-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Mompelt wat over een vooral niet roze camelshower party*

Miep het is toch wel een jongetje hé? Met dochters is altijd lastig...daarbij mag ze dan mooi de deur niet voor haar 30e of trouwen.

Het is hier vrij rustig btw Coco.. Wou er eigenlijk nog wel een hondje bij...:oops:
    Heb er maar verstandelijker wijs, maar eentje op afstand (financieel) geadopteerd...ze keek zo zielig op de foto...:cry:

Hoewel een vriendinneke voor Pedro is ook wel leuk...Het is die twijfel he... Voor ik het weet, heb ik hier een hele roedel lopen.... Is eigenlijk ook wel gezellig...xD

Laatste bewerkt: 28 Mei 2016
    summerheat, stien56, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

xD Hij snapt het allemaal wél hè....die summer

summerheat, stien56, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Echt knap he van summer....ken der soms zelf geen touw meer aan vast knopen , hoe het allemaal zit en bedoelt wordt:oops:xD
    Euhm HJ...Hexia is blij ietsiepietsie ouder te zijn dan 30:wuerg: Allememachies...thuis houden tot 30eo_O
    Trouwens nog van harte gefeliciteerd HJ en Miepje ...met jullie nageslacht...weet ook niet meer of nou jongen of meissie was

Vriendinnetje voor Pedrootje...ach dat zou toch leuk zijn...maar lijkt mij een moeilijke beslissing ....

pppffffftttttt....tís eigenlijk veels te warm om te klussen en tis ook broeierig benauwd...nuja alles beter dan regen en kou..
    dus we gaan nog even door...

summerheat, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Snel van begrip is hier best wel een voordeel :wuerg:
    Soms is het zo verwarrend hier dat ik bijna mijn hoofd verlies xD
    Ja HJ een jongen....neem jij hem vandaag onder je hoede.....mijn oren tuiten o_O
    (kword helemaal ibbelig van dat :cry:) :wuerg:

summerheat, stien56, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Het Camelke zoet bij Pedro in de mand leggen doet*:inlove:

Maandag eerst Pedro even langs de D.A. brengen, voor de standaard controle, tot die tijd maar van de adoptiebutton knop proberen af te blijven....xD
    Er zit ook nog een hele lieve oude opa daar...Senior heeft ie, een Ratonero zo zielig...:cry:

miepje40, summerheat, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

oooo HJ wat moeilijk hé....twee is leuk/fijn/gezellig/meer haren/meer voer/maar wel twee staarten die altijd blij zijn als je thuis komt kwispel kwispel.....hoop dta alles goed gaat bij de DA en nog gefeli met jullie kameeltje hoe heet hij?
    Welkom summer fijn dat je mee doet....en een paar dagen wachten das goed voor de voorbereidingen....
    zo nu weer aan het huishouden stofzuigen/dweilen/ eten maken....maar de lampjes hangen jippie....na twee uur:(

harm-jan70, miepje40, summerheat en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Sharon

Sharon Junior expert

Even in een lokaal winkeltje een jurk voor de bruiloft aangeschaft (als ik ben uitgenodigd tenminste :oops:) want de bruidegom heeft zich gemeld lees ik.

Hexia, dutchboy, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hexia, ik ben as week maar beperkt aanwezig, we gaan ons opofferen om een midweekje uit te rusten in het buurland :inlove: Blijkbaar hebben we wel wifi, dus mijn laptop gaan mee, maar ja, hoe goed die wifi is gaan we meemaken..
    Ik ga daar mijn gordeldier aan een boom vastbinden 8)xD

Miep gefeliciteerd met je kleine,

Hexia, dutchboy, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

mooi sharon top... tuurlijk iedereen is uit genodigd toch of of.....vast wel...
    ik vond deze wel erg mooi[​IMG] vrolijk en zo....

