-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Miep aaaahhhh, wat zielig ! Ik hoop dat het nu wel goed komt !

Leni, ook niet over recalcitrante mannen?? o_O Jakkie dat is vervelend xD

Laatste bewerkt: 11 Juli 2016
    stien56, harm-jan70, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Na een prachtig warm zonnig weekend was,t weer een grijze winderige koude:eek: Maandag...
    Vieze beessies gisteravond met Roze Handschoentjes voorzichtig in die fokrommelgedoe gegooid en was zo klaaro_OxD
    En eindelijk een paar mooie bama beestjes mogen verwelkomen op de Roze Boerderij:inlove:
    Nu weer rustig verder met rommelen en rotzooien....
    Hoop dat Dutch:inlove: zich heeft gedragen en een braaf geweest is...
    Alhoewel soms zijn stoute en recalcitrante mannen ook wel leuk:music:
    Dus Sniet succes ermee en bedankt voor de liedjes
    Gatver Miep das helemaal niet leuk...sterkte met de kleine grote man....
    Leni gefeliciteerd met je kleindochter...
    Nu eerst een koffietje en een dikke kus bij farmlief:inlove: brengen...
    Lied van de Dag; Close II You - Somebody

Fijne dag allemaal
    :inlove::inlove:

stien56, harm-jan70, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, zeker niet over recalcitrante mannen en vooral niet als ze groter zijn dan ik Sniet:music:
    Hof, ben je een beetje uitgerust in de onderduik?

Dutch is toch altijd braaf.-.-
    Hier maar eens aan de was en de poets na een weekend andere dingen.

4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen iedereen

hier alles in rust ook een rustig weekend geweest het was erg benauwd nog steeds dus niet veel gedaan
    wat voetballen :music:
    Farmlief een kus brengen enen het fietsen al gedaan dus dan de markt maar even op :p

5. HofvanDromen

Ja Leni t,was lekker relaxed...alleen doe je dan ongemerkt weer teveel en dan moet ik daar bijv vandaag weer voor boeten:wuerg:
    Nu ja mag straks weer een shotje halen ...arme kadetten:cry:..Langzaam heel langzaam gaat het iets beter...
    Inmiddels is wel bekend, dat hofje er waarschijnlijk te lang mee heeft doorgelopen en de reserves die er nog waren allemaal heeft opgebruikt..maar ja das altijd achteraf en niet zeker..en het heeft niets met voeding ofzoiets te maken heeft...Mijn lichaam maakt zowel de B12 en Vitamine D niet of veels te weinig nog zelf aan...Soms is dat gewoon zo..en ze weten nog niet waarom dat dan bij sommige mensen zo is..Dat houd in dat Hofje de rest van haar leven pillen moet slikken..en spuitjes moet halen. Dat laatste mag op mijn gevoel ..en daar ben ik heul blij mee een meedenkende HA...En dat allemaal weer dankzij lieve duifjes van ene boerin die mij daarmee heel veel info en durfkracht heeft gegeven...Om daar toch voor te vechten en door en voor te gaan:inlove:...Het gaat wel goed komen...niet snel en niet op korte termijn maar goed komen zal het vast:)
    Nu alleen nog leren om ook een goede balans te vinden...en das voor deze stuiterbal zo moeilijk:oops:
    Waarom schrijft Hofje dit allemaal op...niet om zielig te zijn..zielig zijn schiet niemand iets mee op....hoewel hofje best wel een zwelgje kan zijn...dat weet zij ook wel:oops:
    Ik schrijf het op omdat het misschien iemand anders zou kunnen helpen...

Zo ...nu hier nog zo,n kleine 2 weekjes en dan gaan de 2 drukte schoppertjes dan toch eindelijk in hun eigen huisje wonen..
    Tis bijna allemaal klaar nu...volgende week komen de meubels enzo enzo...Der zijn nog wel wat klussen , maar die kunnen ze in hun eigen tempo en ooit nog wel een keer doen...
    Wat zal het stilletjes in huis worden en weer wennen ...Hofje en Feestcommissie weer saampjes8)
    Ohnee...Mevr de Zwart is daar ook nog...xD

Laatste bewerkt: 11 Juli 2016
  6. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Goedemiddag,
    Ach Hof ben blij dat ik je een beetje advies kon geven :inlove:
    Miep heeft zelf heel erg moeten knokken tegen een niet begripvolle arts....hij wou zelfs de bijsluiter niet geloven :wuerg:
    en weet je....sinds het B12 verhaal bekent is bij mij blijkt de menniere (of hoe je het ook schrijft) helemaal geen menniere te zijn maar puur de B12 tekort.
    En zo ook met mijn geheugen....miep blijkt helemaal geen vroege dementie te hebben maar "gewoon" B12 tekort xD
    En zo kan ik nog wel even doorgaan....zo jammer dat vele artsen B12 te kort nog steeds als spichies xD beschouwen.

