-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ard snap ik zeker en hoop dat het voorlopig zo door gaat :pxD

ik ga ervan tussen tot morgen :music::sleepy:

miepje40, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ergo ...Hofje en Hexia komen inderdaad uit de buurt van Rotterdam ...Bij Gouda Linksaf hexD
    Verder ist niet zo goedemorgen, deze morgen...kreeg gisteravond al een pijnlijk gevoel in nek en schouders..
    Halve nacht er niet van kunnen slapen:wuerg: Vanmorgen leek het inmiddels uit bed..weg te zakken...totdat Hofje zo nodig even
    Mevr de Zwart moest optillen..T , schoot er zo in ene in:eek: Wat weet ik ook niet precies...o_O
    maar Mevr de Zwart viel wel op de grond:cry:
    Kan me nek niet meer bewegen, me schouders zitten vast en kan bijna geen koffie kommetje optillen:wuerg:
    Nu maar ff pot pillen leeg gegeten , en proberen of ik nog ietwat en weet niet hoe kan slapen...
    Durf geen eens onder de douche te gaan...waarschijnlijk krijg Hofje dan niet eens haar kleren meer aanxD
    Achter de computer wordt ook niks...gelukkig had Hofje al wel beide boerderijen gedaan8)
    Dus Ik wens jullie alvast allemaal een goed weekend enzo enzo...

Lied van de Dag ; Rose Royce - Wishing On A Star
    :inlove::inlove:

snietje1, miepje40, Farmer121965 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

Hofje :inlove: rustig aan als je het niet vertrouwd zeg ik altijd een beller is sneller zeker vlak voor het weekend :music:
    we kunnen gaan gissen wat het is maar misschien beter een arts vragen ;) die roept misschien ook maar wat
    maar krijgt er dik voor betaald xDxD grapje die zal een diagnose kunnen stellen :music:en hopelijk het kunnen verhelpen ;)

vanuit hier een dikke kus :inlove:

vandaag ga ik weer proberen of het fietsen lukt krijg ik het niet af o_O geeft het niet omdat ik op dezelfde plaats blijf xDxD
    tot laters ;)

snietje1, miepje40, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. ergo8

ergo8 Forum-expert

goedemorgen,ben ik mijn stallen aan het verzorgen zag ik dat ik nog een nieuwe had geplaatst en dat bleek me toch een hert te zijn jippy!!!! die had ik nog niet heb er nog 2 in de opslag dus ga weer een gokje wagen maar nu ben ik al heel tevreden.:)

snietje1, miepje40, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen allemaal,

Hofje doe je voorzichtig en bel anders gewoon je arts voor het weekend. Anders zit je met een vervanger en daar word je ook niet vrolijk van.

Dutch succes met fietsen en nu maar hopen dat het je lukt.

Ergo gefeliciteerd. Ik mis van alle stallen het hert en het nijlpaard. Dus ik hoop ook nog een keer die te krijgen. Verder ook de stallen van dit event want het SV was op. In ieder geval ver genoeg op om niet het hele event te kunnen halen. Wel de mysterieuze stallen vrijgespeeld en een tijger was mijn deel.

Vandaag begon regenachtig maar gelukkig klaarde het snel weer op dus ik heb (met stok) toch 4 km kunnen wandelen met de hond dus ik ben dik tevreden.
    Verder kan ik me weer storten op het huishouden en moet er nog wat in de tuin gebeuren dus verveling slaat niet toe.

Fijne dag allemaal
    En nu de boerderij weer nalopen
    En Coco de schat :inlove: weer een kus brengen...

snietje1, miepje40, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ard heb 2/3 gehaald dus zeer tevreden dat ik zover kwam ;)

hier rustig weekend geen events :cry:dus lekker uitrusten xDxD

Oldwief, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje, sterkte ermee, hoe is het nu?

Dutch 2/3 is goed genoeg toch, morgen weer een dag.

ergo8, popje4, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hoe is het nu....zolang Hofje onder de pijnstilling zit:music:...redelijk...probeer met wat oefeningengedoe de boel toch wat los te houden/maken....Kan alweer een beetje naar links en rechts kijken...
    Heb gelukkig nog wel een heule poos kunnen slapen...HA niet gebeld:oops: ...weet het antwoord dan toch al...:wuerg:
    Overbelasting van de spieren..Hofje heb soms gekke spieren:eek:...pijnstilling nemen..rust houden,maar toch blijven bewegen...wordt het erger of gaat het binnen een week niet beter..dan even langskomen-.-
    Feestcommissie zorgt nu voor het eten...lees...hij bakt patatjes en maakt een komkommersaladexD
    Nu ja wel lief toch:inlove: En straks helpt hij ook even met douchen enzo enzo enzo;)

Dutch:inlove: geweldig toch dat je al kon fietsen..
    Ard ...fijn dat je gewandeld heb en 4 km..dat vind ik veel...
    Ergo gefeliciteerd met je Bambi...

Nu ff snel rondje over de boerderij...:)

ergo8, suuske1960, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Dutch 2/3 is toch mooi. Als het niet meer gaat dan gaat het niet meer.

Hofje het loshouden is niet altijd makkelijk zeker niet met pijn aar goed dat je het doet.

