-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Vreemde-Eend

Vreemde-Eend Actieve auteur

Mevrouw Snietje ik weet nog niet welk spelletje we gaan spelen. We zien het wel denk ik.
    Hexia weet altijd zulke leuke dingen te doen dus ik hoop dat zij iets weet wat erg leuk is.

dutchboy, popje4, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Ergo goede reis naar Hoogeveen, en hopelijk veel plezier:)
    En Coco goede reis naar Haren ook veel plezier...
    Pop zeg je gewoon..ach lieve lieve kindertjes tante Pop is beetje ziekjes, kunnen jullie lief zijnxD Ach nee dat zou niet eerlijk zijn...
    Maar wel fijn dat je een rustige dienst had...
    Suus wat een avontuur en wat goed van jou...poes weer terecht:) mensen zullen blij met je zijn..en tja zo heeft elk bedrijf toch ook wel zijn goede dingen...want geweldig hoor dat dit ook gewoon kon...Gaat het nu ook beter met jou en je nieuwe rooster?

Och Eendje , Hexia Slaapt nog :wuerg: zal der zo even wakker gaan maken...:)
    maar eerst neemt Hofje een koffietje en gaat een Kus bij Farmlief :inlove: brengen...
    En verder maar eens kijken of we hier toch eens die slaapkamers geverft en gewit en opgeknapt enzo krijgen
    En als,t kan wou Hofje vandaag ook nog wel even misschien naar een tuin-centrum wat nieuwe plantjes voor buiten en binnen
    kopen of alleen kijken...gezelligxD

Lied van de Dag : Whitesnake - Forevermore

Fijne Dag Allemaal:inlove:

leni1955, Farmer121965, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Teller

Hoi Pipeloi...........

Eendje....was nog niet wakker:oops:
    De kermis is er...zullen wij daar samen naar toe gaan...Ik weet alleen niet of ik overal in durf hoor...
    De draaimolens enzo ..dan moet ik spugen..en dat wilt ik niet....misschien als jij dan me hand vasthoud durf ik het wel:)
    En nou...Vanmiddag kunnen we misschien bij Oma Leni gaan thee drinken.....
    Vragen we meteen of ze pannenkoeken of pizza voor ons wil bakken...
    Dan kan jij alle vragen stellen die je wilt...maar misschien ist beter als ik er niet bij ben:p
    Ohja kom je nog wel mijn appels plukken...:oops:

leni1955, snietje1, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wat tijd om weer eens wat aan te vullen op mijn boerderij.
    Hoop straks in ieder geval de stallen binnen te halen en voor de rest laat ik het event schieten. Gewoon tijd gebrek dus het is niet anders.
    De wassen hebben gisteren al weer vrolijk staan draaien dus daar schijn ik iets mee te moeten vandaag. En van de week zag ik op TV dat er mensen zijn die als sport hebben: Strijken op de meest vreemde plaatsen. (bovenop een berg, achterop een auto) Hoe krijgen ze het verzonnen.

Maar goed verder doe ik niet veel vandaag. We zien het allemaal volgende week wel en nu moet ik achter eendje aan. Want hij loopt met mijn ladder de tuin uit.

Fijne dag allemaal.

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Vreemde-Eend

Toedeledoki,

Hexia, ik heb een ladder want die heb ik wel nodig om de appels te plukken. Als jij dan je schort zo houdt dat je ze daar mee kan vangen dan is het een prima actie. (niets zeggen over de ladder maar mijn vader was van alles aan het doen dus ik heb de ladder gepakt zonder te vragen)

Ik ben heel sterk want gisteren had ik elke keer met de hamer op de kermis 15 of 20 muntjes. Maar ik ga daar heel lang mee sparen tot er weer een keer een huisdier is of zo. Maar we kunnen samen in het spookhuis gaan. Ik ben toch niet zo heel bang voor spoken want ik ben ook een huis aan het schoonmaken met die dieren.

Ben je misselijk van de vlinders? Dat is wel erg jammer hoor. Ik vind het niet zo leuk als je moet spugen. Maar ik wil wel graag je hand vasthouden.

Oma Leni die heeft visite heb ik gehoord. Een andere kleinzoon was er dacht ik.

En ik ga niets meer vragen aan niemand meer. Vlinders in je buik en dan mag je zoenen. Nu weet ik het hoe het zit en ik heb wel gehoord dat je eerst moet vragen of je iemand een zoen mag geven maar dat vind ik zo eng want stel dat ze nee zegt.

Vanmiddag kunnen we wel naar de bioscoop gaan als we op de kermis zijn geweest? Misschien hebben ze wel een mooie film over antibiotica. Die is heel leerzaam zegt mijn vader. Maar hij zegt ook dat die film niet voor mensen is bedoelt maar voor dokters want die geven antibiotidingens. (moeilijk woord)

En nu ga ik een suikerspin kopen en dan kunnen we die samen lekker opeten als we de appels geplukt hebben.

