-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen Ard, leuk dat je er weer bent en schamen is nergens voor nodig, we hebben op zijn tijd allemaal wel eens even tijd voor onszelf nodig.
    Hier leutert het gewoon door en boeren doen we ook op ons eigen manier, prima toch.:)

Sniet, nu alweer naar huis, tjonge het moest niet mogen. Goede reis.:inlove: Ik zie je snel weer.

6e boormachine binnen, ik denk dat ze iets aangepast hebben want doe niets bijzonders, 1e upgrade kan gemaakt, handig voor de schildpadden, die dingen zijn zo traaaaaag en dat skateboard wil er 3 tegelijk.:(

Nu eerst koffie en dan aan het werk.

snietje1, miepje40, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

Ard fijn je weer te zien/lezen....en een time out heeft iedereen wel eens nodig toch (niet iets om je voor te schamen lijkt mij) maar we miste je wel;)
    boordinges ....wauw leni vijf....das top, ik ging ook maar eens kijken en ja viel bijna om....hier ook de eerste binnen dus er is hoop....
    Mooie banner dutch en hofdame.
    hier straks dienst, laat dus pas tegen 22.00 weer thuis. maar t is prachtig weer dus straks lekker naar buiten....

snietje1, miepje40, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ard ....Welkom terug:inlove: en je schamen , neeee niet doen ..net wat Leni al zei ...Tijd voor jezelf is soms nodig...en verder gaat het hier met iedereen en met het draadje..als ik dat zo mag zeggen:oops: Met hoogte en diepte punten gewoon door...Euhm dat heet het Leven geloof ik:wuerg: En das voor iedereen weer anders...Allememachies , ben beetje stichtelijk weer aan het schrijvenxD

Mooi dat het verhaal Argwaan aan het groeien is en een boek gaat worden...ben eigenlijk best wel stik nieuwsgierig ..hoe het uiteindelijk wordtxD Denk ook dat Hofje het dan gaat kopen...Ik wilt gewoon allemaal lezen8)

Sniet ..goede reis :) Jah de tijd lijkt de laatste tijd wel te vliegen...hups hups hups en der is zowat al weer een week voorbij..
    Pop werkse voor strakjes en geniet nog even van het mooie weer...en dank je:)
    Coco gefeliciteerd met je Bambi...
    Hier nog maar 2 boormachines ...nah die dingen komen dan vanzelf wel...

Nu eerst ff nog een koffietje en een kus bij Farmlief:inlove: brengen...
    Lied van de Dag ; Heart - Tall, Dark Handsome Stranger

Fijne Dag Allemaal
    :inlove::inlove:

-Coco1968-, snietje1, miepje40 en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen

mijn eerste dag sinds een week zonder medische ondersteuning hoewel ik erg blij ben met de hulp en medische ondersteuning
    is het toch iedere dag een heel gedoe dan loopt de arts binnen dan de verpleegkundige 2 a 3 keer p /d allemaal noodzaak
    maar het vergt nogal wat energie
    ben erg blij dat het herstel nu stevig doorzet
    hier nu heeeeeeeeelll rustig ene zoon naar werk ander naar school vrouw :inlove: weer naar ZH met haar zus voor de Chemo.
    dus hier even genieten van de rust om 12.00 komt de huishoudelijke hulp

Ard geweldig dat je er weer bent lang geleden maar mooi dat alles goed is met je ;)
    Leni succes met je upgrade hier vraag ik me af wat ik het eerst zou upgraden als ik genoeg Boren zou hebben :p
    Popje bedankt en veel werkplezier gewenst ;)

hier even koffie inschenken :p

snietje1, HofvanDromen, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goede bijna middag.

Ard, welkom terug enne............ we hebben bijna allemaal wel eens pauze van het forum genomen - moet gewoon kunnen!

