-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik zou een request doen om de pokestop te laten verwijderen onder je raam, zou dat ook zeer irritant vinden. Ben blij dat het wat koeler is, man heeft vakantie en we willen wat dagjes weg en met de warmte heb ik daar niet veel zin in.

snietje1, leni1955, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer dat het daarbij regent. o_Ok daar heb ik weinig zin in.
    Ik hoop voor je dat je hier het weer vind wat je het prettigst vind.
    Wij zoeken de zon op en blijven dan overdag zoveel mogelijk in de schaduw.

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Hmmm die modum hier heb zeker ook last van de warmte..internet valt steeds uit:wuerg:
    Vanaaf jongste er maar even naar laten kijken...nu kan het nog...Vanaf zondag gaan ze officieel het huis uit..:oops:
    Heeft Hofje een weekje om Huize Hofje lekker te poetsen...
    Ja zal vast stom zijn maar heb het graag schoon voor de vakantie..gaan zelf volgende week zaterdag op vakantie..voor 2 weekjes....
    Gewoon naar die onderduik..lekker rustig..en misschien gaat Hofje dan nog terug voor een week of 2 of 3 of helemaal niet..
    We zien het wel8)
    En dan op het gemakje de kamers boven allemaal opknappen en een nieuwe verdeling en bestemming geven...
    Tegen de kerst zal het wel klaar zijn ofzo:music:
    Coco gefeliciteerd met alweer een level up...gaat wel snel nu na de 100...hmmm ben der voorlopig nog niet bij die 100..
    Zal ook wel tegen de kerst zijn...:wuerg:
    Alles met kerst ...zal druk wordenxD ..nu ja eerst maar de zomer goed en prettig laten komen en doorkomen...
    Gaat steeds beter hier...krijg meer energie en de dreigende depressie enz enz is gelukkig verdwenen..bouw wel een hoe noem je dat..
    zekerheiddinggeval in..kan altijd een terugslag op de loer liggen natuurlijk , maar daar gaat Hofje niet aandenken..
    De boerderij heb ik ook maar alvast in vakantie stand gegooid...hele langdurige stallen en de bomen erop...
    draai de boel nu op knechtencoupons..dus 1 keer per dag oogsten en verder niet veel..
    Volgende week nog even ruilen...als het lukt...en dan alles in de inventaris gooien..Dan na de vakantie wel weer verder zien ...
    Kan de Boerderij ook weer schoon, fris en fruitig verder...

Eerst maar ff een koffietje en een kus bij farmlief:inlove: brengen...

Lied van de Dag; Kane - Rain Down On Me
    Fijn Weekend Allemaal
    :inlove::inlove:

snietje1, sanne1000, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

Stien veel succes het moet een drama zijn dat Pokemon gebeuren hoop dat het snel weer voorbij is

zelf ben ik van weinig tot niets in staat dit weer is moordend de temperatuur en de hoge luchtvochtigheid
    de Airco / Climaatregelaar kan het niet bijhouden gister heeft hij 33 literwater uit de woonkamer onttrokken en
    nu staat er al weer 7 liter water in de emmer (ik heb nog een verhoging nodig van 40 tot 50 cm dan kan de water afvoer naar buiten )
    jammer want zelf hou wel van warm weer.

Farmlief :inlove: kus brengen fietsen word niets dus dan meteen maar koffie xD

iedereen die weggaat fijne vakantie en alle andere fijne dag

PS dat schipbreuk event tot 96% afgekregen stonden nog wat bosjes met duiten
    had wel gewas maar geen drops genoeg op naar een nieuwe uitdaging

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede natte morgen allemaal....

hier ook regen en onweer zucht wat willen ze nou....de ene dag vallen de mussen van het dak en de andere mag je weer je jas op gaan zoeken wat een gewiebel, maar goed koelt wel lekker af dat dan weer wel en de tuin was er wel aan toe....
    fijne vakantie voor wie nog gaat....of lekker dagjes weg...
    dat pokemon is hier ook erg hot....aan het eind hier van de straat ook z'n punt waar van alles kan/moet.....tis daar druk en ik vind het lastig om er dan elke keer weer doorheen te moeten met de hond, dus ga ik vanaf gisteren maar een ander weggetje....ach dan komen we er ook wel....er zijn twee voordeeltjes aan dat hele gedoe.....mensen/kinderen bewegen weer....en ze zijn op straat....zitten niet de hele dag achter hun lappie of andere pc dingen (hoor wie het zegtxD) nou ja ik zit er ook niet de hele dag achter hoor enkel....soms wel een beetje te veel, maar met werken/huishouden/honden enz. valt het nog wel mee:p denk ik, ken ergere gevallen...
    fijne dag verder.....

snietje1, leni1955, miepje40 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Hier nog geen spatje regen gezien...jammer voor de tuin:wuerg: de regenton is al leeg..