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....het is frisjes en een beetje klam hier....wel alles mooi in herfstkleuren.
    veel plezier op de kermis eendje en hexia maar kijk wel uit met die spoken.....je weet maar nooit...
    en nee hofdame dat zou niet eerlijk zijn maar op de een of andere manier voelen ze het wel aan en zijn ze heel rustig en das wel heel fijn als je je niet goed voelt.....toch:) nog steeds zere buik raar hoor heb ik anders nooit....het voelt als of ik wel 1000 buikspier oefening heb gedaan en die.... ja.... die doe ik nooit, nou ja zal wel weer over gaan.
    hoest met mama dan? is ze blij weer thuis te zijn?
    Av grotendeels gelezen tis een lang verhaal gisteren te moe om alles goed door te lezen zal ik straks maar eens gaan doen...maar volgens mij mogen we alles.....ik wou het account van mijn maatje al dicht doen hihihi....blij dat ik daar nog even mee gewacht heb.
    fijne dag allemaal....

leni1955, snietje1, Vreemde-Eend en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Hofje en Ard, suc6 met het in de gaten houden van jullie kinders :D

Oma Leni, suc6 met alle uitleg en de pannenkoeken

Suus, geweldig dat het poezebeest weer terug is waar hij/zij hoort en.. dat het kan in jullie bedrijf!

Popje, heerlijk een rustige werkdag en fijn dat het pootje beter gaat.

Hier gisteren weer even met kleinzoon geknuffeld en hij heeft 1 1/2 door opa gebakken pannenkoek naar binnen gewerkt.
    Maar...
    Tjonge, wat gaat dat manneke snel - hij kiept gewoon 3 van die houten inleg puzzels (met van die knopjes en niet die kleintjes van 1 rijtje) door elkaar op tafel en hoppa............ maakt ze alle 3 door elkaar.:oops:
    Nou weet deze oma best eea van jonge kinderen, maar dit is echt wel snel.

Nou ja, maar goed in de gaten blijven houden (doet oudste ook) - indien nodig duikt oma in haar archieven - met tips en of materialen - gelukkig heb ik eea bewaard.

(Voor degenen die het niet weten - ik heb jaren als kleuterjuf gewerkt en me verdiept in/certificaten gehaald/cursussen gevolgd voor allerlei verschillen in kinderen; oa voor slimme kleuters)

Fijne dag allemaal!

ergo8, leni1955, omaagnes55 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

xD Goedemorgen iedereen

Een fijn weekend en dat iedereen geniet met wat hij/zij ook gaan doen ;)
    Hier eindelijk wat beter geslapen dus mijn dag is al goed xD
    Ik ga vandaag mijn Farm verbouwen o.a de Siertuin en schateiland leeg halen en kijken of de items met hogere waardes
    kan plaatsen ik altijd en 1 of 2 x p/j kijk ik of de items met de meeste Tep /Ep er wel staan laatst gedaan rond Maart
    dus kijken :wuerg: een apart lijstje met Tep zou voor mij wel handig zijn maar goed eerst koffie dan proberen xD

iedereen een heel fijn weekend ;)

ergo8, leni1955, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Hexia

Hexia Teller

Jah was van die vlinders eendje...ik wou ze ook in me buik, weten hoe dat voelt:wuerg:
    Nou als je er misselijk van wordt ken je het beter niet eten hoor...
    Ik durf wel met jou in die Spookhuis , als je me hand vasthoud kan ik niet verdwalen en hoef ik ook niet bang te zijn..
    Ben je echt al zo sterk...ben ook aan het oefenen bij die kop van jut, maar is meer voor jongens denk ik..

Nee ik zeg niks van die ladder...zeg gewoon dat die van de burgemeester is ofzo..
    Gaat wel lekker snel zo he samen die appels plukken...me schort was al 3 keer vol..
    Heb wel trek in die suikerspin...pppfff heb het warm en weer rode wangen...

Vanmiddag naar de Bioscoop ..dat is een leuk plannetje, maar een film over Antiweetnietmeer..hmmm..
    Wil wel film kijken , maar moet het leerzaam zijn...wou liever Star Wars of Top Gun kijken...Als je dat ook leuk vind:)
    Neem ik BD mee om pop-corn te kopen , zo hele grote beker en een grote beker cola ..kunnen we samen delen..

Nee het lijkt mij ook beter als we niks meer vragen....Jij weet het allemaal toch al..en je heb het mij nu toch ook verteld..
    Nou ik ga het ook niet vragen of ik een jongen een zoen mag geven..Dat durf ik echt niet:wuerg:
    Wat je zegt straks zegt hij nee of dat tie dat heul niet wilt omdat tie mij niet leuk vind...
    Sta je mooi voor gek...

ergo8, leni1955, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

ja stien sommige kinderen gaan snel hé lijkt altijd erg fijn maar soms.....gelukkig hou je het goed in de gaten:) komt vast goed.
    Dutch das een heule klus maar wel weer mooi als alles er weer op staat....
    zo nu eff ontbijten/lunch/brunch alles in een....dan hondje er uit en dan maar weer eens aan de poets....morgen slaapwacht dus pas weer maandag terug moet dus nog even hard aan het werk op de farm anders niet genoeg plantjes en dat spookhuis moet toch echt wel schoon....
    AV goed gelezen....kijk de burgemeester die snapt het even kort en bondig zijn "onderdanen" verteld dat we dus best veel mogen en duidelijk daar hou ik ook van...dus dank je burgemeester voor de uitleg (als je al eens hier komt en dit leest) mag best....toch....
    zo nog even wat lekkers knutselen voor een zieke collega....dus tot laters....
    hexia vanmiddag draait er vast wel iets leuks in de bios....wie weet....

