-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

gisteravond heeft mijn neef die hier 100m verder woont onze dakgoot voor even schoongemaakt :p ik ben hem echt heel dankbaar
    de voordeur gaat niet eens meer open zonder geweld er is zoveel vocht in gekomen dat hij klem zit in de post het is zo behelpen als je
    afhankelijk bent van andere voorheen werd ik gebeld kun je me hier meehelpen of kun je dat bouwen mijn badkamer of mijn keuken installeren of de tuin aanleggen :cry:dat is echt zuur en ik kan ook niet goed mensen vragen om hulp :oops:nog steeds niet

de oudste zoon heeft het geweldig in Turkije ;)
    de jongste vertrekt vandaag weer naar Ameland morgen om 7uur begint zijn dienst weer en die komt pas in augustus weer thuis
    nou ja thuis hij gaat naar de Sneekweek maar komt hier de was brengen xD

Farmlief:inlove: kus brengen en toch even proberen of het fietsen kan :music:

snietje1, sanne1000, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

fijn dutch dat zoon het fijn heeft in Turkije en ja hulp vragen is niet gemakkelijk vooral niet als je altijd zelf alles gedaan hebt ook voor anderen....maar er zijn toch nog mensen die wel behulpzaam zijn....hier een dame van 78 met een grote hond( ja ik vind het dapper een husky van vijf die door de vorige baas niet begrepen werd, ze heeft hem toch maar geadopteerd) maar ze moest geopereerd worden tja, man lief kan niet meer lopen....maar er is hier in de wijk een meneer die heel graag met andermans honden loopt, deze man gaat nu, al een hele tijd, vier maal per dag met hondje lief wandelen, soms doet hij dan ook nog een anderen hond van iemand anders dus zien we hem heel vaak buiten lopen zo lief....
    maar het blijft lastig als je zelf niet meer alles kunt.
    nou fijne dag allemaal tis nog wel heul warm ondanks dat het hier gisteren wel een beetje geregend heeft...

snietje1, miepje40, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Ben kaal:wuerg: nu ja bijna danxD
    Wat een giller was het weer...schonedochter is maar mee gegaan....was best zenuwachtig en dat kan wel is verkeerd uitpakken...
    Maar goed wij bij kappertje naar binnen..1e airco daar kapot dus bloedje heet:wuerg:
    we moesten even wachten en er werd gevraagd wat kan ik voor jullie doen...Hofje zegt..alles der af:p
    Meisje had zoiets van neuh het zal wel...Hofje neemt plaats ..zit een oudere mevr naast mij...die zegt is zeker grapje hexD
    Alles eraf...Hofje zegt nee hoor..met stalen gezicht...mevr kijkt:eek:
    Kappertje komt..en wat gaan we doen Hofje...Ik zeg alles der af..tot op de uitgroei...Kappertje viel bijna flauw:music:
    Das zonde en bla bla bla...Hofje zegt ...kun je dan ontkleuren en grijs maken...neuh dat was ook weer een heul gedoe..
    Na dan moet het eraf...Mevr naast mij ..zit ademloos te kijken met open mond..mevr gaat u echt:wuerg:
    Hofje zegt jaaaaaaaaaaa-.- Ohww zegt mevr..vind u goed dan dat ik blijf..vind zo stoer van u en ik wil graag zien hoe dat dan gaat en hoe het u staato_O ondertussen ligt schonedochter plat van de lach van alle reacties...xD
    Kappertje pakt de tondeuse...hehehe dat kent Hofje..die doet het niet in Hofjes dikke haar...toen met de schaar ...lok voor lok ging der af..werd wel steeds luchtigerxD Afijn toen nog een keer en nog een keer met de tondeuse...en die mevr naast mij maar kijken...vol verbazing..zelf durfde ze niet ..en laat haar , haar al jaren blonderen omdat de kapper haar dat zei...onder tussen werd de vloer rondom Hofjes stoel ..voller en voller en donkerder van al die haren:wuerg: en mijn kop steeds kaler en grijzerxD
    Tis toch minder wit als ik gedacht had..en tis lekker koel nu...moet wel van die kappertje zonnebrand creme smeren..anders verbrand mijn hoofd....En die mevr..die mevr ..zegt ohw het staat u nog ook...Tis helemaal niet echt raar ofzo bij u...
    het 1e compliment is dus al binnen:inlove: en ohja schonedochter vind ook wel goed staan...en Hofje zelf..Tja tis wennen maar ik ben der eindelijk vanaf en het kan er nu alleen maar beter uit gaan zien8) Vind zelf ook helemaal niet raar ofzo staan...gelukkig:wuerg:
    Misschien dat Hofje nu ..met de kerst ofzo...toch nog is een daftige dame wordtxDxD

