-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik voel me net het konijn in alice in wonderland.... geen tijd, geen tijd

stien56, Vreemde-Eend, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik ook Hofje, heb nog lang niet genoeg supervoer voor het event.:(

Goh Sniet, ik ook al niet en ik "werk" niet eens.-.-

stien56, Vreemde-Eend, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Leni, je "werkt" wel......

Genoeg voer, nope, hier ook niet....

Wat wel ?

4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:cry::cry::cry: en hier :cry::cry: ook niet :cry::cry:
    mijn molen raakt helemaal overstuur :cry::cry:en ik ook :cry:nietxDxD

5. snietje1

Zie ik net dat er een nieuwe "rand" is geweest.... niets van meegekregen...tja het is wat.... wat was het eigenlijk ?

6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal

Snietje nieuwe rand gister getest afgekeurd dus oude frame en achtergrond weer terug

hierna hele slechte nacht slaap maar opgegeven proberen we vanavond wel opnieuw :D:D
    niet veel te doen dus even verder kijken :music:

7. leni1955

Jammer Dutch.:(

Gelukkig gaat het bij mij al een paar nachten beter, voelt wel goed.:)

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Leni gelukkig maar hoop dat het vooruit blijft gaan ;)

hier vrouw uitgezwaaid die is weer naar ZH met zus
    dan spring xD ik maar eerst op fiets neem koffie en kijk daarna of er een FAQ is:pxD

stien56, Vreemde-Eend, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Hallo allemaal,

Hofje vroeg vandaag de letter H en ik vind het leuk om eraan te voldoen dus hier gaan we dan.

Het nieuwe event om maar mee te beginnen is weer een aanslag op het supervoer en dat heb ik al zo weinig maar dat is een bekend probleem hier en op andere boerderijen.

Hoewel ik meestal wat eerder begin met het schrijven is de reden dat ik laat ben dat ik vanmorgen maar niet zo gemakkelijk op gang kan komen wat ook wel komt dat ik eigenlijk de boerderij wil verbouwen maar dat komt nu later op de dag wel.

Halverwege de ochtend bleef ik maar koude voeten houden dus ik ga straks (lees vanmiddag na de lunch) op pantoffeljacht want wie koude voeten heeft, heeft een koud lijf.
    Hiermee kan men de conclusie trekken dat het weer een stuk kouder is dan vorige week maar gelukkig hebben we wel de zon die schijnt waardoor alles mooi er een stuk vrolijker uitziet.
    Herfstkleuren ontstaan er volop ook bij ons in het park waar allemaal verschillende bomen staan, die qua kleur en bladverlies allemaal in een andere fase zitten.

Handig als ik ben had ik bedacht vandaag verse kroten of zoals sommige mensen zeggen rode bieten te eten maar ze bleken bevangen te zijn van een heerlijke schimmel die ze in mijn schuur hadden opgelopen zodat ik een andere maaltijd op tafel moet zetten.

Halve nachtrusten of hele nachten slecht slapen door klachten wat veel mensen hebben, komt volgens mij vooral omdat de natuur omslaat en mensen die hier gevoelig voor zijn, ik hoor ook bij die groep, de verandering merken in hun lichaam dus het is denk ik even doorbijten en dan slapen we hopelijk weer beter.

Hoe is de stand van zaken met moeders (Hofje) en het hondje (Popje) want dat is toch wel weer leuk om te weten.

Handmatig de boerderij ombouwen is minder prettig als met knechten maar het is vandaag niet anders of ik moet wachten op morgen met de coupon van Bommel, een moeilijke beslissing.

Hulde aan Coco :inlove:omdat ze het volhoudt om met mij getrouwd te zijn op de boerderij dus ik vertrek snel om haar een kus te gaan brengen.

Hasta la pasta (ooit de afscheidsgroet van Villa Achterwerk van de VPRO dus geschikt om mee te eindigen want het begint met de H)

Hoera ik hoef geen lied te bedenken want ik kwam niet verder dan Hendrik Havenkamp van Normaal..xD

stien56, Hexia, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Vanmorgen telefoon...Paps...Hofje kom je koffie drinken, de schat , hij zegt het niet, maar hij is zo zenuwachtig en onthand alleen of zoiets als mijn mams niet in de buurt is:inlove: Tuurlijk Paps ik kom wel ffies bakkie doen..doen we meteen wat stoffen..
    Is Hofje daar een klein half uurtje, gaat de telefoon...ZH:wuerg: Dag meneer hof, u mag mevrouw hof op komen haleno_OxD
    Hofje en Paps snel snel snel spullen opgezocht..want mams moet dan op een kussen in een vuilniszak (om de draai in de auto te kunnen maken) zitten en hup in de auto...Ze zat al helemaal klaar:) Met haar in de rolstoel ZH door gecrosst ...hele Apotheek pijnstillers van pijnstillers opgehaald..en bij thuis komst , meteen even langs de slager een lekkere biefstuk voor haar gehaald...:inlove:
    Gezellig even koffie gedronken en sigaretjes gerookt...(mams heel blij)..:p Het eten op gezet en de rest doen ze samen..:inlove:
    Gelukkig dat hoofdstuk zit er op...De rest van de verzorging is gewoon ondersteuning waar ze nodig hebben en dat komt ook vast goed..
    Oh wat ben ik blijxD
    Niet slapen Dutch:inlove: das niet goed..maar ligt denk ook aan verwisseling van seizoen...hier lukt het slapen ook niet zo goed als ik zou willen
    Ard wat heb je weer een mooi stuk zo geschreven ..lief van je:inlove:
    Liedjes voor erbij...had er 3 en kan niet kiezen...vind ze alledrie mooi:oops:
    Heart - How Can I Refuse
    Herman van Veen - Hilversum III
    Huey Lewis & The News - Hope You Love Me Like You Say You Do

