-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemiddag vandaag,
    Het weer is wisselvallig.
    En verder? Ik word moe van mensen die herrie maken. Kan nu niets meer in rust?
    Hoe kan ik nu nadenken met al die herrie overal?

Maar goed en dan een event staat er op het forum. Ik dacht dat ik best wel slim ben maar dit is gewoon chaos. Ik moet anderhalf uur denken om een planning te maken. Om te kijken hoe het allemaal is.
    Helaas laat ik het aan me voorbij gaan.

stien56, miepje40, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xD Ter uwer info: ik had het eerste dekbed erin gelegd, daar ben ik op gaan liggen en het tweede dekbed bovenop me :p

event ??? oh, ff kijken wat het nu weer is...

stien56, miepje40, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gelukkig maar, ik zou niet willen dat je het koud hebt gehad.xD Gelukkig pas je wel in het bad.:p

stien56, miepje40, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond:inlove:

Net weer thuis..lees die event :eek:...die slaat Hofje mooi over...:wuerg:das geen doen...tis een spelletje ...tocho_O
    Ga lekker volle manen en me gewas even omhoog brengen..heb nog 300 uurtjes knechten en dan daarna even zien hoe of wat8)

Sniet...:eek:in bad slapen...gelukkig had je nog een dekbedje enzo enzo...allememachies:wuerg:

Lied van de Dag : Roxy Music - More Than This

Fijne avond allemaal ...en eet smakelijk en slaap lekker met mooie dromen
    :inlove::inlove:

stien56, miepje40, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier is het eindelijk rustig, kan ik mijn 4 uurtjes slaap nog halen voordat ik weer mag gaan werken xD oh,heerlijk die rust !!!
    Voor iedereen lekker slapen en morgen weer gezond op.

stien56, leni1955, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

* Nu nog meer Ard gevoel heeft *

Ben ook afgewezen. Reden: ze hadden een betere match, maar tussen de regels door was te lezen, dat het probleem bij de kopie van mijn overleden hond (n.b. 10 jaar geleden) lag en dat ik mogelijk het als mijn overleden hond zou zien, en dat het mij dan zou tegen vallen.
    Enfin ik ben verder gaan zoeken, bij een andere org. terecht gekomen. Nu heb ik mij opgegeven voor een Podenco mix. Hij zit nog in Spanje, maar na de controles (ook thuis) kan ik hem rechtstreeks adopteren en op het vliegtuig laten zetten.
    Hij zit al 2 jaar in het assiel en is 7 honden jaren oud.. Maar dat boeit mij niet. Ik ben er voor gevallen en gegaan.
    Kan al niet meer wachten...

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

stien56, leni1955, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

8. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Ah dank je HendrikJan....Daar wordt je blij van , van zulke kadooooosss....nu alleen nog goed onthouden:wuerg:
    Ah gelukkig Sniet heb ook weer in der bedje kunnen slapen..:)
    Leni ....xDVan Harte Gefeliciteerd met je level 99....
    HJ.....Das niet fijn om afgewezen te worden....knap dat je dan toch verder bent gaan zoeken...
    Wat een lief koppie heb dat hondje:inlove:wist heul niet wat voor soort hond/ras dat was...
    Nu wel..heb even ingelezen op diverse sites..
    Vond wel grappig...Hofje heb altijd als kat ....behalve dan Mevr de Zwart...o_Osterse Kortharen gehad...Dat zijn de hondjes onder de katten...en zo ik begrijp zijn deze honden een soort van katten onder de honden..
    Nu ja zo ongeveer dan he8) het blijft een Hond:oops: zei de bangerd...
    En dan mag ik je toch ook al feliciteren toch...Vind geweldig voor je, maar ook voor die hondje..
    Ja daar heb ik dan bewondering voor-.-
    Hoop dat het allemaal doorgaat en dat jullie samen veel plezier en geluk mogen delen...:inlove:

Vandaag het huis poetsen , de was, de boodschapjes...en de rest wat daar zo bij komt enzo enzo...
    maar eerst een koffie en een kus aan farmlief:inlove: geven ...
    Lied van de Dag; Emerson, Lake & Palmer - From The Beginning

Fijne Dag Allemaal

Laatste bewerkt: 28 April 2016
    stien56, leni1955, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Eerst koffie drinken.

o_Ow, ik wou dat ik het tikken van de nagels al op het laminaat kan horen. :oops:

Oja ik zit in de Hofmodus, heb halverwege bij het lezen van het bingo (waar?, vast een valse bingo) event, de ballen al terug in de bingomolen gestopt. Mij te veel gereken, om over de hoeveelheid gewassen maar te zwijgen..