11. Vreemde-Eend

Hexia,

Ik ga lekker mee Top Gun kijken. Stoere vliegtuigen en dan hou ik je hand wel vast als het een beetje spannend wordt die film. Geeft niets want niemand ziet het in de bioscoop want daar is het toch een beetje donker anders zie je de film niet.

Fijn he dat de appels geplukt zijn. Ik heb de ladder gewoon weer terug gezet. Merkt hij niets van hoop ik maar.

En we vragen gewoon niets meer dat is wel handig. De grote mensen weten het allemaal beter denken ze maar ik denk van niet. Lekker puh.

Maar ik wil ook wel betalen voor de popcorn want ik heb gehoord dat het charmantinogwat is als je dat doet voor iemand. En samen een cola is goed anders moet ik heel de tijd naar de wc en dat is niet handig als we een film gaan kijken.

En nu ga ik nog even kijken of ik nog een spook kan wegjagen dan kom ik daarna langs.

Mevrouw Hofje? Mag ik vanmiddag samen met Hexia naar de film? Ik zal goed op haar passen.

ergo8, leni1955, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hoi Eendje,
    Dat mag wel hoor en zeker als je goed op haar past...:)
    komt mij ook wel goed uit, dan weet ik waar ze uithangt en kan ik hier even
    de nieuwe plantjes in de tuin zetten enzo...tis heerlijk nu buiten

Pop succes met de werkzaamheden...
    Dutch:inlove: succes met de uitzoekerij van de TEP - Items...Zelf zet ik dan het scherm op het regenwoud...
    En dan de Inventaris open...kun je meteen zien wat er op schateiland kan en wat niet..
    of jij dat handig vind is een tweede natuurlijkxD
    Stien ik doe mijn best hoor..;)

ergo8, leni1955, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Hexia

Hexia Teller

Eendje het mag van mijn moeder..:)

Ohw leuk Top Gun...jaaa die is met die vliegtuigen en zo ...
    Nou die pop-corn betalen hoeft niet...had zoveel appels ..dat ik ze snel op de markt nog verkocht had..
    En we hebben samen gewerkt dus ...ik koop het gewoon.
    Jij had ook al die suikerspin gekocht...die was wel heul lekker hexD
    Moet wel nog eerst even douchen enzo...zit suikerspin in me haar...

tot strakjes

ergo8, leni1955, .-Ard1970- en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Vreemde-Eend

Hexia, Ik ben al helemaal klaar.
    Heb alles opgeruimd thuis en ik ben ook maar onder de douche geweest.
    En ik heb ook mezelf nog geschoren en een beetje after shave opgedaan. Maar als je het niet lekker vindt ruiken dan doe ik het niet meer hoor.
    Mijn vader vond het zo leuk dat we samen weggingen en dat ik de ladder weer had opgeruimd dat hij helemaal niet gezegd heeft hoe laat ik thuis moest zijn.xD

En ik heb iets geplukt voor je omdat het zo leuk is om naar de film te gaan kijk maar:

ergo8, leni1955, janniekwak en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Hexia

Hexia Teller

Ben ook klaar en heb ook een parfummetje luchtje dinges...
    Hmm jij ruikt lekker ..mag je vaker doen....en ikke, vind je mij ook lekker ruiken..
    Bloemen voor mij geplukt...en wat een mooie..dat vind ik lief van jou:)

Zullen we nu gaan dan...anders komen we misschien nog te laat...
    trlalalala trrlalalala lekker samen naar de film...xD

16. Vreemde-Eend

Je ruikt lekker.
    Maar ik moet wel dicht bij je zijn om het goed te ruiken. En dat vind ik alleen maar leuk.
    Samen naar de film.

:music:Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.:music:

ergo8, leni1955, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

la...la..lalalalalalallalala....nee heb ik dat liedje weer in mijn hoofd....veel plezier kinders bij de film en......niet te veel popcorn hoor dan word je misselijk....;)

ergo8, leni1955, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, ik dacht lekker eens een leuke film kijken in de bioscoop vandaag:(.
    Draaide een gouwe ouwe Topgun.
    Ik ga niet meer, er zaten 2 van die kinderpubers daar en die waren aan het keten en nog meer.:mad:
    Durf ook niet hier te tikken wat ze allemaal deden, maar braaf waren ze niet.
    Lijkt wel of ze tegenwoordig geen opvoeding meer krijgen de jeugd.:cry:

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2016
    ergo8, leni1955, janniekwak en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Tesselschade

Tesselschade Veteraan