Nu eens kijken naar die fokrommelgedoe event...was ik net bezig de boerderij roze te maken...xD

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi Ard de letter H die kunnen we niet missen hé.....

fijn hofdame dat mama weer thuis is en dat ze samen zelf de dingen verder gaan doen, beter thuis gaat genezing vaak sneller....
    hier net terug van de DA wond ziet er erg goed uit moet ik zeggen (valt me 200% mee) de hechtingen zitten er nog mooi in en de buitenste laag (drie lagen gehecht dus...) zitten nog wat gaatjes maar dat komt vast ook weer goed, ze heeft wel pijn (ondanks de pijnstillers) dus we lopen elke keer maar een heul klein stukje plasjes ronde zeg maar.....helaas bromt ze wel veel tegen de andere hond en ons door dat ze pijn heeft....tja je kunt niet alles hebben hé.....toch... wel al drie nachten ook slecht geslapen als hondje lief zich omdraait doe ik gelijk lampje aan om te zien of ze wel van haar pootje afblijft...tot nu toe doet ze het heel goed.....zaterdag weer nieuw verband er om dan hoop ik dat alles dicht zit.
    de farm.....ach loop een beetje achter nu maar heb ook niet veel tijd.....ben ook nog op het net aan het zoeken naar stempels van penny black (das geen reclame;) toch?) vind ze wel maar niet die ik zoek of ik moet ze uit Amerika laten komen das een heul eind.

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

De Roze Boerderij

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Whouw Je hebt echt veel roze hofje :inlove: Ik zet altijd de stallen erop waar ik weinig dieren van heb :oops: Wel standaard mijn werkstallen (zeker de roze) Ik ben de trotse eigenaresse van 2 roze werkstallen :inlove:

We hebben weer veel SV nodig voor dit event:eek: Wel nieuwe stallen te winnen, ik twijfel.....

Gelukkig is je moeder weer thuis Hofje, nu snel aan sterken :)

Ah je hondje veel pijn Pop ? Dat is zielig ! Beterschap !

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Maar collectie nog niet compleet:oops: En werkstallen heb ik alleen nog maar de Ezel..
    Heb het niet altijd zo hoor...liefst wel natuurlijk en nu extra mooi gemaakt:inlove:
    De kikkers moeten er zo weer op:(...Weet ook nog niet of ik mee ga doen met die fokevent...tis zoveel SV ...alweer:cry:
    Las dat de kattenfok er volgende maand aankomt...Ga dan liever proberen een roze-kat te krijgen..:inlove:

Ja popje das wel zielig voor je hondje....hoop dat jullie vannacht een goede nacht kunnen maken...
    Vind wel erg vroeg dat het ZH iemand na zo,n grote operatie naar huis stuurt...maar goed nu is de kans dat ze longontsteking of een zh bacterie oploopt veel kleiner...En het mocht alleen als de hulp thuis (Hofje en Paps ) zeker was...
    Gewoon thuis is wel veel fijner natuurlijk:)

15. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw hofdame.....das heul mooi die roze boerderij prachtig.....
    zo nu nog eff verder met mijn zoek tocht de mannen mogen nu opletten.....als dat maar goed gaat hiihi

16. leni1955

Hof, wat fijn dat mams weer thuis is en de rest komt vast ook goed.:inlove:
    Wat een roze, ik heb er mijn (roze) bril maar bij opgezet om het goed te kunnen zien.xD

Inmiddels een boerderij vol kikkers, geen supervoer genoeg maar dat komt vast goed, met een keer kopen moet ik er kunnen komen, heb er al 360.:)

Ard, leuk hoor de zinnen beginnen met de zelfde letter en dat je het kan, dat zal je schrijverstalent wel zijn.

