-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen.

Hofdame wel een heerlijk vooruitzicht toch....maar ook wel verdient na al dat klussen en behang steken en zo....
    hier lekker weer, wel wat koeler inderdaad maar was aan de wandel met de hond, vestje aan en zo, maar pppfff dat was net eff te warm. zo maar eens lekker buiten een bakkie doen.
    zieke wederhelft knapt weer op .....en dan laat hij weten ook hhhhhaaaaa.....kan het niet laten om de vaatwasser uit te pakken hihhiiinou ja hij mag van mij....

Kouwegrond, stien56, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

hier lekker rustig gaat gelukkig rustig door
    Farmlief :inlove:een kus brengen en dan koffie
    event gaat zijn gangetje zo weer even bijltje gooien op zich weinig te doen omdat het gewas lang duurt

hier nog prachtig weer volop zon blauwe hemel xDgenieten dus

3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hier gisteren met Pedro van een terrasje genoten. Na 2 Jupilers was ik meer moe dan Pedro.

Hij heeft zijn eigen voorbeeldig gedragen, ondanks alle prikkels, nieuwe omgeving, vele mensen om hem heen, oh ja, en een halve hondenworst in plakjes.xD

Enkel stond ie om 07:00 naast het bed te woefen, als teken van ik moet even baas... Tja als hij het zo netjes aangeeft, dan moet het maar -.-
    Hij keek wel raar toen het baasje na de wandeling al weer ging slapen... Nu eerst ff koffie..

Kouwegrond, stien56, .-Ard1970- en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

wat goed van pedro om te woefen... mooi toch laat weten dat hij wat moet top....maar wel raar dat Pedro na twee jupilers nog niet moe was!! xD

Kouwegrond, stien56, .-Ard1970- en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Volgende keer ga ik niet op de rand van het terras zitten, (dacht dat geeft hem iets minder prikkels). Ware het niet dat het naast mij een doorgang was van een langslopen met veel honden naar de uitlaat plaats.xD

Hij had wel snel door van, als ik braaf ben, krijg ik een stukje worst. Ik bleef snijden..

6. popje4

geen kater?? [​IMG]

7. harm-jan70

Van 2 jupi´s o_O

8. popje4

nou kan toch ik vorige week van twee wijntjes.....kan best....

Kouwegrond, harm-jan70, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ is wel wat gewend pop.;)

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Pop de clou is altijd veel water drinken, dan krijg je geen kater ;)

Ik heb net een onelegante duik in de huiskamer gemaakt met een plantje in mijn handen. Ik sta er nu gekleurd op; been vanaf knie tot en met voet is goed afgeschaafd en blauw, rug heeft een lekkere tik gehad, verder leuk wat krassen, mijn schouder weer in de kom moeten duwen,de plank van de afzetting van mijn hooligans is in 2en en de pot van mijn peperplantje ligt in gruzelementen.... Tja, als je iets doet, moet je het wel goed doen..8)

omaagnes55, Kouwegrond, harm-jan70 en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

Snietje toch das niet zo mooi je moet ook voorzichtig zijn met je zelf....hoop dat het niet heel veel pijn doet....en water bij de wijn....oké zal er de volgende keer aan denken....maar het waren er echt maar twee (glaasjes dan hé) viel gewoon een beetje verkeerd denk ik...

Kouwegrond, harm-jan70, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

Heel goed gedaan Sniet, volgende keer zou ik de vloer wat minder glad maken met poetsen dat scheelt misschien iets.xD
    Maar zonder gekheid is het natuurlijk gewoon shi., arme jij.:(:inlove:

Ik heb vandaag maar weer wat geld bij het tuincentrum gebracht om vervolgens van half elf tot drie uur op mijn knieen in de aarde te mogen wroeten maar het ziet er weer geweldig uit en nu maar hopen dat het ook aanslaat zodat ik volgend jaar eens een keer het geld zelf kan houden.xD

13. snietje1

Popje, tja,struikelen is ook een kunst..

Leni xDja zeg, en bedankt xD euh misschien ooit minder poetsen..:eek:o_O nope, dat gaat nooit goedkomen, wel heul lief van je, en ja, het is shi..... Ik ben blij dat ik geen bloedverdunners hoef te slikken, anders was het een bloedbad geworden. Mijn wederhelft helemaal ongerust, en kwam koude washandjes aandragen, wil me insmeren ivm mijn hernia... zó lief ! Ik zie morgen wel of ik me nog kan bewegen, als ik nu 10 minuten stil zit, gaat em niet worden..o_O:eek: (ben dus echt rondjes aan het lopen om nog te kunnen bewegen)

Wordt vervolgd8)

14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

snietje hoop dat je van de ergste schrik en pijn een beetje bekomen bent ;)
    doe voorzichtig :oops:h

hier de wolkenrij binnen vanaf morgen voor de rest voor nu trusten allemaal:sleepy:

15. snietje1

Goedemorgen, ik ga maar eens aan de poets, dan blijf ik in beweging :music:

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedmorgen iedereen

heb de lange trainings broek en een vest weer aangedaan bbbbrrrrrr heb het gewoon koud :p

vandaag beginnen de rest uit het event te vissen heb 14 soep staan dus het begin is er xD

Farmlief een kus brengen en dan maar even bijltje gooien :music:

iedereen een heel fijn pinkster weekend gewenst hoop dat het niet te koud is buiten

Kouwegrond, harm-jan70, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Het was echt wel koud buiten, kleinzoon had een voetbaltoernooi en paps en mams zijn in de grote stad Amsterdam dus of oma maar mee wilde (ben wel heel lief aangekeken) maar het is een vieze koude wind, wel een keer leuk om die kleine mannen zo te zien rennen en af en toe ook nog voetballen, ik heb genoten en nu lekker warm binnen.

Wolkenrij hier ook binnen en straks ook nog wat andere dingen scoren, idioot die ik ben ga ik toch ook altijd voor de sticker:oops: maar vind 60 punten toch wel erg veel dus maar kijken of ik ze overhoud.;)

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Leni is echt leuk die kleintjes achter de bal aan zien rennen ben zelf jeugdcoach geweest ;)

ik heb de 60unten voor de sticker ook nog niet maar ik moet hem wel hebben :p
    als ik dan over 10jaar terug kijk dan komt het allemaal weer terug xD

19. snietje1

Zo, *voorzichtige plof* hier is alles gepoetst, strijk is klaar dus nu even rustig aan. Mijn lijf houdt het goed, alleen een beetje ongemak, maar dat mag de pret niet drukken xD

Maar eens kijken of ik maandag een tuincentrum onveilig kan maken om kruiden in te slaan. Morgen de rest van de bakken legen en schoonmaken, is dat ook weer op orde ;)

Ondertussen hebben ze hier ergens buiten een feestje, ik hoop dat ze niet de hele nacht doorgaan. Het is eigenlijk wel te verwachten, het is nachtmarkt en de kroegen willen ook veel verdienen :wuerg:

20. leni1955

Sterkte vannacht Sniet en anders maar weer in de badkuip maar ja met een stijf lijf van het vallen gaat dat vast ook niet lukken, oeps, ben ik nu gemeen?:eek:xD

Kleinzoon is behoorlijk fanatiek Dutch maar ook best wel goed en ik ben niet de enige die dat zegt;), hij ligt weer lekker schoongepoetst in bed want wilde nog een nachtje blijven, gezellig hoor.:inlove:

Kouwegrond, harm-jan70, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.