En die prijzentafel lijkt wel op de prijzen van de kermis, -veel betalen/veel investeren- voor een prijs waarvan je denkt, die had ik beter zelf kunnen kopen..voor veel minder.xD

Ik geniet wel van het ontluikende groen in het real-life om mij heen. :inlove:

stien56, leni1955, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen,

Ik sta ook in de hofmodus. Schrijven vind ik leuk. Rekenen en uitzoeken hoe een event moet niet. Het zal me een worst zijn.
    HJ ik heb je een duifje gestuurd. (gaat over een hondje)

Veel plezier allemaal ik ga winkelen met mijn vrouw en de kinderen. Zomerkleding kopen. (al hebben we het niet nodig)

Hofje niet elke hond hoef je bang voor te zijn. Vaak kan je beter angst hebben voor de eigenaren.

stien56, leni1955, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

*Naar de postbus hobbelen doet*

12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen

HJ jammer het is een verlies voor de hond denk ik veel succes met deze

suc6 me event iedereen

hier even helemaal geen modus sorry :cry:

13. harm-jan70

Sterke Dutchboy!

Krabbelt briefje terug...

Zelf vind ik het forum nog leuk, het schrijven ook, de farm, ach die neem ik er op de koop toe maar bij. xD De lente heeft tenslotte zijn intrede gedaan, de zomer is in aantocht, dan ben ik toch meer een buitenmens, dan een virtueel farmmens.

Het is wel wat frisjes buiten met de koffie, maar met de jas aan is het goed te doen...

*De onrijpe radijzen rijp kijken doet*

De ienemienie sla was ook nog bitter...:wuerg:

stien56, dutchboy, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik vind het forum geweldig omdat ik mag schrijven hier en als we ook nog over honden gaan praten en berichten sturen wordt het grandioos. hahaha.
    Wat de rest betreft: Ik kijk vanaf nu per event of ik meedoe of niet.
    En nu ook weer met een bomen kans machine enzovoort. Het zal allemaal wel zijn zoals het is.

Veel plezier allemaal vandaag.

En nu allemaal zingen: Who let the dogs out? HJ HJ. :music:

15. HofvanDromen

Dutch:inlove:....je bent toch altijd in de Hofmodus:inlove:...geeft nog een dikke kus en knuffel aan farmlief:inlove:

Hier ook geen event...geen tijd , geen zin ..geen weet ik het al meer:wuerg:

Heb net die FAQ van nieuw soort bomengedoe gelezen....Hoe verzinnen ze het:eek:
    Je moet je bomen inruilen ...ook de zeldzame...die Hofje nog niet eens heb>:(...dan de knip trekken ...
    tralalallaa ........krijg je misschien heul misschien een zeldzame boom...KANS zeer klein....
    euhhh euhhh euhhh........Hofje is wel gestoord....prettig gestoord ...maar zo gestoord...euh euh:music:

De kans op een boerderij - dip wordt nu toch ook bij Hofje errrug groot:cry:

Edit .........Geloof dat ik het verkeerd begreep...of las...je hoeft je bomen niet in te leveren...tocho_O...Ach ik doe toch niet mee...heb geen TG...xD

16. harm-jan70

Hofje!! *zwaaien doet*​

Die dip los ik altijd op met kippen en of bomen... makkelijk te oogsten wanneer het mij uit komt.xD

Als ik in de modus zou leven van: Het alles willen hebben, gaat mij dat verschrikkelijk veel tijd kosten en of geld. Die tijd wil ik er zeker zomers niet aan besteden, en het 2e besteed ik liever uit in het echte leven.
    Zeker als lees dat er "nog steeds mensen" zijn die wekkers zetten, ware EP hunters zijn, dan denk ik: genieten jullie nog wel van het echte leven, of gebruiken ze het spel om het echte leven te ontvluchten...? Soms is het leven best zwaar, loopt het niet op rozen, maar het leven is het nog altijd wel waard om van te genieten.

