-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dutch even in de stad kijken, bij mij staat daar praktisch altijd een aanbieding voor knechten op het plakbord.;)

ergo8, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Leni bedankt voor de tip maar ik heb bonus pakket B staan van 1500 TG voor maar 49,99 xDxD

Katten en Dozen fabrieken ook op het veld eerste 3 levels ingeleverd xD
    Maar die roze fabriek is wel heel mooi :inlove:die wil ik wel xD

Laatste bewerkt: 10 November 2016
    ergo8, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. jolars

jolars Gevorderde

Is het vullen van het fokhotel al een beetje gelukt Dutch?

ergo8, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

whahaha, nu weer de eigenwijze katten africhten Leni, ik heb er al helemaal lol in (met veel fantasie), jij al krijsend achter de katten aan en de katten zitten om het hoekje hun tong uit te steken naar je xDxD

Mijn dappere dag was dus het tweede (bezoek bij de familie) de Tandarts komt er volgende week weer aan... Hij moet nog boren ook :eek::eek:

Lied van vandaag manfred mann earth band met circles

HofvanDromen, ergo8, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

SnietxDxD
    het valt wel mee hoor, als ik met mijn vingers knip of in mijn handen klap zijn ze wel weg, ja, ik heb goed opgevoede katten8)

HofvanDromen, ergo8, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

oooooooohhhhhhhhhhhhh, jammer, ik vond mijn fantasie leuker 8):p

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is meer dan 2 maanden als je knechten inzet op het moment dat je ze wilt gebruiken en niet alle coupons in 1x verzilverd zodat ze dag en nacht doorlopen. De aanbieding van volgende maand of de maand erna kan dus prima.

8. leni1955

Ik ook.xD

9. snietje1

Dank je, ik denk dat je wel weet waarom:inlove:

10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

jolars uit eindelijk wel maar zoals je ziet wouden ze allemaal als eerste die krolse katten xDxD

Snietje ik voel met je mee geen fijne bezoekjes :cry:tandartsen :oops:

Coco klopt ik gebruik alleen 1,3 en 12 uur coupons

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De langere kun je ook rustig gebruiken. Die hoef je niet te bewaren tot je s'nachts denkt te spelen. Maar ik had een vriendin die dan 8 coupons van 3 uur in 1x activeerde. Was zo lastig voor iedere oogst een coupon te activeren. Dat is 1 dag, terwijl zij niet meer dan 3x per dag oogstte.

12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco begrijp ik persoonlijk vind ik het zonde heb zelf ook nog 24 en 48 uur coupons maar die blijven bijna altijd staan
    meer dan 1,3 en 12 heb ik niet nodig het liefst had ik allemaal kleinere want dan heb ik veel meer gebruik tijd
    er zijn erg weinig dagen dat ik 24 uur speel :p

Nou morgen avond fokstallen oogsten en ik probeer een Roze stal te scoren xD

Goedemorgen iedereen

Hier nog druk aan de kattenkweek verder rustig in al mijn ijver ook maar even 40
    gele stallen bij gekocht o_O nou ja het kleurt de stallen zal maar zeggen en ze verdienen zich heel snel terug xDxD
    Ik doe soms weleens wat waar ik later van denk wat helpt jou dit verder nou geen idee:music:xD

Laatste bewerkt: 11 November 2016
    popje4, HofvanDromen, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

Tja Dutch, daar gaat het geld dat je verdient met de katten.xD

Ze komen zo het nieuwe gordijn op hangen en daarna maar eens kijken wat ik ga doen, voel me vandaag wat beter gelukkig.:D

snietje1, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Zijn jou gordijnen ook al gesloopt door krolse katers ?xDxD

Bij mij op de markt is het leuk duiten verdienen met prijzen boven de 20.000 P/S xDxDdus de gele stallen zijn al terug verdiend :p

.-Ard1970-, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

Nee, het gordijn heb ik zelf gesloopt.:cry: Maar hij hangt, voorlopig ben ik even klaar in huis.

.-Ard1970-, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

leni en is het mooi ?
    Wij hebben ook wel gordijnen gekocht maar ik vond ze vaak in de winkel mooier als voor een raam bij me thuis
    Misschien heb ik dat inzicht :p en laat ook de uiteindelijke aan mij vrouw want die heeft dat inzicht wel gelukkig ;)xD
    Maar ik wel graag van alle komende veranderingen op de hoogte zijn vandaar dat ik altijd meeging.
    Tegenwoordig neemt ze " stalen " mee o_O een boek met voorbeelden :eek:xDxD

Laatste bewerkt: 11 November 2016
    leni1955, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Euhm euhm euh....Hofje doet niet anders:oops:xD
    Kwam eigenlijk alleen ff jullie een heel mooi en goed weekend wensen:inlove:
    En ik hoop ergens daarin nog even die fokrommelgedoe te doen met de katjes...
    Hofje wilt ook wel graag een Roze - Katten stal of doosding...

Lied van de Dag ; De Kast - In Nije Dei

:inlove::inlove:

ergo8, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag...
    hier ook bezig met de katten rommelding wat is nou het beste om in t leveren? soms heb ik te veel aan punten en zo....das dan weer zonde toch? maar goed rommel gewoon lekker door....en die roze ja die is wel heul erg mooi....wie weet ooit nog eens....
    verder rustige dag hier vanochtend bezoek gehad dus weinig tijd voor de farm....even vanochtend wel, maar stop nu tot straks want dan is het BB toch....beter en dan maar hopen dat ze een beetje overslaan en zo....
    nou fijn avond gewenst en..... heeft iemand nog eendje of hexia gespot??? zitten wel heul erg lang achter/in die hooiberg?? kan niet goed zijnxD.....eten ze wel eens? of leven ze van de vlinders in de buik.....;)

ergo8, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, na een druk dagje in huis, nu even zitten terwijl het eten staat te pruttelen enzo.
    Dadelijk nog even de sintermaarten kinderen van snoep voorzien, en dan weer bedtijd voor deze dame.
    Maar nu eerst een HJtje.xD

ergo8, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedenavond,

Hier nog een keer fokken en dan het event af en dan verhuis ik weer naar de bank.
    Ik knap maar weer langzaam op... pffff
    Fijne avond en goed weekend...

ergo8, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.