-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ach zo.....mooi die koets trouwens....

leni1955, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zo dan ff wat geld uitgegeven. Ik heb alle bomen die ik nog niet had en die ik kon krijgen met deze meneer van de bomen binnen.
    Dus ik ben weer helemaal bij en weer helemaal blij.

leni1955, stien56, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

mooi Ard.....hier nog 1 keer gedaan jippie een elsbes.....maar goed ik mopper echt niet hoor....xD

leni1955, stien56, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je noemt mij toch ook geen tante? Ik hoop dat je ervoor zorgt dat Hexia dat straks ook niet meer doet.
    Ik weet dat papa normaal de financiën regelt, maar hebben jullie nog speciale huwelijkswensen?

leni1955, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ohjeee ..
    Ik zie dat Hexia nog in het konijnenhok aan het werk is...
    Zal der eerst maar even roepen dat ze in bad moet ...
    Geloof dat ze nog niet helemaal door heeft , wat er allemaal gaat gebeuren ...
    Ben zelf ook nog een beetje in de war ervan...Je hoopt natuurlijk van alles voor je kind, maar deze had ik ook nog niet
    aan zien komen....mompel de mompel en Dutch zit ook weer ergens op het land..die moet ook nog in bad en de geld beurs ken ik ook al niet vinden....moet ik nou wel of geen taarten bakken...Wel fijn dat Jolars haar koetsen en paarden al beschikbaar heeft gesteld..

Pppffffff.....HEXIA....in bad nu8)

leni1955, stien56, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje wees gerust alles uit mijn handen laten vallen om op de markt nog even wat te verkopen om de beurs te vullen :p
    de Lente kransen en Wac vliegen de schuur uit dus daar geen stress over nu gauw naar huis en de douche :music:wie doet mijn rug?xD

lovely, sanne1000, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Pppffff ...gelukkig daar ben je..nou opschieten ik stond al te wachten...:music:

En dan zo even heel stil zitten ...dan zal ik dat ook maar even voor je doen-.-

ergo8, sanne1000, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Hola, hola.

Volgens mij gaan we heel erg hard allemaal. Eend wilde alleen maar overal langs om al vast te oefenen met tante en oom zeggen. Daarna wilde hij geloof ik eerst een verlovingsfeestje. Zegt hij tegen mij dat ik wel met geld kan zwaaien want hij wil bij alle ooms en tantes langs gaan om ze uit te nodigen.

ergo8, leni1955, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Dutch ...je mag je zelf wel scheren...
    we hoeven nog geen act the dinges te geven...pppffff heb ik net me zondagse jurk aangedaan..:sleepy:

10. Hexia

Hexia Teller

Zo ...ben der klaar voor..
    In bad geweest, mooie jurk aan, lekker luchtje op...
    Nu maar wachten tot Eend me op komt halen..
    Vind wel spannend...maar zal vast leuk worden..

lovely, ergo8, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

oooo jeee dat gaat snel allemaal..... wanneer gaat het gebeuren dan? o zie het al eend moet nog eerst bij hexia komen en dan...dan....komt er een datum toch? moet nog taart bakken en zo en hapjes maken... en jurk zoeken....en... en.... en.....weekend werken bbblllll:cry: kan het niet mee bijhouden.....hellepie!!!

12. Vreemde-Eend

Vreemde-Eend Actieve auteur

Hexia ik ben er ook klaar voor.
    Maar nu denkt iedereen dat we gaan trouwen maar we moeten toch eerst gekeurd worden door de ooms en tantes?
    En dan dacht ik dat we iedereen uitnodigen voor de verloving (geen verdoving) op woensdag 23 november in de avond.
    Moeten we alleen bedenken waar we het feest gaan vieren.