7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Miepje toch erg genoeg maar blij dat je je gelijk hebt gehad o_O
    maar hoe is het inmiddels met de kleine jongen ?

8. HofvanDromen

:inlove: Miep.............dikke knuffel enzo enzo enzo......... vond zo lief van je en je weet hoe blij ik er mee was/ben........
    Ben ook zo blij voor jou , dat het je nu ook eindelijk beter gaat...Dat verdien jij en gun ik jou ook zo...:inlove:
    Misschien kom ik nu ook nog van mijn meniere af:eek:helemaal nog niet aan gedacht...-.-
    Dat zou een feestje zijn...ach het kan er nu alleen maar beter op worden....
    Niet alleen artsen doen er beetje raar over hoor:music:Alhoewel ik het die artsen wel heel erg kwalijk neem:mad:
    Gewone mensen niet echt...je kan nu eenmaal niet alles weten ook enzo enzo...
    Maar soms is een heul klein beetje begrip toch ook wel fijn...en het is geen Hype of tussen de oren gedoeo_O
    Ik heb het hier niet over mensen in dit draadje en in mijn directe omgeving ofzo hoor...:wuerg:
    Die zijn juist zo lief en begripvol....en ja ...ja dan voel je...hoe K*t het ook soms even is..toch een heul rijk en geliefd mens ...ofzo iets...nuja jullie weten best wat ik bedoel:inlove:.....Tttttttttssssssssssss zit zeker weer in de emomutsenstand...
    gaat maar even een dutje doen:oops:

stien56, harm-jan70, ergo8 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

Mijn moeder krijgt ook al jaren B12 injecties dames dus het zit echt niet tussen de oren.:inlove:
    Ik heb er wel eens naar laten kijken toen ik zo moe was maar dat was het niet, laat je niets aanpraten.8)

stien56, harm-jan70, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Komt goed Leni..komt goed:inlove:
    Hier doen de donkere wolken een spelletje met de zon...ze spelen denk verstoppertje:wuerg:
    Hofje gaat er maar is een rustig dagje van maken...die slakken mogen nu wel weg hoor:oops:

Eerst maar even een lekker bakkie koffie en een dikke kus bij farmlief:inlove: brengen...
    Misschien toch nog straks even in die zonnetje...

Lied van de Dag ; Boston - Amanda

Fijne dag allemaal
    :inlove::inlove:

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen nog even'

beetje laat maar beter dan nooit xD

zoveel rust op de farm
    nu eerst Farmlief :inlove:een kus brengen en dan de farm langs:p

stien56, harm-jan70, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, tijd voor een HJ al heb ik er al een paar tot me genomen in de zonxD.
    Was dus een lekkere tuindag.

stien56, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Nog geen tijd Suuske, eerst naar de therapeute

14. leni1955

Zon Suus, hier voornamelijk grijs en buien.:cry:

stien56, harm-jan70, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Ik had vandaag gruwelijke mazzel, iedere keer als ik naar buiten moest, was het droog en zonnig :inlove: Als ik binnen was begon het te regenen. Dit is het echte bewijs dat ik het zonnetje in- en buiten huis ben8)

stien56, harm-jan70, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Snietje xDxD kom dan gauw een keer bij langs
    mensen zeggen dat ik er wat pips uit zie ik kan wel wat zon gebruiken om een beetje bij te kleuren ;)

stien56, harm-jan70, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Sorry Dutch, ik moet werken, anders was ik wel even langsgefietst ;)

stien56, harm-jan70, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen

Snietje dat is erg jammer een andere keer dan maar xD

Farmlief :inlove: even een kus brengen en dan ook even fietsen kan ik zo weinig doen maar 10.30 fietsen
    het is belangrijk om dat op vaste tijden te doen zodat het lichaam iedere keer even veel herstel tijd heeft
    wel scheelt het enorm wat voor weer het is
    gelukkig is het een handfiets :p ben vanmorgen van het bed afgegleden toen ik ging staan gleed zo onderuit daar heb ik een pijnlijke hamstring aan over gehouden :(

19. HofvanDromen

Ahhh Dutch:inlove: das niet fijn....zal pijnlijk zijn....dusseh

Hier maar weer een rustig dagje:music:

20. leni1955

Goedemiddag, wat een rust hier.
    Dutch, dat moet je niet te vaak doen hoor, is niet gezond, sterkte ermee.