-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oeps, ik ben nog veel erger, ben over de 2x25 en kan niet kalm aan doen, ik ren, spring, huppel en ren weer verder (letterlijk en figuurlijk) :oops::music:

harm-jan70, .-Ard1970-, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip op de nieuwspagina als je inlogt komt deze pop-up en daar staat introductie pakhuizen.....

harm-jan70, .-Ard1970-, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Was me nog niet opgevallen Popje... pakhuizen o_O:eek: wordt nu echt alles een mega boerderij?, het fokken is al om zeep geholpen met het mega hotel... We kunnen nu alleen nog wachten op gif strooien en spuiten geven aan de dieren zodat ze de mens kunnen vergiftigen....-.-

Het kan ook natuurlijk betekenen dat we ruimte moeten kopen om de extra bomen en stallen kwijt te kunnen -.-

harm-jan70, .-Ard1970-, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ahja Pop zag het nu ook:sleepy:...ik klik dat ding altijd meteen weg..
    Getver.:(Dat wilt Hofje helemaal niet...:cry:
    Hofje wilt gewoon een gezellig krakkemikkig boerderijtje en dan een beetje boerenrommelen:inlove:
    Vrij kopen:eek:......Eerst je eigen gek betalen aan bomen en stallen en nou zeker weer betalen .>:(
    Niet dus ...Blijf fijn ouderwets boerinnetje spelen dan8)
    ze kennen het ff bekijken..vind niks niet leuk meer>:( ....en een heleboel lelijke woorden er achteraan...gggrrrmmmmbbl:oops:>:(

Hofje gaat met boos verdrietig gezichtje op de bank....onder die knuffeldekentje..
    ben blij morgen in de loop van de dag naar die onderduik te kunnen gaan..

Arrggggg>:( ...hebben ze die mais van groente in granen weer zitten veranderen:eek:...ben je blij die wolken rij te hebben van +1 groente...heb der ook niks meer aan...nog meer lelijke woorden>:(...stomme veranderingen steeds:oops:

Fijn Weekend Allemaal
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 9 Juni 2016
    harm-jan70, ergo8, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

hihii die had ik nog niet gezien die van de mais....raar hoor.
    zo nu eff niks meer....morgen weer vroege (lange) dienst,maar na half tien, maar 1 bewoner wauw das heul luxe wel leuk kun je net wat meer doen dan anders.

harm-jan70, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Zeg hof.....ben jij ook van bouwjaar 66?.....miep wordt over ongeveer een week of 6..... die 2 keer 25 xD

harm-jan70, dutchboy, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Ja Miep...wij zijn van het beste bouwjaar ooitxD...1966...........21 juni............

harm-jan70, miepje40, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Euh, een vroegere geboorte in jaartal was het geweldigste jaar dames :music:

Euh Hofje, ik wil niet vervelend doen maar mais is een graan, die eigenlijk onder de grassen valt...dacht ik eigenlijk.Ik heb mais nog nooit onder de groente bedacht.... ook niet op deze raarste boerderij:oops:

edit; ik ben al blij dat ik geen kroten hoef te verbouwen....:wuerg:

Laatste bewerkt: 9 Juni 2016
  9. HofvanDromen

Neuhhhh ...66 staat te boek als beste bouwjaar hoor Snietje:pxD
    Je doet helemaal niet vervelend Snietje:inlove:
    die van Varun en Game-design en weet ik het hoe die of ze heten...die zitten steeds maar heul de boel te veranderen...:wuerg:
    en dat maakt Hofje zooooooooooo opstandig ...>:(
    Hofje gaat de boerderij en zichzelf in nachtstand gooien...Nog een liedje voor het slapen gaan...vind zelf zo erg mooi liedje...:inlove:

Blof - Midzomernacht

Slaap Lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

harm-jan70, miepje40, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Euh, Hof, '64 was echt het allerbeste jaar....8)

dan mag je er ook een ander lied na Blof achteraangooien, we belong to the night van Ellen Foley :inlove:

11. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zonder een ingewikkelde discussie gaat het forum mis.
    Maar 1970 is echt het beste jaar. En wel om de volgende redenen:
    1. Het rekenen met een rond getal is makkelijker als een 1964 of 1966.
    2. In 1970 werd Feyenoord winnaar van de EC I en de wereldbeker (Dutch)
    3. In 1970 begon er een nieuwe periode Want bij elk 10-tal gebeurd dit
    4. De reclameboodschappen van de STER kwamen in kleur op TV, (anders hadden we nu nog zwart-wit reclame)
    5. De Beatles gingen uit elkaar (o nee dat is een minpuntje)
    6. Toppop werd voor het eerst uitgezonden.

