-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Fijne vakantie, Ard! De Veluwe is mooi - zeker als de blaadjes gaan kleuren!

Hofje, hoe is het met je moeder?

Hier vandaag een dag met allerlei afspraken, dus tot.................

miepje40, Oldwief, Vreemde-Eend en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Fijne vakantie Ard....De Veluwe is altijd mooi:inlove:
    Met mams gaat het goed...zo goed zelfs dat zij of vandaag of morgen naar huis mag...is nog even spannend:)
    Ben dan ook weer druk , maar wel fijner druk..
    Vandaag met paps naar de reumatoloog en meteen checken of alle verzette afspraken ook daadwerkelijk zijn verzet:p
    en als het mag/kan meteen mams mee naar huis nemen..
    Hoop dat mijn Hoofd koel blijft en me niet in de steek zal laten;)

Eerst maar ff een koffietje en een dikke kus bij farmlief:inlove: brengen...
    Lied van de Dag; Michael Jackson - Got To Be There

fijne dag allemaal:inlove:

3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal

Ard en Eendje ik wens jullie een fantastische week altijd spannend de eerste keer samen weg :pen een goede reis :)
    Mocht je de kans hebben / krijgen neem een paar geweldige herfst kiekjes voor me mee terug .
    Vind de herfst kleuren helemaal geweldig maar alleen als het kan ;) of als ze er al zijn :eek:

Hofje :inlove: gelukkig gaat het de goede kant op met Mams zal fijn zijn als ze weer thuis komt succes ook met Paps in het ZH

Popje sterkte met de hond erg vervelend dat het zolang na de operatie nog niet goed is veel beterschap:)

Met mij gaat het ook wat beter koorts zakt al iets HA komt zo nog even checken of hoe de longen klinken :music:
    Als het zo vooruit blijft gaan ben ik over een paar dagen " beter " maar de eerste glimlach vandaag was al vroeg dus
    het vooruitzicht vandaag is goed xDxD

Hier koffie dus een fijne dag iedereen (gauw opmaken anders blijft de HA hangen )xDxD

miepje40, Oldwief, Vreemde-Eend en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Kan nog net goedemorgen, hier druk met van alles en niks, afspraken maken met deze en gene en wat aanrommelen.

Ard en eendje, fijne vakantie.

Hofje, dat is goed nieuws, hebben ze ook nog iets gevonden bij mams?

Dutch, ook bij jou goed nieuws, fijn dat het weer een beetje opknapt.

En nu nog even door rommelen en zorgen dat ik om 14.00 klaar zit voor het event, kom maar op, ik heb er weer zin in.:D

miepje40, Oldwief, Vreemde-Eend en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Ja Leni...uiteindelijk hebben ze het gevonden...Ze had een fikse Darm-ontsteking:eek:
    Bloedwaarden gaven steeds een ontsteking aan , maar ze konden hem niet goed lokaliseren..
    Longen waren ook onrustig en maag en blaas ook...Wel meteen aan een antibiotaca gelegd..Toen een spoed kijkdinges in de darmen gedaan...Om te kijken of het binnen of buiten de Darmen was...Als,t buiten zat moest ze acuut geopereerd worden..Ze waren ook bang voor een darm perforatie...Maar die kijk dinges is helemaal mislukt...De darm moet dan leeg zijn en "iemand" had dat niet gedaan...t was ook nog zonder roesje gedaan:oops:...en ze bleven maar zeggen we weten het niet , we zijn nog aan het zoeken..
    Vervolgens kwamen wij/ik er achter dat mams al dagen niet haar Schildklier tabletten had gekregen..:wuerg:
    Die gooien ook de bloedwaarden dan door de war ...Heb ook nog gemeld dat het misschien wel nodig zou zijn dat mams is wat zakken bloed zou krijgen...Met een Heup - Operatie verlies je heel veel bloed en je HB zakt dan enorm...
    Inmiddels had Mams ook al 4 dagen niks te eten gehad...Misschien was.t dan ook wel handig als ze haar vloeibaar voedsel gingen geven..
    Desnoods via een sonde..8) Euhm geen wonder dat ze meer verzwakte dan opknapte:oops:Nou en toen knapte ze langzaam op...
    Hoe ze nu precies aan die ontsteking komt blijft nog in het midden...Waarschijnlijk als reactie van de Morfine...De darmen waren bij haar helemaal stil te komen liggen en dan gaat alles op een laag pitje...en krijgen bacterien enz de kans...Zo ongeveer...
    Ze kon nu nog niet mee naar huis..de bloeduitslagen waren er nog niet...en ze gaan nog een keer binnen kijken of de ontsteking nu weg is en hoe het er daar uitziet...En de Heup -chirurg moet nog bij haar langskomen ...ze moest eigenlijk dan woensdag daar terug komen..
    Maar Hofje gaat niet met een zwakke mams die net thuis is nog een keer naar een poli - afspraak:music:
    Ben bang als ik nu daar zeg..op de afdeling of telefoon met de dochter van Meneer en Mevrouw Hof dat de rillingen over hunnie ruggen lopen...of erger misschien nog wel:wuerg:
    Ik weet het zelf wel hoor..Ik kan echt erg zijn..maar ze moeten niet met mensen waarvan ik hou , lopen klooien...en niet de waarheid zeggen..en niet duidelijk zijn of geven..
    Kan der echt , maar dan ook echt niet tegen>:(:oops:

Dutch:inlove: fijn dat het beter gaat...
    Pop sterkte nog even met hondje..

miepje40, Oldwief, Vreemde-Eend en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

Hof, wel fijn dat ze iets gevonden hebben en dat jij je mond open doet is toch heel erg logisch, zou ik ook doen en heb ik ook weleens gedaan, dan maar schrikken als ze je aan de telefoon krijgen, terecht.
    Of je nou wel of niet van iemand houdt, met mensen moet je niet rotzooien vind ik.

Toen mijn vader in het verzorgingshuis zat na een heupoperatie "vergaten" ze hem uit bed te halen 's morgens waardoor hij geen ontbijt kreeg want dat moest in de huiskamer, mijn pa zei nooit wat dus bleef maar wachten, ik zei dus wel wat, sterker nog heb zelfs de directeur een brief gestuurd, gelukkig zat ik dicht bij het vuur (werkgever) dus kon makkelijk achterhalen waar de brief heen moest.

En nu op naar het event, we kregen maar 5 zaadjes:(, dat schiet niet echt op dus.

7. HofvanDromen

Heb je gelijk in Leni, maar dat nu anno 2016 nu nog steeds zulke dingen gebeuren...o_O
    Verder nog steeds alle lof voor de "meiden" verpleegsters die er werken ..ben ook een paar keer buiten bezoek uur ff langs geweest..
    Maar mocht altijd ..tuurlijk ga maar ff een kus bij je mams brengen:inlove: en ze gaan ook zo lief met mams om..petje af ..:)

Met 5 zaadjes schiet het niet op ...had maar 12 batterijen:eek:....vooral blijven spoken dus zekerxD
    Heb maar meteen die griezelige vuurvlieg gekocht...zo stom..straks krijg je er toch 3 bij nog:wuerg:
    Zal wel ergens goed voor zijn zeker:p
    Getsie ken die griezelige ..weet naam niet meer..boom niet kopen...heb niet genoeg van die andere weet ook naam niet meer boom vruchten...zucht...:music:

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2016
  8. leni1955

Juist anno 2016 denk ik Hof, de zorg wordt steeds slechter en meer commercieel, enkele uitgezonderd denk ik.

Heb ook de griezelige vuurvlieg gekocht en de boom ook, van elk 4, schiet het tenminste een beetje op.xD
    De ene boom heet tentakelwilg en de andere donkere koninginneappelboom, pfff, wat een woord.:wuerg:

9. ergo8

ergo8 Forum-expert

waar vind ik de zaadjes?ik zie ze nog niet op vollemaan geval of ben ik te gehaast en zit het op de gewone landjes?sorry al gevonden. drekt maar even vollle laag mest en zo gegeven.
    trouwens goede dag allemaal, zo als je merkt zit ik in de te snelle modus zelf en doe dus 3 dingen te gelijk balen maar het is even niet anders.ik wil te veel in te weinig tijd.

miepje40, Oldwief, Vreemde-Eend en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Ergo, rustig aan hoor, teveel tegelijk komt niet goed.

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede\middag Ard veel plezier op de Veluwe tis daar erg mooi vooral nu...
    fijn hofdame dat het beter gaat met mama en goed van je dat je wel je mond open doet want soms......zou je ze toch.
    hier tja net terug van DA alle nietjes lagen er uit dus.......weer opnieuw met die akelige niet machine de boel dicht geschoten vind het niks arm beest maar komt vast goed over.......heul veel nachtjes slapen.....
    ik ben moe....en heb er eigenlijk ook genoeg van zo veel stress gelukkig is mijn maatje nu aan het koken......jippie....
    hihi hofdame ik kocht ook die stalletje.....kijk ik net in mijn inventaris heb ik er toch twee hoe ik daar toch aan kom???