Hexia, dutchboy, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ha Sharon ook al klaar voor het feest...leuke jurk..natuurlijk mag je komen...iedereen mag komen..gezelliexD
    Popje fijn dat het toch gelukt is al duurde het 2 uur..en ook al een mooie jurk...wordt er blij van:)
    Hofje heb 3 uur in een kast gezeten:wuerg: de inloopkledingkastkamerdinges...mocht eindelijk gewit/gesaust worden..
    en ik was de gelukkigexD..de helft zit op de muren ..wel klaar...de andere helft zit op de vloeren, het trapje, mijn kleding...
    heb er gratis en voor niks nu een kluskledingsetje bij:p..mijn haar laat ik denk zo...staat erg sjiekdefriemels zo met een witte lok:wuerg:
    Allememachies...wat een geknoei en gekluns was het weer...maar goed aldoende leert men zeggen zexD
    en verhips ik ken het nog ook-.-

Snietje lieverd heul graag wil Hofje/Hexia jouw bij de bruiloft...maar veel belangrijker is het dat jij lekker een weekje gaat verwen uitrusten:inlove: en dat je het gordeldier kan achterlaten...
    Misschien lukt het met de wifi om toch even aanwezig te zijn...Als het niet lukt..geeft toch niks ...is wel jammer natuurlijk ,
    maar wat niet kan , kan niet en jij bent zelf wel belangrijker ofzoiets...euh euh hoop dat je nog volgt en begrijpt..
    ben zo beetje moe ik snap het zelf niet meer helemaal....maar das geloof ik ook normaal voor Hofje:wuerg:
    En ja wat is normaal ook alweer....ben het ff kwijt....eerst maar zo douchen en eten...enzo enzo....

harm-jan70, dutchboy, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet kun je voor je weggaat nog een mooie jurk voor me uitzoeken voor de bruiloft:oops::inlove:
    Geniet lekker van je midweekje en ik hoop dat het gordeldier rustig wordt en blijft.

Summer, niet alles te serieus nemen hier en vooral blijven lachen.:music:
    Overigens ben ik wel blij voor Hexia, ze zat zo te zeuren om een man.xD

harm-jan70, snietje1, Hexia en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. summerheat

summerheat Forumleerling

gezellig die voorbereidingen er word echt werk van gemaakt xD

harm-jan70, popje4, -Coco1968- en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ja Summer trouwen is een serieuze zaak :p nou ja het feestje in ieder geval xD
    benieuwd of er een leuke artiest of dweil orkest komt xD

hier halfweg het event plant ik de verkeerde erwten >:(ik dacht even opletten o_Odas dus niet geluktxD

harm-jan70, summerheat, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Teller

tante Leni:eek: ik zeurde niet...ik wenste en was opzoek naar DE liefde:wuerg::oops:

Nou ....jij moet betalen...duussuhhhhh:music:

harm-jan70, summerheat, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Oei Dutch o_O.....dat wordt in de buidel tasten xD

16. leni1955

Ik verwijder een heel veld, ook heel handig.:wuerg::cry:
    Ach liefje, ik maak maar een grapje.:inlove:

Laatste bewerkt: 28 Mei 2016
  17. jolars

jolars Gevorderde

Popje, hoofd voorbereiding toch? ik wilde je even laten weten dat mijn paarden (zie banner) beschikbaar zijn voor de grote dag.
    Ik heb ook al rijtuigen van stal gehaald en ben ze druk aan het oppoetsen.
    Dit is mijn favoriet:

Maar ik heb ook wel een officiële trouwkoets in de aanbieding:

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni, bedoel je zoiets ?
    Of meer zoiets ?

Of iets heel anders ???

19. leni1955

Ah Sniet, die onderste is prachtig, je bent weer geweldig.:inlove:
    Hoe is het met je gordelroos? Gaat het al iets beter?

20. popje4

wauw sniet mooi hoor de jurk....
    en wat een mooie koets ik hoop dat Hexia de trouwkoets ook mooi vind....en paarden.. mooi hoor.....dank je jolars! top
    maar nog eff een vraagje welke taart moet het worden IVM op tijd bakken en zo.....deze ? [​IMG] of meer [​IMG] of [​IMG] en de drankjes?? [​IMG] oooo wat een moeilijke keuze...wat vind Hexia en Summer mooi?