-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

jaaaa heul heet, zelf de ijs wagen is er van gesmolten [​IMG] jammer.....

Coco van harte en hoop dat je een leuke dag hebt gehad, is nog niet om da weet ik.....
    ooooo ooooo mag ik ook een heel klein stukje [​IMG] please!! ziet er zo lekker uit.....:p

miepje40, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Miep en Coco, van harte gefeliciteerd en nog heul veel gezonde jaren gewenst !

miepje40, stien56, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat las ik ook Hofje dus Coco, van harte gefeliciteerd en iig heb je mooi weer vandaag.

miepje40, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ohwwwwwww heerlijk ik hoef niet meer te douchen:p
    ben zoveeeeellllllllll gelikt:wuerg: ........................STIEN :inlove: ..............is weer terugxD
    Hoop dat je een heul goede vakantie heb gehad....:)
    Zal vast handdoeken voor de rest neerleggen...

Ga zelf ook liggen....languit op de bank...
    Slaap Lekker Allemaal ..Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

miepje40, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je Hofje, ik dacht al waarom ben ik toch steeds zo nat maar daar ligt het dus aan.

Stien, fijn dat je er weer bent en ik hoop dat je het leuk hebt gehad.
    Ik ga toch maar douchen.xD

miepje40, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco nog Van Harte gefeliciteerd ik had het niet mee gekregen :music:ook 2x25 ?

miepje40, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ik heb mezelf nog maar 3 keer onder een plens water gezet, het blijft plakkerig....

Hoe of waar zien jullie wanneer iemand jarig is ???
    Dutch, Coco is daar nog te jong voor....

Lied voor het slapen gaan : in a lifetime van Clannad

miepje40, HofvanDromen, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

mooi lied snietje....hoe en waar dat weet ik ook niet lees het vaak hier.
    vraagje wat doen jullie in die nieuwe fabriek stallen? wat is handig?
    nou truste allemaal....

miepje40, HofvanDromen, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo hier voor de liefhebbers ook nog een stuk kwarktaart. Misschien niet de meest feestelijke, maar wel lekker en gezond.
    Nee, Dutch, daarvoor moet ik nog 2x1.

miepje40, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi miep heb je me nog horen toeteren op mijn skoeter?ben van middag nog langs gasselte enz.mond geweest.via een omweg weer in nederland gekomen naar in meppen (duitsl) te zijn geweest.schitterend weer gehad ben er rood van geworden maar dat maakt niets uit.:)

miepje40, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Ja ik ben weer terug van weggeweest - heerlijke 3 weken gehad - ben zelfs bruin geworden - zit normaal altijd in de schaduw, maar daar was de wind wat te fris voor.
    Daarna opruimen, wassen enzovoort en gisteren een lange dag oppas op het heerlijke kleine ventje. (Hij begon helemaal te stralen toen hij mij weer zag na ruim 3 weken - smelt, smelt - ook van de hitte natuurlijk :p- lekker met water aan het klooien geweest)

Vandaag een dagje binnen blijven voor mij (na het halen van wat boodschapjes zometeen) - het wordt mij veel te warm, zeker hier achter in de tuin.

Miepje en Coco nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Zelf mocht ik in mijn vakantie 50 + 10 worden - rustig gevierd met Duitse vakantie bekenden.
    Oh ja, een dag later (2 juli) kwam de Tour de France langs de camping - was ook wel heel speciaal!
    We zijn nu in het bezit van een gele: Tour paraplu, t-shirt, matrozen petje, armbandje en pen - heerlijk gek gedaan met al die gele meuk met een heel stel anderen aldaar.

Enfin, prima vakantie gehad en op naar de volgende:D

Nu snel boven alles weer dichtgooien en de boodschapjes halen, dus tot................

suuske1960, miepje40, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Stien, fijn dat je genoten hebt, nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

Coco, dank je voor de kwarktaart, ik hoop dat je een gezellige verjaardag gehad hebt.

Miep, hopelijk heb jij ook een gezellige verjaardag gehad hebt, nog extra verwend op deze respectabele leeftijd ???

Ik ga ook boodschappen doen en daarna de keuken in 8)

Laatste bewerkt: 20 Juli 2016
    suuske1960, leni1955, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal

Coco weet niet of je er gevoelig voor bent maar excuus :pis ook moeilijk te raden zo xD
    Popje ik heb er een roze werkplaats en 3 rode werkplaatsen ik kijk voornamelijk naar de EP Fabriek en Menagerie beide boven 2700 EP
    met 4 beschikbare plaatsen

Stien klinkt als een geweldige vakantie :p kun je er weer even tegen xD

hier helse nacht gehad zo benauwd nu de CC (climate control) Airco aan om eerst de luchtvochtigheid naar beneden te krijgen
    30 gr en luchtvochtigheid op 54 dat is een hele slechte combi :oops:

Farmlief :inlove: kus brengen en dan kijken hoever ik kan inleveren bij event

Hexia, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    LenixD ik ben ook nog wel gaan douchen hoor...je blijf douchen met die hitte..
    Sniet...das zo mooi en een geweldig lied..dank je...:)
    Hoe Hofje die verjaardagen weet...euhm ik lees dat hier en daar en dan probeer ik dat te onthouden...
    Vind het leuk om als iemand jarig diegene even extra in het zonnetje te zetten...hoe dan ook verjaardagen ziet Hofje graag
    gevierd worden...