Nu snel een kus bij farmlief:inlove: brengen met een bakkie koffie..was nog heul niet op de Roze- Boerderij geweest..
    Moest Hexia ook nog ff laten levelen ...92 is zij nu:inlove:

Lied van de Dag ; Total Touch - Love Me In Slow Motion
    :inlove::inlove:

snietje1, sanne1000, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofdame - super gedaan - wat een durf/lef:inlove:

snietje1, dutchboy, miepje40 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Dank je Stien:inlove:...t, was best en nog errug spannend:wuerg:
    Maar naar ik vond geen andere keuze mogelijk....

las net dat bij alweer:music: nieuwe M-stal een Quest is...met alweer>:( dieren die al in heel veel Questen gevraagd worden...
    Dat vind ik nou zo stom gewoon:wuerg: Hallo daarrooooo ist nou zo moeilijk om ook andere dieren te vragen...o_O

Burgemeester:inlove: Kunt u daar niet eens wat aan doen:oops:
    Wordt er een beetje simpel van ....
    Nu eerst nog maar weer nog een keer ff douchen ..zit overal nog van die ieniemini haartjes...

Dutch:inlove: ik kon je geen kus sturen:cry: je zit al aan je max....en fijn dat je zoon het goed heeft op vakantie..

En dat vragen..jaaaaa vragen is moeilijk..heul moeilijk ..vooral als je altijd aan die andere ..hulp ..kant hebt gestaan..
    Maar toch..gewoon doen hoor dat vragen...Soms zijn mensen gewoon blij dat je vraagt..omdat ze zelf niet uit hun zelf de hulp
    durven aanbieden....

snietje1, dutchboy, miepje40 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

wat een bikkel Hofdame top dat je het toch gedurfd hebt...
    zie ik nu een hert in de lijst van dieren op de markt? alweer een nieuwe stal.... mag wel drie van die fabrieken aanschaffen....
    pppppfffff veel te warm voor...

snietje1, dutchboy, miepje40 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hof, top gedaan en een deftige dame, ach, doe maar niet.;)
    En maak je niet druk over die beestjes, ooit kosten ze niets meer op de markt en dan gaan wij die questen volgooienxD, ik kan er niet mee zitten hoor en de prijzen zijn meestal bagger.

Dutch, ik kan me helemaal voorstellen dat het lastig is als je afhankelijk bent maar kop op he, er zijn echt mensen die nog graag een ander helpen.8)

Ben vergeten mijn volle maan veld leeg te halen.:cry:

stien56, snietje1, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

ik ook leni maar volgende keer staat het gewoon op je te wachten.....das dan weer fijn toch?
    hier begint het er heul donker uit te zien.....en ja het regent nu ook....

stien56, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Hexia

Hexia Teller

Ach jee :wuerg: ben blut....heb nog 2576 BD:wuerg: en al me bama dieren zijn ook op...:wuerg:
    Was gezellig aan het inleveren en kopen voor die nieuwe bama quest...en toen:cry:

Ben maar ff de sla en kipjes in de verkoop aan het zetten...:oops:

Dankje Leni :inlove: namens hofje

Hmmm door die op de markt zetten wordt het nu wel heul spannend...
    nog maar 1323 BD:wuerg:

Laatste bewerkt: 21 Juli 2016
    stien56, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ja lieve Dames het is ook niet zo dat men mij niet wil helpen maar het is zo naar om te moeten nemen dat is verschrikkelijk
    temeer omdat ik nooit meer een goede dienst voor de ander kan doen :oops:
    het probleem ligt ook bij mij :music:misschien maar een cursus volgen xD

Haha xD eindelijk meer haar dan mijn Farmlijf :inlove: nou kan ik lekker poesten xD

stien56, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Die cursus kan je meteen van mij krijgen8):oops:

1. het is niet nemen ..het wordt je gegeven.
    2. een lichamelijke dienst kan ook in de vorm van een geestelijke dienst retour worden gegeven.Advies of goede raad....
    3. niet te lang overnadenken...je geeft vaak meer dan je denkt.

dikke kus ..smaaaaaaaakkkkk:inlove:

dutchboy, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik kan het niet beter zeggen Dutch dus .........

stien56, dutchboy, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Met mijn haar wordt niet gepoetst8)
    Je mag er wel zachtjes over aaien.....voelt heerlijk zachtjes en stekelig...en Hofje houd wel van een aai over het bolletje:inlove:

Oh heb volgens mij ook die maanveld niet leeggehaald....en ja Leni je heb gelijk..die questen komen ooit wel isxD
    Maarrreeuuhh wou toch wel is een daftige dame zijn....:wuerg: Denk niet dat het gaat lukken...knoeien enzo enzoxD

leni1955, stien56, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hof, dapper van je ! Geweldig vind ik het !xD o_Ok die reactie van die mevrouw..... echt goed !

Dutch, Hof en Leni hebben gelijk, mensen doet dat omdat ze je het gunnen, je doet altijd op andere manieren dingen terug waar je niet eens bij stilstaat, luisteren, raad geven, meeleven, dat is niet in geld of goederen uit te drukken.

Zo, nu mijn beestjes maar eens los laten, hebben ze wat meer beweging... alhoewel, Balos heeft echt een hekel aan bewegen, die noem ik ook mijn Billietje turf, maar hij is zó lief, die zit liever op mijn schouder om kusjes te geven en kijken of ik niets in mijn mond het wat lekker is... Maar verwend ????:music:

miepje40, dutchboy, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Dank je Sniet:inlove: ja die mevr...schonedochter en hofje hebben er ook zo om gelachenxD
    schonedochter doet haar steeds na...zegt ze ...echt:eek:.......maar het was wel een lieve mevr.....

Oh heerlijk met de beestjes knuffelen....:inlove: die kun je toch niet genoeg verwennen:p

Hofje gaat sluiten ..languit op de bank ...tv kijken..naar ned 1 is muziek programma met Ilse DeLange...zo mooie muziek:inlove:

Slaap Lekker Allemaal..Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

miepje40, stien56, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. ergo8

ergo8 Forum-expert

de gene die jarig waren nog van harte gefeilciteerd ben niet zo vaak op dit moment hier,maar goed beter wat later dan niet zeg ik maar:oops:net even een heel klein buitje gehad gelukkig alleen het koelt er niet van af:cry:

miepje40, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Wouw, na 3 gebouwen afbreken hiero ( die over een jaar misschien klaar zijn met breken, kelder erin maken,cement storten 24 uur per dag, weer opbouwen) hebben we ook een pokemon hotspot onder het slaapkamerraam blijkbaar. Het ziet zwart van de mensen van allerlei pluimages en kunnen allemaal lekker schreeuwen. Mag ik nu even een teiltje......:wuerg: Beestjes weer in de stress en slapen is ver te zoeken.Lekker dan.....

ergo8, miepje40, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Moe154

Moe154 Forum-analist

Misschien heeft je ega een 'lure module' aangeschaft?xD

miepje40, popje4, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

xDEcht niet Moe, ze noemen het hier een pokéstop, daar ploppen ze blijkbaar op en moeten ze vechten tegen dat beest..

miepje40, popje4, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oh jee, Snietje, die pokestop blijft voorlopig nog wel even - niet fijn onder je raam!:(

Hier regent het - is wel lekker afgekoeld, gelukkig, wat mij betreft dan.:oops:

snietje1, miepje40, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.