Denk zelf dat BP ook wel merkt dat de inkomsten niet meer zijn zoals vroeger, toen alles leuk, nieuw, geweldig was. Men kan zich wel in allerlei bochten wringen op de design en ontwikkelafdeling, maar ooit en eens komt de dag dat de rek eruit is. Daarbij 5 jaar geleden, was het online spelen vrij nieuw te noemen, nu is de concurrentie toch wel moorrrrrdend te noemen.:eek:

Jij een vleugje tijm, of bieslook hofje, die zijn al wel rijp...xD

Edit:

Heb ook is even de bomenhandel bekeken...Het is weer "een kans op", maar u moet wel verplicht langs de kassa voor u de winkel verlaat!:wuerg:

Het doet mij denken aan ene koen!

Koen, maak je mijn schoen?
    Ja, speler ik zal het dadelijk doen.
    Koen, maak je hem sterk?
    Ja, speler, dat is mijn dagelijks werk!

Koen, is mijn schoen al klaar?
    Ja, speler, betaalt u maar!
    Koen, ik heb geen geld ontvangen...
    Wel, dan blijft uw schoen daar hangen.

Want op klanten zonder geld,
    Daar ben ik niet op gesteld.
    Dag, Koen!
    Dag, speler zonder schoen!

stien56, dutchboy, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

*wuift voorzichtig terug*
    Ben bezig met voorlopig laatste maandknechtjes...en dus even het gewas wat ik nog wilde op hogen..zaaien en oogsten..
    Dan voorlopig met de coupons verder...tot einde Zomertijd...Ben nog druk in de verhuizingen..en eind volgende week 4
    dagen naar die onderduik...enzo enzo...Alles willen hebben modus kent Hofje niet...komt niet in mijn woordenboek voor..
    De wekker heb ik er nog nooit voor gezet...
    Het spel is voor mij op de 1e plaats ontspanning...maar met nieuwe events zoals deze haak ik af...
    Dit is eigenlijk het enigste spel wat ik leuk vind:wuerg: Heb wel andere geprobeerd maar vond er niks aan...:sleepy:

HJ....xD....niet teveel gaan zingen he8)
    Doe mij maar een vleugje lavendel....kan wel wat kalmering gebruiken ....:music:

18. harm-jan70

Lavendel. das net onkruid, eens gepland in de tuin....:music:

Ik zie bij die bomen, vele bomen die men vroeger bij hele bossen tegelijk kreeg...zoals de o.a. de tempelboom. Nu hebben ze er kaartje speciaal aangehangen. Klinkt voor mij als: normaal kost een jurk 5 euro.

Nu in de aanbieding, het zelfde jurkje: Van 25 euro voor maar 10 euro. xD

Nee ik zal niet zingen....krijg zo'n droge keel van zingen in de woestijn. Btw het is te koud geworden buiten...brrr...brrr... Ik zit nu tegen de kamerplanten te kletsen...

19. HofvanDromen

En zeggen ze nog wat gezelligs terug..die kamerplantjes:wuerg:
    tis hier ook koud...moest nog boodschapjes halen maar tis zo koud en harde wind en hagel...euhhh ik sla even over...

Sinds wanneer koop jij jurkjes:eek:....maar ik ken winkels die dat zo echt doen:(

Lavendel ..dat zijn mooie planten8) in Hofjes tuin woekeren ze niet hoor...en ze ruiken zo lekker:inlove:

stien56, dutchboy, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag...
    de zon is er......jippie.

HJ heb eens gegoogeld (als je dat zo schrijft) wat zijn er veel honden daar....nooit echt geweten en ook veel windhonden....allemaal met een soort van verschrikkelijk verhaal wat zijn er toch nare mensen op de wereld. maar die hond op de foto van je, mooi hoor en wat mooi dat je juist deze een nieuw huis wilt geven hoop dat jullie veel plezier hebben.
    event?? snap het niet echt en ga dus ook maar eens in de hofmodus wie weet bevalt dat goed hihixD
    fijne dag allemaal.