Stien je hebt het heerlijk gehad zo te lezen ...fijn..altijd leuk om op een goede vakantie ook weer terug te kijken..en nog van harte met ook een kroon jubileum;)
    Coco dank je voor de kwarktaart...ben der dol op..maakt niet in welke smaak of hoe dan ook ...heerlijk...en chocolade taart:inlove:
    Ergo Lekker even uitgewaaid op de scooter...hoop dat je dit vaker kan doen..lekker uitwaaien en hoofd leeg maken..
    Pop..die megading...ik gooi er voornamelijk beverwerkstallen in..die duren zolang en nu neemt het maar 1 plekje in..en die andere wissel ik af...met ooievaars, kiwi en meer van dat spul...Die boommegageval heb ik meestal eieren of honing inzitten..
    Ik rotzooi gewoon wat aan..heb daarom ook nog geen boormachine:wuerg:xD

Dutch:inlove: Helse nachten..oei dat moeten we niet hebben:oops:..Hoop dat het je vandaag en vannacht beter gaat.....
    Zal zo maar een extra dikke beterschaps kus brengen:inlove:

Voor Hofje zelf hoeft het ook niet zooooooooo warm:eek:
    wordt er aan de ene kant super sloom van en aan de andere kant een soort van hyper vano_O ..euhm stuiterbal effect zeker:wuerg:
    Toch maakt Hofje er hier een heul heul rustig dagje van...vandaag doet Hofje aan energiebesparing...
    Eerst maar ff koffie-.-
    Lied van de Dag ; Ilse DeLange - Have A Little Faith In Me
    :inlove::inlove:

Ach jee:wuerg: lees net aankondiging van Bama Megading...45 GB :eek:
    Hofje heb der net 28 :oops: weer een jarenplan...Allememachies:cry:
    Kopen doe ik ze niet...nujah zal vanzelf dan wel weer komen...:music:

Laatste bewerkt: 20 Juli 2016
    suuske1960, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

goede warme morgen....

fijn stien.....zo te lezen een heerlijke vakantie gehad...
    dank voor de tips over de nieuwe fabrieken zal eens kijken wat ik er mee ga doen....verder... nog geen boor gezien geen gele/roze/groene of in wat voor een kleur ze ook mogen verschijnen :p als ze al verschijnen.....
    hoop dat het nog een beetje vol te houden is Dutch....voor heel veel mensen is dit niet echt meer fijn. de warmte dan he....
    zo nu eerst koffie en.....daarna bad opzetten voor de hondjes ja ja hun eigen privé zwem dinges....maar anders gaan ze aan de kook.
    fijne dag allemaal en rustig aan met deze hitte......:)

Hexia, suuske1960, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Hexia

Hexia Teller

Tante Pop... je kan alleen boormachines krijgen uit die megastallen...dussuh als je die niet heb staan komen er helemaal geen boormachines:wuerg:

Ik heb 110 GB:music: De megading komt hier dus wel te staanxD
    De upgrades komen denk nooit.....nog geen boormachine gezien hier:wuerg:
    Zou wel leuker zijn als nou bv bij die enge Renzo je die megagevallen is kon sparen en dan kopen voor muntjes8)

suuske1960, dutchboy, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zo, boodschapjes binnen voor 2 dagen. Voor vanavond een aardappelsalade gemaakt met als toetje watermeloen.

Mij te warm buiten - een zuid/oost tuin, dus vanaf vanmorgen vroeg de zon er al in.
    Zonnescherm al vroeg uit en de rolluiken voor een groot deel dicht gelaten - blijft het lekker koel beneden - beetje donker, dat dan weer wel, maar ja............
    Lekker binnen zitten, beetje haken en Tour kijken vandaag.

Wat de farm betreft - wel alle mega stallen voor sterren binnen gehaald en heb er nog ruim 1300 over.
    Die op baha laat ik even - eerst alle bomen en gewassen vrijspelen daar.

Wat het event betreft - na de oogst van zo meteen nog 1 item vrijspelen - de wolkenrij staat al.

Oh ja, volle maan niet vergeten vanaf 15.00 uur!

Tot later!

suuske1960, Hexia, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

ja Hexia die stallen staan er wel maar ik vroeg me af wat je er nu het beste in kunt zetten....de langste....dan gaan alle andere ook zo lang dus dacht ik dat het niet handig is als je bv. een stal van 28 uur er in zet en een van 8 dus vandaar mijn vraagje wat iedereen er zo al mee doet. heb ook nog maar 1 keer gelezen dat iemand een boor heeft en ja geduld is een schone zaak, maar snap het doel zo niet geheel....en zo.... je hebt er namelijk geen invloed op of zo, had liever gezien dat je er wat bijzonders voor moest doen om die dingen dan vrij te spelen of zo.....dan vond ik het meer een uitdaging dan nu....maar ja we zullen gewoon lekker door hobbelen.....tochxD
    ik ga zo lekker naar de haar mevrouw.....gelukkig hebben ze daar airco...

suuske1960, Hexia, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Tja..ze zijn leuk maar eigenlijk heb je der niks an:wuerg: een soort van sigaar uit eigen doos..:oops:

Ga zo hier ook de haren weer eens in de verf gooien....twijfel nog wel een beetje:p kan het ook laten millimeteren en dan gewoon grijs laten groeien:oops: en volgens mij ben ik geeneens grijs dan maar wit:wuerg:
    maaaarrrrrrrr dan kan ik het gewoon weer lang laten groeien:inlove: zonder elke keer dat gedoe en geknoei met die verf...
    Euhm ik denk er nog even over....:music:
    twijfel...twijfel...keuzes...keuzes...:cry:

suuske1960, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

ja das lastig he hofdame....hier zelfde probleem:) nu verf ik al vanaf mijn 30ste want toen begon het al dat grijs worden nu....tja durf niet zo goed het laten uit groeien dan he staat zo grijs zeg maar....

suuske1960, Hexia, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.