Ben er persoonlijk ook veel minder dan voorheen - geen tijd/zin of niets bijzonders te melden.
    Wel lees ik heel regelmatig het wel en wee :)

snietje1, HofvanDromen, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

das een goeie vraag dutch.....nog tijd genoeg om over na te denken denk ik hihihihih moet ik toch in ene keer tot 22.00....dus pas om 23.00 thuis... dan lekker slapen en niks anders meer snnniiikkkkk :cry:gaat nooit zoals je denk hé....nou ja. tja de zorg....-.-
    fijn dat het weer de goede kant op gaat dutch en geniet van de rust in huis.

snietje1, HofvanDromen, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Hexia

Hexia Teller

Hoi pipeloi .........Hoi o_Om Ard:inlove:...Leuk dat je er weer bent...xD

Jeh Hofje ken wel weer stichtelijk gaan schrijven, maar dan weet je nog niks he..xD
    Al is die nog steeds in de gloria :music:met Papa Dutch...over 10 nachtjes zijn ze 1 jaar getrouwd en nog steeds in de witte broodsweken..:sleepy:
    Al zijn haar kinderen de deur uit, is ze inmiddels 50, grijs/wit en heul vaak op vakantie geweest..nu level 100:p
    Papa Dutch zijn hondje was erg ziek maar lijkt nu beter te gaan..En hij fietst bijna elke dag een rondje op zijn handfiets..
    Tante Miepje was bewustloos gevonden door haar Hubbie:eek:, is nu gelukkig weer thuis en zij is ook 50 geworden..:inlove:
    en altijd druk druk druk...ohja ze was ook nog op de camping geweest bij haar kleine grote jongen..
    Tante Stien, is ook nog druk druk druk, die weet soms niet eens wanneer ze boodschappen ken gaan doen:wuerg: en ze gaat
    ook elke keer met een sleurhuto_O op vakantie..Maar ze wel 30 kilo afgevallen8)...allememachies das echt knap..
    Tante Coco, die heb een Bambi en die is gezond gaan leven en wel 10 kilo afgevallen en op vakantie geweest met de caravan naar Frankrijk, wat ze nog heul lang hoopt te doen ..en ondertussen levelt ze maar door..
    Maar oh dat wist je natuurlijk wel al allemaal..tis je Farmvrouw..:inlove:
    Enne nou ikke, had de boerenliefde gevonden, ben ook getrouwd..echt..En iedereen had geholpen en het was een heul heul mooie bruiloft..met een Koets met paarden..van Jolars...maarja euh inmiddels verlaten en gescheiden..:cry:
    Ik vond hem wel heul lief :inlove:enzo enzo...maarja was niet zo heul goede huisvrouw denk ik..en RL is ook belangrijk..
    Trouwen doe ik denk maar niet meer...Heb nou veul buurmannen joh...Das ook leuk:music:..ken mij het schelen..:oops:
    Ergo is ter ook nog steeds en die gaat heul vaak naar Hoogeveen met de scooter8) of de bus en ze wandelt ook graag met haar hondje en heb het erg druk met die huishouden..
    Omaatje is ter wel maar ook weer niet, ze likt wel af en toe, maar posten doet ze nog niet..
    HJ is nog steeds kwijt:(...heb hem echt wel gezocht, maar ken hem nog niet vinden..Denk dat hij heel gelukkig is met Pedro..
    tenminste dat hoop ik dan maar..mis hem echt wel..:oops:
    Tante Pop is druk met werk en hondjes, maar ze krijg dan wel eindelijk een nieuwe vloer en der zoon heb een auto met een Turbo..8)
    Tante Oldwief heb een huis die helemaal nieuw is, Het zit ook voor de 1e 20 jaar in de verf, al komen de schilders wel steeds stiekum terug..
    o_Om Fish, nou die krijg, net als meerdere hiero regelmatig een b12 injectie, dat vind tie best eng, ook omdat die verpleegster dan niet weet waar ze hem heb gepriktxD...waar moet dan die pleister? maar gelukkig voelt hij zich dan tenminste weer een Jonge God...Hij heb wel last van de chocolade ..die roepen hem steeds...:wuerg:
    Tante Suus die is ook geleveld8)...werkt ook heel veul, en best wel midden in de nacht..gelukkig is ze ook vaak vrij om in haar tuin te kunnen werken en het forum te lezen, anders weet ze niet dat er een event is:oops:..En om dan in het zonnetje te genieten van een hjtje..
    Tante Snietje zit nog steeds in Griekenland , zij zingt daar heul de dag : Kalinera hiep hiep Hallo en op der koppie stond een zonnehoed.xD..want ze komt weer naar huis..Tis voor haar ook weer gedaan met de vakantie..:(
    Gelukkig staat Tante Leni op haar te wachten...Die 2 zijn al heul lang samen op de farm getrouwd:inlove:..Enne Tante Leni is met de Boot naar Ijsland gevaren:wuerg:...Ligt vaak met woelwaters in haar bedje, heb een nieuwe bank gekocht en ze krijg ook een nieuw kookding....En wij mogen allemaal bij haar komen eten xD
    Ohwja we hebben ook nog een nieuwe Burgemeester, schijnt best een lekker ding van 28 lentes:inlove::music: te zijn..maar vaak zien we hem hier niet...Zal wel druk zijn zeker..

