-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:
    Daar was ik weerxD Ohw wat was het heerlijk...en warm...heb door bos en heide gefietst...achter die 2 met die elektrieke fietsjes...
    met Hofjes geweldige conditie...hijg..puf ..steun..en wel gelukt..allememachies , was best trots op mezelf:p en zelfs nog een heerlijk kleurtje opgedaan ook...
    2x naar het plaatselijke marktje geweest ..ook op het fietsje...paps en mams kopen daar altijd alleen maar een visje en aardbeien:wuerg:
    Hofje heb daar al kerstkaarten gekocht...ben ik tenminste wel op tijd daarmeexD
    Op de terugweg dan bij een boertje verse eieren ..die ook aardappelen verkoopt..maar neeeeeee niet hier aardappelen ...die kopen ze weer bij een ander boertjexD Allememachies die 2 fietsen onderhand voor een paar boodschapjes de hele Veluwe over...en Hofje sjokte er weer achter aan...Wel gelachen hoor en genoten van mijn paps en mams..
    Verder nog de hele onderduik van boven naar beneden en van binnen en buiten gesopt en gepoetst...hebben nu al meteen maar alles voor de winter klaar gemaakt en afgesloten:cry: Teveel nog thuis moet er gedaan worden dus te weinig tijd om weer te gaan...
    Komt gister feestcommissie ...tja tja...de baas vertelde mij dat ik nog ruim 2 weken vakantie dagen over heb:eek:o_O
    Allememachies...had tie net zo goed ook misschien erbij kennen wezen deze afgelopen week...
    Maar ja nier dus..das dan weer een beetje jammer:wuerg: Maar ik durf het bijna niet te zeggen..misschien ken tie aankomende week nog een paar dagen vrij krijgen...ben ik er weer niet:oops:xD...Nah echt weg gaan we misschien niet..aan de andere kant ist komende
    week tot zover nog wel prachtig weer om te gaan Motorrijden...we zullen het wel beleven of niet...dat kan ookxD

Allemaal gefeliciteerd met jullie level ups ..lijkt wel of al me buren ook geleveld zijn...Hofje sjokt daar dan ook maar weer achteraan
    en iedereen met de das of ander mooi spul..en met verjaardagen geloof ik ...heb wel ff snel gelezen..maar nog niet gelikt..
    doe ik zo ff met terug werkende kracht...Oh jaa een 2e Huwelijk van Hexia...euhm euhm ik denk niet dat zij dat nog gaat doen..
    Voorlopig echt even niet...Wel lief van jullie dat er aan gedacht is ...maar zonder er verder over uit te wijden...nog even niet..sorry:oops:
    Zo even op de boerderij kijken ..wat te doen ..maar eerst een dikke kus voor mijn allerliefste Farmlief:inlove: die 90:eek:o_O roze stallen heeft:inlove:...euhm euhm Dutch:inlove: je wil vast wel even dat Hofje je ruggetje masseert :inlove: ben der heul goed in:pxD

Lied van de Dag ;U2 - With Or Without You

Fijn Weekend Allemaal:inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 10 September 2016
    miepje40, popje4, ergo8 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Welkom terug Hofje en al dat fietsen is iig goed voor de conditiexD

Helaas geen nijlpaard, de rest is schuurvulling.
    nu nog bezig met de magische spiegel, hoop dat ik het afkrijg in 43 uur.

miepje40, popje4, ergo8 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

welkom terug hofje en gelijk weer een geweldig verhaal super

miepje40, popje4, ergo8 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

o_Ok van mij een hartelijk welkom terug Hofje , kerstkaarten , wij hebben ze ook al gekocht op een of ander marktje , nu wachten op de kerstzegels hihihihi

Groetjes

miepje40, popje4, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Troost Leni ik heb 10 stallen gekocht en tot nu toe nog niets wat ik niet al had.
    Dus geen Hippo de volgende ronde dan maar misschien.
    Het is lang wachten net als met de boormachines maar het toch wel eens................eens...........
    een keer voorbij komen -.-
    @ alle volle maan questen vandaag afgerond

popje4, ergo8, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb een hippo :inlove:xD Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mijn uitgelegd kleedje heeft geholpen 8)

Welkom terug Hofje :)

miepje40, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

Ik heb geen kleedje:cry:xD

Goedemorgen.

miepje40, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Hexia

Hexia Teller

Ene Goedemorgen deze zondagmorgen-.-

Heb kleedjes genoeg....maar geen TGxD en ik zag net nog maar 12 bureno_O
    Hmm kennen der nog wel een boel bij...ze zijn tegenwoordig verdwenen voor je der erg in heb:wuerg:
    Al die kapitale leegstaande landerijen... eeuwig zonde8)
    Tante Snietje gefeliciteerd met je Hippo...Ik las het steeds als Hypo ...neh das toch wat andersxD:oops:
    Zo deze vrij gezellige ietwat luie boerin gaat eens kijken of zij nog wat achter dat enge hekje gaat doen...
    Die event gaat hem niet worden...dus maar even wat voorraad maken...en eens kijken of het nieuwe event morgen wat is..
    Heb nog niet gelezen...misschien doe ik gewoon overslag...ken mij het schelen-.-