12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, gelukkig hebben ze gevonden wat er mis was bij je moeder, en geloof me, ik zou ook zulke dingen zeggen en me ermee bemoeien. Ik 2016 is het erger, er is minder personeel en weinig tijd.....

Popje, wat vervelend voor je hondje !

Dutch, gelukkig gaat het met jou ook de goede kant op :)

Hier de eerst 5 ingeplant...wel heul weinig die 5 stuks.....-.-

Ik ga de kleine spruitjes maar eens schoonmaken..

13. leni1955

He gatver popje, wat vervelend, geneest ze slecht of hoe komt het? De voet wordt natuurlijk ook steeds belast en dat is ook niet bevorderlijk voor de genezing.

14. Hexia

Hexia Teller

Hoi Pipeloi....

Heb kruisje gezet.... hoop dat eendje leuke vakantie heb...:)

15. popje4

ja ze geneest slecht dat was de vorige keer ook al zo en wat je zegt het is een bewegend deel en ze is ook nog eens een onbenullig beestje, druk en mag graag achter van alles aan jagen maar komt goed hoop ik. donderdag weer kijken wie weet....ziy het meeste dan dicht zou fin zijn voor haar.
    nu ga ik toch echt laatste rondje lopen dan de andere nog voeren en dan heerlijk naar mijn bedje....

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Nieuwe algemene voorwaarden waar ik geen jota van snap:eek:

Heb me maar even aangesloten bij jouw vraag, Hofje.
    Maar hopen dat er een begrijpelijk antwoord komt voor ons, oudere jongeren:wuerg:

miepje40, snietje1, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Stien:inlove: dank je....Ik zag er geen ene vraag overo_O Begon al te denken dat ik nu echt simpel was geworden:wuerg:
    Niet dat jij simpel bent Stien:wuerg: Zo bedoel ik het ook weer niet..allememachiesxD
    Tis echt niet een grapje ofzo...Ik weet echt niet wat ze er mee bedoelen...En ze kunnen wel van alles eisen...waar ik al niet van hou...
    Maar dan wil ik wel weten ..hoe het nu in elkaar zit...8)Alleen maar opschrijven en zeggen dit en dat mag niet...nou ..nou:wuerg::oops:
    Hoop wel dat er wel een antwoord komt...Enne nou..sjonge ...
    Hofje speelt een leuk spel ...iets van een boerderij..en helpt graag zover het mogelijk is en kan
    Ik ben/wij zijn toch geen crimineel ofzo:eek::cry:

Ergo ...Hofje wilt ook altijd 3 dingen tegelijk en heb voor alles en iedereen te weinig tijd...vind zij...lieverd denk aan jezelf hoor...wat vandaag niet kan , komt morgen wel...Zei hofje heel wijs:music:dikke knuffel...
    Pop jammer van Hondje..hoop dat het nu dicht blijft...Dat arme beestje:(
    Neemt eerst nog maar ff een koffietje en brengt een dikke kus bij Farmlief:inlove:

Lied van de Dag ; Laura Pausini - La Solitudine
    :inlove::inlove:

miepje40, snietje1, Oldwief en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag iedereen ,

Beetje laat maar ach na klein dipje vannacht moet kunnen. :(
    Dus vandaag even een pas op de plaats en rustig blijven doe ik anders ook maar HA zal gelijk hebben want het voelt ook zo
    Maar al reageer ik niet altijd ik de Farm altijd voor me op het scherm dus volgen doe ik het wel :p
    Nog 240 griezelige vuurvliegjes en dan kan de quest ook weer in de kast xDxD
    Halloween event alleen nog maar bezig gewas te verzamelen nog +/- 18000 dus dat moet lukken
    De batterijen inmiddels meer dan 80 dus dat zou ook moeten lukken ;)

Iedereen een goede dag vanaf hier :D

19. HofvanDromen

Dutch:inlove:

miepje40, snietje1, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

goede middag alweer.....

wat een toestand met die AV ook ik snap nie.....tja zal wel eens om uitleg vragen hier in huis vast wel iemand die zegt.....o....das niet zo moeilijk het werkt zo en zo....
    nu even rust alle kids aan het werk manlief ook dus nog drie kwartier rust....en stilte....en dan maar weer eens hondje in de auto richten DA.
    event.....kan me er niet op concentreren veel te doen hier zo....dus modder maar wat aan en zie wel waar ik terecht kom ......fijn dag allemaal tis een beetje somber buiten.
    dutch rustig dagje er van maken vandaag.....is altijd goed....;)