Kortom 1970 is dus het jaar.

Pakhuizen om ze simultaan te beheren. Pakhuizen gelijktijdig (dat betekent simultaan) beheren. Als alles in mijn schuur staat beheer ik het toch ook al? Of ben ik nu helemaal in de war? Ik snap het niet wat er makkelijker aan kan zijn dan nu. Je kijkt in je schuur en je weet hoeveel je overal van hebt als je land leeg is.

Ik blijf maar rustig boerderijtje doen op mijn manier.

harm-jan70, ergo8, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik ook en 1955 is toch echt een kroonjaar (geen discussie over beste jaar mogelijk)xD

harm-jan70, janniekwak, ergo8 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Allemaal niet mee eens - het is mijn kroonjaar - bijna 60, dus..............................:wuerg:xD

Goedemiddag!

harm-jan70, ergo8, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

xDxD Goedemiddag:inlove:

Allemaal mis8) ......het jaar is en blijft 1966...en mijn Kroonjaar:inlove:

Lied van de Dag; Gary Moore - Still Got The Blues

Fijn Weekend !!:inlove:

harm-jan70, ergo8, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemiddag iedereen

temidden van de flower power 1965 dus en verder zijn er nog heel veel goede jaren :p
    hier bezig met het voetbalspel ik vind het leuk een tip geduld kan je redden niet gehaast schieten dan gaat het prima;)
    gebeurt niet vaak maar ik heb nu meer drops dan gewas dus eerst oogsten en dan balletje trappen xD

Farmlief :inlove:een fijn weekend in de onderduik en dat geld natuurlijk vooriedereen een fijn weekend :)

nog even dit zoonlief had gister dienst van 1300 tot 2100 en vanmorgen van 0700 tot 1500 vanmiddag
    dat zal wel wat tegenvallen denk ik voor de eerste keer
    verder vond hij het geweldig leuk en na het werk is hij met de chef kok tevens zijn leidinggevende even een biertje wezen happen
    dus ik dat dat wel klikt xD ben heel blij voor hem waarschijnlijk dinsdag komt hij thuis of maandag avond laat ik weet ook niet hoe het met de boot gaat en dan krijgt hij donderdag uitslag van zijn examen en smiddags moet hij dan weer terug voor de volgende dienst

harm-jan70, .-Ard1970-, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Dit zo gelezen te hebben blijft toch 1966 :inlove:het kroonjaar.....het is 2 tegen allemaal 1 tjes....dus!8)
    19 juli ben ik aan de beurt hof

harm-jan70, dutchboy, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zeg dames, jullie hadden het beste jaar en dat vind ik prima hoor, het kroonjaar is van mij.xD

Dutch, fijn dat het klikt.
    Ik ben definitief niet aan de voetbal, zit in de mestverkoop.;)

harm-jan70, dutchboy, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Neuhhh Leni ...Miepje en Hofje de 2 kreeftjes ook nog..kom ik net achterxD
    Die hebben echt het beste en het kroonjaar 1966:inlove: Das dan weer een beetje jammer voor jullie allemaal-.-xD
    Dutch:inlove: ....heerlijk dat het goed gaat...

Ben ook nog ff in de mest gedoken...lekker hoor...euhhh de BD die het oplevert dan hexD

harm-jan70, dutchboy, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ha, ook ik ben een kreeft - 1 juli mag ik mijn verjaardag vieren, dus.......

harm-jan70, HofvanDromen, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

hallo....nee hoor (wil ook geen discussie opwekken ) maar 1861 is toch echt het beste jaar.....
    net terug van werk wauw viel dat even tegen....heul druk geweest voor cliënt waar van alles voor geregeld moest worden nog voor drie uur vanmiddag (kamer verhuist) ook nog voor een cliënt, die al wel verhuist is, maar waar nog wat vragen en zo over waren.... en en en niks leuks kunnen doen met die cliënt die vandaag dus vrij was:cry: jammer hoor, zouden een extra popje voor dit soort dingen moeten hebben ondertussen nog 10 telefoontjes beantwoord vier mails verstuurd, drie mensen zelf moeten bellen zucht....:sleepy:
    Dutch fijn dat het daar goed gaat met je zoon toch altijd even afwachten hé....

harm-jan70, HofvanDromen, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.