-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dutch, het is een dubbel rolgordijn, wanneer je het open doet kun je er doorheen kijken en als het dicht is niet meer, tegenwoordig zie je ze best heel veel, dit hing er ook al maar ja kon niet tegen de stofzuiger.:oops:

Event weer klaar, nu verder met de panda en kamelenfok.

Beterschap nog voor iedereen, ik mis Hexia en Eendje wel hoor.8)

HofvanDromen, ergo8, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn dat je weer wat opknapt Ard en leni hangen de gordijnen mooi?
    hier nu ook even rust alles heeft gegeten en is gevoerd en uit gelaten.....vergeet ik toch (ja hoe dom kan je zijn?) om verband om de poot van de hond te doen was gelukkig nog niet zo ver van huis....dus maar weer terug gelopen straks maar weer.....ze snapte er niks van....ach het was toch een drukte met Sint-Maarten en zo.....

HofvanDromen, ergo8, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

Ja hoor Popje maar er is niet heel veel veranderd, zijn dezelfde.;)

HofvanDromen, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni,ik ken ze van mijn schoonmama, die zijn echt mooi :)

lied voor het slapen gaan; pastorale van ramses en liesbeth....graag live.... mooi man...

HofvanDromen, ergo8, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Katten event is af - nog even wat hotels volgestopt.

Verder hier even druk - met van alles en nog wat.

Fijn weekend allemaal!

HofvanDromen, ergo8, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal

Leni ken ze niet maar zal het op zoeken :p mijn rolgordijn kan omhoog en omlaag maar niet open of dicht o_O

Ard rustig aan veel beterschap man ;)

Popje bij de gewone inlevering 33.800 ep

4x Schilpad kat 7300 eo
    1x Sypersche kat 2600 ep
    5x Katten 450 ep

totaal 34.050 teveel 250 ep

Zo heb ik het gedaan waarschijnlijk is er nog een goedkopere oplossing .

Hier nog wat aan de fok voor een ROZE (werkplaats ) stal proberen in ieder geval de rest is voor de vaste quest volgende week
    Kans is klein maar proberen mag :pxD

Fijn weekend iedereen

HofvanDromen, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

goede middag...

Dank je dutch heb inmiddels de katten binnen en event klaar....nu nog door voor de roze....wie weet helaas zijn de katten bijna allemaal vertrokken tja beetje sparen weer....
    hier heerlijk herfst weer met zon en beetje koud en zo genieten (vind ik dan) verder rustig weekend (hoop ik) beetje poetsen en zo strijken...en ik wou de stad in maar daar zie ik maar van af want....die beste goede sint en zo komt hier aan over een uurtje en dan is het heul druk en zo daar hou ik niet zo van....volgende week dan maar eens kijken of het gaat lukken.

HofvanDromen, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

Katten genoeg maar het supervoer is op dus uitgefoktxD
    Morgen dagje Friesland, gezellig, het is al een tijdje geleden.

HofvanDromen, ergo8, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Je hebt er weer 10 bij Leni 8)

Goedemiddag, nu is het klaar voor vandaag met poetsen.Morgen weer een dag -.-

HofvanDromen, ergo8, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

hihhi hier wel supervoer maar de katten zijn op.....veel plezier morgen leni...

HofvanDromen, ergo8, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen

Hier nog wat lol fokken gewoon beetje doelloos omdat het kan en ik hoop stiekem een paar Siamezen te scoren :pxD
    maar verder dan Perzen nog niet helaas maar je weet het nooit:music:
    De Perzen hou ik nog maar even vast misschien dat ik ze later nog verbouw naar Roze stal ;)

Iedereen nog veel succes

HofvanDromen, ergo8, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

hoi....
    wat is het hier stil....!!:) allemaal aan het genieten van het mooie weer....;)

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Popje, het is gewoon vies pokkeweer ik ben weer uitgepoetst voor vandaag en ga dadelijk zelfgemaakte pizza in de oven gooien (ja, de bodem zelfgemaakt gewoon wat en bloem water, goed kneden en laten rusten) zelf tomaten saus gemaakt en dadelijk gewoon op gooien wat je lekker vindt. De buum heeft om half 8 al een garnalen pizza aan 1 zijde, en andere kant een tonijn pizza thuisgebracht gekregen xD Hij was heul goed gelukt !

Voor vanavond (ik mis het lied van Hofje) voor het slapen gaan : supersonic van oasis. Al is het alleen maar voor de eerste 2 regels8)

popje4, HofvanDromen, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen .

Een rustige maar erg koude ochtend Brrrr hier lijkt het stevig te hebben gevroren :wuerg:
    Had ik weinig succes met fokken in de eerste dagen gister in de laatste 2uur veranderde dit .
    Kom erlater wel mee terug :p

Nu eerst een nieuw Farm plan opzetten xDxD

Fijne dag allemaal doe voorzichtig op de weg ;)

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. leni1955

Goedemorgen,
    Wauw Dutch, heb jij een plan? Goed hoorxD
    Ik doe maar wat:music:
    Het lijkt hier ook koud, zelfs de poes wil niet naar buiten en ik ook niet, nog steeds snotteren en hoesten :(

stien56, snietje1, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Een Plan.. ..dat klinkt spannendo_O Heb helemaal geen plan Hofje rotzooit maar wat aan...en meestal gaat dat goed...
    Maar vaak ook niet:music: Kattenevent uitgespeeld...toen door voor de roze enz...lukte voor geen ene meter:wuerg:
    Toen van kwaadheid...nijd alle katten te koop gezet...zijn nog steeds niet verkocht..lukte dus ook voor geen ene meter:oops:

Het griepje is nog niet over en bleek geen griepje te zijn , maar een reactie van een alweer te onstuimig en overmoedig Hofje...
    Te veel gedaan.. te veel dit en te veel dat...Meniere aanvallen komen en gaan..B12 en Hofje opperdepop...
    Ben weer terug gezet in een opbouw schema en moet weer van voor af aan beginnen met de energie opbouwen...en van alles enzo...
    En vooral heul rustig aan....kwou juist iets heul anders is een keer dan heul rustig aan:oops:
    Voorlopig zo maar even ombouwen ..lees: bomen erop en verder niet veel dus:wuerg: het is niet anders...

Maar eerst nog even een koffietje en een kus bij farmlief :inlove: brengen....Hofje kan niet zonder:inlove:

Lied van de Dag ; Moody Blues - The Voice

:inlove::inlove:

stien56, snietje1, Farmer121965 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

goede morgen.

voor iedereen die het nodig heeft....[​IMG] en ja koud is het maar ja dat hoort er bij handschoenen en dasjes en zo maar weer eens uit de kast gehaald die zijn wel nodig....
    fijne dag allemaal....

stien56, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Hofe, hofje, van die farm moet je echt geen stress krijgen hoor, het is een spelletje!!!!!!:music:
    Die roze stal komt vast wel en katten te koop zetten wanneer de babyboom is afgelopen, tja, dat is niet handigxD

In rl ben je best weer druk geweest met de slaapkamer dus daar rustig aan doen.:p

Kom hier maar gezellig babbelen zonder stress, het is stil zonder jou.

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Op de Dutchfarm ga ik een andere weg in kwa spelen :ptot nu toe was het echt al het nieuwe zo gauw mogelijk halen , nieuwe questen
    zo snel mogelijk weer uit de Coop te gooien . :p
    Hoeft niet meer mag anders ook de fok questen hoeft niet meer meteen ik wil wat meer plezier van de fok resultaten :wuerg:
    anders was het zo snel mogelijk naar de duurste dieren inleveren en dan terug werken tot de quest klaar was.
    Nu ga ik ze eerst omzetten naar Roze stallen voorheen deed ik eerst de quest dan roze stallen nu andersom heb ik ook langer plezier van het resultaat want de roze stallen blijven .xD
    Na het Katten event zal er dus een fok quest open blijven :( nahh ik zeg niet dat lukt maar ga het zeker proberenxDxD

vanmiddag meer Dutch farm nieuws :music:

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Goed streven Dutch, bij mij staan staan bijna alle fokquesten nog open, de meeste zijn tot level 8 of 9 gedaan en de 10e vind ik prima, laat maar lekker staan, de beloningen zijn niet geweldig en het supervoer kost veel of je het nu in de molen draait of koopt het is bijna niet te doen.

Heb wel net even het aboretum en de fabriek anders ingericht, over een uurtje zijn de schildpadden klaar in de menagerie en heb er daar nu ruim 300 van dus tijd voor een beestje waar ik er minder van heb.
    Ik heb nog 1 boormachine nodig om deze weer te kunnen upgraden zodat er 8 dieren in kunnen.:inlove:
    En zo rommelen we eigenlijk met zijn allen maar een beetje door op die farmpjes.xD

stien56, snietje1, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.