Nou en verder weet ik het niet meer8) ... Ik zal maar zeggen welkom terug:inlove:

popje4, janniekwak, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hexia mooie samenvatting ik zie ook weer dingen die vergeten was ;)blijft niet allemaal hangen bij mij xDxD

hier is kijken of er op de markt wat te doen is ;)

popje4, snietje1, ergo8 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Goedemiddag iedereen, en welkom terug Ard. Je bent niet de enige hoor, die er zomaar een tijd tussenuit is geknepen, ik ben ook maandenlang hier niet geweest, was met van alles en nog wat bezig en daar nog een renovatie bij...

Gelukkig heeft Hexia alles mooi samengevat.
    Oh ja, en vandaag waren er geen schilders, nee vandaag was hier voor de verandering de.... tadaa: loodgieter! :cry:
    Want gisteravond (altijd net nadat de bouwmensen naar huis zijn en aan tafel de prak naar binnen werken) hoorden hubbie en ik een overduidelijk: "Drup Drup DRUP DRUP DRUP!!!" en aangezien de kraan dicht was, moest dat gedrup ergens anders vandaan komen... dus gloednieuwe gootsteenkast open en ja, daar lag water...o_O
    Dus snel het bedrijf gebeld dat voor de renovatie verantwoordelijk is... en vandaag stond 'sochtends al vroeg de loodgieter voor de deur.
    En nu lijkt het probleem met de afvoer, die schots en scheef bleek te zitten, opgelost...

Dus het ziet er naar uit dat we vandaag droge voetjes houden.xD

popje4, dutchboy, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

xDHexia, misschien is de nieuwe burrie wel een geschikte huwelijkspartner voor jou?

popje4, dutchboy, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hexia, geweldig samengevat, onthou je dat zomaar of lees je stiekem terug :)

Dutch, fijn dat je zonder medische hulp kan, gaat de goede kant op.

Hier gaat het de verkeerde kant op, knieen willen niet meer doen wat ik wil en nu een foto laten maken om te kijken of de slijtage echt is:cry:, zo niet dan zien we wel weer.8)

miepje40, popje4, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Hexia

Hexia Teller

Tante Leni...Hofje en Hexia zijn gezegend of gedoemd tis maar hoe je het wil zien:music:met een enorm geheugen...errug he:wuerg::oops:
    Moest alleen ff die trouwdatum opzoeken..wist niet meer precies of het nou 1 of 2 oktober was...
    Jakkes das niet best met die knieen dan...hoop voor je dat het toch mee valt...

Tante Suus...Trouwen met de Burgermeester o_OHij ziet mij aankomenxD Tis wel spannend ..dat dan weer wel:inlove:
    Moet je dan ook daftig zijn..als Burgermeesteres of hoe dat noemt...sjeee dat zal wat zijn dan:wuerg:
    Nou ja euhm euhm..hij weet waar ik woon:music::oops:

miepje40, popje4, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Naar aanleiding van het bericht van Hexia zal ik de volgende opmerkingen plaatsen

Alvast gefeliciteerd Dutch en Hofje (een geheugen als een zeef....dus ik doe het nu al vast maar)

Hofje is het stil nu ? en gefeliciteerd met 100 (ga je door voor 101 enz?)