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

xDxD ik ook ..heb een roze-leesbril:music:xD
    Heb vorige keer al bij hoge uitzondering die SV pakket gekocht....wil ,t eigenlijk niet weer:wuerg:
    Ohw inderdaad pop..als dat maar goed gaat....zal vast wel...soms kunnen zelfs mannen meer dan ze denken:p
    Kun je die stempels niet bij een Hobby speciaal zaak kopen dan...heb ff zitten snuffelen op die web..zijn wel leuke plaatjes..:inlove:

18. snietje1

Ik moet toch eens al mijn roze stallen erop zetten en kijken hoe het eruit ziet :inlove: Maar eerst dat event eens aankijken....:oops:

Ard, heul gezellie, ik zou het niet kunnen (te ongeduldig) Zou het ook kunnen met een L :music: (van mijn farmvrouw)

19. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Dol dwaze medefarmers,

Op deze laatste werkdag, hoewel er mensen zijn die in het weekend ook werken, begin ik mijn verhaaltje voor deze rubriek niet met een vaste letter maar door de letters onder elkaar te lezen krijg je iets leuks maar ik heb de letter L niet vergeten maar deze komt op een ander moment.

Leuk was het bericht niet wat we gisterenavond kregen want mijn schoonvader is opgenomen in het ziekenhuis omdat hij waarschijnlijk een TIA heeft gehad maar als de onderzoeken goed zijn dan mag hij gelukkig vandaag weer naar huis.

Later op de avond belde mijn moeder want zij moet binnenkort een nieuwe hartklep krijgen en ze heeft volgende week nog wat onderzoeken en als de onderzoeken meevallen dan kunnen ze de hartklep vervangen zonder dat er een "open hart" operatie zoals men eerst dacht moet plaatsvinden en we duimen dat het inderdaad op een andere manier kan.

Een en ander had wel tot gevolg dat de nachtrust niet optimaal was maar degene met een zieke hond en een moeder die gelukkig weer thuisgekomen is, kunnen over de zorgen en de moeilijke nachtrust meepraten.

Redelijker wijs gesproken neem ik ook mee degene die last hebben van lichamelijke klachten en een slechte nachtrust omdat ik zelf ook maar al te goed weet hoe deze zaken je dwars kunnen zitten.

Ooit in een ver verleden (lees 1 jaar terug) woonde ik nog vlakbij de weekmarkt maar door de verhuizing, morgen exact 1 jaar terug, kom ik nooit meer op de markt en mis ik vooral een lekker gebakken visje wat ik graag haalde daar dus misschien ga ik straks wel even een visje halen al weet ik niet of ik er tijd voor heb.

Per slot van rekening is het vrijdag en ik vind dat ik als huisman voor de zaterdag eigenlijk klaar moet zijn met de huishoudelijke taken zodat ik op zaterdag alleen de stofzuiger hoef te hanteren iets wat met het verliezen van het haar van onze hond een dagelijks ritueel is maar hierdoor weet ik niet of ik de tijd heb om naar de markt te gaan.

De tweede reden om niet te hoeven of te kunnen gaan is het feit dat we maar 1 auto hebben en mijn vrouw deze altijd nodig heeft voor haar werk.

In ieder geval ben ik druk bezig om kikkers te plaatsen op mijn land want ik heb te weinig SV om het event te kunnen afronden of om in ieder geval de basis bijzondere stallen te halen en op die manier vul ik mijn BD saldo aan.

Elke dag draai ik twee SV dus het is fijn om te weten dat het niet het plan was van Farmerama om dit grote event kort op het vorige te doen al moet ik wel zeggen dat het niet uitmaakt voor het resultaat want SV te weinig is SV te weinig.

Rondrijdend op mijn boerderij en lezend op het forum merk ik dat het katten gehalte erg laag is terwijl ik toch uit een wolkenrij af en toe een kat krijgt dus de kattenstallen maar uit de stal gehaald.

Eerlijk gezegd schrok ik een beetje van de roze gloed van de boerderij van Hofje. Misschien ligt het aan mij en ben ik niet romantisch genoeg maar pfff ik weet even niets te zeggen

Natuurlijk keek mijn vreemde-eend zoon ook mee en die vond het wel weer leuk en wees mij terecht dat ik open moet staan voor andere culturen en ideeën.

(Zo en nu snel langs Coco en dan weer aan de slag)

stien56, jolars, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Ard sterkte met je schoonvader en veel succes met je moeder hoop op een succes volle operatie voor alle betrokkenen
    nog even dit de Roze stallen mooi of niet dat is voor iedereen verschillend ik spaar ze voornamelijk voor de lage kosten hoge opbrengst
    heb er nu meer dan honderd als ik de allemaal zou plaatsen heb ik 3 x de opbrengst van gewone stallen kost 1x voer levert 3 dieren en extra mest op ik wil ze allemaal wel een keer neerzetten maar weet niet hoe ik de foto,s moet opslaan omdat ik meer dan 2 velden nodig heb verder spaar ik ook de Neon want die leveren nog 1 dier meer op
    ja die katten daar stond ik ook van te kijken heb er nu alle stallen op maar heb er nog steeds geen 800 dus ik ben wel blij dat deze pas eind volgende maand komen want om te fokken heb je er toch gauw 2000 nodig om een groot deel van de fok quest klaar te krijgen.

nu eerst Farmlief :inlove: een kus brengen en dan meteen maar aan de koffie fietsen lukt niet helaas ;)

stien56, ergo8, Vreemde-Eend en 4 anderen vinden dit leuk.