Liedjes van de Dag...........ik doe der lekker 2 ......
    Adele - Hello en Lionel Richie - Hello
    :inlove::inlove:

editdingesenzoooo........
    Wat een stomme prijzeno_O:oops: sla mooi over hier...op naar de kipjes en konijntjes8)

Laatste bewerkt: 11 September 2016
    miepje40, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

nadat volle maan event afgerond was weer terug naar voorraden opvijzelen omdat ik daar geen questen van open heb
    nog 5 gewassen boven de 5000 proberen te krijgen de rest zit daar al ver boven
    nu mijn Farmlief :inlove:een kus brengen want die is weer thuis en dan op de fiets door omstandigheden later dan anders :p
    en dan op naar de koffie xDxD

10. ergo8

ergo8 Forum-expert

goede morgen,beetje grouw weer maar geeft niet twijfel of ik met mijn hondje weg zal gaan of de beuk in het huishouden.

11. leni1955

Goedemiddag alweer, hier het huishouden maar gedaan, vreselijk terugkerend gebeuren:(
    Heb nog 2 stalletjes gekocht, nog even wachten op de uitslag, geen hippo dan klaar.8)

Laatste gewassen aan het kweken voor de magische spiegel, moet lukken in 2 dagen.:D

miepje40, Sintra98, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Zou lekker met het hondje gaan wandelen ergo...daarna kan je altijd aan het huishouden beginnen...
    der is altijd wel iets te doen daarin...en Hofje is der dol op...:oops:
    Die volle maan event gaat hem hier niet worden...te weinig DI en die gewas haal ik denk ook niet...ben bezig alle gewas wat omhoog te brengen..Volgende maand Halloween ...je weet maar nooit:music: maar 5000 heb ik er echt niet:wuerg:xD

Event morgen twijfel twijfel twijfel....weet nog niet of Hofje meedoet...heb nog zoveel andere dingen die ik graag op peil wil brengen..en Hofje heb nog zoveel in de coop staan...maar ooit ..ooit ..ooit komen die wel is af:p
    en wat is random aan ep/bd prijzen...Ik lees wel oft misschien de moeite waard is...en 1000 zoveel weet ik het DI och jee:cry:

Nu ff een lekker boterhammetje en nog maar een kop koffie en een kus voor farmlief:inlove:

Fijne Zondag Allemaal
    :inlove::inlove:

miepje40, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

Laatste uitslag, een roze pandaverblijf en een miereneter, helaas geen nijlpaard maar dit is geen slechte score.:D

miepje40, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag...

gefeli allemaal met de panda's en de hypo's en wat er nog meer was aan stallen....ik heb nog een stal staan uit die nieuwe Quest we zullen het weten oven vijf uurtje....
    welkom terug hofdame en Hexia leuk weer wat te lezen over jullie fiets avontuur in het onderduik adres....
    hondje geworden ergo? altijd goed om daar mee op pad te gaan, ik twijfel ook tussen strijken en wandelen.....hahhha nou ja twijfel....weet wel wat het worden gaat.
    fijne zondag allemaal.

15. Hexia

Hexia Teller

Wandelen toch zeker Tante Pop:music:xD

Huishouden das niet mijn ding....:oops:

miepje40, dutchboy, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

goed geraden Hexia alleen....ging het die ook niet worden heb niks gedaan ja ja ik en niks doen das heul raar...maar beetje zere voeten na twee dagen veel te hebben gelopen op t werk, dus ik heb een uurtje rust genomen knap he???
    die stal toch maar afgekocht, kon niet meer wachten en jaaaaaaa een flamingo jippie ik ben reuze blij.... zo en nu weer hup hup in de beentjes de mannen hier willen denk ik wel eten dus.....gelukkig is de zondag altijd brood dag hier das makkelijk.

17. Hexia

Hexia Teller

Ik heb ook die flamingo :inlove: al heul lang....Hofje niet:p

Nee das helemaal niet raar Tante Popje...das goed op jezelf passen enne nou laat die mannen lekker die boterhammetjes smeren:wuerg:
    Kunnen ze best hoor...Kun jij nog ff lekker met de beentjes omhoog8)

Heb al 4 nieuwe buren...spannend johxD....neh ze zijn lief hoor:inlove:

miepje40, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Als je nog een buurtje zoekt Hexia , ik heb nog ruimte

Spelers naam = .Fisherman.

miepje40, dutchboy, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Hexia

Hexia Teller

Lief van je en dank je:inlove: ...ben der een poos mee bezig geweest....
    die gekke burenuitnodigdinggedoe die zei steeds "speler bestaat niet":eek:o_O
    Maar ik heb uitnodiging verstuurt :)
    Moet nu ff patatjes eten van Hofje....met een gezonde salade :wuerg:xD

20. leni1955

Yessssss, nog een paar stallen gekocht en de nijlpaard is er.:D:D

miepje40, Sintra98, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.