Wat het wandelen betreft ik ben een soort verslaafd aan geocachen. Zoek het maar op bij het grote informatiebronnetje wat we hebben het internet.

Dus de 4 kilometer was een soort training. Ik probeer in 4 weken tijd 75 km onder de benen door te laten gaan. En zit nu halverwege de periode over de 40 km dus het doel moet gaan lukken. (Maar er komen nog regendagen aan ben ik bang.)

Zo fokken zit er niet in heb nog ongeveer 45 SV dus de molen moet maar weer een hoop draaien voor de volgende keer.

Fijne avond allemaal.

Oldwief, HofvanDromen, ergo8 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, we zijn weer thuis. Blijkt dat onze buum (die de beestjes verzorgde) met Balos naar de dierenarts is gemoeten, hij kan niet meer zo goed lopen, er is niets gebroken, dus heeft ie iets gekneusd en is ie oud aan het worden... Alles staat beneden in de kooi (normaal op de derde etage) voor hem zodat ie overal bij kan, een hele brief op tafel wat er allemaal gebeurd is, maar hij wilde mij dat niet vertellen op onze vakantie omdat de dierenarts hem helemaal nagekeken heeft. Hoe lief van onze buum om met mijn beestje naar de dierenarts te gaan om hem na te laten kijken :inlove: Ze zijn echt geweldig goed verzorgd, en dat terwijl hij het alleen doet omdat ik ervan hou. Ik moet alleen om de rekening zeuren, die heeft ie er niet bij gedaan, zal je weer zien dat ie het "niet meer weet" :eek:

Onze Buum heeft ook nog gestofzuigd en gedweild, gekker moet het niet worden :inlove:

Edit: goedemorgen, wat ik niet van thuis gemist heb is het levensgrote freesmachine die om half 7 begint te frezen.-.-

Laatste bewerkt: 24 September 2016
    Oldwief, HofvanDromen, ergo8 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lieve buurman, Snietje!
    De freesmachine is wat minder!

Wij zijn bijna startklaar - tot over een dag of 14.

popje4, Oldwief, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Hoi Stien, fijne vakantie !!!

stien56, popje4, Oldwief en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen allemaal.

Fijn een freesmachine in je straat. Nee daar word je op zaterdagmorgen niet vrolijk van. (andere morgens ook niet lijkt me)
    Maar goed je kan er weinig aan doen.

Stien een fijne vakantie!! Ik zal het wel gemist hebben maar waarheen gaat de reis?

Zo ik vond het tijdens de ochtendwandeling koud vanmorgen. Niet dat het geeft of dat ik bevroren ledematen had maar echt heel warm kan je deze ochtend niet noemen. Maar de zon komt steeds meer door dus wat dat betreft beloofd het wel een mooie dag te worden.

Vanmiddag lekker de natuur in. Een mooie wandeling maken en genieten van de omgeving met de hond.

Koffie heb ik al op maar ik ga zo op zoek naar nog een bakkie
    En uiteraard de boerderij weer bijhouden
    En het hoogtepunt op de farm? Coco een kus brengen :inlove:

stien56, popje4, Oldwief en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

Stien goede reis en een mooie vakantie gewenst ;)

Snietje een frees machine geen prettige gedachte zo vroeg :oops: succes met Balos hoop dat het kan herstellen

Ard koud is snacht,s zeker zit hier ook nog met een vest aan binnen al word het nu snel beter met de zon erbij :inlove:

fietsen gaat nog niet beter maar het begin is er dus daar bouwen we gewoon op door tot het oude niveau weer bereikt is :p

zo nu aan de koffie en even wat rondsnuipen xD

15. ergo8

ergo8 Forum-expert

snietje fijne vakantie

16. snietje1

Ergo, Ik denk dat je Stien bedoeld;)

stien56, miepje40, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Stien, fijne vakantie.

Sniet, wie goed doet, goed ontmoet;)

Ard, veel plezier met wandelen en Dutch, komt goed met fietsen.

Hier heeft de nieuwe buum de ramen boven gezeemd:inlove:, de oude deed dat altijd en toevallig hadden we het er van de week over en zei hij dat hij het wel wilde doen, zo lief.
    Nu even een bakkie doen bij de oude buum, tot later.

stien56, miepje40, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. ergo8

ergo8 Forum-expert

ja idd.eens even naar de azc geweest die een open dag hadden.lesje tigrnya gehad dit spreken ze in iritrea nou dat viel niet mee. zeggen ze dat nederla:)nds moeilijk is dit was erger.maar wel leuk.

stien56, miepje40, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, ik heb een lekker daggie gehad heerlijk in de zon..
    En als traktatie voor mezelf 6 shaslicks gemaakt, met veel groente eraan en lekker opgegeten op de bbq.
    En nu een HJ-tje of 2xD.

20. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

BabyboomDagen
    van mij mogen de babyboomdagen worden afgeschaft, sinds vrijdag 1600 Sv + 1200 gewone paarden erdoor heen gejaagd maar nog steeds geen picassopaard, de overslagen egbeuren alleen van gewone naar shetlanders of indianenpaarden daarna worden ze bij mij althans gewoon level voor level verhoogt boven de indianen paarden krijg ik 0.00 overslagen
    dus begin er een klein beetje klaar mee te geraken om telkens Supervoer te kopen en 1 op 1 te gaan fokken