Dutch fijn dat het hondje op lijkt te knappen.

Miep ook 50 en bijgekomen na een bewusteloosheid. (Ach je moet maar zo denken dat je echtgenoot op slag verliefd was, als je tenminste knock out geslagen bent :D)

Stien een sleurhut klinkt negatief. Gewoon een kleine eengezinswoning op wielen klinkt leuker. 30 kilo o_O Wauw-.

Coco is weer terug van vakantie en zelfs op vakantie bleef ik bedolven onder de kussen :inlove:
    Schat gefeliciteerd met je hert.

Hexia. Het minder tijd hebben voor het huishouden mag niet een reden zijn om je te verlaten. Ik weet het dat ik getrouwd bent anders... (grapje Coco)

Ergo wandel lekker voort. Het weer is nog steeds goed ervoor
    Omaatje het lezen is ook een prima bezigheid

HJ zal de hond wel gruwelijk verwennen of hij kon het niet laten en heeft een half Spaans asiel in zijn appartement.

Popje geniet van je hondjes..

Oldwief leuk dat je verbouwing opschiet. Geen schilders, nu de loodgieter. Ach straks zit je er helemaal lekker bij.

Fish, vraag de volgende keer of ze een kruisje zetten waar ze jou de injectie geven... Kan de pleister goed geplakt worden.

Suus als je tijd overhebt. Ik heb een grote tuin waar ik de halve zomer ook druk mee geweest ben :)

Snietje een goede thuisreis toegewenst.

Leni succes met opwachten. IJsland? mooi land lijkt me. Staat ook ergens op het verlanglijstje.

Een nieuwe burgemeester??? Leg uit leg uit, Ik ben een en al oor.

Zo nu een kleine update van mijn kant:
    - Ik heb een opdracht gekregen van een bedrijf om teksten te schrijven voor een reisbrochure. (dus ik ben nu naast huisman, WIA klant ook freelancer)
    - Ik mag elke week een stukje schrijven voor de natuurvereniging voor de nieuwsbrief en vandaag staat in onze huis aan huis krant mijn column. (trots als een aap met 7 staarten of een tijger met 41 strepen)

En verder weet ik niet zoveel.

Speciaal voor Dutch we staan lekker bovenaan (Hij snapt het wel wat ik bedoel)

En medische gezien heeft de reumatologe (een vrouw) me heel de zomer door elk apparaat laten gaan wat ze hadden in het ziekenhuis maar helpen doet het niets. Het is niet anders.

miepje40, popje4, dutchboy en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Teller

Ik vind jou ook wel lief hoor oom Ard:inlove:...maar euh dat mag niet he:wuerg:xD

Ohwja..De nieuwe burgemeester:inlove::p ...Euhm Danny..want zo heet tie:inlove:...
    Die heb de baan / functie van Toontje gekregen of zet het voort of hoe je dat ook noemt...
    Hij had eerst heul geen Boerderij...maar dat kan natuurlijk niet...De Baas zijn en dan geen Boerderij hebben-.-
    Hij is bij Hofje op de Koffie geweest:p en heb bij Tante Miep een borrel gedronken...Daarna hebben we hem niet meer gezien..
    Maar dat lag niet aan Tante Miepje hoor...Denk dat tie andere spelletjes leuker vind ofzo ofzo:oops:xD

miepje40, popje4, dutchboy en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

