-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Miepje gefeli met Bambi :inlove: hier is ie niet aangekomen helaas volgende keer beter

Stien eind van de week wat misschien ?:music:

jongste veilig thuis para en darmpoeiers en naar bed hij ziet nog steeds lijkbleek zal na zijn slaapje wel beter worden:p

stien56, snietje1, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte met de jongste dan dutch fijn dat hij goed thuis is gekomen en nu maar vertroetelen dan he....
    hier ook geen bambi maar vind het nie zo heel erg.....tis al een beetje vol op de farm....toch...en.. en... nog geen boordinges....:cry:
    hier warm zoals overal denk ik dus niet al e veel doen.

stien56, snietje1, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. lovely

lovely Forummeester

Hoi,ik heb een zonnesteekding opgelopen ofzo....o_O heb er zomaar een nieuw vriendje bij o_Oo_OHoe dat nou kan....zeker verkeerd gelopen of zo...:cry:

stien56, dutchboy, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof :inlove:

Dutch, beterschap met de jongen !

Miep gefeliciteerd met je hertenbiefstuk.

Lovely, zomaar een nieuw vriendje bij ? In casu een dier of een mens ?

Popje, hier ook nog steeds geen boortjes

vandaag een hele drukke dag gehad, morgen weer werken, ik wil dat de vakantiedatum opschiet-.-

miepje40, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. lovely

lovely Forummeester

Snietje,een nieuw vriendje zomaar in mijn lijst....wil ik niexD
    Als het nou een diertje ws,ja dan zeg ik geen nee,maar een dwaler....doe maar nie nee :wuerg:

miepje40, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Een dwaler ?? oh iemand die zich aanmeld als buur ??? hoeft niet altijd verkeerd te zijn :)

Ik ben nog even beestjes knuffelen, een bom gooien op een straatje hier en daarna proberen te lezen en daarna slapen... Tot morgen

miepje40, popje4, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Gisteren me, voor het eerst in jaren, in een zwempak gehesen en heerlijk in een zwembad rond gespetterd - heerlijk!
    Daarna een heel uitgebreide en door vriendin zelf bereide Italiaanse maaltijd gegeten.:inlove:

Nog een kleine 4 miljoen en dan...........:p

miepje40, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

.......koop ik mijn droomhuis:D

miepje40, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah Stien, hier nog 13.

Goedemorgen
    Dutch, hoe is het met de zoon?

10. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgen!

Velden vol onkruid, bomen vol vruchten, beessies met heule vieze, gore stallen en enorrumme honger én mijn eierwarmer is omgeruild voor 4 TG o_O

Heb ik verder nog wat gemist? :music:

miepje40, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Hoi Tits:inlove:.....Was jij daar weer...xD
    nee dat was het wel zo'n beetje hoor niks gemist verder ..dacht ik zo:music:
    Lekker Stien...beetje plonzen ...ahhh zoooo euhm hier nog 34:wuerg:
    Heb ook niet echt me best gedaan de laatste tijd...ben beetje luie boerin aan het worden...
    Tis hier alweer zo donker..lijkt wel winterdago_O als het nou ffies gaat regenen..heel ffies maar hoor..das dan fijn voor de tuin...
    Enne nou...nou ..nouhou ....nou ist zover....:cry:
    Huize Hofje is leeg en stil....Heb gisteravond toch een paar traantjes gelaten...:oops:
    Voelt best raar en dubbel..Hofje is zo blij voor de kids...ze hebben een eigen plekkie en gaan hun leven beginnen of tegemoet ...
    Gelijkertijd heeft Hofje zelf zoiets van...nou dat was het dan, mijn taak zit er op ..en nu:wuerg:
    Hofje blijft natuurlijk wel moeder , maar tis toch anders...Zal vast wel weer stom zijn:oops:

Van die dwalers die heb ik hier ook wel is...als ik ze niet ken , stuur ik ze weer het bos in ..kunnen ze verder dwalen-.-
    Ja Dutch:inlove: hoe ist met jongste..al beter hoop ik..