Dat pokemon gebeuren is hier ook weer hot...dacht er eindelijk van af te zijn...jongens hier waren er helemaal dol op en gek van...
    Oudste heeft ook jaren met pikatu ..als ik het goed schrijf ..:oops: geslapen...
    was wel lief om te zien...:)

en lekker doen wat je zelf wil hoor pop...en anderen als je heel de dag wil computeren lekker doen..
    wil je het niet doe het niet...ofzoietsxD

snietje1, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dutch, Snietje heeft last van de Pokemon dinges - ik gelukkig niet.

Hier is de zon weer door - hartstikke benauwd:wuerg:

Ach ja, Nederland he - niet zeuren:p

snietje1, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

xD ken ik tenminste al me was nog ff buiten laten drogen...
    Tja het elk nadeel heb zijn voordeel:music:

snietje1, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Stien was nog te moe Foutje

krijgen we er weer een nieuwe bewoner bij een hert ?
    nouja ik zie wel zal wel voor de kerst zijn xD niet dat ik weet hoe het smaakt want heb het nog nooit gehad :p

snietje1, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

o_Ok al voor/met de kerst:wuerg: wordt echt een drukke kerst...
    Nou ehummm..Hofje gaat echt geen Bambi eten..........
    Eet nooit wild....ben al wild genoeg van mezelf:p

Heb ik de was buiten hangen..komen er donkere wolken:sleepy: zal ff blazen misschien gaan ze dan gauw weg...

miepje40, snietje1, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

Het is hier vandaag nog maar een kwartiertje droog geweest. Niet echt leuk om zo de spullen in de caravan te pakken. Gelukkig is het meeste eerder deze week gedaan. De boodschappen wel in de regen gehaald. En volgens buienradar is het hier vanaf ongeveer 5 uur weer droog.

miepje40, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Ah Coco das niet fijn nee...Ga je dit weekend al op vakantie ??

Geniet er lekker van...fijne Vakantie:)

miepje40, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

Morgenvroeg zo vroeg mogelijk vertrekken. En dan 3 weken Frankrijk, waar weten we nog niet. We weten dus ook niet of we campings met of zonder Wifi hebben, en hoeveel tijd we op de camping doorbrengen. Vakantiemodus heb ik aangezet, dus geen onkruid en iedere dag een gratis draai, ook als ik een dag niet kan inloggen.
    Het huis is redelijk opgeruimd en schoon, bijna alles zit in de caravan, nu nog auto stofzuigen, laatste spullen in de caravan, en vanavond nog naar de bieb.
    Morgenvroeg de kussens nog van bed halen, de koelproducten en de auto inpakken en dan kan de caravan erachter. Schatting is dat we tussen 8 en 9 rijden.

miepje40, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

heeeeeeel veel plezier dan coco geniet er van heerlijk vooruitzicht toch....
    en ja hofdame ieder zijn ding toch ik vind mooi maak er vandaag een rustig dagje van.....boven alles al schoon nu eff wachten dat het droog word dan beneden nog beetje poetsen.....als droog is kan de hond naar buiten die is als de dood voor de stofzuiger ( tja waar is ze niet bang voor:p) en dan dan.....lekker niks ppppfffff heerlijk.

miepje40, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco heerlijk, lekker 3weken weg geweldig hoop dat je een mooie tijd hebt daar ,maar dat zal vast goedkomen xD

hier nog steeds droog in Z/O friesland maar volledige grijze hemel;)

16. HofvanDromen

mijn hemel is ook grijs:wuerg:xD

Lekker Coco ..zo een beetje kijken waar je uit gaat komen...
    Hofje gaat dat misschien over een paar jaartjes doen..als het kan en mag enzo enzo..
    maar dan wel liefst met een busje ..die ombouwen tot campertje..maar dan wel zo dat je de rest van het jaar hem gewoon als auto
    kan blijven gebruiken....Zit nog in de droom dinges ...want dat betekent dan wel dat de onderduik verkocht moet worden..
    Je kan nu eenmaal niet alles...Al denkt Feestcommissie soms van wel...Die wil nou weer een Motor- Aanhanger kopen:eek:
    Das leuk ..zegt tie...dan kunnen we met de auto naar buitenland rijden en daar op de Motor rijdeno_O:wuerg:
    Euhm Euhm euhm.....daar moet Hofje nog even over nadenken 8)....mannen:music:

EDIT
    Ach wat leuk..die M-stal uit nieuwe quest...had 3tg uit bios nog staan..dus keek meteen...
    een oranje struisvogel:(:cry:

Laatste bewerkt: 22 Juli 2016
  17. -Coco1968-

Zo'n aanhanger lijkt me ideaal achter dat door jou gewenste busje. Lange afstanden en boodschappen doen met het campertje en verder lekker met de motor er op uit en de camper rustig op de plaats laten staan. Dat vinden mijn man en ik het grootste nadeel van een camper. Wanneer je er op uit gaat, geef je min of meer ook je campingplaats op. En wij blijven zelden een hele dag op de camping.

Hoewel ik een camper dus wel heel leuk vind, hebben we 5 jaar geleden een nieuwe caravan gekocht waar ik nog 20 jaar plezier van hoop te hebben. Mijn man kan niet goed fietsen door lichte knie-problemen, en ik ben geen wandelaar. Een motorrijbewijs hebben we geen van beide. Dus een camper zorgt ervoor dat je makkelijker kunt trekken, een caravan zorgt voor meer comfort op een camping en een auto waar je mee uit de voeten kunt.

o_Oit heb ik met mijn broer een Fiat 242 omgebouwd tot camper. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar de versnellingsbak vloog er op de terugweg uit, dus die hebben we achtergelaten in Spanje. Mijn broer en ik hadden beide genoeg aan 1.75 stahoogte, voor mijn man is dat te klein. En die wil wel graag rechtop kunnen staan in een camper, dus de meeste busjes voldoen dan niet.

O, en hier wordt het steeds minder grijs. Het is al bijna een half uur droog nu en de lucht klaart duidelijk op.

18. HofvanDromen

hehe voor mij is 158 stahoogte al genoegxD maar dat snap ik wel..Alhoewel de bedoeling is toch wel het meeste buiten zijn..
    Maar ja krom lopen steeds is ook weer niet goed voor je rug...
    Dit zijn plannen van Hofje voor als Feestcommissie met pensioen ofzo is ...dus duurt nog ff..:music:
    en voor ons zou een elektrieke fiets kunnen voldoen...of een kleine scooter...weet niet of we tegen die tijd nog motor kunnen rijden..
    euhm dat erop en af klimmen ...is ook zoietsxD
    Ach die plannetjes maken en er over dromen is al leuk...en misschien gaan we het toch al wat jaartjes eerder doen...of helemaal niet..
    Je weet niet wat de toekomst nog brengt of haalt...

En ik heb juist zo hekel om met iets achter de auto te rijden...al rij ik zelf zelden of nooit meer...maar vind niet fijn ..

Hier betrekt de lucht steeds meer....zal zo eens kijken wat er droog is en dan de rest maar in de droger...
    ga ik ook ff een dutje nog doen.......8)

Laatste bewerkt: 22 Juli 2016
  19. popje4

een camper ja dat lijkt me ook wel wat maar dan met fietsen mee, maar ach dat huisje achter de auto dat vind ik ook wel wat hebben (sleurhut zoals wij het noemen) het maakt wel dat de mannen hier niet zo hard kunnen rijden,100, en dat vind ik dan weer TOP....de mannetjes hier hebben pas vak. als ze op de plaats van bestemming zijn, dus het liefst in volle vaart en in 1 dag naar b.v kroatie.... dus dat doen we niet meer.....althans ik ga dan niet meer mee, vind het niks dat harde rijden en al die andere "gekken" die ook mee doen (en we hebben best veel gereisd.....en veel gezien qua ongelukken en zo) dus het is nu veel dichter bij huis.....en dan is er het voordeel dat ik niet om het half uur een hardverzakking heb.....en dat ik lekker vrolijk op bestemming aan kom, heerlijk....xD maar wie weet ooit nog eens, dat ze dat los kunnen laten en toch met meer rust ergens naar toe kunnen reizen...

miepje40, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

Wij zijn op vakantie zo gauw de sleurhut achter de auto zit. Maar het slakkengangetje van 80 vind ik best wel lastig. Er zijn hele stukken waar je veilig 120 kunt. Het is mijn man die me aanmaant zachter te rijden. Dit jaar willen we de tolwegen weer vermijden, dus dan rijd ik wel langzamer. En als het regent dan rijden we automatisch langer, maar vaak halen we maar tussen de 300 en 500 km per dag.

miepje40, snietje1, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.