bij mijn halfvol glas, dat half lege sla ik over 8)xD

omaagnes55, .-Ard1970-, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco ontzettend bedankt maar ik kweek nog wat van die rotzooi maar ga er geen dure mest soorten opgooien voor de drops
    dat gewas kun je ook niets mee .
    Verder heb ik 3 1/2 veld en het is jammer van dat SI maar het is niet anders .
    Nog 528 drops nodig nu doeiiiiiiiiii xD xD

Wel wil ik al lieve buren bedanken voor de drops ;) kreeg vandaag het max. dat gebeurt ook zelden of nooit xD

Verder heb ik er eigenlijk een beetje de pee in dat dit event niet overgeslagen heb :wuerg::p als ik de Faq goed gelezen had dan had ik het misschien kunnen weten :music:

popje4, .-Ard1970-, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

:oops: heb ik net een oproep voor je gedaan...:oops: ...sorry..
    ik snap ff niet ....je heb toch al 90 zilverfotopapier ....je hebt er 150 nodig...
    dat zijn er 60 ...das dan toch 6x60 = 360 DIo_O:oops:

popje4, .-Ard1970-, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Hof, ik snap goed dat Dutch er de balen van heeft..... in 66 uur nog 360DI. Daarbij zijn er ook andere dingen zoals slapen en in het echie leven..... en nu even een dipje....
    Dutch, man je kan het !!! dat is ongeveer 6 per uur, daar ongeveer 16 uur vanaf om te slapen (2 nachtjes) dan is het iets meer dat 7 DI per uur, dan van de buurtjes/ vrienden cadeautjes krijgen (10 per dag= 20 minder) moet je toch wel een heel eind komen, toch?
    Ik denk dat de plattelandsvrouwen/ mannen je best willen helpen, of niet dames en heren ???xD
    En met de 20 eraf is het ietsjes meer dan 5 DI per uur.

Hexia, popje4, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Oproep voor wat ? ik ben al getrouwd xDxD 2x zelfs :wuerg:xD
    Euhm Hofje nee nee ik heb 100 zilverfotopapier nodig en ik heb er nu 13 xD
    Dus nog 87 x6 = 522 drops nodig :) / 66uur =8

Ik weet niet hoeveel uur het event bezig is maar tot nu heb ik 378 drops binnen en volgens mijn berekeningen is dat in ieder geval al over de helft .
    Mijn berekening vooraf ben ik uit gegaan van het aantal gewassen en niet van de drops :wuerg: gewassen heb ik tussen de 8 en 10.000 over en tellende
    En daar is het verkeerd gegaan normaal heb ik vaak honderden drops over xD

Hexia, popje4, .-Ard1970- en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Oeps.... dat is 8 per uur,min 16 uur slaap, is gemiddeld een slordige 10 DI per uur :oops: das heul veul... ga je het proberen Dutch ?

Hexia, popje4, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

xD Dutch:inlove: ...nee het was in eventdraadje had DI voor je gevraagd:oops:
    maar nog ruim 500 das wel heul heul heul erg veel...
    Had ik het verkeerd gelezen en begrepen:oops::wuerg:

popje4, .-Ard1970-, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik moet nog 50 zilverpapier en dat is 300 drops, zoals Coco zegt, 's nacht de rode bloem op comfort met water en mest en overdag op grote velden de gele met alleen water, ik geloof erin.

Dutch, gooi die kleine akkers eraf, je kan het.8):)

Je hebt de maximum cadeaus ontvangen dutch, jammer:(

Hexia, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ja de oproep van Hofje werkt echt nu aan de max Cadoos dus probeer ik het toch maar zie wel hoever ik kom xD
    Je weet nooit hoe Dutch een SI vangt xDxD

Hexia, popje4, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen.
    Hier nog bezig met dat zeer irritante flut event. Nog 29 zilver dingessen te gaan - heel wat di dus nog.

Een volgende keer doe ik in deze opzet echt niet mee - gele event gewas in overvloed, maar di ..... ho maar.
    Gewas staat al op comfort velden met water en sm - alle sm bomen maar weer opgezet - dat gaat wel hard zo:(

Enige voordeel van het grote stort event is dat er veel te verdienen valt met de verkoop van bepaalde gewassen en boomvruchten. Mijn bd saldo is inmiddels 53 miljoen - nog nooit zo rijk geweest.xD

Fijne dag allemaal!

snietje1, Hexia, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.