Brengt maar even een koffietje en een dikke kus bij Farmlief:inlove:
    En gaat daarna maar eens voorzichtig aan de schoonmaak en in vakantie Hofmodus stand

Lied van de Dag ; O'G3NE - Wings To Fly
    :inlove::inlove:

miepje40, suuske1960, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

das niet stom hoor Hofdame dat gevoel is ook heel dubbel, je gunt ze hun eigen plekje en zo maar ondertussen voelt het een beetje leeg.....denk dat veel moeder daar last van hebben.
    Snietje bommen gooien?? toch niet he.....in deze tijd ......
    dutch jongste al weer een beetje opgeknapt?
    nou fijne dag maar....hier is het een beetje afgekoeld.....maar de zon komt er al weer door dus....

miepje40, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

Leni het gaat wel beter maar de buikpijn blijft aanhouden dus nog even aankijken en anders toch maar naar de dokter
    reden dat we wachten is toch dat zijn kleur in het gezicht weer terug komt dus ik verwacht dat het snel weer beter zal gaan

Hofje dat is niet stom nu is de jongste thuis maar afgelopen week dat beide jongens weg waren zeiden mijn vrouw en ik dat ook
    en onze wonen nog thuis xDmet het drukke leven wat ze hebben zijn ze al weinig thuis dus wij zijn al veel met ons tweeen
    misschien kunnen we er zo aan wennen al willen beide hier helemaal niet weg
    maar zorg blijft er of ze nu thuis of ergens anders als er wat is dan is moeder de eerste hulppost
    ik niet want ik heb geen mobiel xD

Farmlief :inlove: dikke kus brengen en dan fietsen ben 7 minuten te laat :music:

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

He Tits, wat leuk om je weer eens te zien.

Hofje, je taak als moeder zit er nooit op, het wordt alleen anders en dat lege huis is soms ook best lekker.;)
    En reken maar dat ze het nog gezellig vinden om te komen.

En nu ga ik maar eens aan de huishoudelijke klussen, zit weer te lanterfanten.xD

Hebben jullie de faq voor het event van morgen al gezien, het wordt werken op de farm.

15. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Werkeno_O... sta al twee weken in vakantiemodus:inlove:... dus ff wat nieuwe knechten regelenxD

miepje40, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Ik hoorde juichen....ging ff kijken ...aha de planten in de tuin staan te juichen...het regentxD
    Jeuh..zal vast goedkomen allemaal...maar ja nu gingen er 2 tegelijkertijd en oudste is natuurlijk pas ook helemaal op eigen beentjes..
    waar Hofje wel mag komen logeren:inlove:en van een regelmatig huis vol met 6 en soms 8..... volwassenen nu naar 2...
    Hmm alles wat rustiger is misschien ook wel is fijn ...:)
    Ahh gelukkig Dutch , dat wat beter met jongste gaat...

Nieuw event...dat vliegen wordt denk moeilijk voor Hofje...en heb maar een paar dagen...zaterdag op vakantie..dus dat gaat hem niet worden hiero...ga denk maar ff in de zonnebloemen..
    Vanaf donderdag ist wel ruil -event:inlove: kan Hofje nog net ff meedoen...

Zoek zelf nog natuurlijk de Das...maar die zal wel niet te ruil zijn , net als de flamingo...
    en een roze-hond, gans, muis , aap , panda, kameel, en natuurlijk nog alle roze -werkstallen..neon-konijn en neon kip...
    en een zooi bomen waar ik de naam niet van weet...en die zullen ook wel niet te ruil en en zijn ze te ruil dan heb ik weer niet het gevraagde:wuerg::music: euh euh euh dat wordt dus niks die ruilgedoexD
    Zijn er nog wensen die Hofje misschien kan vervullen...8)
    Dan lees ik het wel ....

17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje was nog niet zover met R/C event maar stel even een lijstje wat je nodig hebt kan ik kijken of ik het heb
    dan zien we wel of het geruild / cado gedaan kan worden .

ik ben op zoek naar bambi zijn vader en moeder zijn 2 zusjes en zijn broertje xD
    verder Roze werkplaatsen

18. HofvanDromen

Hofjes verlang-droom lijstje...
    Bambi
    Das
    Flamingo
    Bougainvillea-tros
    Elsbes
    Goudenregenbloem
    Wampi
    Mangistan
    Rollinia -suikerappel
    Drakenbloedvrucht
    Cashewnoot
    Roze;
    Aap
    Panda
    Kameel
    Hond
    Muis
    Gans
    Roze-Werkstallen ....Allemaal nog
    Neon Kip en Neon Konijn

Tis wel een brutaal erg lang lijstje:oops:

miepje40, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Hofje als mogelijk dan heb ik wel

Das ,Flamingo , Wampi , Mangistan,
    Roze stallen/werkplaatsen zoek ik zelf ookxD
    veel is het niet maar het begin is er :p

help me wel herinneren ;)

20. HofvanDromen

donderdag krijg jij een hele dikke