ArdxD alvast bedankt voor je felicitaties...
    Ja ik ga voorlopig nog door...het levelen gaat nu vanzelf wel...en ik heb een paar weken geleden bijgetekend voor 1 jaar..
    Dussuh Hofje hangt hier nog wel ff rond en zo:music:
    Stil in huis ..ja vreselijk stil:oops:....Moeten er nog heel erg aan wennen..tis net of ze op vakantie zijn ..maar ja das niet zo..
    Aan de andere kant ook wel lekker een beetje rust ...Kunnen nu eten wat wij echt lekker vinden..de wasmand blijf verdacht aan de lege kant..Het wc-papier is bijna nooit meer op...De koelkast blijft maar aan de volle kant..
    Kunnen naar bed en gaan slapen wanneer wij dat willen...hoeven niet meer op te blijven of te slaapwaken...
    Maar stil...ja tis vreselijk stil:(
    Alle verbouwingen zijn klaar..ook hier een giga renovatie in huis gehad..
    ohwnee nog niet klaar.:wuerg:..zijn bezig met de Slaapkamers opnieuw indelen en opknappen..maar dat heeft geen haast...gelukkig...

Gaaf zeg , dat je nu dan ook freelancer bent geworden...succes !!

Zo dan gaat Hofje maar eens aan de Kokkerel...ook zo iets...kook nog steeds teveelxD

miepje40, popje4, dutchboy en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik geniet weer van de prachtige verhalen hier echt geweldig hoe men dit zo even op papier kan krijgen.

miepje40, popje4, HofvanDromen en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. ergo8

ergo8 Forum-expert

zo zag ik wat ik schreef was vast niet duidelijk,ik zat waarschijnlijk aan de muis en toen werd het abra cadabra ,sorry.ik laat het eerst maar even weltrusten voor wie er aan toe is.

Laatste bewerkt: 22 September 2016
    miepje40, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD hexia en Hofje, prachtig !!!

Ard: welkom terug en nee, nergens voor schamen of verontschuldigen, dingen gaan zoals ze gaan. Wel mooi dat er verhalen uitgegeven worden van je, mooi man !

Hier is de koffer ingepakt, morgen weer naar het kille koude nederland... Ach, het was een hele mooie vakantie dus kan ik er weer een hele tijd op teren. Vandaag bij ons lievelingsrestaurant zelfs een kleine kreeft cadeau gekregen (perfect klaargemaakt) hij was heerlijk :inlove: De eigenaar vond dat we die ook maar eens moesten proeven.... daarna nog baklava gekregen, heerlijk ! En zo hebben we eigenlijk bij allerlei gelegenheden tijdens de vakantie, allerlei dingen zomaar gekregen, tot bij de slager toe.... niet over nadenken, lekker van genieten xD

Morgen kan ik dus niet meer zingen over Calimero.....:cry:Maar ook weer fijn om thuis te zijn xD

miepje40, popje4, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Hexia

Hexia Teller

Tante Ergo...Die boormachines , zijn gereedschap die je alleen uit die mega stal/fabriek en boomstal krijgt..
    Die boormachines heb je dan weer nodig om je megastal/fabriek te kunnen uitbreiden...
    Nou lekker dan..heul de middag aan de telefoon...waren je rode bietjes niet opgekookt intussen...
    vind ook lekker rode bieten...wij noemen ze kroten..Het waren toch wel rode bieten geen suikerbieten toch:wuerg:

Tante Snietje...:inlove: niet huilen hoor....Als je wil kan ik wel elke dag samen met jou Calimero zingen....
    doen we ook die zonnehoed op..ken ons het schelenxD
    Zijn wel heul lieve mensen die griekjes, dat je alles kado kreego_O Zal vast zijn dat je zo mooi zong natuurlijk en omdat je zelf zo lief en onschuldig bent8)
    Ben wel blij dat je toch weer graag naar huis komt...ken je weer heerlijk met de ratjes en de muisjes spelen , knuffelen en door je haar laten rennen:inlove:

Ohw yesssss ik heb 1 boormachine in mijn schuur...joepie:)

miepje40, popje4, ergo8 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. ergo8

ergo8 Forum-expert

het waren gewoon rode bieten of kroten, kom je uit de buurt van rotterdam of zo, daar heb ik dit wel vaker gehoord,nee ze waren niet verbrand want ik had een wekkertje staan.zitten inmiddels in de vriezer en in mijn maag als je bezig bent te snijden verdwijnt er wel eens wat.

miepje40, popje4, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.