We doen lekker twee feestjes geven want volgens mijn vader krijgen we dan 2 keer cadeautjes.

popje4, lovely, ergo8 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Hexia

Hexia Teller

Oh Eend wat leuk ...je bent met de paardenkoets:inlove:
    Volgens mij hebben die ooms en tantes je allang goedgekeurd....
    maar het is wel zo netjes om ze persoonlijk even te leren kennen en ze uit te nodigen....
    Gaan we verloven:inlove: echt :inlove:.....23 november verloven...das nog een eind weg...:oops:

Oh waar we het vieren maakt mij niet uit ...me moeder ken dat wel regelen ofzo...
    2 feestjes das leuk...2x kadootjes ook:music:

popje4, lovely, ergo8 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Vreemde-Eend

Vreemde-Eend Actieve auteur

Lieve Hexia wil je soms eerder verloven?
    Maar ik dacht als we elke dag bij één oom of bij één tante langs gaan dan hebben we voor de 23e iedereen gehad schat.
    Of gaan we dit weekend bij alle ooms en tantes langs? Dan kunnen we wel sneller verloven maar ik vind het niet zo leuk om heel het weekend overal een kopje koffie te drinken.
    Dan ga ik liever met je zoenen achter de hooiberg of zo. Maar ssst dat is wel een beetje ons geheimpje...

popje4, lovely, ergo8 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Hexia

Hexia Teller

Nou:oops: Ik wou het liefst nog nu met je verloven...:oops: Ik vind je zo lief en ik ..ik .. mijn hart klopt zo erg als ik bij je in de buurt ben en ik heb zo erge kriebels en rode wangen ..en ik ....ik ..ik weet niet hoe ik het moet zeggen:oops:
    Maar een meisje mag dat niet vragen ...das niet netjes zegt me moeder..

Bij iedereen op de Koffie:eek: Ohw ..ik begrijp het allemaal niet zo goed zeker...ik dacht we rijden langs ..geven een hand en nodigen hunnie uit en joep doei op naar de volgende...... maar das zeker ook niet zo netjes:oops:

Kunnen wel wel eerder weer gaan zoenen...maar ja dat kennen we ook weer niet zeggen...moet wel ons geheim blijven:music:

popje4, lovely, ergo8 en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD We hebben een feestje in het verschiet, zal ik morgen alvast inkopen en de voorbereidingen doen voor het feest. Er moet natuurlijk wel lekker gegeten worden :music: En niet vergeten een Jurk voor Leni en mezelf gaan zoeken 8)

Die bomentruck is wel een succes bij mij, ik heb ze nu allemaal :inlove:xD Echt met heul veul mazzel !xD

Nu dat event nog.... nog 12000 gewassen en nog 140 DI... valt niet mee als je iedere dag werkt:oops:

popje4, ergo8, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Oh Sniet als jij dat op je wil nemen heel graag....
    Ik heb hier nog een stevig woordje te wisselen met een jonge ongeduldige dame...vraag me af van wie zij dat nou heeft:wuerg:

enne als je rustig op je gemakje even kijkt bij die event...die route bedoel ik kun je eventueel wel dingetjes overslaan..
    mocht je de hoeveelheid gewas niet helemaal kunnen halen...
    Kun je wel die wolkenrij halen...denk ik..

popje4, ergo8, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Nou de beurs gevuld gedoucht en geschoren maarre Hofje komen ze vandaag wel hier ??:p
    Anders ben ik toch netjes kunnen we zelf ook wel wat leuks doen ;)

Bios :inlove: bedankt hier de pimpernoot binnen nu de choco dinges morgen met de andere 1600 Bios pnt :wuerg:hoop ik xDxD

popje4, ergo8, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik ben helemaal stil van zoveel jeugdige liefde en van alle plannen. :inlove:

popje4, ergo8, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Dutch:inlove: ik had nog niet gekookt en nou je toch zo netjes en een verschrikkelijk mooie man bent in je goeie pak...
    Zullen we dan lekker eten thuis laten bezorgen en een filmpje kijken ...saampjes knus op de bank:inlove:

Of laat de Boerenduiten beurs het toe dat we uit eten gaan en daarna naar de Bios..-.-:inlove:

.-Ard1970-, popje4, lovely en 7 anderen vinden dit leuk.